Sędziowski Rynsztok v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Furion, kudłaty, Lidder

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1384
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Ciara » 2 sty 2019, o 11:02

Gdy ktoś rzuca czelendza wybierasz model który jest w unicie który styka się z unitem który rzuca czelendza. Modele w duelu są traktowane jakby były btb (stompy etc), nie zastępuje żadnego modelu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1054
Rejestracja: 14 paź 2007, o 17:41
Lokalizacja: Chełm

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Tocz » 2 sty 2019, o 11:24

ale to ten heros/czempion szarzowanego unitu od boku musi byc w b2b czy poprostu to jest zapis o oddziale. Czy zyskuje w ten sposób dodatkowe modele walczące ? czyli np szarżuje klocek od boku a jego czempion jest po środku. Stykam się z 4 modelami r&f (nie z bohaterem przeciwnika). Może rzucić wyzwanie bohaterem i bije jeszcze dodatkowo tymi 4 modelami ?

Mamut
Chuck Norris
Posty: 592
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Mamut » 2 sty 2019, o 12:05

Tocz pisze:ale to ten heros/czempion szarzowanego unitu od boku musi byc w b2b czy poprostu to jest zapis o oddziale. Czy zyskuje w ten sposób dodatkowe modele walczące ? czyli np szarżuje klocek od boku a jego czempion jest po środku. Stykam się z 4 modelami r&f (nie z bohaterem przeciwnika). Może rzucić wyzwanie bohaterem i bije jeszcze dodatkowo tymi 4 modelami ?
Model w challangu nie musi stykać się bezpośrednio z oddziałem przeciwnika, wystarczy że jego oddział się styka. I tak, daje to możliwość dodatkowych ataków, ale trzeba pamiętać że challanga można zawsze odmówić, a wszyscy championi odmawiają bez kary.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1235
Rejestracja: 12 gru 2006, o 23:47
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: esgaroth » 2 sty 2019, o 13:00

czyli podsumowując można wyzwać na chellenge modelem który nie koniecznie styka się z wrogim unitem a przyjąc chellenge można tylko modelem który jest aktulanie w b2b w oddziałem wyzywającym?

Mamut
Chuck Norris
Posty: 592
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Mamut » 2 sty 2019, o 13:12

Przyjąć może też model który się nie styka.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1384
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Ciara » 2 sty 2019, o 14:56

Przyjąć mogą modele których unit styka się z rzucającym czelendza unitem.
Obrazek

katerek
Masakrator
Posty: 2736
Rejestracja: 24 paź 2008, o 14:44
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: katerek » 8 lut 2019, o 00:17

Czy jak rzucony zostanie na rydwan #4 z Divination to impact hits też będą Divine Attacks?
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Kradziej
Posty: 967
Rejestracja: 4 sty 2016, o 20:00

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Dancaarkiiel » 8 lut 2019, o 11:46

Nie. Ataki specjale (Impacty, Stompy, Zionięcia etc) nie podlegają zasadom Attack Attribute (Flamingi, Lethale, Divine etc) chyba, że jest to konkretnie odnotowane. Na przykład impacty Rock Aurocha i Devastating Charge czy Volcanic Embrace u ID (Kadim Titana np).
Strona 112 w Rulebooku.
Obrazek

katerek
Masakrator
Posty: 2736
Rejestracja: 24 paź 2008, o 14:44
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: katerek » 8 lut 2019, o 12:25

Dzienk ju
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8213
Rejestracja: 25 wrz 2007, o 14:50
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Andrzej » 8 lut 2019, o 12:55

A czy demoniczny red haze na crusherach działa na impacty i stompy?
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 579
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: WarX » 8 lut 2019, o 13:25

Andrzej pisze:A czy demoniczny red haze na crusherach działa na impacty i stompy?
Nie, bo to nie są ataki CC, tylko Meele, Miele, Melee, czy jakoś tak ;)

W następnym zdaniu jest zresztą odniesienie do to-hit.
Za to Red Haze działa na wszystkie części modelu.

ODPOWIEDZ