Człowiek się uczy całe życie, ja robiłem dokładnie to samo...Jacobs pisze:No faktycznie, nigdy na to nie zwróciłem uwagi, i nikt jakoś mi też nie wspomniał że nieświadomie wałuję
No cóż, w odpowiednim momencie będę mógł sobie odpuścić w jednej turze strzał z sisterek, zeby strzelić odpowiednio z hody
Do Wood Elfów inne podejście
Re: Do Wood Elfów inne podejście
no rzeczywiście jest to wyraźnie w Booku napisane. To w sumie ciekawe że niby każdy czytał tego Rulebooka, a przynajmniej większość z nas i cały czas, nawet po tylu latach wychodzą nowe kwiatki.
Teraz WIEEEEELka prośba - czy mógłby ktoś z armybooka dokładnie przepisać opis haila i strzałek z podwójnym strzałem? Może jest się o co zaczepić
Teraz WIEEEEELka prośba - czy mógłby ktoś z armybooka dokładnie przepisać opis haila i strzałek z podwójnym strzałem? Może jest się o co zaczepić
Hoda:
Strzałki mają po prostu dodatkową zasadę Multi shota (2)
Ma dopisaną zasadę Multi shota 3D6One use only. Model with Asrai longbow only. The hail of Doom arrow can be used instead of making a Shooting attack with the bearer's Asrai longbow. Declare that the Hail of Doom arrow is being used before any dice are rolled
Strzałki mają po prostu dodatkową zasadę Multi shota (2)
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
Nie wiem czy to istotne ale w całym akapicie odnoszącym się do tej zasady mówi się tylko o broniach z MS, Hoda nie jest bronią więc nie koniecznie powinna się podłapywać pod zasady dla broni. Tym bardziej że jest napisane że używa się zwykłego ( dla WE) łuku który zasady MS nie ma. Jak masz rulebooka to przeczytaj to proszę. Dla mnie to jest pojedyńczy strzał z broni który zadaje 2k6 potencjalnych hitów
2 podejscie bo okazało się, ze źle podliczyłęm pkt z puli ograniczeń
Unnamed2400 Pts - Wood Elves Army
1 Waystalker @ 90.0 Pts
Forest Stalker; 2ndWeapon; Asrai Longbow
1 Waystalker @ 90.0 Pts
Forest Stalker; 2ndWeapon; Asrai Longbow
1 Glade Captain @ 162.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Light Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Hail of Doom Arrow [30.0]
Seed of Rebirth [10.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
1 Spellweaver @ 310.0 Pts
Forest Stalker; General; Lore of Shadow; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Elf Steed @ [0.0] Pts
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Standard; Arrows: Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Standard; Arrows: Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Standard; Arrows: Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Standard; Arrows: Hagbane Tips
5 Glade Riders @ 120.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Asrai Spear; Standard; Arrows: Hagbane Tips
8 Sisters of the Thorn @ 208.0 Pts
Forest Stalker
10 Deepwood Scouts @ 170.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Arrows: Swiftshiver Shards
10 Deepwood Scouts @ 160.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Arrows: Trueflight Arrows
10 Deepwood Scouts @ 160.0 Pts
Forest Stalker; Asrai Longbow; Arrows: Trueflight Arrows
10 Waywatchers @ 200.0 Pts
Forest Stalker; 2ndWeapon; Asrai Longbow
10 Waywatchers @ 200.0 Pts
Forest Stalker; 2ndWeapon; Asrai Longbow
1 Great Eagle @ 50.0 Pts
Models in Army: 83
Total Army Cost: 2400.0
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
Strzelają obie.
Furion się akurat myli z tym multishotem
Przeczytajcie dokładnie opis
Furion się akurat myli z tym multishotem
Przeczytajcie dokładnie opis
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Rozwin myśl:)
Po 1. Zasada multishot mówi, że cały unit strzela albo pojedynczym strzałem albo multishotem.
Konkretny przykład: Oddział z multishotem ... każdy model w TYM UNICIE musi strzelić multishotem, nie można powiedzieć, że 5 strzela normalnie 5 multi, a BSB dołączający do unitu nie jest tym samym unitem, tylko znajduje się w tym samym unicie....jak dla mnie spora różnica.
Słowo UNIT w zapisie multi dotyczy każdego modelu w unicie z zasadą Multishot (przykład: 10 Waywatchers )
To ma taki sam związek jak: "Wpływ wynalezienia asfaltu na rozwój dorożkarstwa w Chinach"
Po 2. Zasada multishot dotyczy broni a HODA to enchanted item - więc jak dla mnie to całkowicie przekreśla Wasze kminy
Wymyślacie jakieś dziwne teorie spiskowe
Jak zawsze szukamy problemu tam gdzie go nie ma.
Sorry - ale, nie! - tak się bawić nie będziemy
Konkretny przykład: Oddział z multishotem ... każdy model w TYM UNICIE musi strzelić multishotem, nie można powiedzieć, że 5 strzela normalnie 5 multi, a BSB dołączający do unitu nie jest tym samym unitem, tylko znajduje się w tym samym unicie....jak dla mnie spora różnica.
