Pytania Ogólne v. 2.1

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Furion, kudłaty, Lidder

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 386
Rejestracja: 23 gru 2011, o 10:05
Lokalizacja: Mielec LF - EoS

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: medzik » 20 lut 2019, o 20:14

Pytanie czy można kometę rzucić, jak jedna jeszcze nie spadła, nie chodzi mi o tę samą turę magii, tylko w następnej?
EMP/Eos Turniejowo:
2014 - 26/4/12
2015 - 9/8/6
2016 - 3/1/2
2017 - 3/1/2
2018 - 8/1/2
2019 - 3/0/5

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1384
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Ciara » 20 lut 2019, o 20:23

Można rzucać kometę co turę.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rilam
Oszukista
Posty: 834
Rejestracja: 10 wrz 2008, o 06:45
Lokalizacja: Miscast - Tczew

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Rilam » 17 mar 2019, o 11:55

Ciekawi mnie jedna rzecz. Czy Black Knight Tabard z KoE chroni maga przed wessaniem się z msicastu?

777 or higher Breach in the Veil
The Caster’s model is removed as a casualty (no saves of any kind allowed).

Black Knight’s Tabard 85 pts
Dominant.
One use only. Activate when the bearer reaches 0 (or
fewer) Health Points. Do not remove the bearer as
a casualty. Instead, after resolving all simultaneous
attacks (such as all Shooting Attacks from the same
unit or all Melee Attacks at the same Initiative Step),
the bearer’s Health Points are set to 1, and it gains
Aegis (3+) until the end of the Player Turn.

Wydaje mi się, że tak ale interesuje mnie jakie jest Wasze zdanie.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8213
Rejestracja: 25 wrz 2007, o 14:50
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Andrzej » 17 mar 2019, o 12:01

Nie chroni
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1384
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Ciara » 17 mar 2019, o 12:54

Nie chroni. Ten miscast nie sprawia że hp modelu spada do 0 czy coś. Po prostu ściągasz go ze stołu.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rilam
Oszukista
Posty: 834
Rejestracja: 10 wrz 2008, o 06:45
Lokalizacja: Miscast - Tczew

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Rilam » 17 mar 2019, o 13:03

Ok i tak byłaby to raczej ciekawostka, ale przynajmniej teraz mam pewność. Dzięki

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 386
Rejestracja: 23 gru 2011, o 10:05
Lokalizacja: Mielec LF - EoS

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: medzik » 5 kwie 2019, o 20:28

Mam pytanie odnośnie pistoletu jako paired weapon i zaklętej broni, czy ten dodatkowy atak liczy się z siłą zaklętej broni np. 5 jeśli takową daje, czy też z siłą 4 pistoletu, czy z siłą 3 postaci, która ja ma???
EMP/Eos Turniejowo:
2014 - 26/4/12
2015 - 9/8/6
2016 - 3/1/2
2017 - 3/1/2
2018 - 8/1/2
2019 - 3/0/5

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1384
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Ciara » 5 kwie 2019, o 21:56

Jeśli masz brace of pistols czy cokolwiek podobnego nie możesz tego enchantować jak klamki do meele. Używa się tego w cc jako pairedy co nie znaczy że możesz to enchantować jak pairedy.

Jeśli miałbyś pairedy i dał na nie +3S to ten dodatkowy atak będzie miał wszystkie bonusy jak reszta ataków.
Obrazek

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 386
Rejestracja: 23 gru 2011, o 10:05
Lokalizacja: Mielec LF - EoS

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: medzik » 6 kwie 2019, o 21:42

Ok, już zrozumiałem i doczytałem, mam jeszcze jedno pytanko czy 6 z przerzutów na trafienie dają jeśli oddział ma battle focus, dają dodatkowe trafienia, czy tylko 6 rzucone przed przerzutem?
EMP/Eos Turniejowo:
2014 - 26/4/12
2015 - 9/8/6
2016 - 3/1/2
2017 - 3/1/2
2018 - 8/1/2
2019 - 3/0/5

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3164
Rejestracja: 9 paź 2009, o 11:22
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Heptun » 7 kwie 2019, o 07:23

Niestety NIE, a kluczowe jest to zdanie "If the attack hits with a natural to-hit roll of ‘6’" czyli przerzut tak jakby nie jest naturalny :D
Armia - Sylvan (Wood) Elves
zaczynam grę Vermin Swarm(W:5/D:0/L:12)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

ślivek
Falubaz
Posty: 1402
Rejestracja: 18 lip 2013, o 20:15

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: ślivek » 7 kwie 2019, o 08:23

Strona 6 podręcznika. 2.B.a - natural roll to wynik przed modyfikatorami. Reroll to nie jest modyfikator.
Także działa.
Obrazek

Plague
Chuck Norris
Posty: 423
Rejestracja: 28 maja 2012, o 20:31
Lokalizacja: Świdnik

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Plague » 7 kwie 2019, o 10:43

Czy w takim razie przy Red haze jeśli mamy przerzut to hit. To pierwsze rzucone 1-ki i tak wala w nas a drugie już nie?

