Prawdziwy Król Goblinów
Re: Prawdziwy Król Goblinów
Miałes złe przygody z paulinką ? On jest największym warbossem, nigdy już do niego nie dorosnę
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Wręcz przeciwnie zawsze mile. Staram się jedynie w sposób dyskretny pobudzić pojedynek o rację. Ze szwagrem (miś :*) często je mamy nawet figurek nie trzeba wyciągać.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
No i Qc zagrałem na Świdkonie wariacją Twojej rozpiski
Tak jak sądziłem, dała radę.
Nie brałem bolców bo wole 10BO z bannerem. Dobry tani unit.
Fanolów miałem jeno dwóch ale teraz chłopaki to nowa jakość.
BRE-19 Reoder
HE-20 Turek
DL-12 Lipek
WoC-10 Janus
EMP-17 Myth
SKV-13 Kaleson
WE-7 Laik (tu jak lama oddałem 10-10)
Z generalki 4 a byłbym trzeci gdyby nie ta głupia szarża BO przez którą nie obroniłem objective)
Reasumując, fajnie się grało. Nie ma lipy.
Tak jak sądziłem, dała radę.
Nie brałem bolców bo wole 10BO z bannerem. Dobry tani unit.
Fanolów miałem jeno dwóch ale teraz chłopaki to nowa jakość.
BRE-19 Reoder
HE-20 Turek
DL-12 Lipek
WoC-10 Janus
EMP-17 Myth
SKV-13 Kaleson
WE-7 Laik (tu jak lama oddałem 10-10)
Z generalki 4 a byłbym trzeci gdyby nie ta głupia szarża BO przez którą nie obroniłem objective)
Reasumując, fajnie się grało. Nie ma lipy.
2 bolce i +2 fanoli ustawiloby Ci paring z woch, ktorego sie obawiałem - ale i tak graty, fajnie dziala na ten system goblinski spamek. Z drugiej strony pytanie jak wazne sa scenariusze na 1200, to juz musisz podzielic sie opinia
I graty, dobrze ze orki trzymaja fason na kazde pnukty, bo po 25 pazdziernika bedzie zmiana jakosciowa na plus
I graty, dobrze ze orki trzymaja fason na kazde pnukty, bo po 25 pazdziernika bedzie zmiana jakosciowa na plus
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Scenariusze są tak samo ważne jak na duże punkty.
Generalnie BO pomagały przy nich, jako jedyni(scorujący) mogli bardziej śmiało ruszyć do przodu.
Scenariusze wygrałem wszędzie poza bojem z Laikiem, gdzie oddałem go. Choć jak pisałem, mogłem go nie oddawać- właśnie dzięki BO.
Z WoC to byłem chciwy. Mogłem mu zabić fasta, złe targetowanie i ostatni z fasta wszedł na manglera co stał przed crusherami.
Mogło tam być znacznie lepiej
Prosze o priv co to za plusik
Generalnie BO pomagały przy nich, jako jedyni(scorujący) mogli bardziej śmiało ruszyć do przodu.
Scenariusze wygrałem wszędzie poza bojem z Laikiem, gdzie oddałem go. Choć jak pisałem, mogłem go nie oddawać- właśnie dzięki BO.
Z WoC to byłem chciwy. Mogłem mu zabić fasta, złe targetowanie i ostatni z fasta wszedł na manglera co stał przed crusherami.
