Sędziowski Rynsztok v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Furion, kudłaty, Lidder

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7711
Rejestracja: 11 gru 2006, o 01:13
Lokalizacja: Syberia
Kontakt:

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: bigpasiak » 20 cze 2014, o 18:27

panterq pisze:Wygląda na to że pójdziemy w stronę FAQu ETC.
Wygląda czy pójdziemy?
Dobrze wiedzieć jak się gra na masterze bo termin już niedaleko...
Chciałbym mieć sędziowane cały czas tak samo.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Rejestracja: 11 gru 2006, o 00:30
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Asassello » 1 lip 2014, o 12:32

Gdzie mogę znaleźć opis VLOSa i SLOSa?
W uściśleniach jest to w spisie treści, ale w samym dokumencie opisu już nie ma:
0.4 Wirtualny Line of Sight
0.5 Turnieje „euro” oraz Simple Line of Sight
Obrazek

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Rejestracja: 2 lut 2009, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: misha » 1 lip 2014, o 13:21

mam jakąs wersję gdzie to wszystko było opisane :)
daj maila na PM to ci prześlę wieczorem
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Rejestracja: 11 gru 2006, o 00:30
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Asassello » 1 lip 2014, o 13:28

może jednak wklej tą część gdzieś na forum, może jeszcze ktoś oprócz mnie z tego skorzysta :)
Obrazek

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1881
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: White Lion » 1 lip 2014, o 13:31

oo nawet nie zauważyłem, że nie ma tego już w uściśleniach.

może dołożycie jednak do nich opis SLOS i VLOS ?
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Rejestracja: 2 lut 2009, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: misha » 1 lip 2014, o 13:38

pewnie się delete guzik nacisnął przypadkiem :)
Lidder tym zdaje się zarządza to doda, bo zapotrzebowanie to chyba jest.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13871
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Shino » 16 lip 2014, o 00:40

czy poniewaz ustaliliscie, ze trzymacie sie etc faqa w sprawie strzal we to zamierzacie tez dodac linijke o niedublowaniu slotu enchanted items na modelu z strzalami?
26.1.
Q: Can you duplicate the same Enchanted Arrows on different units and characters? Does Arcane Unforging destroy only one model’s arrows at a time? Can you take Enchanted Arrows on a character with another enchanted item or a magical standard?
A: Yes. Yes. No.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080
Rejestracja: 3 gru 2009, o 12:30

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Morsereg » 16 lip 2014, o 08:19

czy reszta LSa moze sie wypowiedziec na temat rune of slowness??

http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 1#p1252641

@lohost
panterq wkleil opis pojedynczej runy.
podwojenie jej powoduje, ze rzuca sie dwiema koscmi i wybiera najwyzszy wynik.
pytanie kudlatego zas dotyczylo tego, czy majac dwie te runy na roznych sztandarach korzystamy z obu a nie czy laczymy ja w podwojona rune.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
White Lion
Kretozord
Posty: 1881
Rejestracja: 20 sie 2008, o 10:26
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: White Lion » 16 lip 2014, o 11:01

nie jest to takie jednoznaczne.
Przy lodowych feniksach jest jasno napisane, że się nie stackują.
Przy np. Mortisach +1 do regenki się stackuje.

1x rune of slowness odejmuje k6 przy szarży
2x rune of slowness NA JEDNYM przedmiocie działa tak samo ale rzuca się 2k6 i wybiera wyższy wynik.
Pytanie brzmi so jeśli jest 1x RoS na oddziale i 1x RoS na BSB.
Są to dwa różne przedmioty o takim samym działaniu. Nie ma w opisie run ani słowa o tym, że się w takim przypadku nie stakują.

IMHO Bliższa jest analogia do Mortisa niż do Feniksa. Oczywiście jeżeli przyjmujemy po prostu to co napisali w EURO Faq to trudno.
Sezon 2015:
VC 5/2/3
WE 22/2/2
Mishima 19/0/1
Ludzie Pustkowi 4/1/1

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13871
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Shino » 16 lip 2014, o 11:05

no wlasnie nie. nadal jesli sa 2 sztandary to podpada pod: anyfoes charging a unit including standard bearing rune of slowness.

niezaleznie od ilosci slownessow powinno sie to raz odpalac. Nie ma tu zapisu dotyczacego sztandaru a jedynie przeciwnika szarzujacego na oddzial z sztandarem z slowness.

