HE Kosy
HE Kosy
wraz z nadejściem booka trzeba ostro zacząć się testować.
Na pierwszy odstrzał idzie to:
Unnamed2400 Pts - High Elves Army
1 * Loremaster of Hoeth @ 320.0 Pts
General; Magic Level 2; Great Weapon; Heavy Armour
Book of Hoeth [55.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Lothern Sea Helm @ 175.0 Pts
Spear; Light Armour; Battle Standard
Shield of the Merwyrm [15.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
Khaine's Ring of Fury [25.0]
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
Shield; Musician
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
Shield; Musician
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap)
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap)
15 Archers @ 180.0 Pts
FCG
28 White Lions of Chrace @ 444.0 Pts
FCG
Banner of the World Dragon [50.0]
25 Phoenix Guard @ 450.0 Pts
FCG
Razor Standard [45.0]
5 Sisters if Avelorn @ 70.0 Pts
Bow of Avelorn; Light Armour
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2399.0
Kilka słów o herosach:
-Na arcymaga przyjdzie czas jak loremaster nie da rady, mr2 coby czasem mógł przykucnąć w PG (2 oddziały 2+ ward na magię), albo jakaś ochrona przed snajperkami gdyby przyszło mu stanąć w łucznikach z konieczności. ChShield bo zostały punkty
-Narazie Sea Helm, jak naval discipline będzie bardzo okazjonalne to wymieni się go na zwykłego nobla. W miarę przeżywalny, zaś Ring of Fury coby stackować warda na PG na ostrzał/magię jakby loremaster był gdzie indziej, no i w ostateczności w łukach ward na magię moze stać się 4. Jak bound nie bedzie się spisywał poleci mikstura tafa.
-Dwa maksymalne oddziały piechoty do walki
-I troszkę strzelania, 30 strzałek na śmieci to nie tak źle
Pierwsze dwie bitewki za dwie godziny
Na pierwszy odstrzał idzie to:
Unnamed2400 Pts - High Elves Army
1 * Loremaster of Hoeth @ 320.0 Pts
General; Magic Level 2; Great Weapon; Heavy Armour
Book of Hoeth [55.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Lothern Sea Helm @ 175.0 Pts
Spear; Light Armour; Battle Standard
Shield of the Merwyrm [15.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
Khaine's Ring of Fury [25.0]
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
Shield; Musician
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
Shield; Musician
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap)
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap)
15 Archers @ 180.0 Pts
FCG
28 White Lions of Chrace @ 444.0 Pts
FCG
Banner of the World Dragon [50.0]
25 Phoenix Guard @ 450.0 Pts
FCG
Razor Standard [45.0]
5 Sisters if Avelorn @ 70.0 Pts
Bow of Avelorn; Light Armour
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
Models in Army: 93
Total Army Cost: 2399.0
Kilka słów o herosach:
-Na arcymaga przyjdzie czas jak loremaster nie da rady, mr2 coby czasem mógł przykucnąć w PG (2 oddziały 2+ ward na magię), albo jakaś ochrona przed snajperkami gdyby przyszło mu stanąć w łucznikach z konieczności. ChShield bo zostały punkty
-Narazie Sea Helm, jak naval discipline będzie bardzo okazjonalne to wymieni się go na zwykłego nobla. W miarę przeżywalny, zaś Ring of Fury coby stackować warda na PG na ostrzał/magię jakby loremaster był gdzie indziej, no i w ostateczności w łukach ward na magię moze stać się 4. Jak bound nie bedzie się spisywał poleci mikstura tafa.
-Dwa maksymalne oddziały piechoty do walki
-I troszkę strzelania, 30 strzałek na śmieci to nie tak źle
Pierwsze dwie bitewki za dwie godziny
Nie, nie na UB
Pierwsza bitka z kozami Diba
a potem to nie wiadomo bo być może zagramy klimatycznie czyli 2xWE vs 2x Kozy
Pierwsza bitka z kozami Diba
a potem to nie wiadomo bo być może zagramy klimatycznie czyli 2xWE vs 2x Kozy
Lepiej warda 4+ na szefa. Ja daje eko maga high i on siedzi w PG i im podbija warda. Mag ci prawda ginie, ale daje fajna ture cc, muszę wymyślić jak go ratowac stamtąd.
https://idefly.pl - robimy koszulki, bluzy itd dla klubów!
To tak:
-brakowało mi LD 10, tak dla pewności wykonywanych akcji...
