Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 17 lis 2018, o 12:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 4 lis 2018, o 20:44 
Pan Spamu

Dołączył(a): 25 wrz 2007, o 14:50
Posty: 8037
Lokalizacja: Szybki Szpil
Teoretycznie moge wyciagnac wersje 1.3 i kazac Ci grac na nią, a nie na jakąś bete ;)

_________________
Lidder napisał(a):
- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 5 lis 2018, o 00:15 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 kwi 2012, o 11:15
Posty: 470
Lokalizacja: Poznań
W sumie widzę tutaj trend o który wielu graczy prosiło, czyli odchodzą od zasad dających zasady, które dają zasady. Zapewne jednostki, które miały dotychczas tylko skirmisz, będą miały teraz skirmisz, light troops oraz hard target przy swoich statach. Ale to trzeba poczekać do armybooków żeby się przekonać na 100%.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 5 lis 2018, o 00:17 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2010, o 18:20
Posty: 4645
Lokalizacja: Wrocław
W tym kontekście to dobry krok. Od razu zobaczymy jak dużo zasad specjalnych mają przypisane modele i może zauważą w końcu, że spamowanie zasadami specialnymi tworzy OP jednostki.

_________________
JimMorr napisał(a):
Ogień żarptaka jest tak gorący, że rura mięknie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 5 lis 2018, o 00:24 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1128
Lokalizacja: Animosity Szczecin
MikiChol napisał(a):
W sumie widzę tutaj trend o który wielu graczy prosiło, czyli odchodzą od zasad dających zasady, które dają zasady. Zapewne jednostki, które miały dotychczas tylko skirmisz, będą miały teraz skirmisz, light troops oraz hard target przy swoich statach. Ale to trzeba poczekać do armybooków żeby się przekonać na 100%.

To akurat potwierdzone, ktoś z czerwonym tagiem pisał na forum 9tki że tak będzie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 5 lis 2018, o 16:27 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2015, o 21:43
Posty: 970
Lokalizacja: Rogaty Szczur
Andrzej napisał(a):
Czyli jak rzucę 6 z div na smoka albo greatera 3 razy to ma - 6cr do końca gry?


jednak tylko -3. slabe to wiec :(

https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ost1092036

_________________
A poza tym uważam, że ASAWy powinny zostać zniszczone :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 5 lis 2018, o 19:24 
Mudżahedin

Dołączył(a): 6 sty 2008, o 00:55
Posty: 272
Lokalizacja: Bielsko-Biała
A jak będzie z tą 6 z div na klockach mających więcej szeregów. Zdają na swojej, czy modyfikowanej czarem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 5 lis 2018, o 21:36 
Mudżahedin

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 21:36
Posty: 219
Biały napisał(a):
A jak będzie z tą 6 z div na klockach mających więcej szeregów. Zdają na swojej, czy modyfikowanej czarem?

To obniża CR, nie liderke, więc o ile mają steadfasta to zdają na normalnej liderce.

_________________
Keep Calm
and
Przestań Mamucić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 6 lis 2018, o 15:07 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1179
Lokalizacja: trójmiasto
tak dla potwierdzenia zrozumienia zasad rulebooka 0.205.0

przykład 1.
rzuciłem na szarżujący rydwan Glory of Gold (The target gains +1 Armour Penetration, Flaming Attacks, and Magical Attacks.). Rozumiem że na Impact Hity nie działa Flaming Attacks ani Magical Attacks bo "Attacks made using Special Attacks cannot be affected by weapons or Attack Attributes (...)" oraz nie działa +1 Armour Penetration bo "Other types of attacks (such as spells and Special Attacks) follow the general rules for their type and the individual rules specified in their description."

