Pytania o magię v 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania o magię v 2.0
poza tronem nie mozna ich dispelowac (a tron ma w opisie powiedziane jak to robic)
Tak jak shino mówi. Pernament spellów nie można dispelować. Chociaż czasem pernament spelle mają określone warunki zakończenia zaklęcia.
Np tron to odrzucenie kostki czy swarm of insects to wykonanie ruchu.
Np tron to odrzucenie kostki czy swarm of insects to wykonanie ruchu.
Unit. Na model by działało jakby był np "focused".
Jak wejdzie to owszem.
Hejka
Pytanie z odpowiedzą
Czy Magic Resistance (X) daje nam bonus do dispela Bound Spella?
Z tego czytam w najnowszej wersji zasad mamy :
"Magic Resistance (X)
Learned Spells and Bound Spells that are targeting at least one enemy unit with one or more models with Magic Resistance suffers a -X modifier to their casting roll (where X is given in brackets). This is an exception to the Casting and Dispelling Modifier rule. If there are different X values that could be used, use the highest value."
Z czego Bound Spell jest na niebiesko, jakoby jakaś zmiana.
Ale reszta tekstu nijak ma się do Błąd Spelli gdzie tylko kładziesz 2 lub 3 kości magii i DONE rzucone.
Więc jaki tu -X modifier??? Nic to nie daje.
Potwierdźcie proszę.
PS: Maiłoby to sens jak MR by dawał +X do rozpraszania Błąd Spella i wtedy Power Level 4 na oddział z MR2 lub MR3 nie miałby większego sensu.
W mojej opinii fajnie by to zbalansowało nadal istniejący spam Błąd Spelli.
Pytanie z odpowiedzą
Czy Magic Resistance (X) daje nam bonus do dispela Bound Spella?
Z tego czytam w najnowszej wersji zasad mamy :
"Magic Resistance (X)
Learned Spells and Bound Spells that are targeting at least one enemy unit with one or more models with Magic Resistance suffers a -X modifier to their casting roll (where X is given in brackets). This is an exception to the Casting and Dispelling Modifier rule. If there are different X values that could be used, use the highest value."
Z czego Bound Spell jest na niebiesko, jakoby jakaś zmiana.
Ale reszta tekstu nijak ma się do Błąd Spelli gdzie tylko kładziesz 2 lub 3 kości magii i DONE rzucone.
Więc jaki tu -X modifier??? Nic to nie daje.
Potwierdźcie proszę.
PS: Maiłoby to sens jak MR by dawał +X do rozpraszania Błąd Spella i wtedy Power Level 4 na oddział z MR2 lub MR3 nie miałby większego sensu.
W mojej opinii fajnie by to zbalansowało nadal istniejący spam Błąd Spelli.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1039
Normalnie masz bonusy do dispelowania boundów, przeczytaj dokładnie jak się castuje boundy:cluzoe pisze:Hejka
Pytanie z odpowiedzą
Czy Magic Resistance (X) daje nam bonus do dispela Bound Spella?
Z tego czytam w najnowszej wersji zasad mamy :
"Magic Resistance (X)
Learned Spells and Bound Spells that are targeting at least one enemy unit with one or more models with Magic Resistance suffers a -X modifier to their casting roll (where X is given in brackets). This is an exception to the Casting and Dispelling Modifier rule. If there are different X values that could be used, use the highest value."
Z czego Bound Spell jest na niebiesko, jakoby jakaś zmiana.
Ale reszta tekstu nijak ma się do Błąd Spelli gdzie tylko kładziesz 2 lub 3 kości magii i DONE rzucone.
Więc jaki tu -X modifier??? Nic to nie daje.
Potwierdźcie proszę.
PS: Maiłoby to sens jak MR by dawał +X do rozpraszania Błąd Spella i wtedy Power Level 4 na oddział z MR2 lub MR3 nie miałby większego sensu.
W mojej opinii fajnie by to zbalansowało nadal istniejący spam Błąd Spelli.
