Leśne ludki Lucjana - kolejne próby zwojowania świata :)

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Re: Leśne ludki Lucjana - kolejne próby zwojowania świata :)

Post autor: Luc »

Leśne ludki 2600 Pts - Poznań Master

LORDS:
Highborn General@ 210.0 Pts
+Bow of Loren, Arcane Bodkins, Charmed Shield

Life Spellweaver Lv 4 @ 350.0 Pts
+Wand of Wych Elm, Obsidian Lodestone

BSB:
Noble @ 122.0 Pts
+Hail of Doom Arrow, SH

HERO:
Noble +Eagle @ 183.0 Pts
+Dragonhelm, Amaranthine Brooch, Potion of Foolhardiness, GW, SH, LA

Beast Spellsinger Lv 2 @ 150.0 Pts
+Dispell Scroll

Beast Spellsinger Lv 2 @ 140.0 Pts
+Scroll of Shielding

CORE:
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts +Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts +Musician
15+1 Glade Guard @ 226.0 Pts +Musician + FLAME

SPECIAL:
5 Wild Riders @ 148.0 Pts +Musician +Standard
5 Wild Riders @ 148.0 Pts +Musician +Standard

10 Wardancers @ 180.0 Pts

RARE:
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

8 Waywatchers @ 192.0 Pts

Total Army Cost: 2599.0
Pod mastera w Poznaniu gdzie WE mają możliwość potestowania/pobawienia się beast & life na małych magach.

Zastanawiam się nad tymi tancerzami.... 180 pkt, które stoi i bunkruje maga lorda i gienka (mali raczej w małych łukach się schowają)
Czy lepiej wymaksować łuki ? 3x10 + 20 flame + 8 wayów ?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

3 magów to przeinwestowanie w magie - nie ma kostek dla nich (przy 2 przydałby się PS)
2x beast ma sens w rozpisce bardziej na CC - w tej nie ma za bardzo co boostować
Duży life nie działa – na armie z którymi mamy problem po prostu nic nie robi…

Wayów jest lepiej 9 – potrzeba zdjąć 3 do paniki i 6 do połówki punktów

Tancerze jako bunkier są niezbędni - mobilni i mogą co nieco zrobić w CC…
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Laik pisze:3 magów to przeinwestowanie w magie - nie ma kostek dla nich (przy 2 przydałby się PS)
Wiem, że to dużo pkt w magię - opcja 2 magów i PS kosztem czego ? DS ? czy Rerolla ?
Pytanie czy rezygnacja z antymagii na korzyść PS nie jest zbyt ryzykowna.
Laik pisze: 2x beast ma sens w rozpisce bardziej na CC - w tej nie ma za bardzo co boostować
Wildzi, Dryady, ewentualnie tancerze... brakuje mi drzewa, ale punktowo nie widzę jak to wcisnąć.
Ewentualnie jest jeszcze opcja aby zagrać na drzewie i treekinach i boostować zerówkami, ale to jest MASA PUNKTÓW, która jest podatna na wiele rzeczy :/
Laik pisze: Duży life nie działa – na armie z którymi mamy problem po prostu nic nie robi…
Dwellersy i zerówka z beast z małych - coś wejść musi :D
Laik pisze: Wayów jest lepiej 9 – potrzeba zdjąć 3 do paniki i 6 do połówki punktów

Tancerze jako bunkier są niezbędni - mobilni i mogą co nieco zrobić w CC…
Wayów faktycznie postaram się upchnąć 9.
U mnie w CC jedyne co robią to ... giną.... mimo, że trafiają na 3+ prawie wszystko to i tak z wiadra kostek wchodzi mi ledwo połowa.


Dzięki za rady.
Pomyślę czy idzie to jakoś delikatnie przebudować i dziś wieczorem potestuje z Wochem ;)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3688
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Ja bym z life`a na dużej nie rezygnował jak mamy możliwość wzięcia beasta na małej. Jednak 2 małych magów to za dużo.