-dlatego chyba łuki polecą na rzecz spearelfów z dyscypliną, bo
-LM stał 2-3 tury w PG po to aby dawał im 2+ warda na magię (pociskowe bisty)
-łuki i tak się kitrały i nie strzelały, a naspenie wchodził tam LM i stał do końca bitwy
-LM nie wchodziłbym w combat nawet z 3+ wardem... bo jest zbyt ważny
-maidenki... raczej do wylotu tylko nie wiem za co (choć to opinia bo 2 bitwach, czaiły się gdzieś za górką coby nie zebrać pocisku, nie wiem czy SW nie lepsi albo chociaz bolec)...
-Lothern sea guard obowiązkowy, mega gość w WL. Bounda chciałem użyć 1 raz i nie było zasiegu (na 2 bitwy) więc chyba pota tafa lepsza...
ogólnie pierwsza bitwa z magicznymi bestiami, 3 tura i przeciwnik się poddaje...
druga to było HE+WE na 2x beasty, mocna wygrana elfów...
2 bitwy na etc... w założeniu, że ksiazka zbiera 1 pd i dd i szmata zbiera 1dd
PG dają radę co wiecej są naprawdę fajni...
LM jest kapitalny... trzaska punkty jak pojebany... albo snajpera, albo kużnia, albo shardy, albo +1S i T, albo pociskuje, no meeega
gość!
Ward na LM nie jest potrzebny bo jak dla mnie on i tak nie może wejśc w combat...
Frost świetny, czai się 2-3 tury i potem wspomaga - najlepiej PG....
Póki co testowane na 2x bestiach, 2x magicznych w zasadzie. Owszem brakuje nieco scrola... ale da się przetrwać.
-brakowało mi LD 10, tak dla pewności wykonywanych akcji...
-dlatego chyba łuki polecą na rzecz spearelfów z dyscypliną, bo
-LM stał 2-3 tury w PG po to aby dawał im 2+ warda na magię (pociskowe bisty)
-łuki i tak się kitrały i nie strzelały, a naspenie wchodził tam LM i stał do końca bitwy
-LM nie wchodziłbym w combat nawet z 3+ wardem... bo jest zbyt ważny
-maidenki... raczej do wylotu tylko nie wiem za co (choć to opinia bo 2 bitwach, czaiły się gdzieś za górką coby nie zebrać pocisku, nie wiem czy SW nie lepsi albo chociaz bolec)...
-Lothern sea guard obowiązkowy, mega gość w WL. Bounda chciałem użyć 1 raz i nie było zasiegu (na 2 bitwy) więc chyba pota tafa lepsza...
ogólnie pierwsza bitwa z magicznymi bestiami, 3 tura i przeciwnik się poddaje...
druga to było HE+WE na 2x beasty, mocna wygrana elfów...
2 bitwy na etc... w założeniu, że ksiazka zbiera 1 pd i dd i szmata zbiera 1dd
PG dają radę co wiecej są naprawdę fajni...
LM jest kapitalny... trzaska punkty jak pojebany... albo snajpera, albo kużnia, albo shardy, albo +1S i T, albo pociskuje, no meeega
gość!
Ward na LM nie jest potrzebny bo jak dla mnie on i tak nie może wejśc w combat...
Frost świetny, czai się 2-3 tury i potem wspomaga - najlepiej PG....
Póki co testowane na 2x bestiach, 2x magicznych w zasadzie. Owszem brakuje nieco scrola... ale da się przetrwać.
pomyśl nad sygnaturką z shadowaWojtuśŚ pisze:Lepiej warda 4+ na szefa. Ja daje eko maga high i on siedzi w PG i im podbija warda. Mag ci prawda ginie, ale daje fajna ture cc, muszę wymyślić jak go ratowac stamtąd.
Zastanawiam się nad zmianami i wyszło tak:
Unnamed2400 Pts - High Elves Army
1 * Loremaster of Hoeth @ 290.0 Pts
General; Magic Level 2; Great Weapon; Heavy Armour
Book of Hoeth [55.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Lothern Sea Helm @ 150.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Obsidian Trinket [15.0]
Crown of Command [35.0]
1 Lothern Sea Helm @ 150.0 Pts
Spear; Light Armour; Battle Standard
Shield of the Merwyrm [15.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
15 Spearmen @ 180.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
Shield; Musician
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
Shield; Musician
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap)
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap)
26 White Lions of Chrace @ 418.0 Pts
FCG
Banner of the World Dragon [50.0]
25 Phoenix Guard @ 450.0 Pts
FCG
Razor Standard [45.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2398.0
Bo teoretycznie wywalam tą 5 maidenek bo sa free fragiem i nie mam co za nie włożyć, niby mam opcję 1 bolec/tiranoc/kolejny fast bądz SH.
