Lamia on Court of the Damned

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Furion, kudłaty, Lidder

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
kompatybilijny
Wałkarz
Posty: 62
Rejestracja: 28 sty 2016, o 11:16

Lamia on Court of the Damned

Post autor: kompatybilijny » 15 lip 2019, o 14:35

Ciągle spieramy się w klubie o to, czy Lamia na Court of the Damned ma Distracting, czy nie.

-Z jednej strony, nie jest Giganticiem, czyli nie ma zasady Massive Bulk, więc mimo tego, że wózek, nawet jako mount, ma deffensive skilla 5, nie odbiera mu Distractingu.

-Z drugiej strony, mamy taki oto zapisek w Vampire Bloodlines: "Unless noted otherwise, all rules associated with a Vampire are only applied to the model part that takes the upgrade and do not apply to any mounts.", a Distracting pochodzi właśnie z Lamia Bloodline'u.

Ja osobiście opowiadam się za drugą opcją, proszę o pomoc w rozstrzygnięciu

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 579
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: WarX » 15 lip 2019, o 17:19

Ale wózek nie jest model partem na potrzeby globalnych i defensywnych statystyk i cech.

Cytowany przez ciebie fragment dotyczy tego, że na przykład załoga nie może dostać Vampiric.

Awatar użytkownika
kompatybilijny
Wałkarz
Posty: 62
Rejestracja: 28 sty 2016, o 11:16

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: kompatybilijny » 15 lip 2019, o 17:56

Court of the Damned ma swoje charakterystyki defensywne, nawet jak jest mountem, a cytowana zasada jest w Bloodline'ach, nie w ogólnych zasadach wampira

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 579
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: WarX » 15 lip 2019, o 18:23

kompatybilijny pisze:Court of the Damned ma swoje charakterystyki defensywne, nawet jak jest mountem, a cytowana zasada jest w Bloodline'ach, nie w ogólnych zasadach wampira
Nie ma ;)
Strona 88 podręcznika głównego.

Awatar użytkownika
kompatybilijny
Wałkarz
Posty: 62
Rejestracja: 28 sty 2016, o 11:16

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: kompatybilijny » 15 lip 2019, o 18:54

To teraz otwórz stronę 12 podręcznika do VC

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 579
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: WarX » 15 lip 2019, o 18:58

kompatybilijny pisze:To teraz otwórz stronę 12 podręcznika do VC
No i dokładnie tak samo to wygląda w każdej armii ;) Linijki Global i Defensive zastępują analogiczne linijki w bohaterze.

Awatar użytkownika
kompatybilijny
Wałkarz
Posty: 62
Rejestracja: 28 sty 2016, o 11:16

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: kompatybilijny » 15 lip 2019, o 19:51

"Always use the values in the mount’s profile, except when that value is “C”.

https://imgur.com/gallery/JUpN8ql

Widać nie miałeś czasu, żeby otworzyć podręcznik

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 579
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: WarX » 15 lip 2019, o 20:14

kompatybilijny pisze:"Always use the values in the mount’s profile, except when that value is “C”.

https://imgur.com/gallery/JUpN8ql

Widać nie miałeś czasu, żeby otworzyć podręcznik
Ja cię nie obrażam ;)

Zgodnie z zasadami KAŻDY model ma tylko jeden profil ogólny i defensywny. Jeżeli masz jakieś podwozie to bierzesz te dwa profile z podwozia. Tam, gdzie jest C przepisujesz wartość z odpowiedniego pola w profilu bohatera. Ale w rozpisce, którą grasz jest tylko wynikowy profil. Analogicznie jak masz np. C+1, to to nie jest modyfikator, nie podlega priorytetom, ponieważ to działanie wykonujesz na etapie tworzenia rozpiski ;)

Było wałkowane na forum T9A przy okazji zwierciadła w EoS.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
kompatybilijny
Wałkarz
Posty: 62
Rejestracja: 28 sty 2016, o 11:16

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: kompatybilijny » 15 lip 2019, o 20:23

Szczerze, gdyby nie ten zapisek "Unless noted otherwise, all rules associated with a Vampire are only applied to the model part that takes the upgrade and do not apply to any mounts" to nie miałbym żadnych wątpliwości do tego distractingu. A ten screen był po to, żeby pokazać, że wampir na wózku ma def 5.

Awatar użytkownika
WarX
Chuck Norris
Posty: 579
Rejestracja: 28 gru 2017, o 16:49
Lokalizacja: Katowice

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: WarX » 15 lip 2019, o 20:44

Luzik. Zwracam ci tylko uwagę na to, że słowa kluczowe w profilu global i defensive tak czy siak się odnoszą do całego modelu.

Więc tak, Lamia na wózku ma wbudowane Distracting jeżeli nie ma tarczy / ciężkiego pancerza.

Natomiast -1 Att dostaje tylko wampir. Koniki, załoganci, itp. mają tyle samo ataków.

Mamut
Chuck Norris
Posty: 592
Rejestracja: 23 lip 2017, o 21:36
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: Mamut » 16 lip 2019, o 09:09

Inaczej:
wózek nie ma distracting.
Ale vampir na wózku już tak. Więc każdy kto uderza w wózek ma -1 to hit.
Dokładnie to jest opisane na stronie 105, "21.D Personal Protections"
If at least one model part has a Personal Protection, the entire Multipart Model follows the rules of the Personal Protection.
Proszę o nieszerzenie dezinformacji:P
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013

Tabooq
Plankton
Posty: 1
Rejestracja: wczoraj, o 18:30

Re: Lamia on Court of the Damned

Post autor: Tabooq » wczoraj, o 18:31

Witam wszystkich gorąco

ODPOWIEDZ