Pytania o magię v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Furion, kudłaty, Lidder

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 597
Rejestracja: 1 lip 2007, o 01:03

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: Magnus » 30 mar 2019, o 21:45

Bo mam wrazenie ze wyjatkowo slaby ten atrybut stad wątpliwość czy na pewno tak jest. Thx

Mamut
Chuck Norris
Posty: 593
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: Mamut » 30 mar 2019, o 21:56

Magnus pisze:Bo mam wrazenie ze wyjatkowo slaby ten atrybut stad wątpliwość czy na pewno tak jest. Thx
atrybuty:
-alchemia - podpalenie, bardzo sytuacyjne
-divi - lepsza liderka, najlepszy atrybut, ale mały zasięg
-druidyzm - leczenie, bardzo sytuacyjne i bardzo mały zasięg na lore którego caster zwykle siedzi głęboko w backlane(z powodu terenów)
-evo - daje więcej kostek do magii
-pyro - mini fireball
-szamanizm - skaryfikacja, baaaardzo sytuacyjny, używany chyba tylko w VC strigoi, OnG orkach na rydwanach i BH magach na rydwanach, po prostu rzadko się zdarza że mag chce się do combatu pchać.
-witchcraft +1/-1 move, przydatne ale często niepotrzebne.
Jak się popatrzysz na wszystkie to EVO nie jest takie złe, a wręcz jest jednym z lepszych atrybutów bo działa zawsze a nie tylko sytuacyjnie.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
Magnus
Chuck Norris
Posty: 597
Rejestracja: 1 lip 2007, o 01:03

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: Magnus » 14 kwie 2019, o 22:40

Cześć,

Jeszcze mam prośbę o potwierdzenie: flaming sword z piromancji działa standardowo na war machine (np strzał z katapy ma flaming i magical i +1 to wound?)

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 581
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: WarX » 15 kwie 2019, o 06:02

Magnus pisze:Cześć,

Jeszcze mam prośbę o potwierdzenie: flaming sword z piromancji działa standardowo na war machine (np strzał z katapy ma flaming i magical i +1 to wound?)
Nie. Jeśli nie jest napisane wprost Shooting, to modyfikatory działają tylko na CC.

Z opisu zaklęcia masz:
* Flaming i Magical w CC (nie ma napisane czego dotyczy)
* +1 to-wound w Melee i Shooting (są wymienione wprost)

Oczywiście CC to te wszystkie ataki w zwarciu, które rzucają to-hit ;)

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 967
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 15 kwie 2019, o 07:54

WarX pisze:Nie. Jeśli nie jest napisane wprost Shooting, to modyfikatory działają tylko na CC.

Z opisu zaklęcia masz:
* Flaming i Magical w CC (nie ma napisane czego dotyczy)
* +1 to-wound w Melee i Shooting (są wymienione wprost)

Oczywiście CC to te wszystkie ataki w zwarciu, które rzucają to-hit ;)
Attack Attributes tak nie działa. Zawsze "model dostaje X zasadę", to na jaki rodzaj ataków działa decyduje sam atrybut - z pewnymi wyjątkami. Zarówno Flaming Attacks jak i Magical Attacks mają dopisek "shooting", działają więc na ataki strzeleckie.
Str 109 i dalej.

Obrazek
Obrazek

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9357
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: -Qc- » 15 kwie 2019, o 08:03

I to jest człowiek jakiego potrzebuje a o jakiego nic nie robiłem, dzięki :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 581
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: WarX » 15 kwie 2019, o 15:29

Dancaarkiiel pisze:
WarX pisze:Nie. Jeśli nie jest napisane wprost Shooting, to modyfikatory działają tylko na CC.

Z opisu zaklęcia masz:
* Flaming i Magical w CC (nie ma napisane czego dotyczy)
* +1 to-wound w Melee i Shooting (są wymienione wprost)

Oczywiście CC to te wszystkie ataki w zwarciu, które rzucają to-hit ;)
Attack Attributes tak nie działa. Zawsze "model dostaje X zasadę", to na jaki rodzaj ataków działa decyduje sam atrybut - z pewnymi wyjątkami. Zarówno Flaming Attacks jak i Magical Attacks mają dopisek "shooting", działają więc na ataki strzeleckie.
Str 109 i dalej.

Obrazek
Mój błąd ;)

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358
Rejestracja: 25 sie 2014, o 22:30

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: Nargh » 17 lis 2019, o 23:09

Witajcie,
Pytanie o wersję podstawowe i wzmocnione czarów:
Na przykładzie 1 z szamanizmu, rzucając podstawową wersję podbijamy tylko siłę i ap. Rzucając wzmocnioną wersję podbijamy tylko odporność.
Oba wzmocnienia działały by gdyby pomiędzy nawiasami znajdowało się "oraz" albo "i" jak w 1 z ewokacji.
Czy to poprawną interpretacja?

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator
Posty: 2305
Rejestracja: 15 lut 2012, o 18:23
Lokalizacja: Oleśnica

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: Okoń » 18 lis 2019, o 00:04

Dobrze jest zwracać uwagę na kolory użyte w wordingach. Tekst napisany na czarno jest uniwersalny i działa w każdej wersji zaklęcia, czerwony dotyczy tylko podstawowego castingu, a niebieski tylko powiększonego.

Przy dużej wersji czaru jakby miały działać obydwa wzmocnienia, to byłoby tak jak w jedynce z ewokacji: pierwszy efekt na czarno, a drugi w nawiasie ze spójnikiem na niebiesko.
Obrazek

Nargh
Chuck Norris
Posty: 358
Rejestracja: 25 sie 2014, o 22:30

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: Nargh » 18 lis 2019, o 01:42

Ok, dzięki za wyjaśnienie :)

ODPOWIEDZ