Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 23 lut 2019, o 02:21

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 445 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 15 sty 2019, o 14:28 
Szef Wszystkich Szefów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2011, o 12:51
Posty: 3863
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa
Mojżesz napisał(a):
Może przenieśmy dyskusję nad DH do wątku DH?

Tutaj to i tak mało kogo interesuje pewnie ;)


Won do kopalni! 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 15 sty 2019, o 14:37 
Mudżahedin
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2013, o 09:59
Posty: 266
Glegut napisał(a):
Mojżesz napisał(a):
Może przenieśmy dyskusję nad DH do wątku DH?

Tutaj to i tak mało kogo interesuje pewnie ;)


Won do kopalni! 8)


Chłopstwo widzę się burzy...

_________________
Obrazek

"For example - I am 15th best result (dwarfs), on par with Poland Dwarf player ;) ... But trust me, I am not that good in no way ever."


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 15 sty 2019, o 14:52 
Wodzirej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 720
Potwierdzam, los dzieci jest każdemu obojętny.
Pozdrawiam! :*

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 5 lut 2019, o 20:36 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2011, o 22:38
Posty: 164
1. Czy sztandarowy armii może teraz brać dwa zaklęcia sztandaru i inne wyposażenie specjalne jakiś mieczyk magiczny albo coś?
2. Czy jeżeli Król Krasnoludów przyjmuje pojedynek od innego bohatera który walczy z jego oddziałem od boku/ tyłu to w ramach pojedynku działa ściana z tarcz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 5 lut 2019, o 20:53 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 362
Lokalizacja: Katowice
SiersciucH napisał(a):
1. Czy sztandarowy armii może teraz brać dwa zaklęcia sztandaru i inne wyposażenie specjalne jakiś mieczyk magiczny albo coś?
2. Czy jeżeli Król Krasnoludów przyjmuje pojedynek od innego bohatera który walczy z jego oddziałem od boku/ tyłu to w ramach pojedynku działa ściana z tarcz ?


1. Tak może wziąć ze sobą dwa sztandary i tyle magicznych itemków, ile uniesie w punktach (razem!).
2. Nie ma tak dobrze - do tego jest potrzebny Holdstone. Bez niego bok-to-bok. Ale z... Bajka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 7 lut 2019, o 16:40 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2011, o 22:38
Posty: 164
1. czy krasnoludzkie zaklęcie broni Rune of Lightning w pojedynku zadaje obrażenia temu z kim się pojedynkuję czy idą na jego oddział ?

2. czy tron wojenny daje królowi nienawiść? czy tylko ataki tronu ją mają ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 7 lut 2019, o 17:22 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 362
Lokalizacja: Katowice
SiersciucH napisał(a):
1. czy krasnoludzkie zaklęcie broni Rune of Lightning w pojedynku zadaje obrażenia temu z kim się pojedynkuję czy idą na jego oddział ?

2. czy tron wojenny daje królowi nienawiść? czy tylko ataki tronu ją mają ?


1. Idzie w przeciwnika w pojedynku. Warto zwrócić uwagę, że jeżeli nie pojedynkujesz się, to każda runka wypłaca D3 każdemu oddziałowi, który trafisz (kanapkują cię i trafisz w 3 oddziały po jednym hicie, wypłacasz każdemu z osobna pioruny).

2. Tylko tron. To jest reguła działająca na model part (co sugeruje choćby to, że jest w linii Offensive, a nie Global w profilu)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 10 lut 2019, o 12:09 
Chuck Norris

Dołączył(a): 31 sie 2007, o 20:28
Posty: 451
Pytanko o VC:

Wampir mały i duży mają Autonomous. Czy taki Wampir (nie-generał) nie będący w zasięgu generała może sobie wymaszerować z unitu zombiaków/szkieli ?

Cytuj:
Autonomous
Undead units consisting entirely of models with Autonomous may perform March Moves as normal, even when outside
the range of the Commanding Presence of any friendly models. The unit must still pass a Discipline Test in order to do so
if within 8" of non-Fleeing enemy units.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 10 lut 2019, o 12:21 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4800
tak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 10 lut 2019, o 12:53 
Chuck Norris

Dołączył(a): 31 sie 2007, o 20:28
Posty: 451
Ok, to pytanie związane z powyższym.
Czy jeśli jest wrogi oddział w odległości 8'' od tego oddziału gdzie siedzi Wampir, ale sam Wampir jest gdzieś na skraju i jest dalej niż te 8'' to czy Wampir musi zdawać March Test ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 10 lut 2019, o 13:11 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1212
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Nie musi. To vampir robie march test wychodząc z unitu a nie zombie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 10 lut 2019, o 22:40 
Chuck Norris

