Zasady TOW

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Misza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Stare Babice

Zasady TOW

Post autor: Misza »

Pewnie więcej pytań przyjdzie po kilku grach, ale na razie mam takie dwie niejasności:
1. Jak działa las? Na 270 stronie RB jest opisane, że może być trudnym, niebezpiecznym lub nieprzekraczalnym terenem, w zależności od jego budowy, ale że (jeżeli dobrze rozumiem) zasłania line of sight. Jak w takim razie widzą jednostki wewnątrz lasu? Kiedyś (np w 6. ed) widziały na 2" z lasu i do lasu - tu nie widzę opisu, tak jakby granica lasu była 0-1 widzi-nie widzi na krawędzi.
2. Czy jeżeli jednostka ma open order i fast cavalery (a co za tym idzie quick turn) może wykonać taki manewr: ustawiam ich 2-2-1 (odpowiednio w rzędach), czyli są dłużsi niż szersi i mogą marszować na 3xMv. Po tym ruchu robię quick turn, składający ich do ustawienia 3-2, co czyni ich szerszymi niż dłuższymi i daje możliwość szarży w następnej turze. Można tak?

Cylindryk
Chuck Norris
Posty: 563

Post autor: Cylindryk »

Misza pisze: 17 lut 2024, o 15:43 Pewnie więcej pytań przyjdzie po kilku grach, ale na razie mam takie dwie niejasności:
1. Jak działa las? Na 270 stronie RB jest opisane, że może być trudnym, niebezpiecznym lub nieprzekraczalnym terenem, w zależności od jego budowy, ale że (jeżeli dobrze rozumiem) zasłania line of sight. Jak w takim razie widzą jednostki wewnątrz lasu? Kiedyś (np w 6. ed) widziały na 2" z lasu i do lasu - tu nie widzę opisu, tak jakby granica lasu była 0-1 widzi-nie widzi na krawędzi.
2. Czy jeżeli jednostka ma open order i fast cavalery (a co za tym idzie quick turn) może wykonać taki manewr: ustawiam ich 2-2-1 (odpowiednio w rzędach), czyli są dłużsi niż szersi i mogą marszować na 3xMv. Po tym ruchu robię quick turn, składający ich do ustawienia 3-2, co czyni ich szerszymi niż dłuższymi i daje możliwość szarży w następnej turze. Można tak?
Tutaj link do disco PL The Old World. :)
https://discord.gg/WKsZ8S56

Misza
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 168
Lokalizacja: Stare Babice

Post autor: Misza »

Dzięki. Przyda się :D

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Misza pisze: 17 lut 2024, o 15:43 Pewnie więcej pytań przyjdzie po kilku grach, ale na razie mam takie dwie niejasności:
1. Jak działa las? Na 270 stronie RB jest opisane, że może być trudnym, niebezpiecznym lub nieprzekraczalnym terenem, w zależności od jego budowy, ale że (jeżeli dobrze rozumiem) zasłania line of sight. Jak w takim razie widzą jednostki wewnątrz lasu? Kiedyś (np w 6. ed) widziały na 2" z lasu i do lasu - tu nie widzę opisu, tak jakby granica lasu była 0-1 widzi-nie widzi na krawędzi.
2. Czy jeżeli jednostka ma open order i fast cavalery (a co za tym idzie quick turn) może wykonać taki manewr: ustawiam ich 2-2-1 (odpowiednio w rzędach), czyli są dłużsi niż szersi i mogą marszować na 3xMv. Po tym ruchu robię quick turn, składający ich do ustawienia 3-2, co czyni ich szerszymi niż dłuższymi i daje możliwość szarży w następnej turze. Można tak?
1. Jesteś w to i Ciebie widzą, jak poza to nikt nikogo nie widzi
2. ten QT to pivot a nie zmiana formacji ;) Normalnie może go wykonać każdy OO, ale nie jeśli maszeruje. Fast może nawet po marszu go wykonać ale to nie zmienia formacji.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

ODPOWIEDZ