KoE 9th Age: 2.0 i następne - Zasady

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Milczek
Oszukista
Posty: 876
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

KoE 9th Age: 2.0 i następne - Zasady

Post autor: Milczek »

Nowy wątek, żeby łatwiej znaleźć.

Zaczynamy:

Daring - When the bearer's unit rolls for Charge Range, and when a friendly unit rolls for Charge Range towards an enemy unit in base contact with the bearer, roll one additional D6 and discard the lowest D6 rolled.

Kawalerią rzucamy 4 kości i odrzucamy 2 najniższe?


Podobną zasadę mają DE z Divine Altar:
All friendly units within 12" of the Divine Altar may add one additional D6 for Charge Range rolls and discard the lowest D6 rolled.

Awatar użytkownika
Glegut
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3899
Lokalizacja: Czarne Wrony W-wa

Post autor: Glegut »

When a unit composed entirely of models with Swiftstride rolls Charge Range, Flee Distance, Pursuit Distance or
Overrun Distance, it rolls an additional D6 (normally this will lead to rolling 3D6) and discards the lowest D6 rolled.
Na pewno nie da się przemycić tego że szarzujemy z 4 kosci ale discardujemy tylko jedną ? :D
Obrazek

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 445
Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław

Post autor: Tofic »

4 kości i odrzucamy dwie najniższe, było obgadywane na forum z udziałem piszących booka, więc potwierdzone. Wolałbym starsze d3 i wsio :(
Na obecną chwilę bardziej boli mnie to, że mają obecne jousting zmienić. Teraz jest zapis mówiący o tym, że w przypadku magicznej lancy można wrócić do zwykłej broni w następnej combatu, więc korzystajcie. Opłacalne na herosów z Quest Oathem, ale mają to zmienić.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13907
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Na pewno nie da się przemycić tego że szarzujemy z 4 kosci ale discardujemy tylko jedną ? :D
w podobny sposob jak to, ze supernal jest unbeakable.

@Tofic jest to pewne? czy moze zostawia to "bo na razie jest beta i zobaczymy jak to wyjdzie"? bo to znacznie zmniejsza sens questa z might

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 445
Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław

Post autor: Tofic »

Akurat osobiście nie wiem czy to pewniak, ale Klexe mi z czymś takim wyleciał na forum i zapewniał na swoje lewe jądro, że to błąd w wordingu, więc trzeba założyć, ze cofną :/ słabiutko
Obrazek

Awatar użytkownika
Milczek
Oszukista
Posty: 876
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

Tristan’s Resolve (65 pts)
Hand Weapon enchantment.
When using this weapon, the wielder gains +1 Strength, +1 Armour Penetration, +1 Attack Value, and Magical Attacks. After a successful to-hit roll, the attacker may discard one of the hits with this weapon and choose a Weapon Enchantment carried by the model the attack was allocated towards. The chosen Weapon Enchantment cannot be used for the rest of the battle.


Można tylko 1 hit na turę? Chodzi o to, czy można rozmontować 1 run z krasnoludzkiej broni czy więcej.

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2293

Post autor: wind_sower »

To chyba pytanie do twórców. Generalnie nie masz ograniczenia (up to one), więc możesz ile chcesz.

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 445
Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław

Post autor: Tofic »

Przejrzałem Q&A KoE z forum i nic nie ma, także zapytam.
edit
krul spamu Klexe mówi, że 1 max -.-
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1422
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Ja bym mu nie wierzył.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13907
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

odpowiedz jest troche inna. Oczywiscie, ze mozesz zdiscardowac jeden hit. Niemniej nie mozesz zniszczyc jednej runy z przedmoitu, gdyz calkowite orunowanie broni sie zmienia sie w runiczny przedmiot, ktory ma zasady weapon enchantment. Oznacza to, ze po zniszczeniu broni pierwszym hitem drugim i tak nie mozna zniszczyc magicznej broni, bo juz jej nie ma ;)

Awatar użytkownika
Milczek
Oszukista
Posty: 876
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

Tez mi sie tak wydaje. Jeden hit sciaga caly enchantment weapon czyli wszystkie runy.

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 445
Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław

Post autor: Tofic »

JA PIE****
Ponerfili w końcu tego ziomka, masz lance enchant to już sobie dwuraka nie wyjmiesz -.-
Nie wiem czy to jest ten hot fix, ale jakieś zmiany poszły
EDIT
Aspiraki nadal nie mają rerolla do szarży, śmiech na sali. Zabrali atak pegazowi pod herosem, ale ma teraz 4ws. Tak to długo długo nic. Ktoś wie o co chodzi z tym, że quest daje +2 do advance rate, a nie charge range na modele z fearem? Co to właściwie zmienia?
Obrazek

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1422
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Teraz była kosmetyka i niezamierzone błędy czy coś, patch z nerfami/buffami będzie później.

Nic nie zmienia, działa po staremu ale inny wording.
Obrazek

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2293

Post autor: wind_sower »

Uff bo już się bałem, że mortisy przestały strzelać do combatu xD

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3676
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Albo nie daj Boże zombie straciły scoring czy też ryma podrożała i przestała być 0-3 [-X
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

-Qc-
Prawie jak Ziemko
Posty: 9445
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: -Qc- »

Eltharion pisze:Albo nie daj Boże zombie straciły scoring czy też ryma podrożała i przestała być 0-3 [-X
Może czas szerzyć słowo Katona Batllowego?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Milczek
Oszukista
Posty: 876
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

Piety    (55 pts) - One of a Kind.  The bearer and all R&F models in the bearer’s unit gain Aegis (+1, max 5+). The bearer may only join Standard Size units. 
Faith of Percival - Heavy Armour enchantment.  The wearer gains Aegis (+1,max4+). Attacksa gainst the  bearer with Divine Attacks lose this Attack Attribute. 




Czy Piety w połączeniu z Faith of Percival daje łącznie warda na 4+ ?

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1422
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Nie. Piety ma to ograniczenie 5++ max więc nie użyjesz tego by mieć stałe 4++ na wszystko.

Wyjdzie na to że masz 5++ zawsze i 4++ na ap3 i więcej. Ulepszony bless.
Obrazek

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 445
Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław

Post autor: Tofic »

Akurat dyskutowali na ten temat w dziale KoE z RT, wyszło na to że Piety normalnie podbija do 4++ z Rolandem lub Percivalem.
Obrazek

Awatar użytkownika
Milczek
Oszukista
Posty: 876
Lokalizacja: Gorzów Wlkp., "Rogaty Szczur"

Post autor: Milczek »

Wersja 2.02
Czy jeżeli armia pomodli się to Green Knight ma blessing na 5+ a od siły 5 lub większej na 4+ ?

ODPOWIEDZ