Mogło tam być znacznie lepiej
Prosze o priv co to za plusik
Plotki mowia o duzej zmianie w magii a to raczej oznacza ze otworzy sie dla nas faza ktora mielismy najbardziej uposledzona w porownaniu do innych armii
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Pierwsze podejscie dzis 2 testy z Mistrzami PolskiHero max 35% = 1575
common goblin king (130) Green Tide (free) crown of goblin king (80) +1 LD (80) [290]
common goblin chief (70) BSB (50) Shield (free) [120]
common goblin shaman (140) seceond spell (50) scroll (100) [290]
common goblin shaman (140) seceond spell (50) Sceptre (30) [220]
Chief (70) wolf (50) Lucky Shield (10)[130]
Orc chief (120) war boar (50) Hardened shield (10) Dragongem (20) Lance (20) [220]
iron orc chief (160) war boar (50) GW (20) dragonscale helm (20) [250]
= 1520
Core min. 25% = 1125
Common goblins x30 (180) Mus (20) bow (60) shield (free) [260]
Common goblins x30 (180) Mus (20) bow (60) shield (free) [260]
Forest (180) Goblins x60 (360) Mus (20) Spear and shield (60) [620]
= 1140
Elite no limit
gnasher dashers x9 (246)
gnasher dashers x9 (246)
gnasher dashers x9 (246)
Common Goblin Raders x5 (120) Shield (10) [130]
Common Goblin Raders x5 (120) Shield (10) [130]
= 998
Shooty 15% = 675
skewerer (90)
skewerer (90)
skewerer (90)
skewerer (90)
= 360
Big 'n nasty max 25% = 1125
Gargantula (480)
= 480
Suma: 4498
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jest tez i inna, konkurencyjna, goblin free wersja:
Pewne zbiezności widać, Shamanism samotny 4 levl ma oczywiście problemy, zobaczymy jak duże. Najwaznijsz jest wylosowanie popychaczki, może z czasem wyrzuce wizard mastera i jednego fasta żeby gółego małego maga z shamanismem wciepnąćHero max 35% = 1575
Orc Chief (120) Waargh (20) +1 LD (80) Lucky SHield (10) [230]
Iron Orc Chief (160) BSB (50) Shield (10) Razor Banner (80) Dragonscale Helm (20) [320]
Orc Shaman (180) Shamanism + 3 spells (150) DispelScroll (100) [430]
= 980
Core min. 25% = 1125
Orc Boar Riders (140) Shield (20) Music (20) [180]
Orc Boar Riders (140) Shield (20) Music (20) [180]
Orc Boar Riders (140) Shield (20) Music (20) [180]
Orc 'Eabashers x 29 (502) FCG (60) Flaming (20) Shield (58) [640]
= 1180
Elite no limit
gnasher dashers x5 (150)
gnasher dashers x5 (150)
Common Goblin Raders x5 (120) Shield (10) [130]
Common Goblin Raders x5 (120) Shield (10) [130]
Common Goblin Raders x5 (120) Shield (10) [130]
Black Orcs x 30 (720) FCG (60) Speed (50) [810]
= 1500
Shooty 15% = 675
skewerer (90)
skewerer (90)
skewerer (90)
skewerer (90)
= 360
Big 'n nasty max 25% = 1125
Gargantula (480)
= 480
Suma: 4500
Ostatnio zmieniony 27 paź 2016, o 11:21 przez QQrydza, łącznie zmieniany 1 raz.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Grałem na thrauma, zrobiłem 10 z Eltharionem, generalnie komiczne rzuty bo gra raczej pod kontrolą (rozjechało sie o objechany stubborn na forestach w kanapce jego korsarzy niesmiertelne hydry mu odpuszcze ), a potem rozjechał mnie randomus - chciałem sie z nim bić, ale wystawiłem sie marnie co powodowało, ze potem już musiałem ratować.
