Czy dziś opłaca się zaczynac z ChD?

Chaos Dwarfs

Moderator: esgaroth

Zablokowany
Awatar użytkownika
blundi
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 169
Lokalizacja: Zharr Naggrund
Kontakt:

Re: Czy dziś opłaca się zaczynac z ChD?

Post autor: blundi »

Z kolekcjonowaniem ChD to jak z inwestowaniem w carskie ruble w 1917 r.
Emocje spore, przewidywana przyszła wartość kolekcjonerska duża, jednakże ...

tattooed_bastard
Warzywo
Posty: 12

Post autor: tattooed_bastard »

Zeby nie zakladac nowych tematow zadam pytanie tutaj. Zabieram sie za powrot do WHFB i beda to wlasnie CD. Czytalem troche wasze opinie co wystawiac co nie itp. Mam zatem pytanie:
Czy oplaca sie kupowac bullcentaury i wystawiac je jako oddzial zabierajac sobie tym samym slot RARE? bsb w postaci bullcenta to inny temat. tak samo sprawa ma sie ze Sneaky gitz- oplacalne to w ogole? No i co myslicie nad 2x 15 blunderow w tym pelen command ( sztandar,muzyk i ukryty mag zeby mi go nie zjedli od razu? ). Widzialem ze nie preferujecie CG w blunderach ale moze to pozwoli postac ciut dluzej i nie pasc w 1 rundzie jak juz dojdzie do walki? Tak samo sprawa tyczy sie rakiety- szajs i dno czy warto pobawic sie w to? O szejkerze nawet nie mowie bo to raczej oczywisty wybor. Poza tym chce dac 15-20 sztuk cd warrioriw w pelnym uzbrojeniu z CG i herosem walczacym i min 2x 20 hobko z hand weapon i shield ( grajac na WYSISYG ciezko mi bedzie usowac z nich tarcze ). Do tego ze2-4 bolce i w droge. ma to szanse bytu jakakolwiek?
Ostatnio zmieniony 15 maja 2009, o 14:16 przez tattooed_bastard, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Ostatnio z powodu Balancing patcha grałem troche centaurami, jak masz w nich lorda to mielą, ale boli ich ostrzał wystawiając 10 masz szansę że dowiozą lorda i coś zrobią, koszt punktowy zły nie jest :)

Bolce - oczywiscie brać
1 szejker brać
15 Blundów też ok, dawałem i muzyka i sztandar ale ostatnio już nie daję, w cc zbyt często go tracą

gołe 25 blundi z muzykiem - musowo
do chowania magów polecam klocek warriorów - niedrogi a ma ld 9 i z warbannerem niezły static

dobry jest lord mag - niezłe lory i nie tak łatwy do ubicia zwłaszcza jak masz black gem of gnar

reszta wg uznania

tattooed_bastard
Warzywo
Posty: 12

Post autor: tattooed_bastard »

Doczlapalem sie juz wlasnych kominow wiec ponowie moja pseudo rozpe z nadzieja o jej skomentowanie:

mag 2 lv jako szef
bullcent bsb
mag nr 2

15 blundow
15 blundow
20 blundow

19 warriorow
command gr.
heavy armour
shieldy itp

19 warriorow
j/w

20 hobgoblinow
niestety mam tylko sneaky gitz i tego szajsu nie da sie ustawic w regiment bez jakichs modyfikacji

10x wilczarze
command gr.

5x wilczarze

rakieta

2x bolec

1x szejker

Przedmioty musze pomyslec

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

na szybko
herosi ok
za mało bolców, wyciśnij minimum 4
więcej hobgoblinów (rozumiem że brakuje modeli - jakieś proksy - na początek mogą być gobosy ze skull passa - trochę green stuffu i mogą być z nich fajne hopki) tak ze 3 oddziały po 25 z muzykiem jest dobrze
jeden klocek warriorów starczy
blundy jeśli juz 20 stka to imo fcg by się przydał
wilków nie można wystawić mniej niż 10 w unicie !!!

tattooed_bastard
Warzywo
Posty: 12

Post autor: tattooed_bastard »

Mam jeszcze pytanie odnosnie zasad. ChD majacy Blundery moga wykonac stand and shoot. Blundery ,,produkuja,, strefe razenia 12'' dlugosci i szerokosci regimentu. Moje pytanie jest:
od ktorego momentu mierzymy ile jednostek dostanie hita, czy jak juz sie dostawi do mnie, czy przed ruszeniem czy jak?

Awatar użytkownika
Jacek_Azael
Masakrator
Posty: 2058
Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX", teraz już Gdańsk

Post autor: Jacek_Azael »

Jak są poza zasięgiem to tylko pierwszy szereg, jak w zasięgu to te przykryte.
Swoją drogą opłaca się, ja zbieram ze 2-3 lata i zebrałem już wszystkich "renegades" (poza dwugłowym), nie gram nimi, ale cieszą moje oko i dzielnie czekają na złożenie całej armii.
Pozdrawiam, Jacek.
-"Im dalej w las, tym więcej drzew"
-"To mały krok dla człowieka, ale dla karła, normalny...;-)"
Obrazek
P.S.WE rare 8ed. ;-p

tattooed_bastard
Warzywo
Posty: 12

Post autor: tattooed_bastard »

mnie brakuje do pelni szczescia 3 bolcow ( chyba zrobie konwersje z goblinskich ), z 5 wilczarzy ( tez w ruch pojda goblinki ), z 20 hobgobow z lukami ( nieeeee, znow zieloni?:) ) i bulcentaur sztandar ( mam 6 zwyklakow ) ale ceny mnie niszcza pozatym zanim pomaluje 40 blunderow i 40 warriorow to sam sobie powiem ze jestem gosc bo rzygam juz po 11 blundach

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Mnie udało się pomalowac CHD mniej wiecej 1,5 roku po skompletowaniu (głównie konwertowaniu) armii .... a to ok 200 modeli było...

tattooed_bastard
Warzywo
Posty: 12

Post autor: tattooed_bastard »

U mnie problem polega na tym ze nie mam czasu na zabawe z malowaniem. Armie mam juz spokojnie na 2k ( mozliwe ze slaba by byla na ten prog punktowy ale na 1,5k juz na wypasie ) ale to jest tyle malowania ze szok. Na luzie musze jeszcze pomalowac ze 140 modeli nie mowie o konwersjach czy cos. W tyg mam max 10h godzin na malowanie ( zazwyczaj 7-8h) a jeden model jade w ok 2-3 ( z podstawka czyszczeniem itp ) co daje sume max 3 modele w tyg. Idac tym tropem miesiecznie maluje 13 i troche modela wiec najblizszy rok mam z glowy:D najbardziej mnie wkurza ze hobgobliny sa tak piekielnie drogie na ebayu a nie mam kiedy usiac i pokonwertowac tych ze skull passa.
BTW. chce ktos sie zamienic 19 sneaky gitzow oryginalnych na 19 hobgoblinow z lukami lub hand weaponami? ewentualnie zakupie konwersje ze skull passa

Zablokowany