Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 15 paź 2019, o 15:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 22 lip 2014, o 16:51 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:08
Posty: 549
Pozwolę sobie założyć 1 wątek dla moich rozpisek dla Krasnoludów Chaosu. Jest to moja ulubiona armia, długo wyczekiwana, przy której gmeranie stało się swego rodzaju hobby.

Zamieszczę tu ewolucję koncepcji armii, swoje pomysły na rozpiski oraz na herosów/lordów. Dodatkowo pokuszę się o zdawanie relacji z turniejów i meczów prywatnych (jeśli będę miał czas grać). Mam nadzieję, że wątek się przyda, a nie będę już zaśmiecał wątku o rozpiskach.


Najpierw jak tylko wyszedł kodeks CHD, chyba jako jeden z pierwszych pojechałem na turniej CHD, na Mastera w Łomiankach, tylko stare modele, naprędce pomalowane, szybko złożona rozpiska z tego, co było pod ręką, byle tylko zagrać i się pokazać z CHD. Czekaliśmy na to w końcu z 15 lat.

Rozpa była dosyć śmiesznie zrobiona, a nie było jeszcze ograniczeń euro.
duży mag metalu
Kasztelan (wtedy jeszcze Infernal, a nie EMO)
mały mag deatha
2x 20 blunderbassów
2 rakiety
Iron Deamon
earthquake mortar

Wyniki nie były zachwycające, na 5 meczy tylko 1 zwycięstwo i remis. Natomiast fajnie, było zobaczyć minę ludzi jak pierwszy raz widzieli ogień z blunderbassów. Pierwsze koty za płoty.

Potem do głowy przyszła mi nowa myśl, która przez rok była realizowana. Mianowicie granie CHD w sposób ofensywny. W zupełnie inny niż wszyscy grali.

Najpierw było coś takiego (Dawi Zharr Army 1). Nie zawiodłem się, gdyż ofensywne CHD miały sporo lepsze wyniki od tych defensywnych (pomijając Kalafiora, który grając CHD na kontrze wygrywał turnieje). Problemem niestety zawsze były wampiry z strzygą. Wtedy to wagony buli wbijały w ziemię jeszcze starych egzeków, bloodletterów, czy dowolny inny regiment. Ofensywa była coraz słabsza w miarę wydawania nowych kodeksów. Z krasnoludami wygrywałem, tylko dzięki wagonom buli, które nie były w stanie ich powstrzymać (defensywne CHD zawsze dostawały od DF).

Finałem tych rozpisek ofensywnych, była wersja nr1 , tylko że zamiast 6 bulów, wskakiwał Kdaai Destroyer no i oczywiście zadowalające wyniki, które czasem zmuszały mnie do zebrania bęcków najczęściej od VC na pierwszych stołach (od 10 do nawet 1:D).

Dawi Zharr Army 1

1 Daemonsmith Sorcerer @ 160.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 2; Dispel Scroll [25.0], Charmed Shield [5.0]

1 Bull Centaur Taur'ruk @ 205.0 Pts Sword of Might [20.0], Enchanted Shield [5.0], Dawnstone [25.0]
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 185.0 Pts Shield, Sword of Striking [15.0], Dragonhelm [10.0]

21 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 443.0 Pts Hailshot Blunderbuss; FCG Banner of Swiftness [15.0]
29 Hobgoblin Cutthroats @ 157.0 Pts 2ndWeapon, FCG
8 Bull Centaurs Renders @ 430.0 Pts GW, St, Music, Standard of Discipline [15.0]
8 Bull Centaurs Renders @ 415.0 Pts GW, ST, Music
5 Bull Centaurs Renders @ 325.0 Pts GW, FCG

5 Hobgoblin Wolf Raiders @ 80.0 Pts
Spear; Shield; Standard

Models in Army: 83
Total Army Cost: 2400.0
---
A to druga rozpiska:

1 Sorcerer-Prophet @ 520.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4;
Charmed Shield [5.0] Talisman of Preservation [45.0], Dispel Scroll [25.0],1 Great Taurus @ [0.0] Pts

1 Bull Centaur Taur'ruk @ 205.0 Pts
Sword of Might [20.0], Enchanted Shield [5.0], Dawnstone [25.0]

1 Bull Centaur Taur'ruk @ 210.0 Pts
Great Weapon; Blackshard Armour, The Other Trickster's Shard [15.0] Dragonhelm [10.0]

