Army list CHD by ForgeWorld - zbiór informacji

Chaos Dwarfs

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Re: Army list CHD by ForgeWorld - zbiór informacji

Post autor: BOGINS »

Takie "sranie w banie" a pewnie playtesty sobie w domku robią przy zielonej herbatce co by im pikawa nie walnęła.
A jak już widzę 2 strony teorii na temat taurusa...bale taurusa... rzygać się chce. Pewnie i tak wyjdzie że będzie figurką na półce bo wiemy dobrze jak ma to się do smoków i wystawienia na turniejach - czyli traf na armatę i zdychasz :D. (Chociaż nie mówię nie...)

No ale ogólnie trzeba zachować cierpliwość i czekać na "pliczek" bo imo... na miejscu GW/FW w dobie neta i faktu, że w tamurkhanie pewnie tylko pare stronek jest o CHD(?) walnął to do neta po jakimś czasie samemu...



MEGA EDIT: ARMIA NA 2000 PUNKTÓW link na samym dole w pierwszym poście również
http://www.chaos-dwarfs.com/forum/showt ... p?tid=9832


tu pod tym linkiem więcej rozpisek, niestety brak zasad.
http://www.chaos-dwarfs.com/forum/forum ... .php?fid=7

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Tych rzeczy chyba jeszcze nie masz w pierwszym poście:

darkforged weapon (za darmo ma to prophet + black shard arm. też wliczony w koszt)
1. +1 to channel
2. str 3 breath attack
3. Eternal hatred
4. Causes D3 wounds
5. +1 to dispell
6. wounds on a 2+, roll of 1 wounds bearer.


Napatha bomb
are thrown weapons (6") and cause d3 st3 hits. Armour piercing.


Blood of hashut
is a single use item that works on 2+ and does d6 auto hits on single model in b2b. The to wound roll is always equal to the unmodified armour save (1 always fails) with no armour save allowed.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Poprawione za info od Bartha:
1. darkforge weaepon - przy lordzie magu,
2. koktajle jako wyposażenie za magicznym wyposażeniem
3. blood of hashut w przedmiotach magicznych - bo chyba jest?:D

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Aktualizacja w pierwszym poście! Za - Barth - Kdai Mi i Monster + blundery u infernali.

czekamy na ironsworn.

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Ok, następne zasady prosto z książki :mrgreen:

1.) Czary dokładnie takie jak w french GD liście (jedyna różnica to to, że ashcloud powoduje, że cel jest flammable)
casting value tez taki jak w tym liście.
2.) Sorcerer prophet MA :mrgreen: zasade daemonsmith.
3.)Ironsworni dokładnie jak infernale + ws 5 i ensorcelled hand weapons, koszt 17 pkt
4.)przedmioty:
black hammer 35pts 2+ST flammable models are killed outright

Dagger of malice 20pts sufffers hatred

dark mace 60pts killing blow, make make an attack on ALL models in base contact, no armour saves

Armour of bazherak the cruel 50pts 2+armour and magic resistance 2

Mask of the furnace 65pts 1 better armour, fear, 4+ ward and 2+ ward against flamming

stone mantel 40pts +1 T -1 I

banner of the slaves 35pts all hobo's in 12" are immune to psyco

Calace of blood 50pts 2D3 removed from each dice pool, if a double 1 , then take a wound if a double 6 then gain a wound

deamon flask 100pts 1 use all enemy units in 18" take a panic check, all warmachines and chariot take D6 aunto wounds

Jakie mamy jeszcze pytania? 8)

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Kielon jest moim zdaniem warty wzięcia :) Ironsworni ciekawi, ale za drodzy :/
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Aktualizacja dzięki Barth - 1 post.

Odnośnie magii, mozesz ją dorwać z zasadami i castingiem?
Statystyki daemonsmitha i maga lorda pliz :D
Dowiedz się o staty irondemona -czy takie jak w pdfie? No i jego koszt bo podobno większy.
Dowiedz się za ile punktów i w jakiś slocie są hobgoblin cavalery, niby w rejrach ale mam nadzieję że nie :)

Hmm ciekawe czy hammer jest dwurakiem :D kiedyś nie był...
Dark mace staniał ale imo do dupy,
dagger... ot takie gówienko,
Maska ciekawa - wychodzi jednak że zbroja bo podwyższa pancerz.
Bazrek do dupy... z enchanted shiledem mamy to od razu...wystarczy w sumie tarcza+hełm,
Stone mantel... w dobie testów inicjatywy... imo nieprzydatny.
Slave baner bardzo interesujący,
Kieliszek dobry jak rzucimy sporo kości... nam zabierze maks 6... przeciwnikowi wszystko co miał :D
daemon flask. Niby dobry... ale tylko dla lorda, więc wiadomo......
Ostatnio zmieniony 12 paź 2011, o 10:08 przez BOGINS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Czy ktoś może wkleić linka z tym opisem czarów...skoro jest wszystko znane warto to wkleić na pierwszą stronę. Dziękuję z góry.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Czy ktoś może wkleić linka z tym opisem czarów...skoro jest wszystko znane warto to wkleić na pierwszą stronę. Dziękuję z góry.