Słowo UNIT w zapisie multi dotyczy każdego modelu w unicie z zasadą Multishot (przykład: 10 Waywatchers )
To ma taki sam związek jak: "Wpływ wynalezienia asfaltu na rozwój dorożkarstwa w Chinach"
Po 2. Zasada multishot dotyczy broni a HODA to enchanted item - więc jak dla mnie to całkowicie przekreśla Wasze kminy
Wymyślacie jakieś dziwne teorie spiskowe
Jak zawsze szukamy problemu tam gdzie go nie ma.
Sorry - ale, nie! - tak się bawić nie będziemy
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
@luc
Czy to oznacza że jak oddzial zdaje panikę, to osobno zdaje unit a osobno każdy dołączony do unitu unit tzn. bohater?
HoD może jest enchanted ale strzela się go z już normalnego łuku który ma wtedy multipl
Czy to oznacza że jak oddzial zdaje panikę, to osobno zdaje unit a osobno każdy dołączony do unitu unit tzn. bohater?
HoD może jest enchanted ale strzela się go z już normalnego łuku który ma wtedy multipl
Ostatnio zmieniony 15 gru 2014, o 10:57 przez PSz, łącznie zmieniany 1 raz.
Lucek, kiepsko Ci wychodzi wykładanie zasad
Wykonujesz atak z zasadą multiple shots, więc tyle w temacie.Dydu pisze:Multiple Shots - wyraźnie ma zapis o broni z tą zasadą, HoDA jest Enchanted Itemem więc nie widzę problemów z jej odpalanie.
Oczywiście Jurek literalnie ma 100% racji.
Funkcjonalnie dotyczy to chyba wyłącznie modeli z tego samego unitu, a więc i bohaterów, którzy mają zasadę "multiple shot". Początek definicji wyjaśnia w jaki sposób mogą oddać strzał i jakie są konsekwencje wybrania strzału wielokrotnego. Myślnik w ostatnim zdaniu poniekąd doprecyzowuje o co chodzi autorowi. Czy łucznicy z truefligtami mogą wybierać "to fire single"? Nie mogą. Mam zatem wątpliwości czy stosowanie zasady "multiple shots" można funkcjonalnie rozciągać na modele, które tej zasady nie posiadają. Czy można stwierdzić, że model, który nie ma opcji strzelania wielokrotnego nie może wybrać strzelania wielokrotnego, gdyż bohater strzela pojedyńczo? Po części do tego bowiem się sprowadza taka interpretacja.
Wyciągając zatem wszystko co wynika z literalnego brzmienia dostajemy jeden sensowny zapis, że bohater z zasadą "multiple shot" nie może z niej korzystać w turze gdy stoi w unicie, który tej zasady nie posiada i akurat strzela i całą masę zbędnych "zasad", które "regulują" coś co i tak wynika z samej natury rzeczy.
Funkcjonalnie dotyczy to chyba wyłącznie modeli z tego samego unitu, a więc i bohaterów, którzy mają zasadę "multiple shot". Początek definicji wyjaśnia w jaki sposób mogą oddać strzał i jakie są konsekwencje wybrania strzału wielokrotnego. Myślnik w ostatnim zdaniu poniekąd doprecyzowuje o co chodzi autorowi. Czy łucznicy z truefligtami mogą wybierać "to fire single"? Nie mogą. Mam zatem wątpliwości czy stosowanie zasady "multiple shots" można funkcjonalnie rozciągać na modele, które tej zasady nie posiadają. Czy można stwierdzić, że model, który nie ma opcji strzelania wielokrotnego nie może wybrać strzelania wielokrotnego, gdyż bohater strzela pojedyńczo? Po części do tego bowiem się sprowadza taka interpretacja.
Wyciągając zatem wszystko co wynika z literalnego brzmienia dostajemy jeden sensowny zapis, że bohater z zasadą "multiple shot" nie może z niej korzystać w turze gdy stoi w unicie, który tej zasady nie posiada i akurat strzela i całą masę zbędnych "zasad", które "regulują" coś co i tak wynika z samej natury rzeczy.
Chryste Wuja. To już druga flaszka, przy której będziemy takie rzeczy rozkminiać.Dębek pisze:Oczywiście Jurek literalnie ma 100% racji.
Funkcjonalnie dotyczy to chyba wyłącznie modeli z tego samego unitu, a więc i bohaterów, którzy mają zasadę "multiple shot". Początek definicji wyjaśnia w jaki sposób mogą oddać strzał i jakie są konsekwencje wybrania strzału wielokrotnego. Myślnik w ostatnim zdaniu poniekąd doprecyzowuje o co chodzi autorowi. Czy łucznicy z truefligtami mogą wybierać "to fire single"? Nie mogą. Mam zatem wątpliwości czy stosowanie zasady "multiple shots" można funkcjonalnie rozciągać na modele, które tej zasady nie posiadają. Czy można stwierdzić, że model, który nie ma opcji strzelania wielokrotnego nie może wybrać strzelania wielokrotnego, gdyż bohater strzela pojedyńczo? Po części do tego bowiem się sprowadza taka interpretacja.
Wyciągając zatem wszystko co wynika z literalnego brzmienia dostajemy jeden sensowny zapis, że bohater z zasadą "multiple shot" nie może z niej korzystać w turze gdy stoi w unicie, który tej zasady nie posiada i akurat strzela i całą masę zbędnych "zasad", które "regulują" coś co i tak wynika z samej natury rzeczy.
W takim tępie to nie będziemy w stanie na ETC pamperków na trzeźwo posuwać.