26 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 425.0 Pts
Great Weapons; Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician, Banner of Swiftness [15.0]

15 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 200.0 Pts Standard; Musician

7 Bull Centaurs Renders @ 420.0 Pts GW, Standard, Czempion (czempiona, nigdy nie doliczam do liczy całkowitej żołnierzy, czyli tutaj jest nie 7, a 8 buli)
7 Bull Centaurs Renders @ 420.0 Pts GW, Standard, Czempion

Models in Army: 61
Total Army Cost: 2400.0

Były one modyfikowane w mniej lub bardziej radykalny sposób, ale zawsze chodziło o przynajmniej 2 wagony po 8 buli. Po 1,5 roku grania ciągle tym samym z uporem maniaka stwierdziłem, że mam dość ofensywy (przede wszystkim słabego kontrolowania magii). Więc, zacząłem grać CHD w sposób defensywny.
Wydaje mi się, że udowodniłem, że da się grać CHD ofensywnie w odróżnieniu od ich słabych krewniaków z Zachodu.

---

Potem nastał okres PKS. Było to jakieś półtorej roku temu, szkoda, że teraz ten format został już kompletnie wyparty przez EURO.

Dawi Zharr Army 2400 PKS

1 Daemonsmith Sorcerer @ 175.0 Pts
General; Lore of Metal; Magic Level 2; Charmed Shield [5.0] Opal Amulet [15.0] Dispel Scroll [25.0]

1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 2; Chalice of Blood and Darkness [50.0]

1 Dark Castellan @ 197.0 Pts
Shield; Battle Standard, The Mask of the Furnace [65.0]

29 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 429.0 Pts Shield; FCG, War Banner [35.0]

24 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 409.0 Pts GW, FCG, pistol

1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts Hellbound; Steam Cannonade

1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
1 Dreadquake Mortar @ 215.0 Pts 1 Slave Ogre

2 x 5 Hobgoblin Wolf Raiders @ 70.0 Pts, Spear; Light Armour; Shield

Models in Army: 81
Total Army Cost: 2400.0

Teraz bardzo dobrze wspominam tą rozpę. Miałem z resztą wtedy najlepsze wyniki. Mocna kontrola magii, nawet z drugim poziomem. To wtedy odkryłem, że CHD bez dużego maga to sporo mocniejsza armia, która daje sobie radę w magii (jeśli ma Chalice + DS). Również wtedy zdecydowałem się porzucić wystawianie drogiego kasztelana, który nigdy się punktowo nie zwraca. Odkryłem potęgę tego, że piechota z sv1+ dzięki metalowi i CR6 na starcie to mocna rzecz. A dwuraki w corach sprawdzają się częściej od jednoraków (o dziwo, też nie mogłem uwierzyć). Z drugiej strony jako jedyni mamy S6 w corach (poza ogrami).

Kiedy PKS zniknął wróciłem na chwilę do ofensywnych CHD, polegających na zasypie K'daai - duży i małe + mag na dużym byku. Ogółem wyniki średnie, ale w ramach testu zawsze było warto.

---
Kiedy znowu nastała pełna era Euro, zacząłem grać tym. Głównie, dlatego że miałem dość przegrywania z VC. Wampiry to wróg numer 1, chociaż potem się przekonałem, że dużo gorsze dla CHD są lizaki z riperami...;D

Wyniki: Z wampirami 50/50 zależało od farta, ale można było już powalczyć. Z innymi armiami z reguły szło remisowo lub tragicznie. Ta rozpiska to swoisty bloker, którego trzeba wiedzieć jak rozkręcić. Szczególnie, że Chalice bez wsparcia DS to już nie ta sama kontrola magii.

Tajemnica na wampiry polega na tym, że kładę 1 magmę, potem odpalam ID w Crypt Horrory, jeśli dobrze pójdzie, to wrogowi zostaje popiół w jedną turę. Z drugiej strony wyjmujesz strzygę 0 z detha. Ghoule rąbiesz magmami. Rakiety polują na mortisa. Tyle. Z tej perspektywy widzę, że oddziały wilczej jazdy z khanami były słabym pomysłem.