Przedmioty są słabe teraz już się nie dziwie dlaczego w rozpiskach na sieci ich nie ma :(
Jeśli są tylko te przedmioty które podał Barth to lipa strasznie..... troszkę czuję się zawiedziony brakiem pomysłowości w tym względzie nie Panów z FW a gdzie osławiony Black Gem :) ?

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Mi się tylko podoba Hamer. Za 35 punktów (jeśli jednoręczny bonus) ognisty i zabija to co ogniste... jeśli dorzucimy te zaklęcie powodujące że cel staje się podatny na ogień... to drżyjcie potworki.

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Lore of Hashut

KILLING FIRE (LORE ATTRIBUTE)
The flame of Hashut kindles best in living flesh, and
always hungers to destroy. If a magic missile or direct
damage spell from the Lore of Hashut is Targeted on one
or more models with the Flammable special rule, the
Wizard adds +d3 to their casting total.

Voice of Hatred (Signature Spell) Cast on a 6+
The sorcerer's malice infects his chosen allies like an
insidious malady, spurring them on to even greater
depths of cruelty and savagery.

Remains in play. Breath of Hatred is an augment spell
with a range of 12". The target becomes subject to
hatred while this spell is in effect. Alternately, the
sorcerer can extend this to affect all friendly units in
12", but if they do so the casting value is increased to
15+.

1) Burning Wrath Cast on a 6+
The Sorcerer calls on the fires of the deep earth and
conjures forth a torrent of burning lava to immolate
their enemies.

Burning Wrath is a magic missile with a range of 8". It
inflicts D6 strength 6 hits with count as flaming attacks.
The Sorcerer can increase this to 2D6 hits, but if they do
so the casting value is increased to 12+.

2) Dark Subjugation Cast on a 8+
Invoking the power of Hashut, lord of tyranny, the
sorcerer wields their master's darkly malignant force to
crush the wills of their foes.

Dark Subjugation is a hex spell with a range of 24". The
target unit must pass a leadership test at -3 or suffer a
permanent reduction of -1 to their leadership for the rest
of the game (to a minimum of 2) each time it is the
victim of this spell. Unbreakable units are immune to
this spell.

3) Curse of Hashut Cast on 10+
Channeling the malediction that inflicts his own twisted
body, the sorcerer turns the dark curse of Hashut on
others, causing their bones to petrify and their flesh to
grow brittle and crumble to dust.

The Curse of Hashut is a direct damage spell with a range
of 18". It targets a single enemy model of the caster's
choice (even a character in a unit). The target suffers a
number of hits equal to 2D6 minus their Toughness score.
Hits from this spell Wound on a 4+

4) Ash Storm Cast on 11+
The sorcerer calls down a hellish storm of choking hot
ash, scalding and blinding anything unfortunate enough
to be caught in its path.

Ash storm is a hex spell with a range of 24". The target
unit suffers -1 to hit in close combat and -2 to hit with
shooting attacks until the start of the caster's next Magic
Phase. In addition, the target unit may only use its basic
move and not charge, march or fly. The unit also treats all
terrain (except impassible terrain) as dangerous terrain
while the spell’s effect lasts. Wizards cannot cast magic
spells except on themselves while under the effect of this
hex. Traget of spell- flammable.

5) Hell Hammer Cast on a 13+
The Sorcerer manifests the power of Hashut as a
thunderous ram of roiling energy in the shape of an
immense burning black hammer or a monstrous bull's
head, which they can unleash across the battle field with
crushing force.

Hell Hammer is a direct damage spell. To determine what
is hit, extend a straight line 3d6" withing the caster's front
arc and directly away from their base. Each model in the
way (as determined as for a bouncing cannonball) must
take an Initiative test or suffer a Strength 6 hit causing
multiple wounds (D3 wounds). Any unit suffering
casualties from this spell must immediately take a panic
test. The sorcerer may choose to double the Hell
Hammer's range (making the line's distance twice the total
rolled). If they do so the casing value is increased to 18+.

6) Flames of Azgoth Cast on a 18+
Fire leaps from the sorcerer's eyes and mouth as they call upon
the most terrible incantations of fire and destruction, the
ground cracking open and boiling magma exploding forth in a
devastating eruption at their word.

Flames of Azgorth is a direct damage spell which may be cast
on any point on the table in the caster's line of sight. Place the
small (3") template with the central hole on the chosen target
point. The template then scatters D6" (remaining on the target if
a "hit" is rolled). All models touched by the template suffer a
strength 6 hit. Hits from this spell have the Flaming Attacks and
the Multiple Wounds (D6) special rules. In addition the model
directly under the hole must take a Toughness test at -2 or be
slain outright with no saves of any kind allowed. The Sorcerer
may chose to increase the power of Flames of Azgoth using the
larger (5") round template, but if this is the case the casing
value is increased to 25+.


