US vs FAQ ETC - dyskusja

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Furion, Lidder, kudłaty

ODPOWIEDZ
-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9364
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: -Qc- » 17 mar 2015, o 06:49

Czemu zawsze jak Pasiak coś napisze to pojawia się na forum nowe ogrodnicze narzędzie... :)

Z tym Bannerem byłoby miło gdyby słonko z dark magic działało, ale raczej (poza ETC) nie działa - skoro można rzucić warda, to każdego, tego z BoTWD chyba też

No zobaczymy jak sie odniesiecie do krzyku banshee (CoT na ETC na to działa) i do dzwonu (na ETC nie ma flee od jego szarży), poza tym w drugą stronę też to działa, czasem w ETC jest coś czego nie ma u nas (postępowanie z RiPami co swoja droga jest smutnie wymyslone)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Rejestracja: 25 wrz 2007, o 14:50
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Andrzej » 17 mar 2015, o 13:48

Sry chłopaki, dębek rozłożył was merytorycznie na łopatki, czas zmienić rozpy ;)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Tutajec
Postownik Niepospolity
Posty: 5299
Rejestracja: 4 cze 2008, o 10:00

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Tutajec » 17 mar 2015, o 14:16

Juz to zrobiliśmy, ta dyskusja to Taja zasłona dymna do innych przegiętych rozp, innymi słowy Laik bierz ich :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8239
Rejestracja: 8 paź 2008, o 14:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Laik » 18 mar 2015, o 13:04

E tam, nie ma jak złożyć rozpiski w tych WE, czym tu grać Panie Kudlaty. ..
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10313
Rejestracja: 14 gru 2006, o 22:50
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Dębek » 18 mar 2015, o 15:40

Laik pisze:E tam, nie ma jak złożyć rozpiski w tych WE, czym tu grać Panie Kudlaty. ..
IMO napisz do GW. Czyja to wina, że wydali taki fatalny, jednowymiarowy kodeks.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7711
Rejestracja: 11 gru 2006, o 01:13
Lokalizacja: Syberia
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: bigpasiak » 21 mar 2015, o 14:03

Motyka pisze:Na to czekałam! Przybył Sprawiedliwy z pianą na ustach i ogniem w sercu.
Cieszę się F.
Ruling do HoDA nie wyszedł po myśli to i bawimy się dalej.
Dębek pisze: Jakie trzeba mieć samozaparcie by tego nie widzieć. Kawaleria ma tylko profil woundów jeźdźca, MB najwyższy na modelu. To co tu piszecie, to nic tylko oderwane od zasad, przepraszam za sformułowanie, dyrdymały.
Zasady są pisane dla pojedynczego jeźdźca prawda?
Od tego jest Ls i Faq aby takie rzeczy naprawiać, zgadza się? Chyba że chcesz pograć na czysty podręcznik. Będzie fajnie i ciekawie.
Chcesz?
Dębek pisze:
" Jak zadasz odpowiednią liczbę trafień/ran aby zabić jedną jej miejsce zastępuje druga. Z jednego źródła może zginąć tylko jedna bo hity/woundy są natychmiastowe i nadwyżka przepada."
A może dla odmiany zróbmy coś zgodnie z zasadami. Książki są już napisane. Erraty do nich wydane. O wchodzeniu jednej w miejsce drugiej nie czytałem.
Wydaje mi się czy zgrabnie nie odpowiedziałeś mi na pytanie o Insygnia?
Andrzej pisze:Sry chłopaki, dębek rozłożył was merytorycznie na łopatki, czas zmienić rozpy ;)
Znaczy się, mieć wymiennych czempionów?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8239
Rejestracja: 8 paź 2008, o 14:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Laik » 31 mar 2015, o 10:30

8.8 a co jeżeli szarza normalnie by się udała ale przez DT będzie panika i jednak się nie uda? ;-)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Rejestracja: 20 gru 2006, o 23:53
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Dydu » 31 mar 2015, o 10:36

jest parę kwiatkow

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9364
Rejestracja: 15 lut 2009, o 18:54
Lokalizacja: Szybki Szpil
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: -Qc- » 31 mar 2015, o 11:03

Laik pisze:8.8 a co jeżeli szarza normalnie by się udała ale przez DT będzie panika i jednak się nie uda? ;-)
W momencie robienia testów nie jest failed, wiec staje sie nieudana juz po sciagnieciu strat. DT juz sie odbyly, nie cofamy się i nie anulujemy ich bo jest kolejność: udana szarża > DT > panika > ucieczka > nieudana szarża. I btw podczas flee dostajesz dodatkowe DT imo :) bo jedne za szarze drugie za flee

