Kodex IndyChD i faqi

Chaos Dwarfs

Moderator: esgaroth

Zablokowany
Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Re: Kodex IndyChD i faqi

Post autor: Nijlor »

Hexacon daje kości dispela więc chyba tak, jeśli użyje ich lord....
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Update z 4 grudnia 2010
(wklejam kontekst i kolorem to co się zmieniło)


1.) Kolossus:

(...)Daemonic War Platform
Unlike other war machines, Kollossus Daemon Towers may make march moves and declare charges as normal. The Kollossus may move and shoot, and may declare a Stand and Shoot charge reaction. Additionally, ignore the war machine rules as described in the Warhammer rulebook for ‘Charging a War Machine’ and ‘Warmachines in Close Combat’. The Kollossus Daemon Tower is treated as an ordinary unit for the purposes of charging and close combat. This means any model in base contact/supporting attacks with the Kollossus may attack it and the entire Kollossus crew may attack any unit(s) it is in base contact with. Impact hits use the Strength of the Kollossus (S5). The Kollossus does not automatically fail characteristic tests, it uses the highest characteristic value of the particular characteristic being tested from either the Annihilator crew, accompanied character or the tower itself. Always use the best armour and ward saves from the surviving crew or character against all wounds inflicted upon the Kollossus model.(...)

2.)Errata: Armour of the Furnace, the armour provides a 2+ ward save against flaming attacks rather than being completely immune to them.


3.)Errata: Axe of Zhrazak, the weapon provides the bearer with +2 Strength and the Always Strikes First special rule.

4.)Earthshaker Cannon
• Change "halve their Movement value" to "halve their TOTAL Movement".

5.) Dwarfs of Chaos FAQ

If a Character riding demon tower has Amulet of Hashut how many attacks do anihilators get +1 total or + 1 per anihilator( or per wound), should it be 1 total as its 1 model.

-----------The entire crew become subject to Frenzy.


ŹRÓDŁO(warmongers) 4.12.20010

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Dobry up do szejka
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

tak sobie myślę, żeby pocisnąć na jakiś tur chadecją i teraz pytanie
czy na turniejach na zasady euro można grać Indy GT?

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Niby nie........
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Jak jest z działaniem healing pointion u kolesie na kolossusie ?

Awatar użytkownika
Jorge
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 132
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Jorge »

michau5300 pisze:Jak jest z działaniem healing pointion u kolesie na kolossusie ?
Aż się boje pomyśleć :?

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

(mały) UPDATE Z 10 STYCZNIA 2011

1.) Hobgoblin Spear Chukkas
* Have 3 Hobgoblin crew, rather than just 2.

2.) Kollossus Daemon Tower 300 pts/model

(...)

Character Mount
As described in the army list entries, a Chaos Dwarf Overlord, Slavemaster or Daemonsmith may ride atop a Kollossus Daemon Tower. Only a single character may ride a single Daemon Tower. When this option is taken, the character replaces one crewmember. Since character models have more wounds than ordinary crew, they will increase the total wounds of the tower as follows: a Kollossus ridden by an Overlord will have 12 Wounds, a Kollossus ridden by a Slavemaster or Daemonsmith will have 11 Wounds. Always the first 9 wounds will be inflicted upon Annihilator crew; the remaining wounds will then affect the character. This means the last crewmember will always be the character. Characters use their own Weapon Skill to attack in close combat, though the majority Weapon Skill of the crew is used for all other close combat purposes.

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Barth pisze:(mały) UPDATE Z 10 STYCZNIA 2011

1.) Hobgoblin Spear Chukkas
* Have 3 Hobgoblin crew, rather than just 2.
\:D/ \:D/ \:D/ Juhuuuuuu \:D/ \:D/ \:D/

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

=D>
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Ma ktoś może plik do starego ab z IndyChD uwzględniający erraty albo jakoś podpowie jak pozmieniać koszty?

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

że tak ożywię dyskusję:
ile cali od klocka zwykle strzelacie z rakietki?
bo zwykłym cannonem optimum to imo 6 cali, ale my nie mamy bouncea tylko templatę.
jakie macie przemyślenia na ten temat?

Awatar użytkownika
Whydak
Chuck Norris
Posty: 625
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Whydak »

Według mnie najlepiej strzelać 6 cali ale od środka oddziału, średni wynik dokładnie na środku i nawet jak będzie coś skrajnego to przeważnie się przyhaczy.

termi
Chuck Norris
Posty: 620

Post autor: termi »

No zdecydowanie najlepiej 6 cali od środka oddziału

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Nie wiem czy to dobre miejsce na tą informacje ale na Masterze w Krakowie dopuszczamy podręcznik Indy GT. Mam nadzieje że w związku z tym pojawią sie liczni reprezentacji waszej armii.
No więc Panowie malujcie figuraski bo na 2800 p. wejdzie tego troszkę :twisted:
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Panowie, mam propozycję - dostosujmy INDy na EURO, zapytałem Ziemka, czy dopuścił by mi na następny tur w Bydzi. Jakieś propozycje??
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Helcannon 0-1 jak u Warriorów
limit 30 blunderbussów
limit 5 template weapons/war machines działa dobrze na nasze monster&handlery
hexagon=1dd

imo będzie ok

termi
Chuck Norris
Posty: 620

Post autor: termi »

limit 30 blunderbussów jest z dupy tak naprawdę masz albo jeden oddział z siłą 5 albo 2 z siłą 4 (nie oszukujmy się to prawie niemożliwe żeby dwie kompletne 15 dożyły to strzału) jak już lepiej zrobić ze anihilatory są 0-2

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Panowie jest może jakiś pliczek do AB z tymi zmianami (np. CHA dla blundów, zmieniony smith?? Byłbym wdzięczny....
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »


Zablokowany