W obu przyapdkach:
1) sama thrauma to imo za mało. Wchodzi jak złoto przez rerolle 1, nie mialem zadnego miscasta, ale efekty sa takie se, bo losowe
2) kowboje na orkach sa meeeeega. Niestety, są drodzy i w slocie hero, co wiele utrudnia
3) Foresty bija sie chyba za słabo jak na swój koszt (poison na nich powinien byc za punkt a nie 3 tak na oko)
4) 4 bolce sa hitem tego booka
5) Arok lub 2 to dalej must have
6) Gnshery zostały znerfione brakiem skirmisha. Wrazliwe na bsowy shooting i mają mniejszy LoS Dalej latają więc są fajna opcja, dalej mocno biją, ale bsowy shooting to: CHD/DF/OG/3xelfy/demony [horrory]/SK/ogry - chyba tylko empire nie ma bsowego strzelania Dodajmy do tego podwyzke kosztu i jestem sceptyczny
teraz - jak widać - testuje shamanizm, bo moze byc kolejna "najlepsza sciezka w grze". Przydałoby sie do niego 3-4 czary z thraumy, ale chwilowo nie mam co wyrzucić. Powinien dobrze combować się z orkami bo obszarowa popychaczka
W obu przyapdkach:
1) sama thrauma to imo za mało. Wchodzi jak złoto przez rerolle 1, nie mialem zadnego miscasta, ale efekty sa takie se, bo losowe
2) kowboje na orkach sa meeeeega. Niestety, są drodzy i w slocie hero, co wiele utrudnia
3) Foresty bija sie chyba za słabo jak na swój koszt (poison na nich powinien byc za punkt a nie 3 tak na oko)
4) 4 bolce sa hitem tego booka
5) Arok lub 2 to dalej must have
6) Gnshery zostały znerfione brakiem skirmisha. Wrazliwe na bsowy shooting i mają mniejszy LoS Dalej latają więc są fajna opcja, dalej mocno biją, ale bsowy shooting to: CHD/DF/OG/3xelfy/demony [horrory]/SK/ogry - chyba tylko empire nie ma bsowego strzelania Dodajmy do tego podwyzke kosztu i jestem sceptyczny
teraz - jak widać - testuje shamanizm, bo moze byc kolejna "najlepsza sciezka w grze". Przydałoby sie do niego 3-4 czary z thraumy, ale chwilowo nie mam co wyrzucić. Powinien dobrze combować się z orkami bo obszarowa popychaczka
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Kurde, jak czytam już raporty z nowej edycji, to chce mi się graaać
Thaumaturgia wygląda na zajebistą ścieżkę, ciekawe że Ci się nie sprawdziła.
Jest tam sporo bolesnych czarów. Mając 4 powinno być co rzucać co turę i dość szybko wyciągać scrolla.
Tyle, że żywotność maga trochę zagrożona, ale co tam.
Thaumaturgia wygląda na zajebistą ścieżkę, ciekawe że Ci się nie sprawdziła.
Jest tam sporo bolesnych czarów. Mając 4 powinno być co rzucać co turę i dość szybko wyciągać scrolla.
Tyle, że żywotność maga trochę zagrożona, ale co tam.
I wczesniej dało się grac DE, tylko ludzie jęczeli. Moim zdaniem jak wyjdzie ze swojego comfort zone (czyli lord "zabijaka") i zacznie tymgrac co ma w ksiazce - kociol z obszarówkami, hydry locki coki, to bedzie hit
Kołata - jak zaczeli wpuszczac snajperki bezkarnie to troche slabo snajperka + kometa a potem w CC masz nic (bo obnizarka moze po prostu nic nie obnizyc). 2x2x2 jest konieczne do tej lory. bo musisz miec wszystkie czary zeby grozic, a to duzo kosztuje
Kołata - jak zaczeli wpuszczac snajperki bezkarnie to troche slabo snajperka + kometa a potem w CC masz nic (bo obnizarka moze po prostu nic nie obnizyc). 2x2x2 jest konieczne do tej lory. bo musisz miec wszystkie czary zeby grozic, a to duzo kosztuje
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Cos takiego mi lezy bo mam wobec blessa zobowiązania xD nie wiem czy to gra bo meta jest mi obca.+ Characters (1340pts) +
········Lord of Fightin' (300pts) [Battle Standard Bearer, Chief, Great Weapon, Iron Orc, Shield]
············Magic Items [Dragon Mantle, Lucky Charm]
········Lord of Sneakin' (140pts) [Chief, Forest Goblin, Huntsmen Spider]
············Magic Items [Hardened Shield]
········Lord of Sneakin' (160pts) [Chief, Forest Goblin, Huntsmen Spider, Shield]
············Magic Items [Dragonscale Helm ]
········Lord of Sneakin' (165pts) [Chief, Forest Goblin, Huntsmen Spider, Shield]
············Magic Items [Bronze Breastplate]
········Orc Shaman (575pts) [3x Additonal Learned Spells, Army General, Common Orc, Shamanism, Wizard Master]
············Magic Items [Book of Arcane Power, Crown of Autocracy]
+ Core (1133pts) +
········Goblin Raiders (Core) (168pts) [Common Goblin, 8x Goblin Raider]
········Orc 'Eadbashers (685pts) [Champion, Feral Orc, Musician, 25x Orc 'Eadbasher, Spear]
············Standard Bearer
················Veteran Standard Bearer [Flaming Standard]
········Orc Boar Riders (140pts) [5x Boar Rider, Common Orc, Light Lance]
········Orc Boar Riders (140pts) [5x Boar Rider, Common Orc, Light Lance]
+ Special (2022pts) +
········Iron Orcs (830pts) [Champion, 30x Iron Orc, Musician]
············Standard Bearer [Ironhide Icon]
········Trolls (596pts) [Common Troll, 8x Troll]
········Trolls (596pts) [Common Troll, 8x Troll]
Created with BattleScribe (http://www.battlescribe.net)
Ostatnio zmieniony 8 sty 2017, o 19:47 przez QQrydza, łącznie zmieniany 1 raz.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
1, Masz dwa razy tarczę na goblin chiefie. Chyba wybrałbym kolesia na dużym squigu z 3+ save, 5+ wardem.
