Pytania o magię v 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Pytania o magię v 2.0

Post autor: Shino »

poza tronem nie mozna ich dispelowac (a tron ma w opisie powiedziane jak to robic)

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Tak jak shino mówi. Pernament spellów nie można dispelować. Chociaż czasem pernament spelle mają określone warunki zakończenia zaklęcia.

Np tron to odrzucenie kostki czy swarm of insects to wykonanie ruchu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: Vesemirus »

Cześć - czy latajka z Witchcrafta działa na model czy na unit?
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Unit. Na model by działało jakby był np "focused".
Obrazek

Awatar użytkownika
Vesemirus
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: Vesemirus »

Czyli mogę przenieść latajką 40 Grave Guardów o 12 cali... Trochę mocne...
Nagash is coming...

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Jak wejdzie to owszem.
Obrazek

Awatar użytkownika
cluzoe
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: cluzoe »

Hejka
Pytanie z odpowiedzą :)
Czy Magic Resistance (X) daje nam bonus do dispela Bound Spella?

Z tego czytam w najnowszej wersji zasad mamy :
"Magic Resistance (X)
Learned Spells and Bound Spells that are targeting at least one enemy unit with one or more models with Magic Resistance suffers a -X modifier to their casting roll (where X is given in brackets). This is an exception to the Casting and Dispelling Modifier rule. If there are different X values that could be used, use the highest value."

Z czego Bound Spell jest na niebiesko, jakoby jakaś zmiana.
Ale reszta tekstu nijak ma się do Błąd Spelli gdzie tylko kładziesz 2 lub 3 kości magii i DONE rzucone.
Więc jaki tu -X modifier??? Nic to nie daje.
Potwierdźcie proszę.

PS: Maiłoby to sens jak MR by dawał +X do rozpraszania Błąd Spella i wtedy Power Level 4 na oddział z MR2 lub MR3 nie miałby większego sensu.
W mojej opinii fajnie by to zbalansowało nadal istniejący spam Błąd Spelli.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

cluzoe pisze:Hejka
Pytanie z odpowiedzą :)
Czy Magic Resistance (X) daje nam bonus do dispela Bound Spella?

Z tego czytam w najnowszej wersji zasad mamy :
"Magic Resistance (X)
Learned Spells and Bound Spells that are targeting at least one enemy unit with one or more models with Magic Resistance suffers a -X modifier to their casting roll (where X is given in brackets). This is an exception to the Casting and Dispelling Modifier rule. If there are different X values that could be used, use the highest value."

Z czego Bound Spell jest na niebiesko, jakoby jakaś zmiana.
Ale reszta tekstu nijak ma się do Błąd Spelli gdzie tylko kładziesz 2 lub 3 kości magii i DONE rzucone.
Więc jaki tu -X modifier??? Nic to nie daje.
Potwierdźcie proszę.

PS: Maiłoby to sens jak MR by dawał +X do rozpraszania Błąd Spella i wtedy Power Level 4 na oddział z MR2 lub MR3 nie miałby większego sensu.
W mojej opinii fajnie by to zbalansowało nadal istniejący spam Błąd Spelli.
Normalnie masz bonusy do dispelowania boundów, przeczytaj dokładnie jak się castuje boundy:
Obrazek
Casting Roll - ostateczny wynik: rzut lub ustalony poziom, modyfikatory negatywne lub pozytywne. Nie musisz faktycznie rzucać kostkami.
MR(X) modyfikuje właśnie Casting Roll o X, plus może wyjść poza zwykłe ograniczenia (-3 do ciasta).
Obrazek

Awatar użytkownika
cluzoe
Mudżahedin
Posty: 278

Post autor: cluzoe »

Wow dzięki.
Teraz poważnie zastanowię się nad wrzuceniem MR do rozpy.
Learning every day :)

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2975
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Ile tak naprawde jest boundów w grze które rzuca sie na przeciwnika ? Bestie i Dwarfy omijają ten MR bo są augmentem tak?
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

kangur pisze:Ile tak naprawde jest boundów w grze które rzuca sie na przeciwnika ? Bestie i Dwarfy omijają ten MR bo są augmentem tak?
Tak jak mówisz. Szczerze to przychodzi mi do głowy tylko Lightning Vambraces (2D6 S3) z Rulebooka. Poza tym nic... :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Lakson
Wałkarz
Posty: 62

Post autor: Lakson »

Rune of Revocation u krasi jest universal.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Dancaarkiiel pisze:
kangur pisze:Ile tak naprawde jest boundów w grze które rzuca sie na przeciwnika ? Bestie i Dwarfy omijają ten MR bo są augmentem tak?
Tak jak mówisz. Szczerze to przychodzi mi do głowy tylko Lightning Vambraces (2D6 S3) z Rulebooka. Poza tym nic... :P
ja pamietam o jeszcze 3 :D

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

Wózki imperialne mają pociski z cosmo, coś się znajdzie jeszcze napewno - nie wiem czy szczurzy inżynierowie nie maja boundów z damage/hex :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Giganty i kaszkiet ud.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

To będzie tak:
1. Vambracki z RB
2. Token of Change Fate’s Judgement z DL
3. Medusa Deceptive Glamour z DE
4. Rune of Revocation z DH
5. Wózek Ice and Fire z EoS
6. Wózek Perception of Strength z EoS
7. Wózek Unerring Strike z EoS
8. Drain Magic z HBE
9. Mamuta Chilling Howl z OK
10. Kaszkiet Phatep's Curse z UD
11. Gigson z Ice and Fire i jakimś innym pociskiem divinacji z UD
12. Szmata z pociskiem z Traumy z WDG
13. Boundy ze szrajna z WDG
Chyba wszystko. :P
Jednak trochę ich jest. :o
Obrazek

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

20.A.20 Protean Magic
During Spell Selection the Wizard must select its spells between the Learned Spell 1 of the Paths it has access to and the Hereditary Spell of its army. This rule overrides the Spell Selection rules connected to being a Wizard Apprentice, Adept or Master.


Dobrze rozumiem, że dopiero z tą zasadą można wybierać Hereditary (zerówkę)?
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

musisz jasniej napisac o co chodzi

ta zasada zmienia wy ieranie czarow z normalnych na tylko '1' ale a wielu domen (jak heros w he i mocn slana w lizakach).

normalnie mag tez moze ja brac, chyba, ze ma swoje zasady, ktore mowia inaczej (czyli np. wizard conclave u horrorow)

Awatar użytkownika
Tirit
Falubaz
Posty: 1110
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: Tirit »

Ok, czyli całkiem źle zrozumiałem ten skill :)

Całkiem przydatne w DL które jest ograniczone do 4 domen.

Dzięki.
There is no escape from Chaos, it marks us all.

Obrazek

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Ale i tak wybierasz z dostępnych Ci domen.
Obrazek

ODPOWIEDZ