Za zaoszczędzone punkty dorzucisz 1 waya i dostawisz 10-tkę gladów.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Vermin Swarm-turnieje - sezon 2024 W:2/D:1/L:5
Dread Elves-turnieje - sezon 2024 W:0/D:0/L:0
Infernal Dwarves-turnieje - sezon 2024 W:3/D:0/L:3

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

1 maly beast przy duzym Life jest po nic, najwazniejsze w beast'cie jest to aby miec spear'a, klatwe a przy jednym malym jest to malo prawdopodobne.

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3688
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Post autor: Heptun »

Zawsze możesz wylosować coś innego oraz zerówkę, a jeden mały mag jest potrzebny by trzymać DS. I tutaj lepiej wziąć Beast niż Athel Loren :) (tam można w ogóle beznadziejnie wylosować).

I tutaj jak tylu graczy WE to tyle kombinacji :)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek
Vermin Swarm-turnieje - sezon 2024 W:2/D:1/L:5
Dread Elves-turnieje - sezon 2024 W:0/D:0/L:0
Infernal Dwarves-turnieje - sezon 2024 W:3/D:0/L:3

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Dydu pisze:1 maly beast przy duzym Life jest po nic, najwazniejsze w beast'cie jest to aby miec spear'a, klatwe a przy jednym malym jest to malo prawdopodobne.
No to prawda
Dzida i klątwa być musi

Po zmianach wywalam tego maga jednego i zostawiam 2x beast w opcji 4lv + 2lv
Ogólnie zyskuje więcej łuczników, większy bunkier tancerzy i 10 wayów.
Dziś potestuje więc dam znać jak działa z małym magiem :P
Ale różnic jakichś mega nie ma.

Tylko pytanie podstawowe bo nigdy tak nie grałem.
Jak losować czary ?
Wpierw małym czy dużym ?

Leśne ludki 2600 Pts - Poznań Master

LORDS:
Highborn General@ 210.0 Pts
+Bow of Loren, Arcane Bodkins, Charmed Shield

Beast Spellweaver Lv 4 @ 350.0 Pts
+Wand of Wych Elm, Obsidian Lodestone

BSB:
Noble @ 122.0 Pts
+Hail of Doom Arrow, SH

HERO:
Noble +Eagle @ 183.0 Pts
+Dragonhelm, Amaranthine Brooch, Potion of Foolhardiness, GW, SH, LA

Beast Spellsinger Lv 2 @ 150.0 Pts
+Dispell Scroll

CORE:
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts +Musician
9+1 Glade Guard @ 132.0 Pts +Musician
19+1 Glade Guard @ 274.0 Pts +Musician + FLAME

SPECIAL:
5 Wild Riders @ 148.0 Pts +Musician +Standard
5 Wild Riders @ 148.0 Pts +Musician +Standard

12 Wardancers @ 216.0 Pts

RARE:
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

10 Waywatchers @ 240.0 Pts

Total Army Cost: 2599.0
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dydu »

Zależy co chcesz mieć na tych magach.

Jeżeli chodzi Ci o klątwe i spear na dużym + 2x0 to najpierw na małym losuj

Jeżeli chcesz sie troche pobawić i np: mieć na małym zamiane w smoka to losuj najpierw na dużym.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Leśne ludki 2700 Pts - DMP

LORDS:
Highborn General@ 210.0 Pts
+Bow of Loren, Arcane Bodkins, Charmed Shield

Life Spellweaver Lv 4 @ 340.0 Pts
+Wand of Wych Elm, Moonstone of the Hidden Ways

BSB:
Noble @ 125.0 Pts
+Hail of Doom Arrow, Dragonbane Gem

HERO:
Noble +Eagle @ 183.0 Pts
+Dragonhelm, Amaranthine Brooch, Potion of Foolhardiness, GW, SH, LA

Noble +Koń @ 136.0 Pts
+Stone of Rebirth, The Other Trickster's Shard, GW

CORE:
5 Glade Riders @ 129.0 Pts +Musician
5 Glade Riders @ 129.0 Pts +Musician

13+1 Glade Guard @ 180.0 Pts +Musician
13+1 Glade Guard @ 180.0 Pts +Musician
13+1 Glade Guard @ 180.0 Pts +Musician
10 Glade Guard @ 148.0 Pts +Musician + FLAME

RARE:
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts

10 Waywatchers @ 240.0 Pts
10 Waywatchers @ 240.0 Pts

Total Army Cost: 2700.0
Takim czymś chciałbym pojechać na DMP
Jakby dało radę to zamiast Glade Riderów zabrałbym Warhawki ale nie posiadam ani jednego modelu.

