Probably the best Warriors' roster in the world
Probably the best Warriors' roster in the world
Rozpiska na BP+R. 11 kostek równo na 3 snajperki i gateway. Limit dispella tez wykorzystany, nie miesci się już trzeci scroll.
1 Daemon Prince of Tzeentch @ 575 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Lore of Tzeentch
Tendrils of Tzeentch [60]
Fury of the Blood God [20]
BloodCurdling Roar [20]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 146 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 1; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 191 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Infernal Puppet [35]
Barded Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
No Mark; Flail
5 Chaos Knights @ 230 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
5 Chaos Knights @ 255 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
War Banner [25]
1 Hellcannon @ 205 Pts
1 Hellcannon @ 205 Pts
Total Army Cost: 2245
1 Daemon Prince of Tzeentch @ 575 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Lore of Tzeentch
Tendrils of Tzeentch [60]
Fury of the Blood God [20]
BloodCurdling Roar [20]
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 146 Pts
Mark of Nurgle; General; Magic Level 1; Lore of Nurgle; Chaos Armour;
Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 191 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Infernal Puppet [35]
Barded Chaos Steed
1 Chaos Sorcerer of Nurgle @ 181 Pts
Mark of Nurgle; Magic Level 2; Lore of Nurgle; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen @ 75 Pts
No Mark; Flail
5 Chaos Knights @ 230 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
5 Chaos Knights @ 255 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Standard;
Musician
War Banner [25]
1 Hellcannon @ 205 Pts
1 Hellcannon @ 205 Pts
Total Army Cost: 2245
Nie wyglada jakos zbyt mocno. Helki sa slabiutkie, wiec branie wiecej jak jednej jest chyba bledem, DP z 4 czarami tez nie koniecznie jest dobrym wyborem - nie lepiej maga na dysku z dodatkowym czarem - tanszy, bardziej skuteczny, moze brac itemy. Ostatnio doszedlem do wniosku ze magia nurgla jest przereklamowana, a chaos tak naprawde potrzebuje duzej liczby magicznych pociskow - zastanow sie czy nie lepiej nie dac im fire czy innego deatha, bo nie masz czym sciagac smieci. Gdzie beda siedziec magowie? 5 knightow ze sztandarem? To darmowe pkt dla przeciwnika. O tyle o ile rozpiska moze dac rade na niektore ofensy i armie bez strzelania i smieci, to do gunline'a czy partyzantki lub inneych DE nie podskoczy. Ot co.
taaa helki to naprwade najgorsze maszyny jakie są szczególnie jak sie ma puppeta
Shabociec generalnie wygląda standardowo tylko zamiast dyskowca/smokowca tęczy dałeś demona i 3 nurglite ;p
standardowo to wygląda 2 helki 2x najci mali magowie nrgla i duży mag tęczy
Shabociec generalnie wygląda standardowo tylko zamiast dyskowca/smokowca tęczy dałeś demona i 3 nurglite ;p
standardowo to wygląda 2 helki 2x najci mali magowie nrgla i duży mag tęczy
Co do sztandaru na piątce kawy też nie jestem do końca przekonany, ale przetestuję.
Nurglowcy są tym mocniejsi im jest ich więcej. Mając 2 małych magów można ich zostawić undivided. 3 strzałki nurgla na turę robią swoje.
Heleny są strasznie słabe, szczególnie z puppetem. Wrzucę zamiast nich forsakenów albo shaggotha.
Nie jestem do końca przekonany o wyższości dyskowca nad demonem: Mogę przeżucić zarówno kostkę powera jak i dispella, ma lepszega warda i od bidy może czasem pierdolnąć w zamian za znajomość jedego czaru mniej... Do przetestowania
Nurglowcy są tym mocniejsi im jest ich więcej. Mając 2 małych magów można ich zostawić undivided. 3 strzałki nurgla na turę robią swoje.
Heleny są strasznie słabe, szczególnie z puppetem. Wrzucę zamiast nich forsakenów albo shaggotha.