Zresztą tak się gra, może nie jest to w uścisleniach ale imo wynika to z zasad
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10313
Rejestracja: 14 gru 2006, o 22:50
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Dębek » 31 mar 2015, o 12:13

By wiedzieć czy się udała trzeba najpierw rzucić na zasięg.
Skoro warunkiem zdawania testu jest udana szarża, to kolejność działań chyba jest oczywista.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Dydu
Masakrator
Posty: 2288
Rejestracja: 20 gru 2006, o 23:53
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Dydu » 31 mar 2015, o 12:31

Czy model, który szarżował a nie doszedł szarżował?
W RB jest zapis, że zdaje się jeżeli: model maszeruje, szarżuje, ucieka itd...

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8239
Rejestracja: 8 paź 2008, o 14:25
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Laik » 31 mar 2015, o 13:21

A jeżeli przez DT zmieni się zasięg i szarza nie dojdzie? ;-)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

misha
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6586
Rejestracja: 2 lut 2009, o 11:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: misha » 31 mar 2015, o 14:07

nie wynajdujcie koła :)

+milion
za ogarnięcie tego tematu dla LS imo =D>
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10313
Rejestracja: 14 gru 2006, o 22:50
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Dębek » 31 mar 2015, o 14:21

Dydu pisze:Czy model, który szarżował a nie doszedł szarżował?
W RB jest zapis, że zdaje się jeżeli: model maszeruje, szarżuje, ucieka itd...
Nie analizujemy RB tylko euro Faqa.
8.8. Q: Does a failed charge trigger Dangerous Terrain?
A: No.
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14385
Rejestracja: 22 gru 2006, o 13:22
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: swieta_barbara » 31 mar 2015, o 14:58

misha pisze:za ogarnięcie tego tematu dla LS imo =D>
+1

Bastor
Chuck Norris
Posty: 451
Rejestracja: 15 mar 2011, o 19:19

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Bastor » 31 mar 2015, o 22:09

@Dąbek
Tak czytam te dyskusje o sisterkach i mam pytanie:
Czy jeśli prawidłową interpretacją jest to, że to 2 osobne "single model" - to czy one po wykonaniu ruchu nie powinny zachowywać 1" odstępu od siebie? :wink: :wink: :wink: :wink:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13873
Rejestracja: 11 gru 2006, o 11:47
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Shino » 31 mar 2015, o 22:19

A jeżeli przez DT zmieni się zasięg i szarza nie dojdzie? ;-)
to znaczy, ze nie powinienes rzucac dt przed rzuceniem zasiegu szarzy.

po rzuceniu zasiegu szarzy, on albo dochodzi albo nie. I nie liczysz wtedy ruchu kazdego modelu przeciez.

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10313
Rejestracja: 14 gru 2006, o 22:50
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Dębek » 1 kwie 2015, o 07:28

Bastor pisze:@Dąbek
Tak czytam te dyskusje o sisterkach i mam pytanie:
Czy jeśli prawidłową interpretacją jest to, że to 2 osobne "single model" - to czy one po wykonaniu ruchu nie powinny zachowywać 1" odstępu od siebie? :wink: :wink: :wink: :wink:
Pytanie chyba nie do mnie. :wink:
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7711
Rejestracja: 11 gru 2006, o 01:13
Lokalizacja: Syberia
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: bigpasiak » 1 kwie 2015, o 14:16

Dębek pisze: Skoro warunkiem zdawania testu jest udana szarża, to kolejność działań chyba jest oczywista.
Skoro warunkiem zdawania testów w magicznym lesie jest każdy ruch jak się do tego odniesiesz?
Jaka jest oczywista kolejność działań?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10313
Rejestracja: 14 gru 2006, o 22:50
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Kontakt:

Re: US vs FAQ ETC - dyskusja

Post autor: Dębek » 1 kwie 2015, o 14:33

bigpasiak pisze:
Dębek pisze: Skoro warunkiem zdawania testu jest udana szarża, to kolejność działań chyba jest oczywista.
Skoro warunkiem zdawania testów w magicznym lesie jest każdy ruch jak się do tego odniesiesz?
Jaka jest oczywista kolejność działań?
Jak masz napisane każdy ruch (bazuję na tym co mówisz, bo nie mam obecnie książki przed sobą) to dotyczy to każdego ruchu, nawet takiego, który normalnie nie powoduje konieczności rzucania DT.
Nie wiem zatem co ma dotego FaQ i w ogóle gdzie widzisz problem?
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