Grupa Trzymająca Czapki

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Nehan
Masakrator

Grupa Trzymająca Czapki

Post autor: Nehan »

Takie coś, miła, kulturalna rozpiska:

Lord na Byku @ 443
Hammer of Hashut, Armour of Furnace, tarcza

Sorcerer @ 115
2xDS

Sorcerer @ 115
2xDS

Bull Centaur BSB @ 175
SoM, Armour of Gazrakh

10 Garłaczników @ 120

10 Garłaczników @ 120

10 Garłaczników @ 120

25 Hobgoblinów @ 100
LA, shield

25 Hobgoblinów @ 100
LA, shield

10 Hobgoblinów na wilkach @ 130
LA, shield

Rakieta @ 80

Rakieta @ 80

2x Czaka @ 60

5 Byczych Centaurów @ 145
HA, sztandar warbanner

Earthshaker @ 110

Dziś 13:7 z TK.
Nie jest to jakaś przegięta rozpiska, słaba chyba też nie jest. Hobgobliny to spece od wszystkiego - 100 punktów to dużo nie jest, a z BSB są w stanie wytrzymać wszystko, a i zjeść sporo (dziś - tomb king i klocek szkieletów, będąc pod stałym bombardowaniem dwóch katap). Są trzy placki, dwa bolce, ochrona flanek i tyłów w postaci garłaczy, jedna bardzo szybka jazda, jedna szybka z dużym kopem, niezła ochrona magiczna, i do tego treemanobij.

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów

Post autor: Jagal »

Jak tu wszedłem sądziłem ze zobacze 4x mag, 8x bolec i 2x earthshaker ;)

Tak czy siak rozpa bardzo mi się podoba, rozbiłbym wilki na 2x5 i poszukał punktów na muzyków do nich ;]
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.

Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja

Post autor: KrzysiekW »

Jagal pisze: Tak czy siak rozpa bardzo mi się podoba, rozbiłbym wilki na 2x5 i poszukał punktów na muzyków do nich ;]
Oni minimum 10 muszą, niestety.

Za Jagalem - rozpiska mi się podoba. O hobgoblinach już niejedno słyszałem (raczej dobre) i pewno jeszcze niejedno usłyszę. :)

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator

Post autor: Reyki »

Oj słabe to.Słabe.

Nehan
Masakrator

Rejki, jak zwykle tyle mądrych słów napisałeś, tyle ważnych spraw poruszyłeś w tej rozpisce!
Zazdroszczę ci twojej przenikliwości!

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator

Dziękuję za uznanie.

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: Crusader »

Fajnie ze jakas odmienna od innych jest ta rozpa.
Mozna nia fajnie pograc i niszczyc
pzdr

Awatar użytkownika
r0m
Chuck Norris

Post autor: r0m »

troche taka dziwna ta rozpiska, ale w sumie mi sie podoba :D życze powodzenia w grach tą rozpiską :D

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator

Ta armia jest dziwna.Po poerwsze ma niewiele opcji.Po drugie ma paskudne modele.Po trzecie Nigdzie we fluffie z chwili obecnej nikt nie wspomina.

Nehan
Masakrator

Niewolniku! :x
Warhammer Armies: Ogre Kingdoms - English Edition

Page 15, Paragraph 3:
It briefly states, that Gnoblars? are enslaved by "Chaos Dwarf raiders" and that Gnoblars? are "deathly afraid" of them with good reason.

Page 32, Paragraph 1:
The Leadbelcher? cannons are either made from the scraps of artillery on the battlefield, or made in "the great forges of the Chaos Dwarfs" and "earnt as a reward."

Page 52, Paragraph 1:
This describes the Plains of the Dark Land as being "ash-choked" and containing "oily quagmires" and "crackling rivers of lava." Hobgoblins and Goblin wolf riders are said to roam these parts. It goes on to say that beyond the Howling Wastes lies the Chaos Dwarf citadel of Daemon Stump.

Page 54, Paragraph 1:
There exists a trade route called the "Ivory Road" that is considered to be the only viable passage to the East and to Cathay. Great caravans of nomads seek protection the protection of Ogres while traveling upon it. Caravans are attacked by a list of threats including wolf riders, Chaos Dwarves, Skaven, Giants, Goblins, Ogres, Black Orcs, cave-beasts, Hobgoblins, giant scorpions and "dark things that stalk the shadows in the moonlight."

Page 54, Paragraph 2:
Here it states that in order to reach the landmark known as "the Sentinals", one must pass through the "industrial wasteland that are the Chaos Dwarf realms."

Page 75, Paragraph 1 - Braugh Slavelord:
The Chaos Dwarves refer to one Ogre, Braugh Slavelord, as "Ghrask Dargh" which means "corpse-slaver." An encounter with a Necromancer caused his slaves to continue serving him even in death.

Warhammer Armies: Orcs & Goblins - English Edition

Page 20, Paragraph 2 - Black Orcs:
This explains the origins of the Black Orcs may lie in the hands of the Chaos Dwarfs as they tried to breed a hardier race of Orcs to serve as slaves and warriors.

Page 21, Paragraph 1 - Metal Working:
This briefly states that when the Orcs came north in their earliest waaaghs, the Chaos Dwarfs taught to them metal work.

Page 44 - Magic Item "Iron Back Boar":
This mechanical boar is engineered by the Chaos Dwarfs.
Nie chce mi się tłumaczyć.
A to są najnowsze armybooki.

ODPOWIEDZ