Minusy? :
-brak dryad
-brak tancerzy
-brak drzewa
-brak scrolla
-brak MR3 na magu

Plusy? :
-96 porno strzałek co turę :twisted:
-5x flee powinno dawać radę na odginanie wkurzających rzeczy.
Zawsze mogę poświęcić orła, gladów, kowboja, jak się zrobi gorąco daje teleport wszystkimi z lasu do lasu, oddając fasty, orły.


Jak myślicie czy Ci gladzi dadzą radę ?
Ostatnio zagrałem na nich pierwszy raz ale na małe punkty @1200 i spisywali się genialnie, ciekawi mnie jak się sprawdzą przy dużych.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5344

Post autor: Tutajec »

Ogolnie moze dac rade, ale bez mr 3 nawet ja bym z domu nie wychodzil, reszta powinna dzialac o ile nic nie zjebiesz robiac te flee.
Obrazek

Awatar użytkownika
goboss
Masakrator
Posty: 2242
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: goboss »

kamyk nie jest potrzebny imo, masz tyle oddzialow, ktore mozesz poswiecic, ze mag powinien dac rade. mr3, musi byc.
Obrazek

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

MR3 zamiast kamyka ? (przemyślę to i wytestuję)

A jak z wyborem lora ?

Beast czy life ?

Skłaniam się ku life, na dokrzeszanie ile się da i ewentualnie dwellers...chociaż nie jestem zwolennikiem tego lora to tutaj chyba beast za bardzo się nie przyda, ale mogę się mylić.

Jak myślicie ?
reszta powinna dzialac o ile nic nie zjebiesz robiac te flee.
Nie oszukujmy się....zawsze coś się zjebie :mrgreen:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Beast bo klatwa i dzida i zerowka mimo wszystko.

Tak z ciekawosci - probowales uzywac 6. z beasta ?

Te buffy ma bohaterow w tej rozpie tez cos tam moga pomoc w dalszej czesci gry.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

Potestuje na beast i zobaczę.

Zerówka z beast aż tak must have tutaj nie będzie.
Bardziej dzida, klątwa, +3a/+3s, pocisk 2d6

Zobaczymy :)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Na wiele armii life nic nie zrobi
MR3 – przy deathie – niezbędny - szczególnie że masz lorda który musi być 30 cali od przeciwnika
Kamyk – cholernie zmienia grę, mam go w rozpisce od niedawna i jestem bardzo zadowolony

Reszta wygląda znajomo:) więc mi się podoba
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Szypul
Mudżahedin
Posty: 282

Post autor: Szypul »

Beast jeszcze dobrze Ci sie combuje z highbornem.

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1569
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

@Laik masz MR3 i kamyk w rozpisce ?

Kosztem czego by tu wrzucić w tą moją rozpiskę ?

Jakieś sugestie czy po prostu męska decyzja MR3 vs kamyk ? :twisted:
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8782
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Ja wyrzuciłem wanda i branczke, wrzuciłem sceptre of stability (obok MR3 i kamyka) i małą magiczkę z DSem (przydaje się to treesinging przy kamyku) – mam więc słabszą antymagię ale MR3 i kamyk
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Wojtuś
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3830
Lokalizacja: The Gamblers Wrocław

Post autor: Wojtuś »

Na Dmp musisz mieć mr 3 i najlepiej harfe żeby wyłapywać armie z Deathem. Wazne przy dostawianiu.
Jak dobrze ogarniasz schodkowanie itd to warto postarać się pożyczyć te hawki.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Z jakimi armiami chcesz tym grać...?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

ODPOWIEDZ