Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 16 lip 2019, o 05:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2043 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 26 kwi 2019, o 18:50 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 834
Mamut napisał(a):
Może, może, znowu jak byk JEST NAPISANE.
<3

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 20 maja 2019, o 18:28 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2009, o 14:37
Posty: 601
Lokalizacja: Ordin Warszawa
Wrzucam battle focus z witchcrafta na cel a) katapulty b) balisty.
na 6 na trafienie mam dodatkowego big hita, czy tylko dodatkowy area attack, czy jedno i drugie?

_________________
Cytuj:
Just heard that Russian -10 point penalty might be due to player throughing dice at people after loosing

Siemek napisał(a):
Ja rozumiem tego całego Andrzeja nawet. Czepiacie się tylko jego, a nikt nie wspomniał o tych j...ch pegazach Dębka. Lata to, vanguarda ma, sypie zombie w turę i wygrywa grę. Dobry pomysł miał Andrzej z tym przesunięciem, ja nie miałem jak bo chodziliśmy razem palić #-o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 20 maja 2019, o 19:16 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lis 2013, o 09:28
Posty: 1012
Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Jeżus napisał(a):
Wrzucam battle focus z witchcrafta na cel a) katapulty b) balisty.
na 6 na trafienie mam dodatkowego big hita, czy tylko dodatkowy area attack, czy jedno i drugie?


a zadałeś sobie trud zajrzeć do RB?

21.G.b.3 Battle Focus – Close Combat
If the attack hits with a natural to-hit roll of ‘6’, the attack causes one additional hit (i.e. usually two hits instead of
one).
In order for Shooting Attacks using Hopeless Shots to cause one additional hit, the first to-hit roll must be a natural
‘6’ and the second to-hit roll must be successful in order to hit the target.

_________________
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 20 maja 2019, o 19:57 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2009, o 14:37
Posty: 601
Lokalizacja: Ordin Warszawa
Zajrzałem i może czegoś nie widzę albo nie umiem czytac, ale ten zapis ciągle nie daje jasnej odpowiedzi. Dostaje jeden hit duży, czy mały?

_________________
Cytuj:
Just heard that Russian -10 point penalty might be due to player throughing dice at people after loosing

Siemek napisał(a):
Ja rozumiem tego całego Andrzeja nawet. Czepiacie się tylko jego, a nikt nie wspomniał o tych j...ch pegazach Dębka. Lata to, vanguarda ma, sypie zombie w turę i wygrywa grę. Dobry pomysł miał Andrzej z tym przesunięciem, ja nie miałem jak bo chodziliśmy razem palić #-o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 20 maja 2019, o 20:38 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 470
Lokalizacja: Katowice
Jeżus napisał(a):
Zajrzałem i może czegoś nie widzę albo nie umiem czytac, ale ten zapis ciągle nie daje jasnej odpowiedzi. Dostaje jeden hit duży, czy mały?


Jeden mały hit. Zamiast Area Attack(X*Y) masz Area Attack(X*Y) + 1.

Tak samo jak Battle Focus + Poison nie generuja dwoch autohitow. Bylo na forum T9A ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 21 maja 2019, o 10:14 
Falubaz

Dołączył(a): 18 lip 2013, o 20:15
Posty: 1345
Opisane jest to w Area Attack. "Single hit from this attack..." oraz " ... values ... are not applied to any other hits". Masz hit więcej, wciąż możesz wybrać jeden jako "big".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 21 maja 2019, o 13:31 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1218
Lokalizacja: trójmiasto
Vermin Lord z Discipline 9 daje liderkę oddziałowi szczurów mającym dwa dodatkowe szeregi i walczącym z fearem. Jaką będa miały liderkę na breaka?
a) 9-1fear + 2x ranki = 10 ld
b) 9+2ranki(czyli +1 bo 10 max) -1ld za fear = 9 ld
??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 21 maja 2019, o 13:38 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2009, o 14:37
Posty: 601
Lokalizacja: Ordin Warszawa
Najpierw dostajesz bonus do liderki, który nie może przekroczyć 10. Potem wchodzisz w styk z fearem który daje modyfikator -1 do ld, więc finalnie masz ld 9

_________________
Cytuj:
Just heard that Russian -10 point penalty might be due to player throughing dice at people after loosing

Siemek napisał(a):
Ja rozumiem tego całego Andrzeja nawet. Czepiacie się tylko jego, a nikt nie wspomniał o tych j...ch pegazach Dębka. Lata to, vanguarda ma, sypie zombie w turę i wygrywa grę. Dobry pomysł miał Andrzej z tym przesunięciem, ja nie miałem jak bo chodziliśmy razem palić #-o


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 21 maja 2019, o 14:55 
Oszukista
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 834
esgaroth napisał(a):
Vermin Lord z Discipline 9 daje liderkę oddziałowi szczurów mającym dwa dodatkowe szeregi i walczącym z fearem. Jaką będa miały liderkę na breaka?
a) 9-1fear + 2x ranki = 10 ld
b) 9+2ranki(czyli +1 bo 10 max) -1ld za fear = 9 ld
??
Tak jak pan Jeżus powiedział.
Po dokładne wyjaśnienie zapraszam na stronę 17 Rulebooka - Priority of Modifiers. W krócie: modyfikatory w tej samej grupie muszą być zaaplikowane tak, aby szansa na sukces była jak najmniejsza.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 27 maja 2019, o 15:29 
Mudżahedin