Dawi Zharr Army 2400

1 Daemonsmith Sorcerer @ 115.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 1; Charmed Shield [5.0] Opal Amulet [15.0]

1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Chalice of Blood and Darkness [50.0]

1 Hobgoblin Khan @ 85.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield Ruby Ring of Ruin [25.0] WILK

1 Hobgoblin Khan @ 85.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield The Terryfying Mask of Eee! [25.0] WILK

23 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 449.0 Pts
Hailshot Blunderbuss; ; Shield; Standard; Musician Standard of Discipline [15.0]

32 Hobgoblin Cutthroats @ 156.0 Pts Shield; Standard; Musician

1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts Hellbound
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts Hellbound;

1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts

7 Hobgoblin Wolf Raiders @ 108.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard

7 Hobgoblin Wolf Raiders @ 108.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard

Models in Army: 89
Total Army Cost: 2396.0

Potem pogmerałem trochę przy rozpisce i przestałem aktywnie grać. Licencjat, Sesja i praca skutecznie likwidują czas na Warhamca.

-----
Teraz widzę, szanse na powrót CHD, od kiedy wampiry zniknęły z turniejów, dzięki WE.

Unnamed2400 Pts - Dawi Zharr Army

1 Sorcerer-Prophet @ 390.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4;
Book of Ashur [70.0]
Charmed Shield [5.0]
Opal Amulet [15.0]

1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
Lore of Fire; Magic Level 2; Chalice of Blood and Darkness [50.0]

1 Dark Castellan @ 207.0 Pts
Shield; Battle Standard / jeżeli ma AoBC to dać GW
Trickster's Helm [50.0]/ Armour of Bazrak Cruel
Dawnstone [25.0]

29 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 429.0 Pts War Banner [35.0], FCG, Pistol

20 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 260.0 Pts Standard; Musician

20 Chaos Dwarf Infernal Ironsworn @ 434.0 Pts FCG Razor Standard [45.0]

1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
1 Magma Cannon @ 145.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts

Models in Army: 80
Total Army Cost: 2400.0

Głównie mi chodzi o 1 założenie, które ma być wyjściem do reszty rozpisek.

Czyli Duży mag z książką + 1C/1D Hashuta. Dlaczego? Prosta rzecz, musisz mieć dobry dispel. jeżeli masz chalice, a magia Hashuta wymaga sporych wartości casta. Jeżeli użyjesz Chalice, to te +5 przydaje się do casta/dispela. Szczególnie od, kiedy WE mają ten bonus od lasów. Tańsza wersja to Staff of Sorcery i danie mu 4+ warda, jeśli boicie się o jego życie. Hashut, dlatego, że 0 daje Hate naszej piechocie, daje wrogowi flammable i minusy do strzelania oraz 6, czyli wulkan, który zabija wszelaką piechotę potworów. Gość ma stać przy maszynie, aby dawać re-rolki i nie zabijać swoich.
---
Mały mag z chalicem. Bezcenne. Metal, czy ogień? Hmm. W zasadzie teraz od, kiedy są WE na turniejach ludzie rezygnują z armii, które mają wysoki pancerz. Wydaje mi się, że fireball, który nie ma minusów za strzelanie to dobra opcja. Szczególnie jeśli się go połączy z Flammable może trochę wroga skosić. Jeżeli bierzemy na ogniu to 1 poziom. Na metalu dać 2 (więcej przydatnych czarów, a nóż dostaniemy FT).

Sztandarowy armii. Mroczny Kasztelan. Jest kilka opcji jego wystawienia. Droga lub tania.
Tania: Enchanted shield + Dawnstone. BSB za 160 pkt. Dobre parametry obronne przy średnim koszcie punktowym.

Droga1: Armour of Bazrak Cruel+ Dawnstone + Great Weapon. W walce wręcz zaczyna zabijać (szczególnie z nienawiścią rzuconą od Hashuta). MR2 uodparnia drogą piechotę taką jak Infernal Ironsworn przed pociskami. Jeżeli w środku jest Razor Banner gość niweluje pancerze. W zwykłej IG z Warbannerem też jest skuteczny. Dobrze, chroni magów.

Droga2: Tricker Helm + Dawnstone + shield. To wersja przeciwko WE. Niezwykle odporna na ostrzał. Re-rolki na udane zranienia od snajperów z WE lub na poison z pancerza powoduje, że może biegać nawet samemu bez większego strachu (jak się wróg uprze to i tak zabije, ale na tą chwilę nie widzę nic lepszego). Po za tym to chyba jedyny BSB z wszystkich, gdzie takie złożenie ma sens. T5, sv 2+, 6 ws, żaden inny BSB nie ma tyle do zaoferowania.

