Pytania Ogólne v. 2.1

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Furion, kudłaty, Lidder

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4575
Rejestracja: 12 gru 2006, o 21:27
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Semi » 10 cze 2019, o 12:35

chodzi o to zeby nie mozna bylo robic schodkow
Obrazek

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1235
Rejestracja: 12 gru 2006, o 23:47
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: esgaroth » 11 cze 2019, o 09:45

czo? możesz rozwinąć?

Awatar użytkownika
lwieserce85
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3038
Rejestracja: 10 mar 2013, o 15:03
Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: lwieserce85 » 11 cze 2019, o 10:53

Ustawiłeś przed szerokim klocek piechoty dwoch np latających herosów o odległości 1 cała od siebie.przeciwnik szarżował na pierwszego, dawałeś flee I przeciwnik mógł jedynie redirectowac na drugiego który też uciekał.efekt.kloc piechoty ruszał się max k6 w kierunku drugiego uciekającego latacza.
Obrazek
Gasior pisze:
Garland the Ironfart pisze:....nie bolało jak w dupsko brałem :D
Panie! Dzieki za dobre słowa, ale to na pewno nie ta sama impreza którą opisujesz :D:D
:mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13871
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Shino » 11 cze 2019, o 11:10

akurat to o czym mowicie byl zawsze i nie jest zwiazane z paleniem szarzy po redirecie :D

Mamut
Chuck Norris
Posty: 589
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Mamut » 11 cze 2019, o 12:57

Bardziej sytuacja:
jednostki 1-5 są armi A
jednostki a i b są armi B
faza szarż A:
1 -> a hold
2 -> a hold
3 -> a hold
4 -> a hold
5 -> a flee

i kiedyś 1-4 paliły a 5 mogło zrobić redirecta w b.
Teraz wszystkie mogą zrobić redirecta w b.
Dość duża zmiana.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3486
Rejestracja: 22 maja 2007, o 08:12
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: debelial » 11 cze 2019, o 13:06

Mamut pisze:Bardziej sytuacja:
jednostki 1-5 są armi A
jednostki a i b są armi B
faza szarż A:
1 -> a hold
2 -> a hold
3 -> a hold
4 -> a hold
5 -> a flee

i kiedyś 1-4 paliły a 5 mogło zrobić redirecta w b.
Teraz wszystkie mogą zrobić redirecta w b.
Dość duża zmiana.
To raz, a dodatkowo, jeśli b również da flee, to jednostka szarżująca może wybrać czy jedzie za a czy za b, a wcześniej szarżowała/paliła szarżę zawsze w kierunku b.

Awatar użytkownika
esgaroth
Falubaz
Posty: 1235
Rejestracja: 12 gru 2006, o 23:47
Lokalizacja: trójmiasto
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: esgaroth » 11 cze 2019, o 19:23

oke dzięks :)

pytanie takie kontrolne jeszcze bo to akurat gramy, czy frenzy musi oberrunować, czy musi zdać na maximized powstrzymywanie, czy wcale nie musi overrunować jeżeli nie chce ?

Mamut
Chuck Norris
Posty: 589
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Mamut » 11 cze 2019, o 20:33

esgaroth pisze:oke dzięks :)

pytanie takie kontrolne jeszcze bo to akurat gramy, czy frenzy musi oberrunować, czy musi zdać na maximized powstrzymywanie, czy wcale nie musi overrunować jeżeli nie chce ?
Musi zdać na maximized żeby się powstrzymać od Pursue, ale overrunować nie musi jak nie chce.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13871
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Shino » 12 cze 2019, o 08:44

Mamut pisze:Bardziej sytuacja:
jednostki 1-5 są armi A
jednostki a i b są armi B
faza szarż A:
1 -> a hold
2 -> a hold
3 -> a hold
4 -> a hold
5 -> a flee

i kiedyś 1-4 paliły a 5 mogło zrobić redirecta w b.
Teraz wszystkie mogą zrobić redirecta w b.
Dość duża zmiana.
nie. bylo inaczej i kazda z tych 4 jednostek mogla zrobic redirecta

z goniueniem ktorego oddzialu sie chce to jest zmiana oczywiscie, ale zmiana tabelki wsa tez nia jest, a o niej zapomnieliscie wspomniec

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3486
Rejestracja: 22 maja 2007, o 08:12
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: debelial » 12 cze 2019, o 10:12

Shino pisze: z goniueniem ktorego oddzialu sie chce to jest zmiana oczywiscie, ale zmiana tabelki wsa tez nia jest, a o niej zapomnieliscie wspomniec
Pisałem w kontekście walki z taktyką "schodków", a ta zmiana ma na nią bezpośredni wpływ. W czym problem?

