8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Rejestracja: 26 cze 2007, o 11:52
Lokalizacja: Wro
Kontakt:

8 edycja- pytania

Post autor: Morrok » 30 cze 2010, o 19:59

1. czy szczury mogą używać bonusu +3 od szeregów do steadfasta?
2. Arcane items używane przez zwykłych herosów, nie tylko przez magów? (zadnego zapisku zaprzecającego tej tezie nie znalazłem)
3. Co się dzieje, gdy mag rzuci z ifki zamienianie się w jakiegoś pojebanie mocnego stwora (7ka z beasta), dostanie miscasta, ze traci d3 lvle i w efekcie przestanie być magiem? Czar jest RiP, więc chyba spowrotem się zmienia ;)
Ostatnio zmieniony 30 cze 2010, o 20:14 przez Morrok, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1723
Rejestracja: 11 gru 2006, o 12:48
Lokalizacja: Brwinów
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: M.T. » 30 cze 2010, o 20:04

2. Arcany mogą mieć ci herosi, którzy mają poziom magii.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Rejestracja: 26 cze 2007, o 11:52
Lokalizacja: Wro
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Morrok » 30 cze 2010, o 20:14

a mozesz mi powiedziec, gdze to dokladnie się znajduje?
Bo ja niczego takiego nie znalazłem

Awatar użytkownika
zembol
Oszukista
Posty: 790
Rejestracja: 25 lut 2008, o 15:31
Lokalizacja: XIII Kohorta / Marauder Łódź

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: zembol » 30 cze 2010, o 20:24

Morrok pisze:a mozesz mi powiedziec, gdze to dokladnie się znajduje?
Bo ja niczego takiego nie znalazłem
str 504 nad listą Arcanów :) tylko magowie mogą je brać.
Obrazek Obrazek
Nowe Lizaki: 110/30/89 | Demoniszcza: 16/0/11 | 101st Abn Div: 4/1/8

Awatar użytkownika
Duderson
Kretozord
Posty: 1641
Rejestracja: 11 gru 2006, o 05:20

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Duderson » 30 cze 2010, o 22:44

Co się dzieje, jak nie zdam głupoty i wpadnę w przeciwnika? Napisali, żeby traktować to "exactly like a failed charge". Więc zatrzymuję się cal od przeciwnika?
Lidder pisze:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.

Błażej
Falubaz
Posty: 1497
Rejestracja: 13 gru 2006, o 00:02
Lokalizacja: Gdynia, BWT
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Błażej » 30 cze 2010, o 23:46

zatrzymują się 1" od.... choć jest to wyjątkowo źle opisane
High Elves - active!!!
Bretonnia - temporary retired

Myth
Masakrator
Posty: 2585
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Myth » 1 lip 2010, o 09:49

A sprawa steadfast a szeregi skaveńskie? ;-)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16668
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:29
Lokalizacja: Warszawa

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Ziemko » 1 lip 2010, o 10:02

Nie widze powodu dlaczego skaveny nie mialyby miec tego "stubborna" ? (od razu mowie, niei jestem wykladnikiem zasad tylko imho)

Myth
Masakrator
Posty: 2585
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Myth » 1 lip 2010, o 10:04

No też mi się tak wydaje, ale wolę spytać zanim się poślinię ze szczęścia nad steadfast na LD10 na slavach ;-) Stąd też pytanie czy szczurki korzystają z bonusu za szeregi do testu steadfast :-)

Błażej
Falubaz
Posty: 1497
Rejestracja: 13 gru 2006, o 00:02
Lokalizacja: Gdynia, BWT
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Błażej » 1 lip 2010, o 10:49

odpowiedzi na to to należy szukać w erracie a nie w rulebooku...
High Elves - active!!!
Bretonnia - temporary retired

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Rejestracja: 25 wrz 2007, o 14:50
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Andrzej » 1 lip 2010, o 11:32

Morrok pisze:3. Co się dzieje, gdy mag rzuci z ifki zamienianie się w jakiegoś pojebanie mocnego stwora (7ka z beasta), dostanie miscasta, ze traci d3 lvle i w efekcie przestanie być magiem? Czar jest RiP, więc chyba spowrotem się zmienia ;)
RiP przestaje działać jedynie w 3 przypadkach.

1. Śmierć maga
2. Śmierć celu
3. Mag chce zakończyć czar

Czyli nadal jest smokiem :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Mhroczny Rycerz
Falubaz
Posty: 1146
Rejestracja: 6 cze 2009, o 08:42

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Mhroczny Rycerz » 1 lip 2010, o 11:59

Andrzej pisze:
Morrok pisze:3. Co się dzieje, gdy mag rzuci z ifki zamienianie się w jakiegoś pojebanie mocnego stwora (7ka z beasta), dostanie miscasta, ze traci d3 lvle i w efekcie przestanie być magiem? Czar jest RiP, więc chyba spowrotem się zmienia ;)
RiP przestaje działać jedynie w 3 przypadkach.