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 579
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: WarX » 7 kwie 2019, o 13:00

Plague pisze:Czy w takim razie przy Red haze jeśli mamy przerzut to hit. To pierwsze rzucone 1-ki i tak wala w nas a drugie już nie?
Bzdura ;)

Natural roll to wynik jaki widzisz na kości. Z rerollami, czy bez. Oczywiście jeśli są jakieś rerolle, to naturalne wyniki to te ostateczne.

Nie ma w tym żadnej filozofii ;)

Awatar użytkownika
Heptun
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3164
Rejestracja: 9 paź 2009, o 11:22
Lokalizacja: klub SALAMANDRA - Włocławek

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Heptun » 7 kwie 2019, o 19:56

ślivek pisze:Strona 6 podręcznika. 2.B.a - natural roll to wynik przed modyfikatorami. Reroll to nie jest modyfikator.
Także działa.
O kurcze no to się wałowałem :) Taka sama historia jest z poisonami w takim razie u Sentineli czy już tak dobrze nie ma ???
Armia - Sylvan (Wood) Elves
zaczynam grę Vermin Swarm(W:5/D:0/L:12)
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1198
Rejestracja: 17 lis 2011, o 18:24

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Bela » 7 kwie 2019, o 20:17

Jeśli masz poisony i reroll to hit, to 6ki po przerzucie też mają poisony.
Sprzedam:
WoCH/WDG
Demony/Bestie

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 386
Rejestracja: 23 gru 2011, o 10:05
Lokalizacja: Mielec LF - EoS

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: medzik » 8 kwie 2019, o 19:19

Dzięki za odpowiedź.
EMP/Eos Turniejowo:
2014 - 26/4/12
2015 - 9/8/6
2016 - 3/1/2
2017 - 3/1/2
2018 - 8/1/2
2019 - 3/0/5

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 386
Rejestracja: 23 gru 2011, o 10:05
Lokalizacja: Mielec LF - EoS

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: medzik » 16 kwie 2019, o 09:58

Patrzę na rozpiski WTC 2019 i widzę takie coś:
Marshal, General, Great Griffon, Lance, Shield, Death Cheater
może mi ktoś wytłumaczyć, czy to działa w sytuacji kiedy w przedmiocie jest napisane, że wearer to nosi a nie bearer??
EMP/Eos Turniejowo:
2014 - 26/4/12
2015 - 9/8/6
2016 - 3/1/2
2017 - 3/1/2
2018 - 8/1/2
2019 - 3/0/5

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1384
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Ciara » 16 kwie 2019, o 10:31

W tym przypadku to nie ma znaczenia akurat bo model nie jest gigantic i normalnie bierzesz sejva od kolesia na górze plus ew mount może podbić sejva.
Obrazek

Mamut
Chuck Norris
Posty: 591
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Mamut » 16 kwie 2019, o 14:14

19.B.3 Global and Defensive Characteristics
The Multipart Model has a single set of Global Characteristics and a single set of Defensive Characteristics. Always use the values in the mount’s profile, except when that value is “C”. In this case, “C” refers to the value in the Character’s profilewhichis used instead. Sometimes, a valueis written as “C + X”.In this case, use the Character’svalue, increased by X.
For example, if a Character (Armour 0) rides a horse (Armour C + 2), wears Heavy Armour (+2 Armour), and carries a Shield (+1 Armour), the Multipart Model has an Armour equal to: 0 + 2 + 2 + 1 = 5.
19.B.4 Model Rules
Model Rules connected to specific model parts (such as Attack Attributes, Special Attacks, and weapons) are only applied to this model part. Other Model Rules (such as Universal Rules, Character, Armour, and Personal Protections) are applied to the Multipart Model as normal.
Remember that models with Massive Bulk (all models of Gigantic Height) ignore Armour and Personal Protections from the rider.

s88 BRB
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
medzik
Chuck Norris
Posty: 386
Rejestracja: 23 gru 2011, o 10:05
Lokalizacja: Mielec LF - EoS

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: medzik » 16 kwie 2019, o 14:57

wszystko to ogarnąłem i zachodzę w głowę po co w takim razie "wearer" i "bearer", jeśli chodzi o magiczne przedmioty, nie mam tu na myśli "bearer model", bo to wiem, że to działa z giganticami
EMP/Eos Turniejowo:
2014 - 26/4/12
2015 - 9/8/6
2016 - 3/1/2
2017 - 3/1/2
2018 - 8/1/2
2019 - 3/0/5

ODPOWIEDZ