Ale spróbuję PG z lothernem na stubornie, tylko ward na magię jeno 3+ i 2 lewki mniej
Ale za to na początku bitwy LM nie musi ich ochraniać i od razu może rozdawać 10 LD.
Unnamed2400 Pts - High Elves Army
1 * Loremaster of Hoeth @ 290.0 Pts
General; Magic Level 2; Great Weapon; Heavy Armour
Book of Hoeth [55.0]
Charmed Shield [5.0]
1 Lothern Sea Helm @ 150.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
Obsidian Trinket [15.0]
Crown of Command [35.0]
1 Lothern Sea Helm @ 150.0 Pts
Spear; Light Armour; Battle Standard
Shield of the Merwyrm [15.0]
Golden Crown of Atrazar [10.0]
15 Spearmen @ 180.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
Shield; Musician
5 Silver Helms @ 125.0 Pts
Shield; Musician
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap)
5 Ellyrian Reavers @ 85.0 Pts
Bow (swap)
26 White Lions of Chrace @ 418.0 Pts
FCG
Banner of the World Dragon [50.0]
25 Phoenix Guard @ 450.0 Pts
FCG
Razor Standard [45.0]
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
1 Frostheart Phoenix @ 240.0 Pts
Models in Army: 86
Total Army Cost: 2398.0
Bo teoretycznie wywalam tą 5 maidenek bo sa free fragiem i nie mam co za nie włożyć, niby mam opcję 1 bolec/tiranoc/kolejny fast bądz SH.
Ale spróbuję PG z lothernem na stubornie, tylko ward na magię jeno 3+ i 2 lewki mniej
Ale za to na początku bitwy LM nie musi ich ochraniać i od razu może rozdawać 10 LD.
Ostatnio zmieniony 5 maja 2013, o 19:55 przez Kosa, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardzo fajne !
Nie wiem tylko czy na fastach nie lepsze są włócznie od łuków
No i ja osobiście wole mieć zwykłego nobla z RB bezpiecznego w spearach z tyłu
Nie wiem tylko czy na fastach nie lepsze są włócznie od łuków
No i ja osobiście wole mieć zwykłego nobla z RB bezpiecznego w spearach z tyłu
Ostatnio zmieniony 5 maja 2013, o 20:23 przez Eltharion, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
Przecież w rarach nie am nic fajniejszego od orłów i feniksów( bolce ewentualnie do defensywnych rozpisek a ta na taka nie wygląda)
A tak sobie myślę że przy 2 oddziałach odpornych na magie ten scroll nie jest jakiś must have (demony graja bez scroll i jakoś sobie radzą )
A tak sobie myślę że przy 2 oddziałach odpornych na magie ten scroll nie jest jakiś must have (demony graja bez scroll i jakoś sobie radzą )
Ostatnio zmieniony 5 maja 2013, o 20:25 przez Eltharion, łącznie zmieniany 1 raz.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...
- Mistrz Miecza Hoetha
- Falubaz
- Posty: 1011
Szczerze mówiąc nie wiem czy nie lepiej na Loremastera/Mędrca wsadzić Talizman Przetrwania kosztem orła, jest wtedy dużo bardziej żywotny.
Moja Galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 9#p1076079
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
"Ludzie uwierzą w każdą prawdę, jeśli tylko podasz ją w cudzysłowiu i podpiszesz nazwiskiem kogoś znanego".
Naviedzony
Scrol nie wchodzi z dwóch powodów:
-marnuje punkty na maga
-i tak na etc go obetną
-ale jestem w stanie go dać zamaist sea helma
Magia, przynajmniej ta zadająca obrażenia nic mi nie robi, totalnie nic a ona HE bolała bardzo.
ToP jest zbyteczny jak lord będzie w walce to i tak coś jest zle, bardzo zle, zaś kura nie, dalej brałbym 4
Bolce za 70 ok, ale i tak to tylko BSowe strzelanie, maks 2, chociaż i tak sądzę, ze znów będą się kurzyć.
To jest ofens hajelficki, pieprzę strzelanie jeśli już coś to trzeba by było je maksować a i tak go nie widzę w grze z WoCHem, imperium, lizakami, dwarfami, chaosddwarfami, bo to jest nadal bsowe strzelanie za milardy punktów, które rozbija się na AS1+, które jest rozbijane działami i klopami, które niewiele zabija przy smiecio armiach, które jest bardzo podatne na byle co jak już dojdzie.
podbijanie warda na PG fajne ale nie kosztem maga
Niby tutaj mam równie mięciutkiego sea helma ale on nie będzie musiał walczyć zbyt często no i nie musze się obawiać bocznych szarż na PG.