1. Śmierć maga
2. Śmierć celu
3. Mag chce zakończyć czar

Czyli nadal jest smokiem :)
A jakby miał wyrwać na ryj hita z S 10 to testujemy na T maga czy już na T stwora w którego sie zmienił?
White Lion pisze:Mam prośbę :)

Nie, nie masz. Chyba że znudziło Ci się to forum, to wtedy możesz kontynuować nakłanianie do piractwa -- Tomash
Why so serious? ;)

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Rejestracja: 12 gru 2007, o 11:11
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Byro » 1 lip 2010, o 12:05

A czy to ma znaczenie?
Tak czy owak 2+
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Master of reality
Oszukista
Posty: 833
Rejestracja: 13 lis 2008, o 21:30
Lokalizacja: Warszawa

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Master of reality » 1 lip 2010, o 12:08

Andrzej pisze: RiP przestaje działać jedynie w 3 przypadkach.

1. Śmierć maga
2. Śmierć celu
3. Mag chce zakończyć czar
Ale można go rozproszyć chyba, nie?
I sold my soul for rock'n roll

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Rejestracja: 12 gru 2006, o 22:26
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Nijlor » 1 lip 2010, o 12:11

Mam prośbę, czy ktoś mógłby mi przybliżyć zasady bound spelli?? Z góry dziękuję....

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Rejestracja: 12 gru 2007, o 11:11
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Byro » 1 lip 2010, o 12:12

Zużywa się na nie Power Dice więc już nie wchodzą z automatu.
Przewagą nad zwykłymi czarami jest ich relacja względem miscastów, nie pamiętam dokładnie, ale nie jest to tak groźne.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Rejestracja: 12 gru 2006, o 22:26
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa
Kontakt:

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Nijlor » 1 lip 2010, o 12:17

A co z takimi np. zamontowanymi na sztandarze czy przedmiocie dla oddziału??

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Rejestracja: 25 wrz 2007, o 14:50
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Andrzej » 1 lip 2010, o 12:19

Master of reality pisze:
Andrzej pisze: RiP przestaje działać jedynie w 3 przypadkach.

1. Śmierć maga
2. Śmierć celu
3. Mag chce zakończyć czar
Ale można go rozproszyć chyba, nie?
Jasne, uznałem to za oczywiste i pominąłem :)


Boundspell po prostu daje Ci znajomość dodatkowego czaru. Nic więcej. Trzeba użyć PD żeby go odpalić (ale za to nie ma miscasta, jedynie przedmiot się rozwala)
A co z takimi np. zamontowanymi na sztandarze czy przedmiocie dla oddziału??
Musisz użyć kostek z poola, żeby go odpalić.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Rejestracja: 11 sty 2008, o 12:04
Lokalizacja: Gdynia

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Młody Pajak » 1 lip 2010, o 12:22

Masz bound spella chociażby power level 3. Więc chcąc go rzucić bierzesz na przykład jedną kostkę z puli i rzucasz. Aby wszedł musisz wyrzucić 3+. Bound może być i na Magu i na nie czarującym bohaterze jednak mag np. 2 lvl nie może korzystać ze swojego 2+ to wyniku czaru. Jeśli Wyrzucisz np. na dwóch kostkach dwie szóstki jest ifka i miscast czyli wchodzi czar oraz przedmiot się tj niszczy. Nie możesz go użyć do końca gry. Tak samo na dwóch jedynkach tylko że bez ifki. Jeśli rzucamy bounda z priesta to tak samo tylko że miscast polega na tym że nic więcej w tej turze nie możemy rzucić. Tyle.

pozdro

Remo
Falubaz
Posty: 1247
Rejestracja: 19 sty 2007, o 11:39

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Remo » 1 lip 2010, o 12:33

Z tego co wiem to wszyscy "flyers" mają automatycznie zasadę "swiftride" oraz jeśli jest ich więcej niż 1 mają zasadę "skirmishers". Natomiast przy opisie "flying cavalry" jest wyrażnie napisane, że kawaleria powietrzna jest traktowana zarówno jako "fast cavarly" jak i "flyer" (więc rozumiem, że z wszystkimi dodatkowymi zasadami jakie mają "flyers")

Czyżby więc Bretońskie pegazy dodatkowo:
-ruszały się przed bitwą,
-ruszały się zaraz pozebraniu,
-nie zdawały "dangerous terrain test" na bagnach,
-miały - 1 do hita w nich z racji że są skirmisherami.
?

To ja ich chyba dokupię troszkę. :wink:

Zablokowany