TK 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

TK 2250

Post autor: Naviedzony »

1. Liche High Priest
- Golden Ankhra
- Hieratic Jar
- Cloak of the Dunes
2. Liche Priest
- Dispell Scroll
- Dispell Scroll
3. Liche Priest
- Dispell Scroll
- Dispell Scroll
4. Tomb Prince
- Hand Weapon
- Enchanted Shield
- Armour of the Ages
5. 25x Skeleton worriors
- sztandar
- muzyk
6. 25x skeleton worriors
-sztandar
-muzyk
7. 25x skeleton worriors
- sztandar
- muzyk
8. 3x Chariots
- sztandar
- war banner
8. 16x Tomb Guards
- sztandar
- muzyk
- Icon of Rakaph
9. Scorp
10. Scorp
11. Katapulta
12. Cascet of Souls

No. Dużo magii i tak dalej. Chyba się sprawdzi, ale o tym się przekonam w następną sobotę. Proszę o opinie... :D

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Cascet wymień na drugą katapę, wciśnij swarmy, ja bym wymienił trochę szkieletów na tomb guardów, tak żeby ich ze 20 było

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

z taką ilością magii masz dużą szansę, że przeciwnik zużyje wszystkie scrolle w 1turze. ładnie.
-zamień LHP słoik na neffera's plaques - przerzut każdorazowo trzech kości robi swoje. słoik daj któremuś liczowi zamiast jednego scrolla.
-Prince nielegalny - dwie magiczne rzeczy z działu "armour". Daj mu Scorpion Armour, shielda, Great Weapon i wsadź do kloca TG, gdy przeciwnik będzie blisko. a na początku niech siedzi w katapce.
-te klocki szkieletów to łucznicy? 2 takie klocki wystarczą, to raz. dwa - dodaj im championa - i zawsze wyzywaj na challenge. dłużej ustoją.
-wciśnij swarmy, koniecznie!
-charioty zejdą Ci od byle czego, nie wiem czy jest sens dawać im sztandar i Warbanner. ale to już prywatna opinia.
-zostań przy wersji kaszkiet + katapka.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

A mogę dawać TP shielda? Przecież GW to broń dwuręczna...

Z tym słoikiem to w sumie dobra rzecz.

- Nie. To sperameni. Nie lubię grać na łucznikach. Poza tym te klocki mają się bić i outnamberować wroga.

- swarmy... hmmm...

- ja bardzo lubię grać na rydwanach. Chyba przy nich zostanę...

Awatar użytkownika
Venirr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Venirr »

spearmeni?? jak dla mnie, to jedyne słuszne szkiele to hw+sh+la...o 1 save lepszy od tych ze spear'ami a te kilka ataków mniej, które raczej i tak nic nie zrobią... no i tańsze o 1 pts. ;] inne uwagi popieram (te o championach, przedmiotach i swarm'ach), ale co do kaszkietu - niech zostanie... coprawda przy armatach długo nie postoi, ale... ( a może dać liszowi, który będzie przy nim stał warda 4+? może poskutkuje... no i oczywiście to nie hlp jest w ołtarzu, prawda?)

Rafał
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 163
Lokalizacja: Nasielsk Terror Boyz

Post autor: Rafał »

Jeśli to defens to wyżuc rydwany, daj swormy, zamiast casketa daj jeszcze jedna katape i szkele z 25 na 20 i tak są gites i lepiej zeby byli z lukami bo poprostu wymiatają. Ja osobiście wole Tk a nie LHP ale graj jak lubisz.

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

broń boże spearmeni!!

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

(żegna się z przerażeniem na twarzy)

Boże ratuj przed spirmenami.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

No co...? <rozgląda się z podejrzliwością>

Mam wrażenie, że 5 ataków z WS:2 i tak njic nie trafi. A 10 to już prędzej. Poza tym wydaje mi się, że łucznicy trafiający na 5+ zawsze i we wszystko nie są dobrą inwestycją na całą armię. (mogę się mylić) :)

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

mylisz się. poważnie się mylisz.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Przy takiej ilości magii potrzebujesz celów na smiting, jako, że grasz defensem - np. zaczynasz, przeciwnik nie zdispeluje 1 czaru na katapę bo zwali rzut i co?

Koniec magii, nie masz na co rzucać już - tylko casketa dispeluje wróg na 3 na luzie.

Tak podchodzisz na większość rzeczy (znaczy się nie breta ani żałosna parodia armii imperium itp.) i odpalasz łucznikami smitingi - wiadomo, nie wszyscy mają zasięg i tak dalej.

Normalnie nalepiej rozwijać na 15 długość - ja mam oddział 21 w swojej armii i też fajnie mi się strzela we wszystko.

Powiedzmy, że masz 3 X 20 strzelających - 60 strzałów.

Przy twojej ilości magii to jest 6 X 20.

120 strzałów na turę naprawdę boli.

Rzeczy, które negują sejva nie ma znaczenia czy przyjmujesz łukami czy wojownikami, a te, które mają mniejszą siłę bojową, skutecznie zmiękczysz porażającą ilością strzał.

Ja coś takiego próbowałem w wersji duża liczka + 3 princów (każdy w oddziale 20 łuków).

Daje duże możliwości taktyczne, armia jest flexible (możesz przecież wykorzystywać je jako normalnych) i w ogóle daje radę.

Ma to jakąś ideę za sobą.

Spirmeni mają, za przeproszeniem, kupę w gaciach.

Awatar użytkownika
Naviedzony
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6355

Post autor: Naviedzony »

Hmmm... Gram od niedawna i to w sumie sensowne jest. Chyba trzeba będzie zrobić rewizję mojej armii =]

Moi spearmeni kiedyś zjedli drzewko :D :D :D

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Moi łucznicy też.

Awatar użytkownika
Venirr
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 120
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Venirr »

a moi łucznicy kiedyś nabili rany na chaosowym smoczurze... w walce wręcz, oczywiście...
moim zdaniem opcja hw + shield jednak jest trochę lepsza od łuczników... co rpawda musi ich być tak z 25 ale tych 25 + jakiś bohater ustoi większość szarż... a w następnej rundzie kontra od boku czymś mocniejszym ;]

ODPOWIEDZ