Droga3: Najczęstszy standard, Mask of the Furnace + Biting Blade + shield/ Great Weapon. Optymalne. Wrodzy lordowie i tak zabiją, reszta może mieć problemy.

---
IG1: z warbannerem. Tańsza wersja Ironbreakerów w corach. Dobra sprawa, bo tylko CHD mają takie coś. W środku przydaje się BSB, aby mieć +6 do CR.
Dla dużej ilości armii, przepchanie tego klocka powinno zabrać trochę czasu.
IG2: Hobosy na obecne WE po za dodatkowym rozstawieniem nie mają sensu. Więc bierzemy drugi oddział IG. I tak rzadko Hobgobliny się spłacały punktowo.
---
Infernal Ironsworn: Spore zaskoczenie, prawda? Ostatnio ich testowałem i mi się sprawdzili. Dlaczego 21? Po 7 w szeregu, aby mieli więcej ciosów. Razor Banner, aby byli skuteczni na dobrze opancerzoną piechotę. Z hatem od hashuta zadają już spore straty.

2x magma canon. Skuteczne w zasadzie na wszystko po za pancerną kawalerią. Te działa masakrują zarówno skirmishe jak i kloce piechoty. Niezmiennie cieszą się uznaniem. Jeżeli rzucimy 4 z Hashuta, a potem położymy placek to żadna piechota potworów nie ma prawa przeżyć (po za bestiami z DOCH, ale to bestie).

1x Hellcanon. hmm, bo nie ma nic lepszego za te punkty? Ew. Earthquake Mortar, używałem obu i na obecne czasy to raczej Helupę bym brał.

To na razie tyle;).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 22 lip 2014, o 17:05 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 14:03
Posty: 2175
masz jakieś koszmary o We, że się w co drugim zdaniu pojawiają ? :wink:

_________________
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 22 lip 2014, o 17:11 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:08
Posty: 549
Widzę, co robią na stole. Koszmarów nie mam, to nie VC albo lizaki, ale nie można ich ignorować.

Grałem już z nimi na nowym kodeksie i widok zestrzelonej ciuchci w 1 turę to normalka ;O.

_________________
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 22 lip 2014, o 18:20 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 14:03
Posty: 2175
strzały -3 do sv ?

_________________
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 22 lip 2014, o 19:06 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:08
Posty: 549
na tych w ogóle nie grają, bo kosztuje wtedy model 17 pkt. Tyle, co nasz firegleive.

Grają na dwóch rodzajach. Trueflight arrow - nie ma ona żadnych minusów do hita/ Hagbane arrows - czyli poison. W dodatku wszystkie mają AP.

Zamiast przeciwpancernych strzał biorą waywatcherów. Którzy mają albo multiple shota 2 albo strzałę, która ignoruje sv.

W dodatku lubią wystawiać snajperów herosów, którzy strzelają tak samo jak waywatchers (multi 2 albo bez sv), teraz wyobraź sobie jak to ściąga nekromantów i innych magów jeśli weźmiesz 3 takich.

To nie są żarty xD.

W dodatku mają konnicę, która bije niemiłosiernie.

_________________
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 22 lip 2014, o 19:24 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 14:03
Posty: 2175
z We jestem bardzo ograny ale 8 woundów w jedną turę ?

_________________
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 22 lip 2014, o 20:23 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:08
Posty: 549
Jeżeli strzelą wszystkim, co mają to tak. Oczywiście zależy ile tego jest strzelania.

Ja liczyłem 15 way waywacherów, 20 poison, 20 trueflight, i garść scoutów, chyba tyle mniej więcej mi wyszło.

_________________
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 22 lip 2014, o 20:34 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2014, o 14:03
Posty: 2175
to musiał być jakiś nadmiar 6ek :)

_________________
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 23 lip 2014, o 00:00 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:08
Posty: 549
hmm bardziej to, że miałem pecha w wykonywaniu sv na 4+;). Gość mi wbił po za tym 6 poisonów z samych hagbenów.

tutaj daje zarąbistego linka, gość zrobił rzetelne i fajne podsumowanie każdego oddziału w CHD.

http://www.warseer.com/forums/showthrea ... it-Summary

_________________
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 23 lip 2014, o 07:46 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 22:26
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa
Trzeba rzucać scaly skina z metalu ;D

_________________
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 23 lip 2014, o 09:58 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:08
Posty: 549
tak, zgadzam się scaly skin jest op dla CHD, jest wręcz niezbędny, niestety scaly skin mało pomaga na WE, mają sporo modeli, które strzelają bez sv.
Grałem orkami z defensywną rozpą CHD towarzysko. Orkasy kontra CHD (klimacik;D) towarzyski taki.

