Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych ;)

Bretonnia

Moderatorzy: Jagal, Milczek

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Sevi
Niszczyciel Światów
Posty: 4774
Lokalizacja: Legion Kraków
Kontakt:

Re: Noobowe pytania - cos dla początkujacych poczatkujacych

Post autor: Sevi »

Wszystkie maszyny mają teraz okrągłe podstawki?
Wisła Kraków.

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Tak, wszystkie.
Obrazek

Domi
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Domi »

Witam.
Jak dokładnie działa Banner of the Last Charge?? Jeśli szarrzuje 15 realmów to ile impactów wypłacają??

Awatar użytkownika
Ciara
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Animosity Szczecin
Kontakt:

Post autor: Ciara »

Zakładając że jeżdzą w lancy, po 3 modele, 5 szeregów. Każdy model z pierwszego szeregu R&F (to ważne - każdy bohater wyłącza impacty za całą kolumnę) robi tyle impactów ile lanca ma szeregów. A więc 15 impactów z s4
Obrazek

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2162
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

witam,

jak działa chorągiew ostatniej szarży?

impacty dostaje oddział czy modele?
Obrazek

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5140

Post autor: Stan »

Masz post wyżej odpowiedź xD

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2162
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

XD ups, ale ze mnie gapa
Obrazek

Awatar użytkownika
Dulix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 152

Post autor: Dulix »

Powiedzcie mi proszę czy gdzieś na świecie można jeszcze dostać bretoński batalion?
"Pić w samotności to jak srać w towarzystwie"

Awatar użytkownika
kangur
Masakrator
Posty: 2955
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: kangur »

Pewnie na ebay'u .
Obrazek

''If you show your teeth, bite''

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5140

Post autor: Stan »

Że niby będzie taniej niż kupować oddzielnie xD? Nie bedzie.

Awatar użytkownika
Dulix
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 152

Post autor: Dulix »

A gdzie można kupić nowe modele, które są w batalionie? Nigdzie nie mogę znaleźć.
"Pić w samotności to jak srać w towarzystwie"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5140

Post autor: Stan »

Od kilku lat można je dostać już tylko z drugiej ręki.
Polecam modele innych producentów:
viewtopic.php?f=2&t=50690

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

Wróćmy do BotlCh ;) Mam 15 aspirantów i ten sztandar. Trzymam ich w formacji 5x3 (nie, nie "lanca"), bo jeśli dobrze rozumiem, nawet jeśli jednostka nie jest w tej specjalnej formacji, to full rank liczymy za trzy modele? Z tego, co czytam, formacja daje tylko dodatkowe fight in extra rank? Dlatego trzymam aspirantów po 5 sztuk, bo w szarży mam 20 ataków s5 ap2 i 15 impactów s4 ap1?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

Awatar użytkownika
Tofic
Chuck Norris
Posty: 445
Lokalizacja: Animosity Szczecin/Wrocław

Post autor: Tofic »

Rankę liczysz od 3 także przy 13 modelach w tej formacji nadal robisz 15 impactow, przy 12 to będzie 10 impactow itd. Zawsze bijesz z 3 szeregów. Z 4 uderza się tylko w szarży pod warunkiem że masz dokładnie 3 modele w rance.
Obrazek

Awatar użytkownika
Rilam
Oszukista
Posty: 877
Lokalizacja: Miscast - Tczew

Post autor: Rilam »

Takie małe pytanie dla pewności. Czy bonusy z dwóch relikwiarzy biorących udział w tej samej walce się nakładają? Czyli dają łącznie +2 do pancerza? Raczej wątpię, ale chcę się upewnić.

Mamut
Wodzirej
Posty: 706
Lokalizacja: Kraków, ambasador "8smej Bili"

Post autor: Mamut »

Osobiście nie widzę żadnych przeciwwskazań. Pamiętaj oczywiście że do danego oddziału może dołączyć tylko jeden relikwiarz, nigdy nie może być 2ch relikwiarzy na raz w jednym oddziale.
Keep Calm
and
Przestań Mamucić
"Making people happy is something to be proud of, especially if you can do it by accident"
~!
177013
"You make my heart pussy go poggers!"
~Anon to PM
"Mamut Ty weź się rozpędź a ściana sama Cię znajdzie"
~Biggos

Awatar użytkownika
Bela
Falubaz
Posty: 1232

Post autor: Bela »

Zgadza się, aby działał tylko jeden, musiałoby być zapisane "with one or more model". Bez tego zapisu, każdy relikwiarz daje bonus do Armora.
Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW

as1
Chuck Norris
Posty: 564

Post autor: as1 »

Czy basterd sworda mozna użyć po uzyciu divining judgement ()magiczna lanca)?

Awatar użytkownika
wind_sower
Masakrator
Posty: 2293

Post autor: wind_sower »

Nie, musisz uzywać magicznej broni

Awatar użytkownika
sorinmarkov
Chuck Norris
Posty: 525

Post autor: sorinmarkov »

Serio? Lanca nie jedzie tylko w szarży? To co, questa mordercę składa się tylko dla sytuacyjnego bonusu do mv?
Kupię:
Thunder Canon
Giant
4x Sabertusk

ODPOWIEDZ