Casting Roll - ostateczny wynik: rzut lub ustalony poziom, modyfikatory negatywne lub pozytywne. Nie musisz faktycznie rzucać kostkami.
MR(X) modyfikuje właśnie Casting Roll o X, plus może wyjść poza zwykłe ograniczenia (-3 do ciasta).
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1039
Tak jak mówisz. Szczerze to przychodzi mi do głowy tylko Lightning Vambraces (2D6 S3) z Rulebooka. Poza tym nic...kangur pisze:Ile tak naprawde jest boundów w grze które rzuca sie na przeciwnika ? Bestie i Dwarfy omijają ten MR bo są augmentem tak?
ja pamietam o jeszcze 3Dancaarkiiel pisze:Tak jak mówisz. Szczerze to przychodzi mi do głowy tylko Lightning Vambraces (2D6 S3) z Rulebooka. Poza tym nic...kangur pisze:Ile tak naprawde jest boundów w grze które rzuca sie na przeciwnika ? Bestie i Dwarfy omijają ten MR bo są augmentem tak?
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Wózki imperialne mają pociski z cosmo, coś się znajdzie jeszcze napewno - nie wiem czy szczurzy inżynierowie nie maja boundów z damage/hex
Giganty i kaszkiet ud.
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1039
To będzie tak:
1. Vambracki z RB
2. Token of Change Fate’s Judgement z DL
3. Medusa Deceptive Glamour z DE
4. Rune of Revocation z DH
5. Wózek Ice and Fire z EoS
6. Wózek Perception of Strength z EoS
7. Wózek Unerring Strike z EoS
8. Drain Magic z HBE
9. Mamuta Chilling Howl z OK
10. Kaszkiet Phatep's Curse z UD
11. Gigson z Ice and Fire i jakimś innym pociskiem divinacji z UD
12. Szmata z pociskiem z Traumy z WDG
13. Boundy ze szrajna z WDG
Chyba wszystko.
Jednak trochę ich jest.
1. Vambracki z RB
2. Token of Change Fate’s Judgement z DL
3. Medusa Deceptive Glamour z DE
4. Rune of Revocation z DH
5. Wózek Ice and Fire z EoS
6. Wózek Perception of Strength z EoS
7. Wózek Unerring Strike z EoS
8. Drain Magic z HBE
9. Mamuta Chilling Howl z OK
10. Kaszkiet Phatep's Curse z UD
11. Gigson z Ice and Fire i jakimś innym pociskiem divinacji z UD
12. Szmata z pociskiem z Traumy z WDG
13. Boundy ze szrajna z WDG
Chyba wszystko.
Jednak trochę ich jest.
20.A.20 Protean Magic
During Spell Selection the Wizard must select its spells between the Learned Spell 1 of the Paths it has access to and the Hereditary Spell of its army. This rule overrides the Spell Selection rules connected to being a Wizard Apprentice, Adept or Master.
Dobrze rozumiem, że dopiero z tą zasadą można wybierać Hereditary (zerówkę)?
During Spell Selection the Wizard must select its spells between the Learned Spell 1 of the Paths it has access to and the Hereditary Spell of its army. This rule overrides the Spell Selection rules connected to being a Wizard Apprentice, Adept or Master.
Dobrze rozumiem, że dopiero z tą zasadą można wybierać Hereditary (zerówkę)?
musisz jasniej napisac o co chodzi
ta zasada zmienia wy ieranie czarow z normalnych na tylko '1' ale a wielu domen (jak heros w he i mocn slana w lizakach).
normalnie mag tez moze ja brac, chyba, ze ma swoje zasady, ktore mowia inaczej (czyli np. wizard conclave u horrorow)
ta zasada zmienia wy ieranie czarow z normalnych na tylko '1' ale a wielu domen (jak heros w he i mocn slana w lizakach).
normalnie mag tez moze ja brac, chyba, ze ma swoje zasady, ktore mowia inaczej (czyli np. wizard conclave u horrorow)