Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 25 cze 2018, o 01:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [4500] Demony Marka
PostNapisane: 12 mar 2016, o 20:45 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 864
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Unnamed2500 Pts - Daemonic Legions Army

1 Lord: Weaver of Change @ 680.0 Pts
General; Magic Level 4; Path of Change; Power Vortex
Shackles of Reality [35.0]
Veil of Shadows [35.0]
Skull of Cacophrax [25.0]

1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 185.0 Pts
Path of Disease; Halberd; Bloated Putrification
1 Blight Fly @ [0.0] Pts

3 Blight Flies (Rider) @ 270.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
4 Blight Fly @ [0.0] Pts

1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 220.0 Pts
Magic Level 1; Path of Disease; Halberd; Bloated Putrification
Seventh Seal [35.0]

29 Tallymen @ 455.0 Pts
Veteran Magic Standard; Musician; Parry
Banner of Speed [25.0]
1 Plagueridden @ [10.0] Pts

9 Horrors @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [70.0] Pts
Magic Level 1
#0: Blue Fire [0.0]
#2: Pink Fire [0.0]

1 Daemon Engine of Pestilence @ 305.0 Pts
Poison attacks; Hellish Bombard; Daemon of Pestilence

3 Pestilent Beasts @ 190.0 Pts
Trail of Mucus

Models in Army: 50


Total Army Cost: 2495.0

Zagra cos takiego? co zmienic?

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Ostatnio edytowano 10 sty 2018, o 23:17 przez Tirit, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 12 mar 2016, o 21:17 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 sie 2011, o 10:33
Posty: 2188
Lokalizacja: Lublin, KGB Moria
dla mnie jak wrona to lagą do ładowania,

jak 4 level do czarowania to spokonie DP tak złożony jak teraz masz wronę styka :mrgreen:

_________________
maiwardzop elucz ża op emas eluk


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 12 mar 2016, o 21:48 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 864
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Wrona ma wiecej woundow.

A reszta rozpy?

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 12 mar 2016, o 22:17 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 gru 2013, o 03:12
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań
nie znam sie na demonach ale wrona za 680 pkt to chyba zbyt syty cel, z tego co widze to teraz nie mozemy jebac bram zza gorki wiec moze byc cizko z takim gwiadzorem na stole

_________________
MARK OF MARKI MARK


Ostatnio edytowano 13 mar 2016, o 01:55 przez Jędrul, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 12 mar 2016, o 22:32 
Mudżahedin

Dołączył(a): 6 gru 2014, o 07:52
Posty: 207
Wywaliłbym jedną bestię I zamiast tego dał Nauseating Aura heraldowi na musze oraz skull of cacophrax na drugiego nurglitę. Dawanie I 1 jest naprawdę pomocne. Poza tym masz jeden czar więcej.

_________________
Demony:
2016: W/R/P - 12/1/22
2017: W/R/P - 12/0/16
2018: W/R/P - 2/1/2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 12 mar 2016, o 23:16 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2011, o 12:51
Posty: 3738
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
Jędrul napisał(a):
nie znam sie na demonach ale wrona za 680 pkt to chyba zbyt syty cel, z tego co widze to teraz nie mozemy jebac bram zza gorki wiec moze byc cizko z takim gwiadzorem stole


Czemu nie możemy teraz jebać bram za górki, wytłumaczysz prosze ?:)


Trit - Plagusy nie grają

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 13 mar 2016, o 01:54 
Chuck Norris

Dołączył(a): 25 gru 2013, o 03:12
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań
Eternal Gateway 15+
Range 24”
Hex, Missile,
Damage
Instant


Missile
Spells with the target restriction “Missile” may only choose targets within the caster's Line of Sight. A Missile spell
cannot be cast if the caster (or its unit) is Engaged in Combat.

Obscuring Terrain
Line of Sight cannot be drawn throughObscuring Terrain.

Hills
Line of Sight Hills are Obscuring Terrain.


dobrze pacze?

_________________
MARK OF MARKI MARK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 13 mar 2016, o 12:27 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 20:58
Posty: 546
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
wydaje mi się że można to złożyć lepiej - mało możliwości taktycznych tu widzę.

jak trafisz na armię nastawioną na cc, która idzie do przodu i w ciągu 2 tur siedzi na tobie to możesz mieć spory problem, a to dlatego, że:
- brak jednostek które możesz z czystym sumieniem poświęcić jako odginaczki
- brak szybkich jednostek kontrujących
grając takim ustawieniem raczej zależy ci na dłuższym pozostawaniu w rozsądnej odległości od przeciwnika i zaatakowanie ok 4-5 tury, tyle, że zanim twoje jednostki strzelające i czarujące zniszczą przeszkadzajki u przeciwnika to nie dasz rady opóźnić marszu jego jednostek głównych (pomocne byłyby furie i to dwie jednostki), aby wyeliminować ostrzał przeciwnika (park maszynowy lub łuczników) najlepsze są psy wychodzące z ambusha. bestie są dobrą jednostką flankującą dla twoich głównych oddziałów ale jest ich zbyt mało - dałbym 2 jednostki po 2 bestie. na to wszystko masz punkty w dużym demonie oraz w soul grinderze.

_________________
Emp/DoCh

Gremlin napisał(a):
Pierdole. Zaby zawsze skrzeczą w stawie, srają do tej wody a później piją, wiec drą ryja. Jak mi to przeszkadza to zamykam okno, a nie idę na plac targowy i mamrotam pod nosem.
Wróćcie do konstruktywnej dyskusji. Nie pijcie wody z tego stawu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 13 mar 2016, o 19:43 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 864
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Dlaczego plagusy nie graja? w 8ed graly i niewiele sie w temacie zmeinilo :)

Jak ktos chce isc na mnie do CC to wystawiam plagusy na kontre i grindera ktory robi miazge.

