Pierwsze kroki z OnG

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Pierwsze kroki z OnG

Post autor: szeregowiec ryan »

Rozpiska na ograniczenia poznańskie - mam taka propozycję. Scenariusze na turze - Blood and glory, meeting, pitka.
HEROES:
Black Orc Big Boss – 125 pts
General
Enchanted Shield [5] (improves armour save +2)
Talisman of Endurance [30] (Ward on 5+)

Savage Orc Big Boss – 127 pts
Battle Standard Bearer, Extra Hand Weapon
Glittering Scales [25] (-1 to hit bearer in Close Combat)

Goblin Big Boss – 61 pts
Giant Wolf, Light Armour, Spear
Charmed Shield [5] (first hit is ignored on 2+)
Dragonbane Gem [5] (Ward on 2+ against Flaming Attacks)

Night Goblin Shaman – 110 pts
Wizard Lvl 2, Lore of da Little Waaagh! Magic Mushrooms
Dispel Scroll [25] (automatically dispel one enemy non IF spell)

Savage Orc Shaman – 155 pts
Wizard Lvl 2, Lore of da Big Waaagh!
Lucky Shrunken Head [50] (increase Ward Save from War Paints to 5+)


CORE:
5 Wolf Riders – 60 pts
Spear, Shield

22 Night Goblins – 136 pts
Standard, Musican, Short Bow
2* Night Goblin Fanatics

25 Savage Orc Big ‘Uns – 295 pts
Standard, Musican, Extra Hand Weapons


RARE:
Doom Diver Catapult – 80 pts

Goblin Rock Lobber – 85 pts

Mangler Squigs – 65 pts
Ostatnio zmieniony 19 sty 2015, o 19:43 przez szeregowiec ryan, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Nie musisz opisywać przedmiotów, jak ktoś ich nie zna to nie powinien komentować rozpisek.

Bardzo słaby pomysł z tym dzikiem. Gram Imperium i mam armatę. Największym problemem Twojej armii jest liderka. W pierwszej turze strzelam w generała. W drugiej powtórka. Raczej spadnie a wtedy armia po prostu się rozbiegnie przy pierwszej panice. Generał MUSI mieć look out sir. W piechocie nie ma.
Kolejna sprawa, jak już dajesz mu warda, a masz wolne punkty, daj mu 4+. Jak wywalisz dzika masz na to punkty.

Nie wiem, dlaczego Ci nie wchodzą savage. Wywal te głupoty typu wilczy rydwan i pumpwagon i punkty na to masz.

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Przy okazji, tylko lordowie mogą krzyczeć waaagh. Generał na dziki na takie punkty nie jest zły, ale musi wtedy siedzieć za górką dopóki nie spadnie armata, co nie jest już takie proste jak w skavenach szeregowiec #-o. Generalnie jak nie chcesz nim grać jako kowbojem to ten dzik to słaby dil.

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

Rozpiska zmieniona - wskoczyły Savage w liczbie 25 (extra Hand Weapon, Standard, Musican) spadł dzik a za to Savage Big Boss z Great Weaponem, wywaliłem Goblina BSB i za to wskoczył Savage BSB minimalne ciecia i wszedł Shrunken Head na Savage Shamana.

Plus zmiany jest taki ze jest klocek do bicia i w miare bezpieczni herosi
Minus ze nie mam wogóle oddziałow wsparcia - jest klocek savagy, klocek nocków, odginaczka i 2 maszyny plus squig który lata samopas.

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

Jeszcze jednak zmiana - jednak musze miec Czarnucha generała - wpada za 125 pkt BOBB z Talisman of Dnurance i na wszelki wypadek Enchanted Shield

Awatar użytkownika
Mad Max
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 35

Post autor: Mad Max »

Edytuj pierwszego posta, wstaw nową rozpiskę. Bo przynajmniej ja już nie ogarniam co zmieniłeś a co zostało.

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

Jest wyedytowana rozpa - jakie wrazenia teraz?

szeregowiec ryan
Mudżahedin
Posty: 315

Post autor: szeregowiec ryan »

Mam jeszcze taki zabawny pomysł na full ofens
HEROES:
Black Orc Big Boss – 125 pts
General
Enchanted Shield [5] (improves armour save +2)
Talisman of Endurance [30] (Ward on 5+)

Savage Orc Big Boss – 125 pts
Battle Standard Bearer
Glittering Scales [25] (-1 to hit bearer in Close Combat)

Savage Orc Shaman – 155 pts
Wizard Lvl 2, Lore of da Big Waaagh!
Lucky Shrunken Head [50] (increase Ward Save from War Paints to 5+)

CORE:
5 Wolf Riders – 65 pts
Standard, Shield

25 Savage Orc Big ‘Uns – 295 pts
Standard, Musican, Extra Hand Weapons

SPECIAL:
7 Trolls - 245 pts

RARE:
Arachnarok Spider - 290 pts
Ma to jakis potencjał? Bez maszyn bez scrolla - za to odporność na animozję, 2 oddziały do bicia, pająk do straszenia i do masakrowania hord z siła 4, na male punkty. Wilki stoja za impasem w pierwszym scenariuszu potem odginaczka

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Moim zdaniem pajonk jest OP na małe punkty i zagrałbym taką rozpiską
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Jakoś nie widzę tej rozpiski na Woch, EMP, Krasie, Ogry itd. Maszyny są jednak bardziej elastyczne od pająka.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Nie pekaj - trzymaj się pajonka! Nie zawiedzie Cię pokochasz go nie raz. Przyjmie 4 cannony kolega rzuci misfire, 2x1 na przebicie i raz 1 na rany i skonczysz przeciwnika

A tak serio - to jest potwór na małe punkty :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