Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 18 wrz 2018, o 21:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2058 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 10 cze 2018, o 23:20 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1063
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Tak. Łuki olewają modele swoich rozmiarów i mniejsze na potrzeby covera.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 14 sie 2018, o 14:58 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013, o 14:57
Posty: 419
Lokalizacja: Warszawa
Cześć,
Mam pytanie do 8ed.

Czy armor piercing 1 jakoś wpływa na wynik savu Chaos Knighta który ma:
- chaos armor (4+)
- shield (6+)
- horse barding (5+)

Po zsumowaniu wychodzi, że armor save jest jakby na 1+ no ale na 1 to zawsze fail jeżeli chodzi o armor save.
Więc jeżeli Chaos Knighci robią armor save przeciw jednostce o sile 3 z armor pircem (1) to traca rane tylko na wynikach z jednym oczkiem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 14 sie 2018, o 17:53 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4615
tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 14 sie 2018, o 18:27 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013, o 14:57
Posty: 419
Lokalizacja: Warszawa
Stan napisał(a):
tak

Dzieki! :)

Twardzi są skubańcy :p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 15 sie 2018, o 09:39 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013, o 14:57
Posty: 419
Lokalizacja: Warszawa
Kolejne pytania do 8ed :)
1. Czy las ogranicza widocznosc?
2. Czy jednostka ktora jest calkowicie w lesie moze szarzowac na jednostki poza lasem?
3. Czy jednostka poza lasem moze szarzowac na jednostke calkowicie w lesie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 17 sie 2018, o 12:24 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 wrz 2009, o 13:35
Posty: 4134
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk
1. Nie
2. Tak
3. Tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 17 sie 2018, o 12:36 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013, o 14:57
Posty: 419
Lokalizacja: Warszawa
Dziekuje! :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 18 sie 2018, o 13:54 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 wrz 2011, o 15:38
Posty: 193
Lokalizacja: Strefa Zero, Poznań
Czy aura regeneracyjna z altara wampirów sie kumuluje? Tzn model bez regeneracji w zasięgu dwóch aur otrzymuje regenerację na 5+?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 18 sie 2018, o 18:23 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 11:15
Posty: 451
Lokalizacja: Poznań
Cytuj:
All R&F models in friendly units within 6” gain Fortitude (6+). Ghasts in friendly units within 6” gain Fortitude (4+)
instead.
Additionally, all R&F models in friendly units from Core within 6” of one or more Cadaver Wagons gain Fortitude (+1,
max 5+) during their first Round of Combat.


Nie. Wózek daje regene na 6+, a nie +1 do regeny (+1 daje dodatkowo corom podczas 1 rundy combatu, ale do max 5+. które już osiągają z 1 wózkiem, drugi nic nie robi w tym przypadku).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 19 sie 2018, o 11:34 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2013, o 14:57
Posty: 419
Lokalizacja: Warszawa
Siema,
Kolejne pytanie do 8ed mam :D

Jest oddział kawalerii. Jeźdźcy mają Frenzy. Czy konie też mają frenzy czyli +1 atak?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 20 sie 2018, o 06:50 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 899
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Cześć, mam pytanie o random MV. Nie mogę znaleźć w RB zapisu o tym, że jak podczas fazy ruchu za pomocą random MV dotknę przeciwnika to liczy się jako szarza. Zostało to usunięte?

_________________
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 20 sie 2018, o 08:48 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 108
Lokalizacja: Katowice
Tirit napisał(a):
Cześć, mam pytanie o random MV. Nie mogę znaleźć w RB zapisu o tym, że jak podczas fazy ruchu za pomocą random MV dotknę przeciwnika to liczy się jako szarza. Zostało to usunięte?


