Pytania dotyczące wersji 2.0

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ALTPL
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 123

Pytania dotyczące wersji 2.0

Post autor: ALTPL »

Mam takie pytanie dotyczące nowych banner enhancements : mam możliwość wzięcia dwóch bannerów na BSBku jeżeli nie kupuję na nim innych ulepszeń do ekwipunku - kupuję 2 x Banner of Speed ( +1 Advance / + 2 March ) dla unitu - czy te enhancementy się kumulują jeżeli chciałbym zakupić dwa takie same bannery i umieścić je na BSBku ?
Thank You for the Daemon!

Awatar użytkownika
DarekH
Chuck Norris
Posty: 595
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DarekH »

A unit with one or more Banners of Speed gains +1 Advance Rate and +2 March Rate.

Można mieć i 3 banery ale i tak zostanie +1/+2 ruchu

Awatar użytkownika
PiotrekN
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

Fireproof i Regeneration

Czy działa po staremu (tj. ward 2+ działa tylko wtedy kiedy jest płonący atak, inaczej działa regeneracja) czy w ogóle nie działa regeneracja jeżeli model ma zasadę Fireproof?
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Jak masz fireproof to nie korzystasz z regenki (mieć możesz ale nic nie daje).
Regeneration (X)
Regeneration is a Special Save, taken after a failed Armour Save. If X is given as a dice roll (e.g. Regeneration (4+)),
this is the value of the Regeneration save. If X is given as a modifier and with a maximum value (e.g. Regeneration
(+1, max. 3+)), the model gains this as a modifier to all its Regeneration save rolls, and if the model don’t have a
Regeneration save, it gains Regeneration ((7-X)+) instead. This Regeneration save cannot be increased to rolls better
than the maximum value given in brackets. Regeneration saves cannot be taken alongside Aegis
saves (if a model has both, it must choose which one to use) and cannot be taken against Attacks with Lethal Strike
that roll 6+ to wound or against Flaming Attacks. While a model has Fireproof, it cannot benefit from Regeneration saves.
str 88
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
PiotrekN
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

Tak też myślałem, szkoda :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

to już było chyba od samego początku projektu 9age.

Takie rzeczy jak dragonhelm+regenka tylko u GW ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
PiotrekN
Falubaz
Posty: 1001
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PiotrekN »

Wcześniej było, że normalnie masz 4+ Regenki który zamieniał się w warda 2+ od płonących, teraz rybka albo akwarium :)

Na szczęście nie było to kluczowe złożenie :P
Obrazek

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8709
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

wersja RB 1.3
Regeneration (X)
Regeneration is a special save, taken after a failed Armour Save. The value of the save will be stated in brackets.
Regeneration Saves cannot be taken alongside Ward Saves (if a model has both, it must choose which one to use)
and cannot be taken against Lethal Strikes that rolled '6' to wound or against Flaming Attacks. While a model has
Fireborn, it cannot benefit from Regeneration
Nie pamietam jak w 1.2 i niżej ;)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
Keller
Falubaz
Posty: 1315
Lokalizacja: Giżycko/Białystok

Post autor: Keller »

Do wersji 1.1 była możliwa opcja Regena i Fireproof i działały obie rzeczy. Zmiana została wprowadzona dopiero w 1.3.

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

Ta, wcześniej niż na 1.3 można było wykręcić takie pornoski jak minos 4++ i dragonbornem na całą resztę towaru.
Obrazek

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

Veil Tokeny na kostki zamieniam na początku fazy magii, czy w dowolnej chwili?
_______________________________

Awatar użytkownika
MikiChol
Chuck Norris
Posty: 565
Lokalizacja: Poznań

Post autor: MikiChol »

Na początku fazy, po wylosowaniu karty i chanelowaniu

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ile utrzymyje się szejken?

*coś co ma fear(mój oddział) szarżuje(w mojej turze) na oddział wroga, a ten oddział wroga oblewa fear, i jest shaken (więc oprócz tego +/- hita to nie może gonić mnie np. jak ucieknę)...ale co dalej...

*ile trwa shaken?
a.)shaken się "wyplala" po tej turze?
b.)musi zdawać jakiś test przed szarżami/ruchami w fazie ruchu
c.)shaken działa pełną rundę(do następnej fazy kombatu)--czyli wyłączam kola z ruchu i strzału.

No bo jak? jest czar który daje efekt shaken na wroga, nie można go kulać w kombat, więc ten czas ma sens jeśli efekt szakena by działał do mojej następnej fazy magii(tak by on nie ruszał się w swojej i nie strzelał)

?

na początku szarż zdaje się np. test decimated, jak tutaj?

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Zależy od czego dostajesz to shaken ale w 90% przypadków shaken trwa do końca bieżącej tury.
Obrazek

Awatar użytkownika
Szamot
Masakrator
Posty: 2428
Lokalizacja: Spawalnie Potępionych

Post autor: Szamot »

ok czyli shaken z feara działa do końca tury(nie może gonić)

ale ten szaken z czaru to doczytałem, on działa dłużej.

:)

Awatar użytkownika
Ciara
Kretozord
Posty: 1505
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

No tak, tak to musi działać żeby dawało jakiekolwiek korzyści. Inaczej rzucasz na przeciwnika, on nic nie robi bo to nie jest jego tura i kończy się pod koniec Twojej. ^^
Obrazek

Aseoks
Chuck Norris
Posty: 403
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Aseoks »

volley fire - jeśli chociaz jeden model z oddziału widzi przeciwnika o ingoruje cover od modeli tego samego typu np: "standart", czyli strzelam do kawalerii, pomiedzy nami są rydwany ale to i tak ignoruje ten cover? Dobrze rozumiem? rydwan to zły przykład bo jest large
_______________________________

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5100
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

--- :P :P
--- :P :P
:D :D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D :D
----------- :D :D :D


Taki combat ma miejsce. Powiedzmy, że :D ma po 1 ataku i stoi w hordzie. Ile ataków dostanie model :P ?
a) 9
b) 11
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator
Posty: 2333
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: Slayer Zabójców »

JarekK pisze:--- :P :P
--- :P :P
:D :D :D :D :D :D :D :D
:D :D :D :D :D :D :D :D
----------- :D :D :D


Taki combat ma miejsce. Powiedzmy, że :D ma po 1 ataku i stoi w hordzie. Ile ataków dostanie model :P ?
a) 9
b) 11
a) 9

Po rundzie combatu będziesz mógł zmaksymalizowac liczbę walczących w tylnim szeregu i będzie 11.
Obrazek

Awatar użytkownika
Dancaarkiiel
Falubaz
Posty: 1038

Post autor: Dancaarkiiel »

Ta, 9. Modele możesz przesunąć tylko przy reformie.
Obrazek

ODPOWIEDZ