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080
Rejestracja: 3 gru 2009, o 12:30

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Morsereg » 16 lip 2014, o 11:31

ja taka interpretacje jak najbardziej popieram.
a co w momencie gdy jeden oddzial szarzuje dwa oddzialy ktore posiadaja te runy? wybiera sie najwyzszy wynik?

jeszcze jedno.
czemu chcesz by ta runa nie dzialala na overrun czy na szarze z random movementem?

nie jest to zadna reakcja na szarze. po prostu sie odejmuje od wyniku pewna wartosc. nie ma zadnych przeslanek by w tych sytuacjach ta runa nie dziala.
do tego jak napisal @Slayer Zabójców na forum krasnoludow:
Oczywiście, że rune of slowness działa na szarżę z overruna, na tej samej zasadzie ogry po wyrzuceniu 10+ na overruna mają duże impacty.
a jak wiadomo overrun czy random movement po wyrzuceniu odpowiedniej ilosci oczek, to zwykla szarza. ze wszystkimi jej plusami i minusami.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13871
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Shino » 16 lip 2014, o 11:46

nie jest to zadna reakcja na szarze. po prostu sie odejmuje od wyniku pewna wartosc. nie ma zadnych przeslanek by w tych sytuacjach ta runa nie dziala.
ale jelsi odjalbys od rm wartosc slowness, to nie bylaby to zadeklarowana szarza, wiec nie moglbys odjac wartosci od ruchu :P

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080
Rejestracja: 3 gru 2009, o 12:30

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Morsereg » 16 lip 2014, o 12:06

no ale przeciez zwykla szarza jest taka sama.
rzucasz, mierzysz, jest szarza, odejmujesz pewna wartosc, szarza spalona.

naprawde, co za roznica czy odleglosc mierzysz przed czy po rzucie?
przeciez przed rzutem na random mv czy overrunem mozesz sobie zmierzyc odleglosc przed rzuceniem koscmi. i po rzucie juz bedziesz wiedzial czy masz ta szarze czy nie.

w momencie gdy nie ma wystarczajacej liczby oczek nie dochodzi do szarzy. oddzial idzie o wartosc wyrzucona na kosciach. to oczywiste
podobnie jest RoS. prostu oddzial idzie (czy to overrun czy rm) o tyle ile wyrzucil - wynik z RoS. nie ma szarzy.
nie ma nawet zadnego konfliktu zasad.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

panterq
Masakrator
Posty: 2415
Rejestracja: 8 sty 2012, o 15:57
Lokalizacja: Legion

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: panterq » 16 lip 2014, o 12:09

Morsereg - różnica jest taka, że z overruna/RM deklarujesz szarżę dopiero w momencie kiedy wszedłeś w kontakt z przeciwnikiem. Rune of Slowness działa w momencie określania rzutu na zasięg szarży, a w wypadku overruna/RM nie wykonujesz rzutu na zasięg tylko deklarujesz szarżę już po wejściu w kontakt z przeciwnikiem.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080
Rejestracja: 3 gru 2009, o 12:30

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Morsereg » 16 lip 2014, o 12:13

panterq pisze:Morsereg - różnica jest taka, że z overruna/RM deklarujesz szarżę dopiero w momencie kiedy wszedłeś w kontakt z przeciwnikiem. Rune of Slowness działa w momencie określania rzutu na zasięg szarży, a w wypadku overruna/RM nie wykonujesz rzutu na zasięg tylko deklarujesz szarżę już po wejściu w kontakt z przeciwnikiem.
no ok ale czy w tej sytuacji rzut na odleglosc nie jest wlasnie rzutem na szarze?
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13871
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Shino » 17 lip 2014, o 23:39

mozecie wpisac do uscislen czy hoda jest magiczna?

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Rejestracja: 2 lut 2009, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: misha » 18 lip 2014, o 08:49

Shino pisze:mozecie wpisac do uscislen czy hoda jest magiczna?
a z czego wynika wątpliwość? nie znam dokładnych zapisów więc pytam po prostu
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13871
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Shino » 18 lip 2014, o 10:17

sporo osob o to pyta ciagle. Jakby sie pojawilo na jakis czas, to by wszyscy wiedzieli i nie bylo problemu z ciaglym odpowiadaniem na pytanie dlaczego.

poem oczywiscie moze zniknac.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Rejestracja: 20 gru 2006, o 23:53
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: Dydu » 18 lip 2014, o 13:19

HoDA zawsze była magiczna, wątpliwości pewnie są tylko czy dział z BoEF.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7711
Rejestracja: 11 gru 2006, o 01:13
Lokalizacja: Syberia
Kontakt:

Re: Sędziowski Rynsztok v 2.0

Post autor: bigpasiak » 18 lip 2014, o 18:47

Dlaczego miały by być wątpliwości co do tego?
BoEF nie działa tylko na magiczne bronie, prawda? HoDA jest enchanted itemem więc zakaz go nie obejmuje.
Jest jakiś problem wytłumaczyć to młodemu graczowi?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

ODPOWIEDZ