Wrona ma regene 4+, Asv 5+, trafianie z pestek srednio na 4+ i ranienie na 6+ wiec broni sie jako tako.

Odginaczek brakuje bardzo, to fakt, i furie sa do przemyslenia ale nie mam co obciac.
Myslalem o wywaleniu herlaka pieszego, obciecie kloca do 15-20 (traktowac jako bloko-odginaczke) i dopchac horrorami.


A cos takiego:
Unnamed2500 Pts - Daemonic Legions Army

1 Lord: Weaver of Change @ 680.0 Pts
General; Magic Level 4; Path of Change; Power Vortex
Shackles of Reality [35.0]
Veil of Shadows [35.0]
Skull of Cacophrax [25.0]

1 Hero: Harbinger of Pestilence @ 185.0 Pts
Path of Disease; Halberd; Bloated Putrification
1 Blight Fly @ [0.0] Pts

3 Blight Flies (Rider) @ 270.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [10.0] Pts
4 Blight Fly @ [0.0] Pts

16 Tallymen @ 248.0 Pts
Standard; Musician; Parry
1 Plagueridden @ [10.0] Pts

1 Hero: Harbringer of Change @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Path of Change; Far Seeing
Seventh Seal [35.0]

9 Horrors @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [70.0] Pts
Magic Level 1
#0: Blue Fire [0.0]
#2: Pink Fire [0.0]

9 Horrors @ 190.0 Pts
Standard; Musician
1 Champion @ [70.0] Pts
Magic Level 1
#0: Blue Fire [0.0]
#2: Pink Fire [0.0]

3 Pestilent Beasts @ 190.0 Pts
Trail of Mucus

1 Daemon Engine of Pestilence @ 305.0 Pts
Poison attacks; Hellish Bombard; Daemon of Pestilence

5 Furies of Wrath @ 85.0 Pts
Daemon of Wrath

Models in Army: 52


Total Army Cost: 2493.0

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 13 mar 2016, o 23:00 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4477
Lokalizacja: Wrocław
Za duzo ładujesz we wrone. Policz sobie co ona musi zabic zeby sie spłaciła. 700 pkt to w 9th age masa punktów.

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 13 mar 2016, o 23:18 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4540
+1, IMO spokojnie można grać na heraldach.
Ewentualnie keeper jest spoko bo zarówno czaruje jak i strzela z bicza, szybciej się spłaci.
Kolejna sprawa jak już masz wystawiać 16 plagusów to daj 4x10 horrorów :P
Bestie bym brał 2x2, a najlepiej fiendy bo szybkie i wyporne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 13 mar 2016, o 23:56 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2011, o 12:51
Posty: 3738
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
Dokładnie jak chcesz sobie zrobić cory zapychacze to 4 x 10 pinków jest idealnym wyborem.

Plagusy nie graja bo straciły juz na zawsze i nie odwracalnie - 1 to hit w CC i są za drogie jak na to co robiły czyli trzymały innych :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 14 mar 2016, o 17:15 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 864
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Nie moge wziac 4x10 horrorow bo to nie mono tzee.

KOSa nie da sie tak fajnie zlozyc by mial Bicz, Regene i MR/HT...

Wrona faktycznie droga ale za to trudna jest do zabicia no i trzyma ptk.

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 14 mar 2016, o 17:57 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4477
Lokalizacja: Wrocław
To po kiego grzyba wrzucasz rozpę, skoro wiesz lepiej? Idź i graj.

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 14 mar 2016, o 18:04 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 864
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Pytam sie Was o rady i doswiadczenie. Dajecie propozycje to odpowiadam ze np 4x10 pinkow nie moge wziac. To sie nazywa "dyskusja".

A jak bym wiedzial lepiej to bym nie pytal sie o rady...

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 14 mar 2016, o 22:47 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 20:58
Posty: 546
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
W tej drugiej rozpie wywal małego bzyka ze scrollem, odejmij wronie 1 lvl magii, wywal soul grindera a za to wrzuć 2x2 bestie, 2x furie, za resztę dopakuj muszki i plagusy ewentualnie rydwan tęczy bo jest lepszy niż grinder

_________________
Emp/DoCh

Gremlin napisał(a):
Pierdole. Zaby zawsze skrzeczą w stawie, srają do tej wody a później piją, wiec drą ryja. Jak mi to przeszkadza to zamykam okno, a nie idę na plac targowy i mamrotam pod nosem.
Wróćcie do konstruktywnej dyskusji. Nie pijcie wody z tego stawu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 15 mar 2016, o 21:22 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 864
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Wronie nie mozna odjac lvlu bo z bazy ma 4.

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 15 mar 2016, o 22:16 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, o 20:58
Posty: 546
Lokalizacja: MKGB Północne Rubieże
O tego nie widziałem.

_________________
Emp/DoCh

Gremlin napisał(a):
Pierdole. Zaby zawsze skrzeczą w stawie, srają do tej wody a później piją, wiec drą ryja. Jak mi to przeszkadza to zamykam okno, a nie idę na plac targowy i mamrotam pod nosem.
Wróćcie do konstruktywnej dyskusji. Nie pijcie wody z tego stawu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 16 mar 2016, o 00:41 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4540
Możesz wziąć 4x10 horrorów bo limit max 2 nie obowiązuje jak oddział jest tego samego boga co generał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [2500] Demony Marka
PostNapisane: 16 mar 2016, o 17:12 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 864
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
A nie czasem dopiero wtedy kiedy cala armia jest takiego samego boga?

_________________
There is no escape from Chaos, it is marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.054s | 12 Queries | GZIP : Off ]