Dołączył(a): 31 sie 2007, o 20:28
Posty: 451
A jak ma się do tego ta zasada ?
Cytuj:
21.B.d.2 Advance/March Moving out of a Combined Unit
A Character counts as part of the unit until it has physically left it. If a Character does not have enough movement to
be placed at least 1” away from the unit, it cannot leave the unit. A Character cannot leave a unit and rejoin it in
the same phase. If one or more Characters want to leave a Combined Unit during the Movement Phase, apply the
following rules:
• Choose the Combined Unit and take a single March Test if necessary as per “Moving Units ”, page 51 . The test
applies to both Characters and R&F models in the unit, i.e. if the test is failed, none of the models may perform
a March Move during this Movement Phase.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 10 lut 2019, o 23:54 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1212
Lokalizacja: Animosity Szczecin
O patrz, jednak jest odpowiedź w rbku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 12 lut 2019, o 11:06 
Chuck Norris

Dołączył(a): 31 sie 2007, o 20:28
Posty: 451
Heh, dopytałem jeszcze na ninth age (Eisenheinrich, Lagerlof). Okazuje się, że zasada Autonomous jest nadrzędna i wampir w ogóle nie może wymaszerować z takiego unitu, niezależnie czy jest wróg w zasięgu czy nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 12 lut 2019, o 17:01 
Mudżahedin

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 21:36
Posty: 346
ironhead napisał(a):
Heh, dopytałem jeszcze na ninth age (Eisenheinrich, Lagerlof). Okazuje się, że zasada Autonomous jest nadrzędna i wampir w ogóle nie może wymaszerować z takiego unitu, niezależnie czy jest wróg w zasięgu czy nie.

"Autonomous 
Undead units consisting entirely of models with Autonomous may perform March Moves as normal, even when outside the range of the Commanding Presence of any friendly models.The unit must still pass a Discipline Test in order to do so if within 8" of non-Fleeing enemy units."
Wystarczy czytać booka Xd

_________________
Keep Calm
and
Przestań Mamucić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 12 lut 2019, o 20:17 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2253
Lokalizacja: Oleśnica
Mamut napisał(a):
Wystarczy czytać booka Xd


Dobrze, że są tutaj zawodnicy którzy potrafią czytać, znają cały podręcznik na pamięć a wiedzą popisują się na turniejach pokazując super wyniki :) Chyba można zamknąć ten temat :D
<3

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 12 lut 2019, o 21:54 
Mudżahedin

Dołączył(a): 23 lip 2017, o 21:36
Posty: 346
Slayer Zabójców napisał(a):
Mamut napisał(a):
Wystarczy czytać booka Xd


Dobrze, że są tutaj zawodnicy którzy potrafią czytać, znają cały podręcznik na pamięć a wiedzą popisują się na turniejach pokazując super wyniki :) Chyba można zamknąć ten temat :D
<3

Niekoniecznie, po prostu przed wypowiadaniem się nt autonomus sprawdziłem jak brzmi ta zasada XD

_________________
Keep Calm
and
Przestań Mamucić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 16 lut 2019, o 03:05 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1192
Lokalizacja: trójmiasto
czy jak obydwoje siedzimy w tym samym lesie/polu/ruinkach to i tak mamy do siebie nawzajem soft/hard covera?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 16 lut 2019, o 07:45 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 362
Lokalizacja: Katowice
esgaroth napisał(a):
czy jak obydwoje siedzimy w tym samym lesie/polu/ruinkach to i tak mamy do siebie nawzajem soft/hard covera?



Nie. Na potrzeby covera ignoruje się teren, w którym się stoi.

Według nowych zasad wystarczy, że każdy z was przyłoży front do tego samego lasu i już nie macie coverów do siebie nawzajem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
PostNapisane: 16 lut 2019, o 13:41 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2011, o 22:38
Posty: 164
1. Czy pojedyncza postać może strzelać po marszu (czy jest traktowana pojedynczy harcownik)

2. Kto ustala z której strony oddziału schodzą jednostki ze strzelania (o ile to ma jeszcze jakieś znaczenie przy prostokątach granicznych)

3. czy czar Wrath of God zadaje takie same obrażenia każdemu oddziałowi w promieniu tj pojedyńczy rzut 2k6 dla wszystkich oddziałów znajdujących się w zasięgu, i każdy oddział wyłapuje tyle hitów, czy rzucamy dla każdego oddziału w zasięgu osobno 2k6 i każdy oddział w zasięgu wyłapuje tyle ile dla niego wyrzucę?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 445 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.036s | 11 Queries | GZIP : Off ]