2. Kowboj na dziku jest spoko, ale nie bije. Zastanawiam się nad złożeniem, ale wolę jednak bez hełmu, za to z normalną tarczą i magiczną kosą jakąś.
3. Wilki w corach? Lepiej dopchać cory savagami i uszczypać trochę black orków na 5 psów w specialu.
4. Masz 12 inspiring presence a 3 wielkie kloce, które muszą w niej być ciągle. Również to, że masz 8 liderki reroll na test frenzy nie jest najbardziej bezpieczne przy braku odginaczek.
5. Pograłem trochę i myślę, że ironhide Icon nie jest konieczny bo nie ma spamu maszyn raczej. Tak samo do rozważenia jest flaming banner. Niby masz Shamanism do boostowania movementa, ale chyba zamieniłbym ironhide'a na swiftnessa albo 3xmarsz.
2. Kowboj na dziku jest spoko, ale nie bije. Zastanawiam się nad złożeniem, ale wolę jednak bez hełmu, za to z normalną tarczą i magiczną kosą jakąś.
3. Wilki w corach? Lepiej dopchać cory savagami i uszczypać trochę black orków na 5 psów w specialu.
4. Masz 12 inspiring presence a 3 wielkie kloce, które muszą w niej być ciągle. Również to, że masz 8 liderki reroll na test frenzy nie jest najbardziej bezpieczne przy braku odginaczek.
5. Pograłem trochę i myślę, że ironhide Icon nie jest konieczny bo nie ma spamu maszyn raczej. Tak samo do rozważenia jest flaming banner. Niby masz Shamanism do boostowania movementa, ale chyba zamieniłbym ironhide'a na swiftnessa albo 3xmarsz.
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.
1 i 2) nieee. Poszło zmiana na 3 male pajaczki
3) 130 to bardzo duzo punktow a w core jest akuratnie dosc. Ale do przemyslenia
5) do banerow pewno masz racje. Nie gram wiec nie wiem co sie przyda. Flaming jest dosc drogi, a ironhude w sumie dlatego ze ostatnio ogladan tylko ogry i se
4) zawsze tak bylo w 8 xD trzeba sie przyzwyczaic chyba. Frenzy na 7/8 to grosze niz animozja ale to urok tworcow 9th age ktorzy srednio maja wyobraznie co robia
Wyedytowałem.
Plus bede tym grał na szczurki (pozdro Solo ) wiec moze te 5++ sie jednak spłaci
3) 130 to bardzo duzo punktow a w core jest akuratnie dosc. Ale do przemyslenia
5) do banerow pewno masz racje. Nie gram wiec nie wiem co sie przyda. Flaming jest dosc drogi, a ironhude w sumie dlatego ze ostatnio ogladan tylko ogry i se
4) zawsze tak bylo w 8 xD trzeba sie przyzwyczaic chyba. Frenzy na 7/8 to grosze niz animozja ale to urok tworcow 9th age ktorzy srednio maja wyobraznie co robia
Wyedytowałem.
Plus bede tym grał na szczurki (pozdro Solo ) wiec moze te 5++ sie jednak spłaci
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
No to gorzej ale na krasnoludzkie organki, hellcannony, mortary skavenskie katapy, elfie bolce ... i to chyba tyle ze strzelania maszynowego występującego w mecie - jest nie najgorszy chociaż jak chroni tylko przed maszynami to faktycznie wolałbym ten marsz x3 albo +1 M
Mówi się trudno i idzie się dalej ...