Domki

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Domki

Post autor: Duke »

Zmora wszystkich bretończyków.Jeżeli traficie na armia magującą z klockiem piechoty i po jej stronie domek to żegnacie sie ze swoją armią... :cry:
Narazie przyszły mi do głowy dwa pomysły na domki ale oba nie najlepsze:
1.Lord na piechote który spadł pegaza-tak juz robiłem i moze być ale trzeba sie wbijać do domku na raty ,a przez to przez kilka tur lord jest pod ostrzałem...

2 Katapulty,dobre wyjście tylko że intelingentny przeciwnik skupi na nich cały ostrzał i magie...

Awatar użytkownika
Troyan
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Bytom, Katowice, Londyn

Post autor: Troyan »

No rzeczywiście, to bywa problem. Ale mam łącznie 20 łuczników, w dwie tury zabijają każdego 2łundowca bez sejwów.

Awatar użytkownika
Piotr P.
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Piotr P. »

duke pisze: 2 Katapulty,dobre wyjście tylko że intelingentny przeciwnik skupi na nich cały ostrzał i magie...


Tyle ze z inteligencją to czasem różnie bywa. A jest tego plus. Jeśli skupi ostrzał na klopie to rycerzyki mają lepszą przeżywalnosć. :wink:

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

duke pisze:2 Katapulty,dobre wyjście tylko że intelingentny przeciwnik skupi na nich cały ostrzał i magie...
d6 hitow z s5 nie powinno jakos porzezac klocka piechoty :wink:

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Priorytetem celów przeciw bretonii to raczej pegasus knights niż cokolwiek innego.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Piotr P.
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Bastion

Post autor: Piotr P. »

Shino pisze:
d6 hitow z s5 nie powinno jakos porzezac klocka piechoty :wink:
powtóezibe kilka razy??? W połączeniu z łucznikami wystarczy.

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

jestes tego pewien? paimetaj, ze masz -3 do hita jak strzelasz w domek...

(czyli jakies -4 z dalekim zasiegiem lub tez -5 z dodatkowym ruchem)...

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

z punktu widzenia posiadacza magujacej armii to powiem ze bretonia nie ma zbytnio jak domku ruszyc, lord spadajacy z pegaza to lord juz prawie martwy (powinien w jedna, max dwie tury zginac - jak bedzie pod ostrzalem)
lucznicy moga sobie strzelac.. 20 strzal na 7+ nie bardzo boli klocek 20 piechociarzy z sv 5+ ;).. jedyne co jest skuteczne to katapulty..one naprawde moga cos zdzialac, przy 100% celnosci i statystycznych rzutach dopiero w 3 turze strzelania przciwnik moze martwic sie o swoich magow - jesli do tego czasu nie zniszczy katapult (co nie jest takie trudne) :)

z doswiadczenia moge powiedziec ze jednej katapulcie nie udalo sie przez 6 tur ubic oddzialu 12 kolesi z 2 magami w domku ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Asassello pisze: jedyne co jest skuteczne to katapulty..one naprawde moga cos zdzialac, przy 100% celnosci i statystycznych rzutach dopiero w 3 turze strzelania przciwnik moze martwic sie o swoich magow - jesli do tego czasu nie zniszczy katapult (co nie jest takie trudne) :)
3 tury strzelania przy 2 katapkach to powiedzmy 6 strzalow... 6d6 srednio daje nam 21 hitow z s5... w przyblizeniu jesli mamy piechote z t3 to jest to 17 woundow a z t4 14 wiec nie koniecznie statystycznie niszczy taki klocek :wink: (choc jesli maja t3 to rzeczywiscie taki klocek jest niszczony i to ostro... ale to tylko przy samych hitach... choc z drugiej strony domki sa raczej spore wiec nawet male zniesienie powinno dac trafienie wen)...

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

ja licze piechote z T3 -He innej nie maja :)..
a jak zginie 17 z 20 to juz hity rozdziala sie po herosach i sie trzeba martwic..albo wymienic oddzial w domku :D
Obrazek

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

Domek to nie problem w koncu od czego sa battle pilgrims ;pp
jak wpadna tacy rydzykowcy do chalupy niewiernych to narty ;]

Awatar użytkownika
xsasis
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44
Lokalizacja: Józefów

Post autor: xsasis »

Można też liczyć na szczęście i łudzić się, że magowie, którzy są w domku sami siebie skrzywdzą :)
A tak bardziej poważnie, to czasem nie ma sensu zawracać sobie głowy domkiem. Bez jego zdobycia i wytłuczenia maga/magów bitwę też da się przecież wygrać :) A tyłki naszych rycerzy w kluczowych momentach uratują scrolle.
"Dla dobrego generała szczęście jest bez znaczenia"
Cool Mini or Not

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4288
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

bardzo czesto przez taki domek z magami breta przegrywa bitwe:P i nalezy sie tym przejmowac:P
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Błażej
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

trzeba dobrze rzucać na wybieranie strony... a jak już sie nie uda, to trzymać się z dala od domku i grać by nie przegrać...

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

Błażej pisze:trzeba dobrze rzucać na wybieranie strony... a jak już sie nie uda, to trzymać się z dala od domku i grać by nie przegrać...
Słusznie prawi.
Ze swojej strony mogę jedynie dodać, że grając na Propetce i dwóch damselkach często ustawiałem się po przekątnej w stosunku do domku i nawalałem bez zasięgowe pociski z heavena i lifa oraz poprawiałem trebkiem.
Jeśli jednak wlezie tam piechota, którą można łatwo wskrzesić, albo coś w stylu 28 Horrorów z dwoma heraldami to pozostaje zrobić to co napisał Błażej
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

zapomniałeś dodać myk z kolesiem na pegazie którym podlatujesz pod domek i liczysz na to, że Ci wypierdolą pegaza spod dupy 8)
Obrazek

Awatar użytkownika
Dębek
Wujek
Posty: 10347
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Dębek »

No tak, ale na ten myk łapią sie tylko uber nooby.
Jeśli jednak, już ktoś ma zamiar spróbować, to niech przynajmniej ustawi tego pegaza na jakiś dobry cel. I da przeciwnikowi wybór w stylu "albo do mnie strzelasz, albo tracisz armatę".
Potem pozostaje już tylko zdawać sejwy i wardy na górze i oblewać te drugie na dole. :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

Przybyl
Pseudoklimaciarz
Posty: 24
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Przybyl »

Jest jeszcze opcja zablokowania wejścia do domku. Czymś, co najszybciej tam dotrze (najprawdopodobniej Pegazami) ustawiamy się nie dalej niż 1" od takiej chałupy i przeciwnik może nam naskoczyć, bo wejście do takiej chaty jest w świetle zasad nielegalne - wszak po zakończeniu ruchu znajdzie się bliżej niż 1" od wroga; wtedy po prostu musimy później dojechać czymś innym, żeby blokowało wejście do domu i w ten sposób już zabudową nie trzeba się przejmować a Pegazy mogą robić to, w czym są najlepsze - szachować :)

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

niestety Twój myk jest nielegalny ale nie Ty pierwszy go wymyśliłeś
Obrazek

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

hmm a czemu nie legalny ? :oops:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

ODPOWIEDZ