Hej! To efekt czyszczenia zasad. Na 83 stronie podręcznika masz:


Cytuj:
At the end of step 2 of the Movement Phase Sequence
.
(after Rally Fleeing Units), the unit must move using the
rules for Pursuing units
.
, with the following exceptions (that only apply in the Movement Phase, unless specified
otherwise):


Kluczowe tutaj jest rules for Pursuing units ;) Które masz na 56 stronie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 20 sie 2018, o 09:19 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 899
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
To idąc dalej, czy z Witchcrafta random MV - chyba 5tka - (w fazie magii) może dopchać mój unit do przeciwnika jako szarże? i w tej samej turze odbywać combat?

_________________
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 20 sie 2018, o 09:25 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 18:24
Posty: 1121
Nie, bo czar nie mówi 'oddział wykonuje RM' tylko 'oddział otrzymuje RM', wiec wykonuje go dopiero w swojej najbliższej fazie ruchu.

_________________
Sprzedam:
WoCH/WDG
Demony/Bestie

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 20 sie 2018, o 09:48 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 899
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Bela napisał(a):
Nie, bo czar nie mówi 'oddział wykonuje RM' tylko 'oddział otrzymuje RM', wiec wykonuje go dopiero w swojej najbliższej fazie ruchu.


I cały misterny plan.....ech....
a czysto teoretycznie jak zarzucić 5tke i 1ke z witchcrafta to wtedy byłoby to możliwe?
Jeden mówi o wykonaniu magicznego ruchu odrazu
a drugi, że ma random MV.

_________________
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 20 sie 2018, o 10:53 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 sty 2010, o 17:23
Posty: 487
Lokalizacja: Katowice
Nie, bo oddziały z random mv nie mogą wykonaywać magical mv.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 25 sie 2018, o 17:29 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 wrz 2011, o 15:38
Posty: 193
Lokalizacja: Strefa Zero, Poznań
1. Czy Lamia na tronie bez żadnej zbroi ma wbudowany Distracting? tzn -1 do hit do tronu?
2. Czy Lamia na tronie przekazuje WS z hełmu odziałowi w którym przebywa?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 26 sie 2018, o 17:20 
Chuck Norris

Dołączył(a): 31 sie 2007, o 20:28
Posty: 436
ad 1. Tron nie jest Gigantic więc według tej zasady Distracting przenosi się na Tron:
Cytuj:
20.C Personal Protections
If at least one model part has a Personal Protection, the entire combined model follows the rules of the Personal
Protection, unless the model’s mount is of Gigantic Size (and therefore has the Universal Rule Massive Bulk).
In this case, only the mount’s Personal Protections are applied. For example, if a Character with Distracting mounts a horse
(Standard Size), the combined model is affected by Distracting. If the Character instead mounts a dragon (Gigantic
Size), the combined model is not affected by Distracting.

ad 2. A dlaczego miałaby nie przekazywać oddziałowi, do którego jest dołączona skoro tak mówi zasada ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 29 sie 2018, o 15:31 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 10:11
Posty: 558
Lokalizacja: Kraków
Takie dwie sytuacje:
1) Szarża na oddział - oddział znajduje się w odległości powiedzmy 5,1 cala od przyjaznego oddziału reakcja ucieczka - na kościach wypada 5. Teraz czy oddział zatrzymuje się 1 cal przed swoim sprzymierzonym oddziałem czy ucieka przez niego zatrzymując się za nim?
2) oddział szarżujący dopada uciekający oddział, który zostaje usunięty jako poległy - czy szarżujący w takiej sytuacji może wykonać najeżdżanie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kilka pytań początkującego v 2.0
PostNapisane: 29 sie 2018, o 19:43 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1063
Lokalizacja: Animosity Szczecin
1) przesuwasz oddział dalej (nie ważne czy to impas, wróg czy przyjaciel) aż znajdziesz się w legalnej pozycji.
2) najeżdzanie robisz po rozegranej turze combatu. Jak go zagonisz to nie było tego combatu. Możesz zrobić combat reformę po zdanym teście ld.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2058 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 99, 100, 101, 102, 103  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Eltharion


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.057s | 14 Queries | GZIP : Off ]