Gość wystawił 3 x 30 infernali, duży mag metalu i mały ognia z ds, minimum socjalne kasztelan. 2 rakiety, helupa i jedna magma.

Przerąbać się przez 3 kloce jest bardzo ciężko. Szczególnie, kiedy z metalu gość rzuci dużą wersję scaly skina. Oczywiście 12:8 dla CHD.

Chyba tylko CHD jest w stanie wystawić takie pancerne kloce piechoty. 90 modeli z sv1+, masakra xD.

_________________
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 23 lip 2014, o 12:41 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 sie 2010, o 13:39
Posty: 1351
Lokalizacja: ZKF Zabrze
Kurde aż mam ochotę coś pokminić tych CHD znowu ale nie mam pomysłu na coś co nie nudzi się po miesiącu :P

_________________
” Rozejrzyj się dookoła. Zobaczysz ludzi, bez których ten świat byłby lepszy.”

Death Note

Galeria :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35349
Strona Malarska na Facebooku:
https://www.facebook.com/pages/Fallen-Angel-Studio-Malarskie/237049393055688


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 23 lip 2014, o 13:49 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:08
Posty: 549
Ja stosuję do CHD poniższą zasadę i jakoś ta armia nigdy mi się nie znudziła pomimo 3 lat nieustannej gry. Co innego zwykłe krasnoludy, orki i gobliny (słabe wyniki i bazowanie na savagech może zniechęcać), czy wampiry. Z tych wszystkich armii tylko CHD nie są w stanie mi się znudzić.

Obrazek

_________________
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 24 lip 2014, o 08:36 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2007, o 01:06
Posty: 1317
Super pomysł na temat =D>
Będę śledził i czytał :mrgreen:
może jakieś foty armii byś dorzucił przy okazji (foty z turniejów* ?) :wink:

*) thnx :oops:


Ostatnio edytowano 26 lip 2014, o 13:51 przez Barth, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 25 lip 2014, o 06:52 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:08
Posty: 549
Przedstawiam 14 opcji wystawienia Kasztelana. Są one w kolejności: 1. Pełna obrona 2. Pół obrona/pół atak 3. Pełny atak. Oceniam je w skali od 1 do 5.

Dlaczego Kasztelan jest wystawiany tylko w formie BSB? Odpowiedź jest dosyć prosta, nie stać nas na większą ilość tego typu bohatera. Jest on niezwykle drogi punktowo i tylko Chaos ma droższe postacie. Nigdy nie zdarza się, aby zwrócił się walcząc mieczem szczególnie jednoręcznym. Z resztą nie do walki ma on służyć. Jego rolą jest wzmacnianie kloców naszej piechoty, aby ta była niezwykle trudna do ubicia, a ponadto ma spełniać rolę BSB.

Rada: Dark Castellan (Emo) ma już sam z siebie dobre parametry obronne. 6 WS i 5 T i Stubborn to wszystko czyni go trudnym do zabicia już na starcie dla zwykłych żołnierzy. I w zasadzie tak powinno być, gdyż nasz BSB nie ma szans przetrwać starcia z prawdziwymi klepaczami wroga. Powinien być on jak najtańszy punktowo, gdyż główna siła CHD leży w jednostkach, a nie w dowódcach. Ma być on z założenia nie do zabicia dla zwykłych oddziałów jak najmniejszym kosztem.

Kiedy warto brać Kasztelana do armii?
- Posiadasz Helupę/ - Masz dużo oddziałów na stole / - Chcesz wzmocnić kloc piechoty.
Spokojnie możemy zrezygnować z jego wyboru jeśli bazujesz na jednostkach nie korzystających z morale takich jak Ciuchcie, czy K'daai. Wtedy Gleaming Pendant z jednorazową re-rolką na jakimś oddziale powinien nam wystarczyć. Drugi przypadek istnieje wtedy, kiedy grasz CHD ofensywnie. Gość nie nadąży za szybkimi jednostkami, a w walce wręcz niewiele zrobi, chyba że jest na dywanie.

