US vs FAQ ETC - dyskusja

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Furion, kudłaty, Lidder

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7711
Rejestracja: 11 gru 2006, o 01:13
Lokalizacja: Syberia
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: bigpasiak » 10 kwie 2015, o 17:22

Chcesz się założyć?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10312
Rejestracja: 14 gru 2006, o 22:50
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Dębek » 10 kwie 2015, o 18:03

Jeśli orzełek trafi na 8" będąc nad pojedynczą postacią tak, że nie będzie mógł wylądować a fanatyk wyturla na tyle dużo by zahaczyć to co się dzieje? trafiony zostaje orzeł, postać czy obydwa oddziały?
Jak sięgnie, to dostaną obaj.
Inny przypadek - budynek. Jak orzeł będzie wystawał poza obrys budynku to rozumiem, że orła trafiam i fanatyk przelatując za niego rozbija się o budynek,
Dokładnie.
a jeśli orzeł nie będzie wystawał za budynek to fanatyk spada zanim wypłaci hity? Jak to się ma do "can still be hit by Fanatics"?
Nijak. Jest tak samo jak w przypadku sytuacji, gdy np. fanatyka wyciąga oddział w lesie. W przypadku "can still be hit by Fanatics" chodzi raczej o sytuację, gdy latacz nie będzie mógł wylądować ze względu na inne oddziały lub wystaje poza teren, na którym nie można lądować.
Dalej jeszcze trochę czepiają się "doesn't have to land" - co jak wleci w 8 cal będąc nad fanatykiem innym (wcześniej wypuszczonym) i nowy fanatyk zostaje wyrzucony na wystarczająco daleko by dotknąć zarówno orła jak i fanatyka i wciąż jak to się ma do "the unit can still be hit by Fanatics" - czyli jednak nie lądując na stojącym sobie fanatyku już jest traktowany jakby na nim wylądował?
Na fanatyku można wylądować, więc orzeł na nim ląduje. To uściślenie dotyczy sytuacji, gdy latacz nie może wylądować.
Obrazek
Obrazek

ślivek
Falubaz
Posty: 1420
Rejestracja: 18 lip 2013, o 20:15

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: ślivek » 11 kwie 2015, o 09:42

Zgodnie z podejrzeniami więc. Dzięki. Mam nadzieję, że wszystkie wałkogenne przypadki wypisałem.
Obrazek

ODPOWIEDZ