Dołączył(a): 17 gru 2006, o 10:36
Posty: 253
Lokalizacja: Rawa Maz
Jak dział przedmiot imperium Locket of Sunna. Chodzi mi o to czy zamieniamy gołe statystyki czy zmodyfikowane już przez zasady specjalne modelu i magiczne przedmioty czy też te zasady specjalne i magiczne przedmioty stosujemy juz do zamienionych statystyk.

np zasada krasnoludzkiego zabójcy dajaca dodatkowy atak za każdy model w styku podstawek. czy w takim przypadku zamieniam już podbite ataki czy tylko gołe 5 ataków a zasade stosuje do nowych statystyk.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 27 maja 2019, o 15:44 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1281
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Pierw zmieniasz staty bazowe a potem sobie modyfikujecie je własnymi zabawkami, zasadami, czarami etc.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 2 cze 2019, o 20:48 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1218
Lokalizacja: trójmiasto
po ostatnich grach w Gdańsku pojawiło się trzy pytania:
1. bohater wstawiony do oddziału z vanguardem blokuje go?
2. gdy oddział z bohaterem na środku zostaje zaszarżowany z boku, to bohater nie może zrobić make waya do boku ale może rzucić chellenge i w ten sposób i tak będzie mógł walczyć? trochę tu mało konsekwencji w zasadach...
3. czy można już drukować rulebooka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 2 cze 2019, o 21:08 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 paź 2017, o 20:01
Posty: 194
Lokalizacja: Białystok FRONT
1) tak, blokuje
2) a nie musi bohater być w combacie żeby móc rzucić challange? że od przodu z kimś walczyć a z boku jest champion jedyny u przeciwnika i dopiero wtedy może bic bhater w bok
3) z tego co kojarzę można, już wyszła wersja gold zasad, armijne na razie jeszcze nie gotowe

_________________
~Biegnący z Berserkerami


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 3 cze 2019, o 06:47 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 470
Lokalizacja: Katowice
Radian napisał(a):
1) tak, blokuje
2) a nie musi bohater być w combacie żeby móc rzucić challange? że od przodu z kimś walczyć a z boku jest champion jedyny u przeciwnika i dopiero wtedy może bic bhater w bok
3) z tego co kojarzę można, już wyszła wersja gold zasad, armijne na razie jeszcze nie gotowe


Aby móc rzucić challenge w kombacie warunkiem koniecznym i wystarczającym jest to, aby rzucający i przyjmujący byli w oddziałach, które się stykają.

Nic więcej. Nie muszą się stykać żadnym konkretnym kierunkiem (mogą nawet te oddziały być obrócone do siebie plecami ;). Oczywiście na potrzeby challenge walczący są obróceni tak jak ich oddziały.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 3 cze 2019, o 12:56 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1218
Lokalizacja: trójmiasto
no właśnie chodzi mi o ten brak konsekwencji, że bohater nie może walić do boku gdy stoi na środku nooo chyba że rzuci duela, może jest w tym jakiś większy sens którego nie widzę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 3 cze 2019, o 13:40 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 470
Lokalizacja: Katowice
esgaroth napisał(a):
no właśnie chodzi mi o ten brak konsekwencji, że bohater nie może walić do boku gdy stoi na środku nooo chyba że rzuci duela, może jest w tym jakiś większy sens którego nie widzę


Ba! Jeśli rzuci duela to... To się liczy jakby był w styku z modelem, z którym walczy. Wynikają z tego dodatkowe efekty:
* Dostaje obrażenia z Volcanic Embrace ID (ponieważ to działa na modele w styku)
* Dragon Seeker z Grim Resolve DH dolicza sobie atak za model w Challenge

Było coś jeszcze takiego nieoczywistego, ale nie pamiętam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 3 cze 2019, o 16:00 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sie 2012, o 06:26
Posty: 1281
Lokalizacja: Animosity Szczecin
No cóż, rzuca tego duela a czempion może go olać bez konsekwencji. Jak jest tam inna postać to może go po prostu rozjechać. Różnie to bywa na stole.

Warx: stompy jeszcze, obniżanie agi od ogrów, dorabianie ataków danonów i kij wie co jeszcze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 9 cze 2019, o 13:04 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1218
Lokalizacja: trójmiasto
Battleshrine ma dwie sztuki Wretched One (2) to znaczy że robi 2d6+2 grindów czy jednak d6+1 ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 9 cze 2019, o 13:36 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 470
Lokalizacja: Katowice
esgaroth napisał(a):
Battleshrine ma dwie sztuki Wretched One (2) to znaczy że robi 2d6+2 grindów czy jednak d6+1 ?


Razy dwa. Wszystko co jest wpisane w profilu ofensywnym to statsy jednej części modelu, jeżeli są dwie, lub więcej takich samych (czyli liczba w nawiasie) to każda przeprowadza odpowiednie ataki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania Ogólne v. 2.1
PostNapisane: 10 cze 2019, o 11:29 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 23:47
Posty: 1218
Lokalizacja: trójmiasto
Kod:
After a unit completes this Flee Move, any unit that
declared a Charge against this unit may immediately attempt to Redirect the Charge.

to jest jakaś nowość że można redirectować przy deklaracji kolejnym unitem, czy jednak tak zawsze było?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2043 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 98, 99, 100, 101, 102, 103  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.045s | 11 Queries | GZIP : Off ]