Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych ;)

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
dagnus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Re: Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych

Post autor: dagnus »

Na yowmenow może to?
http://sklep.wargamer.pl/mounted-sergeants-at-arms.html
Sam się przymierza ale jeszcze nie robilem, a co do trebow to 2-4 godzinki z kijkami lub balsa i się da coś wyrzeźbic


kszyhu
Chuck Norris
Posty: 356
Lokalizacja: kraina wolnego rynku

Post autor: kszyhu »

Siema, czy oddział łuczników mający 5 szeregów strzela w large targety ze wszystkich szeregów, czy też jest ograniczony zasadą volley fajer tak jakby strzelał do malutkich targetów?

dzięki

dagnus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131

Post autor: dagnus »

Jeśli pytasz o zasady 9age to brrtonscy łucznicy wala z 2 szeregów, w hordzie chyba z 3. Jeśli masz zasadę voley faier(ciekawie mnie z czego ją bys miał, bo nic nie mogę znaleźć) to jeśli się oddziałem nie ruszales i nie jest to odpowiedź na szarżę to strzelają wszyscy dodatkowo ignorując minusy za zasłonę i nie ważne jakiej wielkości jest wrogi model, bez tej zasady strzela normalnie 2 szeregi w hordzie bodaj 3

kszyhu
Chuck Norris
Posty: 356
Lokalizacja: kraina wolnego rynku

Post autor: kszyhu »

chodziło mi o 8 edycję

Awatar użytkownika
Roedor
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Roedor »

dagnus pisze:Jeśli pytasz o zasady 9age to brrtonscy łucznicy wala z 2 szeregów, w hordzie chyba z 3. Jeśli masz zasadę voley faier(ciekawie mnie z czego ją bys miał, bo nic nie mogę znaleźć) to jeśli się oddziałem nie ruszales i nie jest to odpowiedź na szarżę to strzelają wszyscy dodatkowo ignorując minusy za zasłonę i nie ważne jakiej wielkości jest wrogi model, bez tej zasady strzela normalnie 2 szeregi w hordzie bodaj 3
W 9th Age wszystkie łuki maja zasadę Volley Fire. Zasada ta ignoruję zasłonę z innych oddziałów ale nie przeszkody terenowe.

kszyhu
Chuck Norris
Posty: 356
Lokalizacja: kraina wolnego rynku

Post autor: kszyhu »

Siema, czy fay enchantres może jeździć w drugim szeregu lancy?

Awatar użytkownika
Glonojad
Kretozord
Posty: 1562
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Glonojad »

Ludzie niby używają, choc IMHO oni bardziej na nowych nie-errantow się nadają. Tylko nie te konie.
Sam się przymierza ale jeszcze nie robilem, a co do trebow to 2-4 godzinki z kijkami lub balsa i się da coś wyrzeźbic
Tylko to "coś" jest niestety silnie zależne od zdolności rzezbiacego ;)
Uprawa warzyw od 1997 roku
ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Roedor
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Roedor »

dagnus pisze:Na yowmenow może to?
http://sklep.wargamer.pl/mounted-sergeants-at-arms.html
Sam się przymierza ale jeszcze nie robilem, a co do trebow to 2-4 godzinki z kijkami lub balsa i się da coś wyrzeźbic
Wg mnie bardziej pasuje ten zestaw:
http://fireforge-games.com/webstore/men ... ts-details

Obrazek


kszyhu
Chuck Norris
Posty: 356
Lokalizacja: kraina wolnego rynku

Post autor: kszyhu »

Siema, czy fay enchantres musi mieć podstawkę 50 na 50 i jeśli tak, to czy może jeździć w drugim szeregu lancy?

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2293

Post autor: wind_sower »

tak i tak

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5140

Post autor: Stan »

Jak masz command group to nawet musi być w drugim szeregu.

Awatar użytkownika
cieniu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129
Lokalizacja: Gdańsk - Morena

Post autor: cieniu »

Czy żeby wystawić 2 x pegazy potrzeba lorda na royal pegazie czy gdzieś zostało to uchylone?

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2293

Post autor: wind_sower »

w 8th trza w 9 nie trza

Awatar użytkownika
cieniu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129
Lokalizacja: Gdańsk - Morena

Post autor: cieniu »

8ma jeszcze:

unit rycerzy z bannerem na przerzut szarzy i paladynem +d6 na szarze.

czy w pierwszej szarzy przerzuca sie tez paladyna czy jak sie to rozgrywa?

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2293

Post autor: wind_sower »

IMO. Nie. Dorzut do szarży nie jest rzutem dystans szarży. Moim zdaniem powinieneś rzucić 3 kostkami na dystans, dorzucić D6. Jeżeli szarża jest nieudana możesz przerzucić 3 kostki na na dystans.

hesus
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 160

Post autor: hesus »

Zawsze było to interpretowane, że przerzucasz cały rzut czyli 4 kostki

Awatar użytkownika
cieniu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 129
Lokalizacja: Gdańsk - Morena

Post autor: cieniu »

Może ktoś podpowiedzieć skąd wziąć okrągłą podstawkę 75mm pod maszyny?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5140

Post autor: Stan »

Bierzesz plasticard, cyrkiel, rysujesz, potem wycinasz.

ODPOWIEDZ