Zagramy w środę to się okaże czy ta rozpa da radę, bo cóż więcej rzec mogę
edit:
co do łuków na fastach... teraz się nad nimi zastanawiam czy warto tylko zrobi się problem bo będę musiał znaleźć 10 pkt w corze, nie ma jak tego zrobić zbytnio a łuki może jakiegoś fanola ustrzelą, czy zabiją jedną harpię na poczet paniki itp. i tak mają odginać, ewentualnie przyjmować odginaczki inne więc łuki im w tym jeszcze pomagają.
-marnuje punkty na maga
-i tak na etc go obetną
-ale jestem w stanie go dać zamaist sea helma
Magia, przynajmniej ta zadająca obrażenia nic mi nie robi, totalnie nic a ona HE bolała bardzo.
ToP jest zbyteczny jak lord będzie w walce to i tak coś jest zle, bardzo zle, zaś kura nie, dalej brałbym 4
Bolce za 70 ok, ale i tak to tylko BSowe strzelanie, maks 2, chociaż i tak sądzę, ze znów będą się kurzyć.
To jest ofens hajelficki, pieprzę strzelanie jeśli już coś to trzeba by było je maksować a i tak go nie widzę w grze z WoCHem, imperium, lizakami, dwarfami, chaosddwarfami, bo to jest nadal bsowe strzelanie za milardy punktów, które rozbija się na AS1+, które jest rozbijane działami i klopami, które niewiele zabija przy smiecio armiach, które jest bardzo podatne na byle co jak już dojdzie.
podbijanie warda na PG fajne ale nie kosztem maga
Niby tutaj mam równie mięciutkiego sea helma ale on nie będzie musiał walczyć zbyt często no i nie musze się obawiać bocznych szarż na PG.
Zagramy w środę to się okaże czy ta rozpa da radę, bo cóż więcej rzec mogę
edit:
co do łuków na fastach... teraz się nad nimi zastanawiam czy warto tylko zrobi się problem bo będę musiał znaleźć 10 pkt w corze, nie ma jak tego zrobić zbytnio a łuki może jakiegoś fanola ustrzelą, czy zabiją jedną harpię na poczet paniki itp. i tak mają odginać, ewentualnie przyjmować odginaczki inne więc łuki im w tym jeszcze pomagają.
to jest jedyna opcja z tymi 10pkt
Jak zacznę odczuwać ich brak zapewne tak zrobię, póki co zostaję przy bowach.
Tak to mam wykorzystaną każdą fazę gry
Jak zacznę odczuwać ich brak zapewne tak zrobię, póki co zostaję przy bowach.
Tak to mam wykorzystaną każdą fazę gry
jak na euro to nielegalna
Kod: Zaznacz cały
High Elves (2500p,+1 Power Dice)
Book of Hoeth counts as 3 power dice and 2 dispel dice
Banner of the World Dragon counts as +1 dispel dice
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
To stare euro przecież (znaczy HE) nie biermy tego pod uwagę
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 3&start=30
myślę, że będzie patrząc po tym:
1pd i 1 dd
1 dd
...
chociaż i tak mże wymienię sea helma na maga II lvl z mr1, jest tani, WL moga mieć 2+ na magię, bo ten sea helm niby fajny ale kurde... to będzie tylko 9 ataków S4 ap, zaś jak się rozwiną tak coby Sea helm nie był w walce to nie będa mieć szeregów. Sam nie wiem co lepsze.
A mały mag to naprawdę marnowanie punktów bo kości i tak przewija ciągle LM, zjada je wszystkie i zawsze jest co rzucić...
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 3&start=30
myślę, że będzie patrząc po tym:
1pd i 1 dd
1 dd
...
chociaż i tak mże wymienię sea helma na maga II lvl z mr1, jest tani, WL moga mieć 2+ na magię, bo ten sea helm niby fajny ale kurde... to będzie tylko 9 ataków S4 ap, zaś jak się rozwiną tak coby Sea helm nie był w walce to nie będa mieć szeregów. Sam nie wiem co lepsze.
A mały mag to naprawdę marnowanie punktów bo kości i tak przewija ciągle LM, zjada je wszystkie i zawsze jest co rzucić...
LolDymitr pisze:jak na euro to nielegalna
Kod: Zaznacz cały
High Elves (2500p,+1 Power Dice) Book of Hoeth counts as 3 power dice and 2 dispel dice Banner of the World Dragon counts as +1 dispel dice