Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 19 cze 2018, o 19:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 14 lis 2016, o 12:39 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 451
Mammoth Hunter Wildheart
Sprout of Rebirth
Lucky Shield
Lance
Tusker Mount
410

Mammoth Hunter Headhunter
Heart-Ripper
Yeti Furs
Tusker Mount
Bsb
470

Shaman Rotenjaw
4 Learned Spells path of Shamanism
Demon Heart
Lvl 1 Wizard Apperentice
Great Weapon
492

11x Tribesmen
Iron Fists
Full Command
War Standard
836

(3)1x Sabertooth Tigers
(240)80

1x Kin-Eater
200

(2)1x Scratapult
(500)250

(2)1x Rock Aurochs
Ogre Crossbow
(960)480

1x Frost Mammoth
2x Ogre Crossbow
380

Takie coś sobie umyśliłem na 4500. Może za coś Yeti wpuścić??

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 14 lis 2016, o 12:45 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 451
W zasadzie chodzi o to, żeby spróbować ograć Huntera jako generała. Z Core mogę zabrać jeszcze trochę punktów, chociaż nie wiem, czy jest sens osłabiać Byki do 9 modeli. Lepszy Pożeracz czy Yeti? Może zamiast kotów je wystawiać? Quick Ideas?

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 14 lis 2016, o 13:59 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 698
Hipotetycznie gdybym miał wybierać to osobiście poszukal bym sobie 40 pkt i zamiast kin-eatera i jednego pieska dał 2 x 2 Yeti. Masz Frost Mamutha, Yeti Fur na Hunterze więc można spotegowac efekt obniżania Inicjatywy. Yeti jest więcej, są mobilniejsze a Twoja koncepcja z uwagi na stworki przewiduje szybki napór (chyba:p).
A kawalerii na tuskerach nie chcesz? Zamiast np. jednej scrapy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 14 lis 2016, o 22:41 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 451
Ale to wejdzie mi ich trzech? Opłaca się? I tak, faktycznie, szybki napór tutaj to podstawa, pierwszo czy drugoturowe szarże to normalka.

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 15 lis 2016, o 07:15 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 698
Ten Shaman w Twojej rozpisce to chyba raczej wątek poboczny:D
Ja bym zdjął 2 Tribesmanow - w nich i tak siedzi szaman tylko. Mam 136 pkt. + Scrapa za 250 pkt. + Tiger za 80 pkt. + kin eater za 200 pkt. ~ 2 x 2 Yeti 320 pkt. + 2 Tusker Cavalry (musician, iron fist) zostaje 6 pkt.
Wydaje mi się że jak na napór to potrzebujesz czegoś szybkiego i z wygarem. I zastanowilbym się nad Traperami pomogliby kontrolować na starcie stół.
Czy się opłaca?:) musisz rozważyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 15 lis 2016, o 11:01 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 451
Dzięki za rady, zasadniczo nie wiem, czemu nie wziąłem tuskerów :-D Spróbuje "po Twojemu" :-)

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 15 lis 2016, o 13:06 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 698
Dzielę się tylko przemyśleniami. Ale w ogóle ja zrezygnowałbym ze scrapy drugiej. Znaleźć pkt jeszcze trochę tzn. Ok 30 i wrzucić sobie za nią Kin-eatera - to jednak unbreakable, fear, regenka - i 5 golych traperow:) scrapy są nadal sytuacyjne/nieuniwersalne. A przynajmniej wrzucic kin-eatera - zniknie Ci dylemat czy yeti czy kin, będziesz mógł skorzystać z obu w miarę rozwoju sytuacji i potrzeb. Wtedy masz 2 x 2Yeti, kina i dwa tygryski, tusker cavalry (mają scoring).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 15 lis 2016, o 15:55 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 451
Mammoth Hunter Wildheart
Sprout of Rebirth
Lucky Shield
Lance
Tusker Mount
General
410

Mammoth Hunter Headhunter
Yeti Furs
Heart-Ripper
Tusker Mount
Bsb
470

Mammoth Hunter Spinesplitter
Crown of Scorn
Armour of Fortune
Iron Fist
Tusker Mount
420

9x Tribesmen
Iron Fists
Full Command
War Standard
700

(2)1x Sabertooth Tigers
(160)80

(2)2x Yetis
(320)160

2x Tusker Cavalry
Iron Fists
320

1x Kin-Eater
200

(2)5x Trappers
(160)80

(2)1x Rock Aurochs
Ogre Crossbow
(960)480

1x Frost Mammoth
2x Ogre Crossbow
380

Myślę, że teraz będzie lepiej, są Yeti, jest Pożeracz, katapultę olałem. Szkoda, że tylko dwa scoringi ale to będę musiał nadrobić czystymi umiejętnościami :-D