Nie jestem do końca przekonany o wyższości dyskowca nad demonem: Mogę przeżucić zarówno kostkę powera jak i dispella, ma lepszega warda i od bidy może czasem pierdolnąć w zamian za znajomość jedego czaru mniej... Do przetestowania
magia tenczy poza brama jest kiepska a ty masz tylko 4z6 czarów
nie masz gdzie schować tych nurglowych magów i brak ci screena za małe punkty
rycerze ze sztandarem to już lepiej przy inwestuj w nich i zrób ich 6ciu jak ci jednego zabiją to nawet looka nie będziesz miał a helki są fajne tylko trzeba nimi walczyć nie strzelać
nie masz gdzie schować tych nurglowych magów i brak ci screena za małe punkty
rycerze ze sztandarem to już lepiej przy inwestuj w nich i zrób ich 6ciu jak ci jednego zabiją to nawet looka nie będziesz miał a helki są fajne tylko trzeba nimi walczyć nie strzelać
Branie helki i liczenie na 3 na misfire jest osobliwa taktyka. 205 pkt za trebuszeta, ktory nie zawsze strzeli to dosyc sporo. Terror i unbreakable nie robia juz na nikim wrazenia, tym bardziej z T6 i bez warda. Z magia nurgla jest taki problem ze nie zawsze jest w co te snajpy rzucic - to jednak tylko 18 cali, a fastem czy innym smieciem latwo jest bohatera zastawic (bo wlasciwie w nic innego tym nie warto walic), tym bardziej ze wiecej jak 4 na calym polu bitwy nie spotkasz. Sam gralem na 2-3 nurglitach od wyjscia booka, ale dopiero po WD doszedlem do tego wniosku.
O wyzszosci dyskowca przekonasz sie jak kilka razy z rzedu nie bedzie tej 6 na czary, poza tym jest jeszcze roznica w koszcie... Ale tego DP to traktuje raczej jako eksperyment.
To tylko moje zdanie i macie sie prawo z nim nie zgodzic, ale jestem bardzo ciekaw skad wasze przekonanie o wszechpotedze helek.
O wyzszosci dyskowca przekonasz sie jak kilka razy z rzedu nie bedzie tej 6 na czary, poza tym jest jeszcze roznica w koszcie... Ale tego DP to traktuje raczej jako eksperyment.
To tylko moje zdanie i macie sie prawo z nim nie zgodzic, ale jestem bardzo ciekaw skad wasze przekonanie o wszechpotedze helek.
Helena jest daleka od "trebusza za 205 pkt", to raczej taki zajebisty spawn, ale zależy jak jej stosujesz. Po to kolesie mają konie i skaczą między lekkimi i ciężkimi kawami żeby widzieć co trzeba. Często mają inne ciekawe cele niż herosi, jak na przykład champion z hotekiem, champion wilków albo banshee.
Demona mam przede wszystkim ze względu na przerzut, a nawet bez gatewaya zagra sobie 2 inne czary. Poza tym ma całkiem sensownego warda.
Demona mam przede wszystkim ze względu na przerzut, a nawet bez gatewaya zagra sobie 2 inne czary. Poza tym ma całkiem sensownego warda.
Imho brakuje pieszych marudow do trzymania magow , taka nawet gola 15tka daje duzo dluzej zabezpieczenie niz 5tki kaw , przy ktorych szybko tracisz LOS i rozlosowywane sa hity po nich...
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
ogólnie rospa mi się podoba po za:
magami nurgla, death jest lepszy, 1 zawsze sciągnie fast, 2 to co 1 nurglowa na 12" i nie trzeba widzieć ba nawet się leczysz, 3 lepsza 1, 4 fear lub terror kombo z 5 -3ld i fajne na DE kawe szy lizaków, 6 całkiem podobna opszarówka tylko miej losowa
zamiast hellek, ołtarze bym walnął, ale hellki to takie Shabove
aaa.. jak robiłeś tą rospe na ten turniej w niedziele to pamientaj o limicie 10 PD i 10 DD
zrobił by ktoś fajną piechote
magami nurgla, death jest lepszy, 1 zawsze sciągnie fast, 2 to co 1 nurglowa na 12" i nie trzeba widzieć ba nawet się leczysz, 3 lepsza 1, 4 fear lub terror kombo z 5 -3ld i fajne na DE kawe szy lizaków, 6 całkiem podobna opszarówka tylko miej losowa
zamiast hellek, ołtarze bym walnął, ale hellki to takie Shabove
aaa.. jak robiłeś tą rospe na ten turniej w niedziele to pamientaj o limicie 10 PD i 10 DD
zrobił by ktoś fajną piechote
Ostatnio zmieniony 19 lip 2009, o 22:19 przez Khuman, łącznie zmieniany 1 raz.
gdzie się podział bóg ortografii?
kto go uwięził?
kto go uwięził?
tak naprawde lepiej brać shagota albo giganta zamiast helleny, dla mnie jesteś mistrzem gryyedee pisze:Branie helki i liczenie na 3 na misfire jest osobliwa taktyka. 205 pkt za trebuszeta, ktory nie zawsze strzeli to dosyc sporo. Terror i unbreakable nie robia juz na nikim wrazenia, tym bardziej z T6 i bez warda. Z magia nurgla jest taki problem ze nie zawsze jest w co te snajpy rzucic - to jednak tylko 18 cali, a fastem czy innym smieciem latwo jest bohatera zastawic (bo wlasciwie w nic innego tym nie warto walic), tym bardziej ze wiecej jak 4 na calym polu bitwy nie spotkasz. Sam gralem na 2-3 nurglitach od wyjscia booka, ale dopiero po WD doszedlem do tego wniosku.