Wolf riderzy napewno w rarach.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Voice of haterd - ciekawe zaklęcie dla każdego regimentu kraśków - przerzut trafienia - to zawsze bonus,

POciski... mały zasięg, a te duże, to tylko z magiem na dywanie/potworku,

Obniżanie LD zawsze przydatne - ale raczej na flankach, bo w centrum i tak generał jest.

Curse bardzo fajny, magowie szybko rany dostają... przy rzucie na 7+ i mag z t3 trup.
ASH - mega w pytke imo obowiązek i najlepsze zaklęcie !!!!!!!

Hammer tak samo jak wyzej - musi mag latać by dobrze to użyć.

Flames - też niszczy psychicznie. łogry płaczą, kostki piechoty znikają momentalnie (tzn jak minimalnie zniesie).

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Voice of haterd - troszkę się zawiodłem - wolałbym wersje nie RiP... bo przeciwnik w swojej turze zdispeluje nawet na jednej kości - bo on będzie dispelowal mala wersje....
Gdyby ten czar byl typu asign... działał by Twoją i turę przeciwnika ... ale być może byłby za bardzo przegięty :/
A tak przy okazji mam do Was pytanie... po co dla tego czaru RiP ? - prze ca to i tak działa jedną turę walki - wiec tak czy siak .... w następnej turze magii należy rzucać od nowa dużą wersję ;D hehe


I jeszcze wracając do przebojowości Destoyera.... to ze jego ataki sa ogniste to jest po części dobre.... owszem leczymy Hydry i wszelakiej maści regeneracje (ale za wiele to chyba iż nie ma) za to większość bohaterów ma wardy na 2+ na ogień, więc tutaj mamy lipę i to straszną... :(

Awatar użytkownika
krusk
Chuck Norris
Posty: 545
Lokalizacja: Nikt się nie spodziewa...

Post autor: krusk »

Pytanie o flames of azgoth.
Test T na -2 czyli:
a)na potrzeby testu liczymy, że cel ma T oniżony o 2
b)wynik testu modyfikujemy o 2 na niekorzyść
Infernal Puppet pisze:Skavenom udaje się 100%, nieudane projekty to sabotaże konkurencji więc się nie liczą :wink: .

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

krusk pisze:Pytanie o flames of azgoth.
Test T na -2 czyli:
a)na potrzeby testu liczymy, że cel ma T oniżony o 2
b)wynik testu modyfikujemy o 2 na niekorzyść
In addition the model
directly under the hole must take a Toughness test at -2 or be
slain outright with no saves of any kind allowed.

Czyli a. - można tym wciągnąć nawet smoczka :) czy innego stworka. No dobra jest to trudne bo dziurka się przesunie, ale taką hydrę...

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Ok, teoretycznie wprowadziłem wszystkie (prawie) poprawki do pdfa z GD france :)
Teraz muszę go tylko zredagowac. Wysłałem go wczesniej do kolesia z CDO, ktory ma książke i powiedział, że wszytko się zgadza :mrgreen:
Dzis/jutro postaram się go wrzucic gdzies, żeby każdy mogł sobie sciagnac armylista (a ja żebym nie musiał wysyłac dziesiątek maili ;) )

Btw. czy ktos może mi poradzic gdzie go moge zamiescic, żeby mnie się dobrze uploadowało a Wam dobrze downloadowało? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Barth - jesteś wielki :) czekamy ...

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Dawaj na chomika :)

Majestic
Falubaz
Posty: 1264

Post autor: Majestic »

Flames of Azgoth to jakieś turboporno. No dajcie spokój, To chyba najbardziej uniwersalna wersja Pit od Shades. Nie zjada maszyn i czołgu z automatu, ale cokolwiek innego totalnie masakruje.
kubencjusz pisze:Młody. Było powiedziane czwartek. Spójrz na kalendarz. Spójrz na ten post. Spójrz jeszcze raz na kalendarz. Dziś nie jest czwartek. Siedzę na koniu. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Barth
Falubaz
Posty: 1317

Post autor: Barth »

Troche to trwało, ale jest chyba wszystko, brakuje tylko jakis drobiazgów. Hobgoblin wolfriders jest w części z specialami, ale ma napisane, ze należy do rare (przerosła mnie edycja w takim formacie :? )
Mam to potwierdzone przez jednego użytkownika CDO, ale jeszcze napisałem do drugiego na wszelki wypadek, tylko ze może odpisac dopiero za prae dni, więc mogą byc jeszcze jakies poprawki.

anyway enjoy :mrgreen:

Legion of azghor - armylist

ODPOWIEDZ