przykład 2.
rzuciłem na szarżujący rydwan Flaming Swords (The target gains Flaming Attacks and Magical Attacks. In addition, the target’s Melee and Shooting Attacks gain a +1 to-wound modifier.). Rozumiem że na Impact Hity nie działa Flaming Attacks ani Magical Attacks bo "Attacks made using Special Attacks cannot be affected by weapons or Attack Attributes (...)" ale działa +1 to-wound modifier bo Impact Hity są Special Attackami które są/zawierają się w Melee Attackach?

dobrze kminie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 6 lis 2018, o 17:16 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1128
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Co do 1go to myślę że ma dodatkowe ap. To zaklęcie, tak samo jak siła z cosmo czy sham modyfikuje statystyki modelu a impacty korzystają z statystyk modelu. Co do drugiego to masz +1 to wound.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 6 lis 2018, o 17:17 
Wałkarz

Dołączył(a): 16 wrz 2014, o 21:08
Posty: 78
Tak, natomiast jest to spowodowane tym, ze Flaming Attacks oddzialuja z zasady na Close Combat Attacki nie Meel Attacki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 6 lis 2018, o 20:17 
Mudżahedin

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 21:36
Posty: 219
Nie mam niestety najnowszego booka ściągniętego(internet w akademiku - yay), ale pamiętajcie o tym:
Model parts with Magical Attacks also apply the Attack Attribute to their Special Attacks.

_________________
Keep Calm
and
Przestań Mamucić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 6 lis 2018, o 20:54 
Falubaz

Dołączył(a): 18 lip 2013, o 20:15
Posty: 1310
No i masz Mamut. Trzeba było ściągnąć booka na telefon bo to się zmieniło.
Magical Attacks są normalnym attack attributem dizałają na Close Cobat i Shooting. Konkretnie Supernal ma zasadę która daje Magical attacks do special attacków także.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 6 lis 2018, o 21:07 
Mudżahedin

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 21:36
Posty: 219
ślivek napisał(a):
No i masz Mamut. Trzeba było ściągnąć booka na telefon bo to się zmieniło.
Magical Attacks są normalnym attack attributem dizałają na Close Cobat i Shooting. Konkretnie Supernal ma zasadę która daje Magical attacks do special attacków także.

O, to duża zmiana.

_________________
Keep Calm
and
Przestań Mamucić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 7 lis 2018, o 00:50 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1179
Lokalizacja: trójmiasto
To co z tym Armour Penetration, przechodzi na Special Attacki czy nie? Bo to już nie jest Attack Atribiute tylko coś innego na początku rulebooka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 7 lis 2018, o 08:52 
Falubaz

Dołączył(a): 18 lip 2013, o 20:15
Posty: 1310
Przechodzi jak zawsze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 7 lis 2018, o 10:44 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1128
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Modyfikowanie stat z zaklęć działa normalnie. Modyfikowanie stat poprzez zasady czy klamki czy itemy już nie, chyba że ofc maja dopisek jak np rock auroch.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 7 lis 2018, o 10:49 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1179
Lokalizacja: trójmiasto
aaa dobra już załapałem :D Armour Penetration to teraz jest statystyka modelu jak rany, siła czy wytrzymałość :D dzięki dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 13 lis 2018, o 15:26 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1179
Lokalizacja: trójmiasto
kolega kupił sobie Warriorów... pytanie o Natural Roll, ziomek w Hell-Forged Armour ze Spiked Shieldem dostaje dwa laczki z ap3, na sejva rzuca 4 i 6. Laczkujący dostaje jeden czy dwa hity z S4ap1 z tarczy? po co jest ten zapis o Natural Roll?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 13 lis 2018, o 16:00 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 645
Dostaje jednego lacza zwrotnego, sejw musi być zdany. Nie wiem co znaczy "Natural", raczej nie ma to już znaczenia. Zaraz wychodzi nowy book WDG i wording (pewnie) będzie już zmieniony. =')

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 13 lis 2018, o 16:05 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1179
Lokalizacja: trójmiasto
Dancaarkiiel napisał(a):
Nie wiem co znaczy "Natural"
dzięki


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 346 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.054s | 11 Queries | GZIP : Off ]