Szczurki + Gnoblary na koziołka.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Szczurki + Gnoblary na koziołka.

Post autor: krusk »

Plague Priest 2 lvl 289
Flail i Furmanka

Elektryk 2 lvl 150
2 x DS

Elektryk 2 lvl 150
Rakieta i kondensator

24 Clanraty z tarczami 190
Muzyk i szmata
Miotacz płomieni

10 Nightrunnerów 130
Wykopka

3 x 9 Giant ratów 3 x 35

23 Plague Monki 236
FCG
Sztormówa

Kolczasta Abomka 250



Kontyngent:
3 x 25 Gnoblarów z czempionem 3 x 52

15 Trapersów z Czempionem (przywódca) 94


Razem: 1500 + 250 (równo :D )
PP:8
PD:5
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Marcins
Masakrator
Posty: 2012
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Marcins »

nie wiem za bardzo dla czego nie ma warda na priescie i dla czego nie ma slejwów
marnowanie kontyngentu na śmieci nie jest dobrym pomysłem też nie bardzo jestem przekonany do night runnerów jeżeli juzto bez kopania bo to za dużo punktów i przydali by się censerzy.
ogólnie nie widzę sensu tej rozpy...

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

<facepalm>
Marcinie albo zacznij uzasadniać swe wypociny, albo przestań pisać.
Marcins pisze:marnowanie kontyngentu na śmieci nie jest dobrym pomysłem
Ot przykład.
Marcins pisze:nie bardzo jestem przekonany do night runnerów jeżeli juzto bez kopania bo to za dużo punktów
Nie grałeś nimi - to widać.
Ja grałem - i wiem, że są genialni na maszyny.
Marcins pisze:ogólnie nie widzę sensu tej rozpy...
Nie lubię PG.
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

A mnie się podoba. Zamiast niewolników są gnoblary :D
Jest czym pomagować, antymagia też jest. Pobić się też masz czym. Kupa śmiecia jest, nawet do kwadratu. Do tego skirmish+scout i wykopka. =D>
Sam chciałbym tym pograć.
Jedyne do czego bym się czepnął, to ochrona na generale, szkoda go oddawać przeciwnikowi za bezdurno, proponuję Scrying Stone, ale to tylko szczegół i się nim nie przejmuj.

Daj znać, jak ci poszło. Z chęcią przeczytam jakiś raporcik.

@Marcins: Tobie się nie podoba wszstko, co nie jest PG. Chłopak nie chce grać samograjem. Może dlatego masz tylko 99,9% skuteczności przeciwko wszystkiemu. Chłopie grasz nie więcej niż rok, a wypisujesz bzdury, jakbyś 20+ lat klepał.
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2035

Post autor: Janiszek »

@warkseer Marcins gra ponad 5 lat, i jest mega graczem. Nie znasz się :wink: (boże, czemu on mieszka we Wrocławiu?)
Rozpiska fajna, ogólnie fajny patent z tymi gnoblarami. Ja osobiście zastanawiam się nad TK albo właśnie nad ogrami. Może potestuj ta katapcie ogrową (scraplanucha?) i traperów? Jak grałem ogrami, to potrafiła naprawde się spłacic.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

1. Ward na furmance to mus
2. Nie wiem za bardzo po co Ci gnoblary do tej armii. Będą miały mało Ld i same za bardzo nic nie zrobią. Może pomyśl o goblinach z fanolami i fastach goblinskich ?
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
Pistolet
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 170
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Pistolet »

Karli ma racje, poza tym gnoblary mają mv4, czyli mniej niż reszta skavenów i może to przeszkadzać (ogry maja mv6 i dopiero jest mordęga przy zasłanianiu gnobami)
pomysł fajny, ale slavy wydają się być lepsze

ODPOWIEDZ