Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 16 paź 2018, o 01:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2068 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 13 sty 2018, o 23:10 
Mudżahedin

Dołączył(a): 10 paź 2016, o 08:17
Posty: 336
bedzie jeszcze jutro jakis hotfix czy te zmiany 201.1 to juz wszystko co mialo nadejsc przed masterem?

_________________
Gremlin napisał(a):
Co się dziwicie? Chłopaki przyjeli 7 lepców na twaSz, traca 3 zęby z tego 2 przednie, a wciąż dzierżą w ręku bagietę, która chcą zjeść. A Furek im tą bagietę zajumał i pobił nią ostatniego żywego francuskiego rycerza sprawiedliwości. Pieprzony polski złodziej. Odarł ich z marzeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 13 sty 2018, o 23:27 
Falubaz

Dołączył(a): 18 lip 2013, o 20:15
Posty: 1288
Wszystko.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 14 sty 2018, o 09:33 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 637
Ktoś źle przeczytał, napalił się i sprzedał info że 14 ma być hotfix. Tyle. :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 6 lut 2018, o 14:32 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 902
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Cześć, mam pytanie, czy z random movement dalej można wchodzić do CC? I czy to liczy się jako szarża z wszystkimi bonusami wynikającymi z tego?

_________________
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 6 lut 2018, o 15:26 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Tak i tak.

W rbku jest wszystko.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 11 lut 2018, o 14:32 
Mudżahedin

Dołączył(a): 25 sie 2014, o 22:30
Posty: 349
Mam takie pytanie:
Unit A wybija do nogi bądź goni złamany oddział przeciwnika B. W efekcie wchodzi w kontakt z kolejnym wrogim oddziałem C. W momencie rozpoczęcia ruchu oddział A znajdował się w bocznej strefie oddziału C. W momencie kontaktu oddział A styka się z narożnikiem w przedniej strefie oddziału C i nie ma możliwości domknięcia się (może poruszać się tylko w linii prostej ze względu na przeszkody po bokach. Czy w tym momencie oddział C domyka się do szarżującego oddziału A czy też szarża jest niemożliwa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 11 lut 2018, o 14:36 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4645
C się domyka a jak nie może to niemożliwa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 11 lut 2018, o 15:12 
Pseudoklimaciarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 mar 2016, o 02:14
Posty: 28
Lokalizacja: Toruń/Warszawa - Drobne Wałeczki
Chciałem uściślić jedna rzecz. Odział A wybija w szarzy odział B i z overrun'a wpada w Odział C.

Mianowice, wyglądało to mniej/więcej tak:

https://imgur.com/a/CTS1k

Gdzie odział A bretońska lanca i Bretonski Gienek (Obok lancy) kasuje w szarzy odział B (Blodzia) i robi overrun w odział C.

Odział A wpada z overrun'a w odział C i styka ja dwóch kawalerzystów z odziałem gdzie jeden jest na rogu. Rysnek moze tego aż tak dokładnie nie przedstawiać :D

Czy ten overrun jest w bok czy normalnie po linii prostej do przodu gdzie odział A wjeżdża w przód i styka się dwoma modelami? Dodam jeszcze ze przy szarzy odział A widzi flankę oddziału C i szarża byłaby w bok. Tak powinieneś zadać to pytanie Panie @Nargh :D

Na moje jedziesz do przodu z overrun i odział A wpada w odział C od przodu gdzie stykają się jak wyżej napisem dwa model jeden normalnie a jeden na krawędzi z krawędzią.

Prosimy o wyjaśnienie tej sytuacji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 11 lut 2018, o 15:22 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 18:24
Posty: 1131
Ja radze przeczytać strony 54-55 w slim booku dokładnie (ew. jak nie wystarcza to jeszcze tłumaczenie). Przed poruszeniem overrana/pogoni sprawdza się wirtualnie co jest pierwszą przeszkodą na drodze. Jeśli to wrogi oddział to nie ma sytuacji, że jedziesz na wprost i jak wpadasz tak stoisz, ale zostaje zadeklarowana szarża na ten oddział (szarżowany nie może wybrać żadnej reakcji na szarże) i wykonuje się normalny ruch szarży z wheelem, dostawianiem, maksymalizacją i tym wsyztskim, tylko tyle, ze rzut na pogoń/overrun jest automatycznie dystansem szarży. (A i szarża jest wykonywana na tę stronę, z której oddział znajduje się przed ruchem, a nie na tą, z którym by się stykał po ruchu na wprost, tj. jeśli przed ruchem oddział a jest na boku oddziału b, ale sprawdzając wirtualnie ruch do przodu wchodzi w kontakt z przodem oddziału b, to szarża i tak jest na bok.)

_________________
Sprzedam:
WoCH/WDG
Demony/Bestie

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 11 lut 2018, o 17:11 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 637
Tak jak Bela pisze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 11 lut 2018, o 19:23 
Mudżahedin

Dołączył(a): 25 sie 2014, o 22:30
Posty: 349
Dzięki wielkie - kolega mi nie wierzył, że skoro w podręczniku tak pisze, to wszyscy tak grają :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 13 lut 2018, o 14:54 
Chuck Norris

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 02:11
Posty: 521
Cytuj:
Pathmaster
The Wizard may swap any of its Learned Spells for any other Learned Spell in the same Path and/or the Hereditary Spell. This rule overrides the Spell Selection. rules connected to being Wizard Apprentice, Adept or Master.

Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć, jak to działa i co to daje? Chodzi o to, że dzięki temu Wizard Apprentice może brać np. czar nr 6?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 13 lut 2018, o 15:08 
Falubaz

Dołączył(a): 18 lip 2013, o 20:15
Posty: 1288
Tak. Ale nie przejmuj się tym za bardzo.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 25 lut 2018, o 14:48 
Wałkarz

Dołączył(a): 21 mar 2017, o 08:57
Posty: 61
Jeśli zablokowalem swojego generała innym oddziałem tak że po przeciwnika szarży po wheelu, trafia w mój bok podstawki, mimo że znajduje się w strefie przedniej, może być udana?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 25 lut 2018, o 15:07 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Jeżeli na początku ruchu był w strefie przedniej to musi się dostawić na przód.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 25 lut 2018, o 16:08 
Wałkarz

Dołączył(a): 21 mar 2017, o 08:57
Posty: 61
W sensie, musi trafić w przód podstawki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 25 lut 2018, o 16:35 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Tak. Na przód podstawki lub w narożnik, i wtedy jedna ze stron robi close the door, o ile jest możliwość, jak nie ma to nie może szarżować.

Najlepiej jakbyś rozrysował sytuację którą masz na myśli.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 25 lut 2018, o 21:34 
Wałkarz

Dołączył(a): 21 mar 2017, o 08:57
Posty: 61
https://imgur.com/a/4Y88p

A) szczurzy generał
B) meduza
C) moja mantysia z generalem

na czerwono ruch szarzy. Między B a C było wystarczająco miejsca aby szczurzy generał wszedł między te dwie jednostki, natomiast chodzi o to że po wheelu trafiał w bok mimo tego, że przed szarżą był w strefie przedniej. Czy wogóle mogł deklarować taką szarżę?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 25 lut 2018, o 22:36 
Chuck Norris

Dołączył(a): 17 lut 2016, o 02:11
Posty: 521
Nie, musi dotknąć rogu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 25 lut 2018, o 22:52 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1081
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Tak jak endriu mówi. Musisz się dostawić na przód/róg podstawki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2068 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.076s | 15 Queries | GZIP : Off ]