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13871
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Shino » 12 cze 2019, o 13:22

no, ze jedyna zmiana to jest wybor w ktora strone sie pali ;) kiedys tez oddzialy 1-4 mogly zrobic redirecta w b

nic co mialoby znaczenie na obecna gre :D

Awatar użytkownika
Megido
Mudżahedin
Posty: 242
Rejestracja: 13 cze 2011, o 16:51
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Megido » 27 cze 2019, o 15:04

Yo! Mam takie pytanie :

Czy szaman na gigantycznym wierzchowcu (dowolny model z dostępem do domeny szamanizmu na dowolnym smoku/gryfie itp), po rzuceniu jakiegokolwiek czaru ze swojej domeny dostaje ochronę z atrybutu na cały model (szaman + smok) ?

Pytam ponieważ nie znalazłem w podręczniku żadnego podpunktu, który wskazywałby, że gigant pozostaje bez ochrony (atrybut domeny nie jest focused/nie zalicza się do personal protection)
As long as single one of us stands, we are legion

Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1380
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Ciara » 27 cze 2019, o 16:31

Targetuje cały model rzucającego więc na dowolnym wierzchowcu działa ta skaryfikacja modyfikacja.
Obrazek

as1
Chuck Norris
Posty: 547
Rejestracja: 11 gru 2007, o 20:59

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: as1 » 9 lip 2019, o 22:35

czy jak rzucę na oddział cursa z szamanizmu i ucieka przez swój oddział to zdaje DT?

Mamut
Chuck Norris
Posty: 589
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Mamut » 9 lip 2019, o 22:55

as1 pisze:czy jak rzucę na oddział cursa z szamanizmu i ucieka przez swój oddział to zdaje DT?
Nie, oddział to nie teren przecież.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1380
Rejestracja: 19 sie 2012, o 06:26
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Ciara » 9 lip 2019, o 23:09

Mamut kłamie.
Obrazek

Mamut
Chuck Norris
Posty: 589
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Mamut » 9 lip 2019, o 23:11

Proszę nie podważać mojego autorytetu, ja aspiruje na sędziego na kolenym DMP :P
Uciekając przez oddział przeciwnika zdaje DT3, uciekając po prostu zdaje DT2 za każdy teren, ale źródła tych DT są zgoła odmienne. Dlatego mając na sobie bagno z szama i uciekając przez własny oddział nie zdaje DT(oczywiście zdaje za to że ucieka przez open i każdy inny).
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 578
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: WarX » 9 lip 2019, o 23:12

Dobrze mamut prawi ;)

Zdaje raz DT za to, że ucieka. Nie zdaje za to, że przez własny oddział :)

Tego dotyczyło przecież pytanie...

Myth
Masakrator
Posty: 2506
Rejestracja: 1 lis 2007, o 10:45
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Myth » 10 lip 2019, o 16:57

Czy krawędź stołu jest przejezdna w fazie zwykłych ruchów? Czy oddziały na stole już teraz nie mogą w ogóle wyjść poza krawędź inaczej niż overrunem i ucieczką?

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1198
Rejestracja: 17 lis 2011, o 18:24

Re: Pytania Ogólne v. 2.1

Post autor: Bela » 10 lip 2019, o 18:06

RB strona 91. pkt 20.C
The Board Edge represents the boundaries of the game. A unit is allowed to temporarily and partially move off the
board (during any move) with by the following restrictions:
• The unit’s Front Facing must remain entirely on the board at all times, except during align moves .
• The unit must finish its move with its Unit Boundary entirely on the board.
Sprzedam:
WoCH/WDG
Demony/Bestie

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

ODPOWIEDZ