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 15 lis 2016, o 19:52 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 698
Mnie się podoba:) jeszcze tylko jedną zmianę bym zrobił tzn. zastąpił War Banner na Tribsmenach sztandarem Aether Icon - możliwość podejmowania próby dispela jak Wizard Master.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 15 lis 2016, o 20:38 
Pseudoklimaciarz

Dołączył(a): 24 wrz 2013, o 10:38
Posty: 23
Spinesplitter tylko dla modeli na piechotę, więc na 3cim odpada Ci tusker. Swoją drogą dziwię się, że pozbawiasz się opcji scouta albo vanguarda na jednym chociaż hunterze. Bez tuskera też może sporo namieszać.
Rozpa mi się podoba, sam rozważam granie hunterami bez magii ale na mniejsze punkty. Daj znać jak Ci to w grze wymiata.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 15 lis 2016, o 22:01 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 451
Dzięki za sprostowanie spinesplittera. Zdejmę mu Tuskera, i puszcze go ze scoutem. Dam znać, w sobotę gram z krasiami i szczurami.

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 21 lis 2016, o 14:41 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 451
Pokrótce, gra mi się takim czymś wyśmienicie. Rozpiska jest bardzo szybka, momentalnie zamyka flanki przeciwnikowi i nie pozwala na jakieś większe manewry (bo dostać skałoroga na bok to nic przyjemnego). W grze z krasnoludami musiałem śmietnikiem ogarniać kloc Seekerów z dwoma killerami za 1500 punktów, rozgromiłem resztę armii. Straciłem Yeti, Aurocha, Pożeracza i Tuskery. Byłoby 19-1 ale w ostatniej turze na 12 złapał w szarży tym klockiem generała. Zająłem objectiv i wyszło 15-5.

Druga bitwa ze skavenami. Przeciwnikowi szło znakomicie, w pierwszej i drugiej turze straciłem Yeti, Tuskery i Ogry. Z paniki uciekło to wszystko za stół. Dalej było tak, że dwa razy Auroch przestraszył w szarży kloc sztormów za 840 punktów, które wybiegły za stół. A kiedy drugi Auroch na spółkę z Mamutem rozkurzyli abomkę a kloc z wahadłem z miscasta stracił 22 modele i generała i działa dostały szarżę z Pożeracza i Aurocha przeciwnik poddał grę.

Zasadniczo... NIE BRAKUJE mi w tej rozpisce weteranów ani dział :-D

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 21 lis 2016, o 17:35 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 cze 2008, o 13:17
Posty: 698
No to gratulacje:)

A przeciwnicy jak-podzielili się przemysleniami? Tzn. zaskoczyła ich czy mieli przed bitwą plan jak to "ugryźć"?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 21 lis 2016, o 23:16 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 451
Skaveny skupiły się na rozstrzelaniu postaci lub wielkich bydląt. Nie angażował się w walkę klockami. Krasnal skusił się na dwa skałorogi i wypchnął swój kloc zabójców daleko na przeciwnej do reszty armii flance, co pozwoliło mi sprawnie prawie przez całą grę podsyłać im odginaczki. Reszta jednostek nie stanowiła tak naprawdę wyzwania w combacie. Tak ogólnie trzy duże stwory plus trzech wypornych klepaczy sprawia, że przeciwnik nie wie na początku w co naparzać :-D

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Dzikie Ogry, Plemię Bestiołapów w Zielonych Portkach
PostNapisane: 22 lis 2016, o 15:04 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2011, o 23:45
Posty: 451
Ogólnie rzecz biarąc, w Wildheart brakuje mi żeby to imię dawało dodatkowe punkty na wyposażenie generała, nawet 50 dodatkowych punkciorów plus to, że Core to tylko 15% byłoby bardziej kuszące. Albo podnieść limit zniewolonych bestii do np. 40%... Bo tak, traci się dużo "topowych" ogrzych rzeczy, jak działo czy weterani. A jeśli chodzi o maga w tego typu rozpisce... Nie jest konieczny w żadnym wypadku. Wnosi tylko niebezpieczny element miscasta.

_________________
- Do you see that army soldier?
- Yes my Lord.
- Well... I don't want to.
- Understood my Lord.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.026s | 14 Queries | GZIP : Off ]