O wyzszosci dyskowca przekonasz sie jak kilka razy z rzedu nie bedzie tej 6 na czary, poza tym jest jeszcze roznica w koszcie... Ale tego DP to traktuje raczej jako eksperyment.
To tylko moje zdanie i macie sie prawo z nim nie zgodzic, ale jestem bardzo ciekaw skad wasze przekonanie o wszechpotedze helek.
Dobra rozpa, ma potencjał. Wsadziłbym tutaj zamiast jednej kawy maruderków pieszych.
Choć z drugiej strony przerzut kostki na lordzie nie jest taki mocny, gdy się ma puppeta - i tak wtedy miscastów sie nie boisz
Choć z drugiej strony przerzut kostki na lordzie nie jest taki mocny, gdy się ma puppeta - i tak wtedy miscastów sie nie boisz
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Ja jakos na shaggiego nie mam zastosowania. Wiecej zrobia 2 heliki czy to strzelajac czy biegjac po polu bitwy.
Szczucie przeciwnika swoim dzialem to smieszne zagranie ale to przecie hellena.
Co do rozpy. Demon jest ok, nurglowcy tez ale gdzie jakies screeny ? Gdzie masz psy ?
Szczucie przeciwnika swoim dzialem to smieszne zagranie ale to przecie hellena.
Co do rozpy. Demon jest ok, nurglowcy tez ale gdzie jakies screeny ? Gdzie masz psy ?
No jak to? Przecież zawsze są działa DoW albo leśne gobasy. Rare'y muszą być!Aveer pisze:A on pisał żeby brać Shagota lub Giganta? Kto was zmusza do brania dwóch rarów? "Rare" nie oznacza "to jest zajebiste, musisz zużyć wszystkie sloty".Manfred pisze:tak naprawde lepiej brać shagota albo giganta zamiast helleny, dla mnie jesteś mistrzem gry
W związku z limitem 10 kostek demon totalnie stracił sens. Nurglici też w liczbie 2 nie robią już tak dobrze jak 3 więc zdecydowałem się na brzdąców undivided. W takim wypadku ogólny zarys (na szybko) przyjąłbym następujący:
Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 385 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
Spell Familiar [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Enchanted shield [15]
BloodCurdling Roar [20]
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer @ 171 Pts
No Mark; General; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Infernal Puppet [35]
Barded Chaos Steed
Chaos Sorcerer @ 186 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 280 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 280 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
5 Chaos Knights @ 210 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
Hellcannon @ 205 Pts
Hellcannon @ 205 Pts
Total Army Cost: 2249
Mógłbym wymienić jedne psy na warbanner (nie wiem czy warto) i nie jestem pewny złożenia itemów na herosach.
Exalted Chaos Sorcerer of Tzeentch @ 385 Pts
Mark of Tzeentch; Magic Level 4; Lore of Tzeentch; Chaos Armour
Spell Familiar [15]
Golden Eye of Tzeentch [25]
Enchanted shield [15]
BloodCurdling Roar [20]
Disc of Tzeentch
Chaos Sorcerer @ 171 Pts
No Mark; General; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Infernal Puppet [35]
Barded Chaos Steed
Chaos Sorcerer @ 186 Pts
No Mark; Magic Level 2; Chaos Armour; Barding
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Barded Chaos Steed
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 91 Pts
Mark of Slaanesh; Flail; Musician
5 Marauder Horsemen of Slaanesh @ 85 Pts
Mark of Slaanesh; Flail
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
5 Chaos Warhounds @ 30 Pts
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 280 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
6 Chaos Knights of Slaanesh @ 280 Pts
Mark of Slaanesh; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield;
Standard; Musician
5 Chaos Knights @ 210 Pts
No Mark; Barding; Ensorcelled Weapons; Chaos Armour; Shield; Musician
Hellcannon @ 205 Pts
Hellcannon @ 205 Pts
Total Army Cost: 2249
Mógłbym wymienić jedne psy na warbanner (nie wiem czy warto) i nie jestem pewny złożenia itemów na herosach.