Mapki ETC 2015

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krzychoss
Falubaz
Posty: 1299
Lokalizacja: XIII Kohorta

Re: Mapki ETC 2015

Post autor: krzychoss »

Najpewniej dlatego że Czechom brakuje impasów, a mało domków by wystawili na starych mapkach.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Centralnie na środku teren z rerollem do szarzy? Naprawdę?
Bardzo dużo wypowiadających się osób na obu forach kwestionowało dom na środku. Dlaczego nie zostało to uwzględnione? To też uznane jest za "technically a draw" jeśli idzie o ilość za i przeciw...?

Przy ME tak umiejscowione górki nie dają szans defensom jak np dwarfy. Co z tego iż ma górkę w deployu jeśli u przeciwnika jest też sporo los blokerów a chęć zajęcie jakiejkolwiek odsłania flanki kompletnie i ustawia szarżę już w pierwszej turze...

Może opracuj tereny gdzie nie da się bezpiecznie latać smokiem z osłony za osłonę całkowicie bezkarnie?

Co szkodzi dać gdzieś wzgórze w deployu nie na rogu a w środku? Wtedy jak będzie chciał je przejąć to spoko, uwolni swoje flanki i będzie trzeba pomyśleć, teraz skampi się w rogu i tyle anty-cornerhammer w teorii... A nie czekaj... jest taka mapa... i w bonusie na środku masz obelisk do rerolla szarż... =D>

To są czysto ofensywne mapy dla smoków i im podobnych. Zamiast górek i impasów na środkach stołów bardzo wygodnych dla trzymania monsterów latających może dać las lub ruiny spowalniające armie napierające? Dlaczego Dwarfy, TK czy ChD nie miały by sobie normalnie pograć zgodnie z naturą armii? Przegłosowaliście i używacie SLOS to nie naprawiaj tego mapami.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5709
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

Chyste Panie, jakie żale.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

Furion chyba nie wszyscy są fanami latania smokem.

Moim zdaniem mapki są fajne, bo pojawią się na stołach takie modele jak smoki czy terrorgheisty. Armie które ich nie mają mają lekko w plecy to prawda, może trzeba je złożyć bardziej kombatowo? Jak się nie da zastrzelić to może trzeba zadźgać? Tu już każda armia może.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Obelisk (łac. obeliscus, gr. obeliskos – rożen, słup) – pomnik w formie wysokiego, smukłego słupa, najczęściej o czworobocznej podstawie, wykonanego z jednego bloku skalnego. Zakończenie słupa ma formę ostrosłupa, często obitego złotą blachą. Charakterystyczny element architektury starożytnego Egiptu
Mnie bardziej martwi, że obeliski są traktowane jak góry a nie jak obeliski :wink:

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Dobrze ze jest mniej terenow, szczegolnie tych magicznych (wyrzuc je wreszcie to paranoja przeciez :) )

Widze ze zamiesciles "sugerowane tereny" - czy mozna przyjechac na mastera z tego wymiaru terenem i zastepowac tereny ktore od tego rozmairu odbiegaja (hekatarowe gorki, centymetrowe obeliski itd itp)?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Widze ze zamiesciles "sugerowane tereny" - czy mozna przyjechac na mastera z tego wymiaru terenem i zastepowac tereny ktore od tego rozmairu odbiegaja (hekatarowe gorki, centymetrowe obeliski itd itp)?
To już kwestia organizatora chyba, zwłaszcza że tereny są "sugerowane" a nie "obowiązujące".

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Nie wiem czemu organizator mialby mieć coś przeciw temu, żeby gracz miał swoje tereny, jeżeli tworca mapek wskazal jaki wymai jest odpowiedni do tworzonych przez niego stołów. IMO, tak to ruzmiem, mogę się mylić
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2063
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Mapki noewegowe bardziej mi się podobają i nie są robione pod smoki. http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 3#p1518763
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Qc - grasz bitwę na 5 stole, przynosisz swoje tereny, potem na 7 stole, bierzesz swoje tereny i niesiesz tam, a potem musisz wrócić ustawić te które zdjąłeś z 5 stołu. Mnóstwo zamieszania, nie uważasz?

Awatar użytkownika
Młody
Niszczyciel Światów
Posty: 4074
Lokalizacja: SNOT- Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody »

@Norweskie mapki

Nie wiem czy zwróciliście uwagę ale na żadnej mapce nie ma tam górki w strefie i zawsze są 3 impasy w okolicach srodka stołu ;).
Ciezko powiedziec które bardziej premiują ofensy, na pewno robią to i jedne i drugie :)
Pozdro
Młody

Snot Fanpage

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14639
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Eee, Karol, co Ty gadasz - górki są w strefie, bo wszystkie wymiary są do środka górki, a jest sporo górek, które leżą na 13-14 calu (środek).
Czyli można wystawić maszynki na górkach, ale będą wtedy mocno wysunięte do przodu.

Theo
Falubaz
Posty: 1155

Post autor: Theo »

JarekK pisze:Furion chyba nie wszyscy są fanami latania smokem.

Moim zdaniem mapki są fajne, bo pojawią się na stołach takie modele jak smoki czy terrorgheisty. Armie które ich nie mają mają lekko w plecy to prawda, może trzeba je złożyć bardziej kombatowo? Jak się nie da zastrzelić to może trzeba zadźgać? Tu już każda armia może.
nie mogę się doczekać, aż ktoś pokaże mi comabtowe dwarfy jakie idą po te smoki i terrory w combat ;)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9481
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Stan pisze:Qc - grasz bitwę na 5 stole, przynosisz swoje tereny, potem na 7 stole, bierzesz swoje tereny i niesiesz tam, a potem musisz wrócić ustawić te które zdjąłeś z 5 stołu. Mnóstwo zamieszania, nie uważasz?
Na czas swojej gry zamieniam niewymairowy teren na wymiarowy, potem ide ale teren zamienam i tyle :P zero zamieszania
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

W sumie to na 4-5 stołach jest strona gdzie jest miejsce aby zbunkrować cornerhammera i mieć od najbliższego impassa/górki to 20+ cali , niby ofens z ofensem ma jak się szachować, jest kilka miejsc gdzie jest ciasno ale jest kilka miejsc gdzie jest patelnia

ODPOWIEDZ