Pytania dotyczące wersji 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
ślivek
Kretozord
Posty: 1658

Re: Pytania dotyczące wersji 2.0

Post autor: ślivek »

shino - to nie będzie nic nowego, że okaże się przy nowej interpretacji, że wszyscy grali źle ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

tez prawda :D

Awatar użytkownika
WYRWENA
Chuck Norris
Posty: 539

Post autor: WYRWENA »

To spytam się jeszcze czy po combat reform muszę zachować 1 cal odstępu od jednostki która nie jest w walce ?

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

Wyrwi, czy ty ciagle muisz jatrzyc?? :P
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Milczek
Kradziej
Posty: 897
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

Relentless Company zostało tak zmienione, że już nie budzi wątpliwości, że o opuszczeniu oddziału move bohatera wynosi nadal 15".

" All Infantry models in the bearer’s unit always have March Rate 15″, until the end of the Player Turn."

To kolejny zapis, który potwierdzałby, że tylko zasada specjalna może przedłużyć efekt modyfikacji charakterystyki nabytej poprzez bycie częścią unitu.
Ostatnio zmieniony 19 sty 2018, o 12:08 przez Milczek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
WYRWENA
Chuck Norris
Posty: 539

Post autor: WYRWENA »

Klaudel pisze:Wyrwi, czy ty ciagle muisz jatrzyc?? :P
Jeśli nie znasz odpowiedzi na moje pytanie to nie komentuj :P xD ;)

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1064
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

WYRWENA pisze:
Klaudel pisze:Wyrwi, czy ty ciagle muisz jatrzyc?? :P
Jeśli nie znasz odpowiedzi na moje pytanie to nie komentuj :P xD ;)
No i teraz juz ci nikt nic nie napisze =P~
We can't stop here. This is bat country.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Milczek pisze:Relentless Company zostało tak zmienione, że już nie budzi wątpliwości, że o opuszczeniu oddziału move bohatera wynosi nadal 15".

" All Infantry models in the bearer’s unit always have March Rate 15″, until the end of the Player Turn."

To kolejny zapis, który potwierdzałby, że tylko zasada specjalna może przedłużyć efekt modyfikacji charakterystyki nabytej poprzez bycie częścią unitu.
czyli model bohatera wychodzacy juz bynie mial zwiekszonego move'a? bo nie jest juz w bearer's unit?

w sumie to tez pasuje :D

Awatar użytkownika
daszkowy10
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daszkowy10 »

Bry wszystkim!

Mam pytanie jeśli chodzi o rozmiary gier w 9th age. Jakie są przedziały punktowe jeśli chodzi o forme patrolu, małej bitwy, dużej bitwy itd?
Wiem tylko, że turnieje odbywaja sie na 4500pkt.

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

4500 to duży format
3000 i mniej to małe punkty, poszukaj w podręczniku zasad warbands

Awatar użytkownika
daszkowy10
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daszkowy10 »

Dzięki za szybką odpowiedz :) Niedługo się zabieram do lektury zasad (aktualnie nam tylko 8 ed ^^)
Jeszcze jedno pytanie: czy na forum 9th age, zasady w wersji 1.3.5 to aktualne zasady? Widziałem, że na forum przewija się tematy jakiejś wersji 2.0?

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1253
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

kliknij w zakładkę "beta" zamiast "download", wszyscy grają w tą betę obecnie

Awatar użytkownika
daszkowy10
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: daszkowy10 »

Ok znalazłem zasady beta... sprawdzam statystyki jednostek, a tu jakieś offensive, def, global! WTF?! XD
Czeka mnie duuużo czytania.

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1253
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Post autor: esgaroth »

Wszedł czar z Cosmo, Perception of Strength, +1S +1AP. Kto w Melee dostaje te bonusy: jeźdźcy, koniki, impakty, grindy, stompy, breath weapony, palenie kadimów?

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Wszystko co wymieniłeś oprócz palenia, zionięc i tak dalej. Wszystko co bije w oparciu o statę modelu (stompy, impacty, ataki) ma podbitą siłę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3916
Lokalizacja: W-wa

Post autor: Glegut »

Wiem, wiem poruszane to juz było na T9A ale że nie każdy tam zagląda podpytuje tutaj z prośbą o uzasadnienie czemu tak czemu nie.

Czy:
Model size Large, widzi model size Large ( z zasadą Tall) przez model size Large ( z zasadą Tall) ? 8)

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Tall
For the purpose of drawing Line of Sight and checking Cover, either to or from the model, it counts as one Size
category bigger (up to Gigantic) than all intervening models of the same Size without Tall.


Edit wprowadziłam w błąd
Ostatnio zmieniony 24 sty 2018, o 20:05 przez Odoamar, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek

ślivek
Kretozord
Posty: 1658

Post autor: ślivek »

Odo - jak tak robicie te testy w Szczecinie... ;)
Tall ma wyraźnie napisane że działa jeśli intervening Models of same size nie mają tall. Więc jest zapis modelach pomiędzy i model Large tall nie wystaje powyżej innego Large tall z perspektywy modelu mniejszego niż gigantic
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2294

Post autor: wind_sower »

Odoamar pisze:Tall
For the purpose of drawing Line of Sight and checking Cover, either to or from the model, it counts as one Size
category bigger (up to Gigantic) than all intervening models of the same Size without Tall.

Zasada jest prosta, model jest traktowany jedną kategorie wyżej jeśli sprawdzamy LoS do niego lub od niego, nie ma zapisu ze jeśli jest pomiędzy.





Ciekawostką jest też zasada volley fire

Volley Fire - Attacks & Weapons, Shooting
If at least one model in a unit can draw Line of Sight to the target, then all model parts using Volley Fire in the same
unit ignore all intervening models of their own size or smaller for Line of Sight and Cover purposes.

Łucznicy strzelajacy do standard kawalerii poprzez standard kawalerię nie łapią kar. Natomiast łucznicy strzelajacy do large kawalerii poprzez large kawalerię łapią kary.
A czy kawaleria nie jest one size bigger dla łuczników? Czyli przez kawalerię łucznicy nie postrzelają? Oprócz tych modeli, który bezpośrednio mają losa?

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

ślivek pisze:Odo - jak tak robicie te testy w Szczecinie... ;)
Tall ma wyraźnie napisane że działa jeśli intervening Models of same size nie mają tall. Więc jest zapis modelach pomiędzy i model Large tall nie wystaje powyżej innego Large tall z perspektywy modelu mniejszego niż gigantic
Sory wprowadzilem w błąd. Mindfuck trzyma od weekendu :)


Ale dam sobie głowę uciąć, że swego czasu nie było zapisu o modelach pomiędzy
Obrazek

ODPOWIEDZ