Pytania dotyczące wersji 2.0
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
Re: Pytania dotyczące wersji 2.0
Nie. Jest jasno napisane w rbku że wybierasz kombinacje składająca się z 1ek z dostępnych lorow i hereditary spella.
Chodzi o to, że mierząc od startowej pozycji do ostatecznej nie mozesz przekroczyc march move (wrathy 12).Aseoks pisze:No i o to mi chodziło , kolega wyżej napisał o jakimś dodatkowym 1"
Jezeli chcesz wykonac sweepa musisz nadal skonczyc 1" do przeciwnika i ten cal musisz brać pod uwage ustawiajac oddział w legalnej pozycji (spacing).
Chyba wiem w czym tkwi brak nieporozumeminia, ja licze ten cal "spacinku" razy 2 gdyż oddzial pokonuje ten jeden cal 2 razy. ( do styku i do pozycji koncowej)
Wiekszosc po prostu liczy ze oddzial rusza sie 11" i konczy 1" od. Ale ostatecznie wychodzi na to samo i tracimy 2" z march i osteczna pozycja jest 10" od startowej
Mam nadzieję, że wyjaśniłem o co mi chodzi.
A czy przy Protean Magic muszę w rozpiskę wpisywać które ze szkół magii wybieram przy wyborze czaru czy nie muszę tego robić i mogę przed deploymentem wybrać interesujace mnie czary z interesujących mnie szkół po zapoznaniu się z rozpą przeciwnika?
Thank You for the Daemon!
Lory wybierasz zawsze na poziomie rozpiski.
Feara zdjaje sie już tylko raz na faze combata, nie zaleznie z iloma oddziałami z fearem walczy sie naraz?
Jednostki które są w kontakcie z jednym lub więcej modelami z Fearem mają -1 disci. Na początku każdej walki takie jednostki muszą zdać test strachu.Units in base contact with one or more enemy models with Fear suffer -1 Discipline. At the start of each Round of Combat, such units must take a Discipline Test called a Fear Test
Tak, raz zdajesz niezaleznie z iloma fearami się stykasz.
Wygląda na to, że zlikwidowali ustawianie kaskadowych szarz.When a Pursuit Move leads to a charge, if the Pursuing unit joins a combat that has already been fought or was created during this Melee Phase, it will be resolved in the next Melee Phase (with the charging unit still counting as charging). If the Pursuing unit joins a combat that wasn’t created during this Melee Phase and that hasn’t been fought yet, the unit will have a chance to fight and Pursue again this phase.
Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale ja z tego rozumiem też to, że jak z overruna wpadnę w inną walkę, którą zainicjowałem w tej samej turze, ta inna walka się nie odbędzie w tej turze, całkiem ją sobie wyłaączę
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Odbędziesz ją normalnie, bo nie stworzyłeś jej w tej fazie walki wręcz tylko podczas szarż dowolnego gracza lub poprzednich faz walki wręcz.
Chodzi o to że ten zapis blokuje takie cyrki jak wpadasz overrunem w jednostkę, a potem kolejny overrun czegoś innego w tą samą jednostkę i nagle odbywacie combat bo przecież zrobiłeś overruna do walki która się jeszcze nie odbyła.
Chodzi o to że ten zapis blokuje takie cyrki jak wpadasz overrunem w jednostkę, a potem kolejny overrun czegoś innego w tą samą jednostkę i nagle odbywacie combat bo przecież zrobiłeś overruna do walki która się jeszcze nie odbyła.
Faktycznie, stworzyła się w fazie ruchu a nie walki. Kamień z serca
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Nie dostajesz bo na Crush Attack nie działają Attack Attributes jakim jest Lightning Reflexes
heredity spell Dark Elfów, rzucony na oddział piechoty walczącej z Hydrą
H ; Crippling Fatigue ; 8+/[12+] ; 18" ; Hex ; Lasts one Turn ;
Failed to-wound roll MeleeAttacks/[RangedAttacks] against the target must be re-rolled.
okazało się że to nie jest takie proste xD niech jakiś ogar nam wyjaśni co i z jakich zasad dostaje/niedostaje przerzuty:
- zwykłe ataki (no to wiadomo dostają rerolla)
- zionięcie Hydry w Melee ??
- Stomp Hydry ??
- Gdyby Hydra miała Impakty ??
- Gdyby Hydra miała na sobie Cascading Fire ??
H ; Crippling Fatigue ; 8+/[12+] ; 18" ; Hex ; Lasts one Turn ;
Failed to-wound roll MeleeAttacks/[RangedAttacks] against the target must be re-rolled.
okazało się że to nie jest takie proste xD niech jakiś ogar nam wyjaśni co i z jakich zasad dostaje/niedostaje przerzuty:
- zwykłe ataki (no to wiadomo dostają rerolla)
- zionięcie Hydry w Melee ??
- Stomp Hydry ??
- Gdyby Hydra miała Impakty ??
- Gdyby Hydra miała na sobie Cascading Fire ??
Ogólnie jest tak że w cc masz coś takiego jak close combat attack i meele attack. Close combat attack to wszystko co robisz w cc - ataki, stompy, specjalne efekty, dosłownie wszystko. Zaś meele attack to atak modelu który rzuca na hita, wounda i ew sejvy. Coś takiego o ile pamiętam, jest to gdzieś zapisane w rbku.