The cheese stands alone. Pleśniowa nowość. SK2400

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jasiuuu
Undead, Flying, Lucky Git
Posty: 5574

Re: The cheese stands alone. Pleśniowa nowość. SK2400

Post autor: Jasiuuu »

też dziwi mnie obecność tego itemka :D a cała rospa kocur, strasznie nie chciałbym jej trafić.
Obrazek
T

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Gostki ten fell blade mi wygrał połowę bitew, druga połowę wygrały nornice. :D
Obrazek

Awatar użytkownika
lajkonik
Masakrator
Posty: 2622

Post autor: lajkonik »

Fellblade w większości przypadków się jednak spłaca. Jeżeli tylko umie się nim grać i się wie gdzie go wysłać.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
lajkonik Obrazek

Assur
Oszukista
Posty: 781

Post autor: Assur »

Kalesoner pisze:Turniej zagrany. Drużynowo słabo, indywidualnie nieźle.

Druga bitwa z VC Asura, chyba źle zagrałem. Doszedłem do połowy, straciłem gutterów i nornice po misfire, stwierdziłem, że nie skroje wszystkiego i się wycofałem, straciłem z magii jeszcze kilku herosów i w efekcie przegrałem 4: 16 team 27: 33
team 26:34 z tego co pamiętam. czy decyzja o odwrocie była dobra naprawdę trudno stwierdzić, bitwa zupełnie inaczej by wyglądała.

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2170
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

bardzo mocna rozpa

hehe
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

tak tak, dostałem wczoraj od Barona 1:19

manglery, rzuty, pojedynczy troll morderca i słaba gra mnie pokarały :)
Obrazek

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Prawie półtora roku po ostatniej rozpie wrzucam kolejne dziwadło. Z tego co sprawdziłem rozpa jest legalna (dwa dzwony w jednym unicie) i mieści się w ograniczeniach nowego euro. Nie mam tylko pojęcia czy jest dobra czy zła. :)

Idea jest taka: robimy dzikie swift reformy ogromnym unitem sztormów z dwoma dzwonami i popychamy się (przy 2x popchnięciu, jest duża szansa na powodzenie) w rzeczy, które nie mogą lub nie chcą dawać flee, lub takie, które złapała aboma. Kosimy abomami i magią, na jednym szczurze dajemy prawdopodobnie magię LoU, z której jeden czar zawsze możemy zamienić na teleport albo 13kę.

Grey Seer @ Screaming Bell @ 505.0 Pts
General; Magic Level 4
Power Scroll [35.0]
Skalm [30.0]
Grey Seer @ Screaming Bell @ 465.0 Pts
Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Warlord @ 193.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Fell Blade [100.0]
Chieftain @ 87.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Battle Standard
Banner of Swiftness [15.0]
Warlock Engineer @ 65.0 Pts
Brass Orb [50.0]
53 Stormvermin @ [446.0] Pts
Halberd; Heavy Armour; FCG
Storm Banner [50.0]
Hellpit Abomination @ 250.0 Pts Warpstone Spikes
Hellpit Abomination @ 235.0 Pts
22 Skavenslaves @ 52.0 Pts Slave Musician; Pawleader
22 Skavenslaves @ 52.0 Pts Slave Musician; Pawleader
21 Skavenslaves @ 50.0 Pts Slave Musician; Pawleader

Models in Army: 121
Total Army Cost: 2400.0
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Fajna rozpa, fajny myk z tymi dwoma dzwonami.
Dałoby się jeszcze wrzucić ninję?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

tylko za abomę, albo za warlorda myślałem o tym, bo nie aboma ma robić wyniki tylko ten unit, no ale z drugiej strony aboma to cały czas potęga, a felblede lepiej tłucze potwory niż ninja
Ostatnio zmieniony 30 lis 2014, o 11:38 przez Kalesoner, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

A jeśli wywalisz abomę, to zmieścisz działko i ninję?

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

zabraknie 10 pktów
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Graty z BSB i szefa.
Moim zdaniem latara będzie teraz kluczowa.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Być może będzie bardzo istotna, rozpa z dwoma latarami ma sens, ale to zupelnie inna rozpa. Ja bym chciał być w wacle od drugiej tury, nie wiem czy jedna latara zrobi aż taka różnicę.

Chciałbym cos tym zagrać, zanim zrobię jakieś zmiany. Ale opcja którą proponujesz podoba mi się, zwłaszcza przez wzmocnienie siły uderzenie samej skarbonki, latara to mocny dodatek, ale jednak tylko dodatek do całego zamysłu.
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

wygląda ok, ale nie lubie mieć wagonu ze wszystkim. Nie wiem czy 2 dzwony w 2 unitach nie beda po prostu skuteczniejsze do 2 Abomb

Imo seer z LoU nie może brać teleportu ani 13stki, nie wiem czy już cos przegłosowali w tej sprawie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

Co ktoś przegłosuje to nigdy nie wiadomo, ale wiadomo jaki jest zapis na ten moment w AB do szczurów. :P
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9482
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ze korzysta z lore of ruin/plague i zamienia na skiterleap i 13tke. A równocześnie jest napisane że mag generujący czary z LoU musi brać ichnią sygnaturkę. Moim zdaniem tylko chciejstwo mocne decyduje, że seer może brać teleport. No i skoro może zamienić na teleport to w taki mrazie nie może na sygnaturkę? Logicznie tak by to trzeba rozumiec
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8785
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Calkiem fajne, 2 popychaczki, swift...

ten jednorazowl 3krotny ruch nie bylby ciekawy?

poszukalbym 30 punktow na inzyniera z OTSem dla poprawy dzialania lorda
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Kalesoner
Szczur Królów
Posty: 13706
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kalesoner »

każdy kolejny inżynier sprawia, ze rozpa jest nielegalna na euro, a felblade ma już wbudowany lepszy OTS

ten sztandar był w pierwszej wersji rozpiski, ale +1 do ruchu daje mi o 2 cale większy zasieg swifta
Obrazek

Awatar użytkownika
JaceK
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3675
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JaceK »

Bardzo ciekawa rozpiska =D>
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Opos
Falubaz
Posty: 1196
Lokalizacja: KGB Tarnów

Post autor: Opos »

Kalesoner pisze:Z tego co sprawdziłem rozpa jest legalna (dwa dzwony w jednym unicie)
Jesteś tego pewien? Ten zapis z erraty zdaje się mówić co innego :(
Page 43 – Pushed into battle.
Change the first sentence to “A single Screaming Bell can be
deployed in each unit of Clanrats or Stormvermin.”
Let the River of Blood flow...

ODPOWIEDZ