Grail Knights

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Francesco
Wałkarz
Posty: 56

Post autor: Francesco »

Zły_Blondyn pisze:Ok wszystko w porządku w końcu macie być kawaleryjską armią, ale chociaż ceny mogli by Wam podnieść za takiego Grail Knighta, albo wywrzeć jakoś presję na graczach, żeby chłopstwo też sie pojawiało na polach bitew. Wg mnie powinno ono wręcz stanowić większość ;p
Grail Knighci więcej już nie powinni kosztować. Ich wytrzymałość jest równa zwykłemu Errantowi, a plusy w starciach z wieloma armiami nie dają się wykorzystać / nie zwracają się. Jestem ich zdecydowanym przeciwnikiem, wziąłbym może tylko na obleśne elfy, bo ich ward jest jeszcze bardziej irytujący niż mój ;) Ewentualnie na 2000+ mogą się przydać, ale mam co robić z punktami na takie bitwy.

Jeżeli chodzi o chłopstwo, którym czasem gram na proxach to nie spisuje się wcale tak źle - ale to są bitwy małej rangi, ze słabymi przeciwnikami, na turnieju wiem, że bym wiele tym nie ugrał. Bardzo chętnie zobaczyłbym wzmocnione chłopstwo - Man-at-Arms przede wszystkim.

Myślę, że z następnym Army Bookiem proporcje mogą się zmienić ;)

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

jakiej wielkośći oddział Grali jestg najlepszy na 2k+

Błażej
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

najlepszy... 12
najbardziej sensowny... 0

:D

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

ale serio pytałem :D

Awatar użytkownika
Hero_Lord
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Hero_Lord »

Ja lubie 10 + BSB (Virtue of Duty,Warbanner) + Generał = Bardzo fajny odział. Z static CR 7

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

No i pół armi w jednej jednostce tak około 600pkt

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

w moich 3 bitwach :D:D grale biegały ewentualnie z magiczką :D

Błażej
Kretozord
Posty: 1506
Lokalizacja: Gdynia, BWT

Post autor: Błażej »

Kedziorson pisze:ale serio pytałem :D
odpowiedzialem calkiem serio :)

najbardziej się grali opłaca... nie wystawiać :)

Awatar użytkownika
Gregor
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Ósma bila

Post autor: Gregor »

Z magiczką to fajne wyjście bo mają tą ochronę magiczną a bohatera im sie nie opłca dawać bo sami mają tyle ataków ,że klepią wszystko.
Ostatnio zmieniony 22 paź 2008, o 06:53 przez Gregor, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rycerz bretoni
Pseudoklimaciarz
Posty: 22

Post autor: rycerz bretoni »

Obecnie grail knighci to najlepsza kawaleria w grze.Wiem coś o tym bo gram bretką dość długo i stoczyłem pełno bitw.Ogólnie bretońscy rycerze są super a grail knighci to potęga.Jest tylko dylmat bo jak grali się wystawia to niemozna wziązć trebusz który też jest fajny :)

Awatar użytkownika
Torgill
Mudżahedin
Posty: 310
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: Torgill »

No niestety nie powiedziałbym, że Grale są najlepszą kawalerią w grze, choć na pewno są powiedzmy w pierwszej piątce. Grale mają swoje wady, kosztują bardzo dużo i mają 3 wytrzymałości. Tacy kusznicy czy handgunnerzy będą ci ściągać ich w takim samym tempie jak errantów za 20pkt (zakładając, że się modlimy, a więc erranci mają blessa).
Grail virtue opłaca się dawać niektórym herosom (generałowi, samotnikowi na pegazie albo blokującemu BSB), ale samych rycerzy wystawiać nie warto.
Jedyną możliwą konfiguracją i to też raczej na mniejsze bitwy to 3 rycerzy bez muzyka i sztandaru. Ot 114 pkt a potrafi naprawdę wymiatać 6 ataków rycerzy i 3 od koni :) Do ściągania machin idealna jednostka, tania i odporna na psychologię.
Niestety teraz wiele armii ma potężną siłę ognia i grale schodzą jak ciepłe bułeczki. Dlatego zamiast nich trzeba wystawiać trebusz, albo 2 trebusze na 2000+. W 75% przypadków piszą się lepiej. A gwarantuje ci, że taki imperialista ze steam tankiem pięć razy się zastanowi gdzie się ruszyć i ustawić swoim czołgiem mając świadomość naszej siły ognia. Jedno dobre trafienie i możesz go praktycznie unieruchomić, przy dużym szczęściu możesz go nawet rozwalić dwoma trafieniami - twoje 180 pkt zabija 300 pkt - zwraca się ;) Poza tym demony, potwory i kloce piechoty też się ich boją.
A Grale, no cóz, może jakby mieli Wt 4 albo save na +1 za tą samą cenę, byliby opłacalni. A tak ściągają cały ogień nieprzyjaciela. Zagraj sobie przeciwko imperium albo elfom na dużej lancy grali, to zobaczysz jak się spisują :)

Awatar użytkownika
Hero_Lord
Chuck Norris
Posty: 374

Post autor: Hero_Lord »

Grale potrzebują T4 bo tak to nawet 20 łuczników może ich poważnie osłabić, są do tego 0-1 i zajmują slot rare, a teraz większość "elit" zajmuje slot special, nie ma ograniczeń i nie kosztuje aż tyle.

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

Każdą rozpę na 2k+ zaczynam od 9 gralli z WarBannerem i dużej magiczki.
Sprawdza się.

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Post autor: The Miz »

Ja Grali wystawiam 8 z BSB mają FCG i warda na 4+ od strzelania z siłą 5+ a BSB ma MR3 i czasami Biting Blade. Oddział wtedy jest magicznie prawie nie do ruszenia wypłaca ogrom ataków + BSB no i ma warda jak by coś w nich jednak wpadło z pocisków lub armata. Radze wypróbować przebijają się przez wszystko.

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Fisch pisze:Każdą rozpę na 2k+ zaczynam od 9 gralli z WarBannerem i dużej magiczki.
Sprawdza się.

pozdrawiam
a w co zaopatrzona jest magiczka? i jaki lore?

Awatar użytkownika
Fisch
<><
Posty: 4131
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Fisch »

lore zależny od przeciwnika

zazwyczaj beast ale jak gramy z krasiami czy skavenami to bierzemy heavena i ciskamy komety, jak jest bagno na planszy to można pokusić się o lifa ale zdecydowanie najczęściej polujemy na popychaczkę z beasta

w ekwipunku zawsze znajduje się Falcon Horn, potion sacre i Dispell Scroll albo Power Stone (i rzucamy raz w grze popychaczkę z siedmiu końsci z plus jeden do wyniku na jednej kostce)
Obrazek

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

zlozylem dokladnie taka sama panienke 8) ale jeszcze jej nie testowalem
za to na 2250 ciezko mi sie zmiescic-> trebek,grale i profetka,damselka,2 paluchow...i sie okazuje ze juz prawie punktow nie ma :cry:
jak mi wroca figsy z malunkow to potestuje jakos konkretniej

Awatar użytkownika
archeolog
Chuck Norris
Posty: 562
Lokalizacja: Planet Express

Post autor: archeolog »

ja polecam 6 grali z bannerem Etheral one use only + bsb do nich, moim zdaniem jak mamy sporo terenu - a zazwyczaj widze sporo, mamy asa w rękawie, dla przeciwnika grale zawsze świecą się na czerwono tak samo jak blud najci wiec bedzie podswiadomie na nich tam polował, z kolei jakby co wylatujemy bsb i strata 6 aż tak nie boli, 12 w życiu bym nie wystawił;p

Awatar użytkownika
The Miz
Chuck Norris
Posty: 507
Lokalizacja: WWE

Post autor: The Miz »

2 treby są bardzo dobre, Ale w czasach wampirów i Demonów Grall są bardzo potrzebni. Bo czym zabijemy hasającą 6 wrightów?? Gralle są ITP więc nie uciekną od terroru,nie dostaną fear outnumber, I mamy pewność że zaszarżują. W połączeniu z Valorus Standard na którym grałem kiedyś, i znów do niego wróciłem. I BSB z MR3 są naprawdę odporni.

Magia jak już w nich to na ifce, ale tego nie da się uniknąć, a tak to jakiś pocisk, czy kuźnia nie jest zła, bo ma się te 3 kostki zawsze.

Dominują teraz VC, Demony, DE, trochę lizaki i imperium na turniejach. Co ma strzelanie super mocne teraz ?? DE(chociaż zależy jak będą złożone) i Imperium.

Ja jestem za trebą i grallami. Treba zawsze straszak a jak trafi to super, a gralle ładnie się przebijają przez wszystko. A w ostateczności mogą przyjąć coś dużego na siebie z tym sztandarem i BSB. A potem druga lanca w bok tego czegoś. ;) .

Radzę popróbować 8 grali FCG i valorous standard i BSB ja wystawiam z Holy Icon. Ale może z Vir of Duty i War Bannerem by był jeszcze lepszy albo GGH i słomka. żeby był twardszy. Można pokombinować.

Jeszcze jedną dużą zaletą gralli jest oczywiście living saints bo wtedy mogą trzymać wszystko i długo.

Pozdrawiam

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

owszem ale juz szarza grali na cos duzego sie nie sprawdza-> challange ktorego nie mozna odmowic.

trebki dobra rzecz,grale rowniez. wrighty da sie zmiazdzyc szarza-paluchy z mag bronia powinny wystarczyc.
chociaz ost przekonuje sie do opcji treb+ grale(w umiarkowanej liczbie)

ODPOWIEDZ