Pełna obrona:

1 Dark Castellan @ 160/167.0 Pts
Blackshard Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0] / Dragon helm 10 pkt +2 pkt tarcza- jeśli mamy Propheta, to kasztelanowi lepiej dać Dragonhelma.
Dawnstone [25.0]

- stosunkowo tani, odporny na zwykłe jednostki i nic nie robiący w combacie. Spełnia wszystkie założenia. Ocena: 5

1 Dark Castellan @ 197/207.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
The Mask of the Furnace [65.0]
Hand Weapon / Biting Blade [10.0] / Great Weapon 5 pkt

- drogi punktowo, kowboj, nic nie robi w walce, posiada ochronę nie do przejścia dla zwykłych oddziałów, a w dodatku jest chroniony przed magią ( 0 z detha). Uważam, że nie powinno dawać mu się magicznej broni. Dlaczego? Z eterykami radzi sobie dzięki CR, a tą samą funkcję spełnia Razor Banner lub 2 czar z metalu. Istnieje opcja wystawiania z bronią dwuręczna, całkiem opłacalna jeśli masz magię metalu i scaly skina. Ocena 4

1 Dark Castellan @ 207.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Trickster's Helm [50.0]
Dawnstone [25.0]

- Opcja dobra jedynie na WE. Wrażliwy na magię oraz drogi punktowo, słaba jeśli wrogi oddział ma GW. Ocena 2,5

1 Dark Castellan @ 207.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Trickster's Helm [50.0]
Potion of Toughness [20.0]
Luckstone [5.0]

- To jedyne złożenie BSB, które może pozwolić nam przeżyć starcie z dowolnym klepaczem wroga, nie mówiąc już o zwykłych oddziałach. Drogi, ochrona na 1 turę, wrażliwy na magię. Ocena: 3

1 Dark Castellan @ 207.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Toughness [20.0]

- Drogi punktowo, kowboj i ward 4+ (jeśli nie bierze go prophet), na jedną turę może mieć 8 T, co dla klepaczy jest już problematyczne. W zasadzie to ulepszona wersja BSB z maską. Taki T1001 Ocena: 4

Pół Obrona/ Pół atak:

Tego kasztelana autorem jest: Grolshek

Dark Castellan @ 207.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Black Hammer of Hashut [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]

Jest sv 2+, ward na 5+, a do tego Black hammer, kowboj. Drogi punktowo. Fajnie łączy się z MR. Twardy, a jednocześnie może przywalić. Dobra kombinacja dla Hashuta. Ocena: ???

1 Dark Castellan @ 200/ 205 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Glitering Scales [25.0]
Stone Mantle [40.0] / Talisman of Preservation [45.0]

- dość oryginalne złożenie. -1 do hita, +1 do T powoduje, że gość jest trudny do zabicia dla zwykłych oddziałów nawet jeśli mają GW. Przetestowałem i wolę +1 do T, ale ward 4+ chroni przed 0 z deatcha. Brak sv, wrażliwy na poisona. Zaczyna coś robić w combacie. Ocena: 3

1 Dark Castellan @ 202/207.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Sword of Might [20.0]
Enchanted Shield 5 / Dragonhelm [10.0]

Drogi. Siła 5 jest za słaba na pancerne jednostki, zaczyna coś robić razem z razor banerem. Posiada dobrą ochronę. Ocena 3,5

1 Dark Castellan @ 210.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Bazherak the Cruel [50.0]
Dawnstone [25.0]

- Praktycznie najdroższe możliwe złożenie BSB. Cechuje go dobra ochrona pancerza, a przede wszystkim MR 2, który powoduje, że dowolny nasz klocek piechoty staje się jeszcze bardziej wytrzymały. Ma szansę coś zbić z magii, a MR 2 świetnie łączy się z wardem propheta. Ocena: 4

1 Dark Castellan @ 207.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Black Hammer of Hashut [35.0]
Stone Mantle [40.0]

- Drogi punktowo. Atakuje przed dwurakami z S6. Ma T6. Opłacalne jedynie wtedy, kiedy masz magię Hashuta, dobrze go wesprzeć metalem, gdyż sam z siebie ma ochronę pancerza 3+, wrażliwy na magię. Ocena: 3

1 Dark Castellan @ 195/207.0 Pts
Blackshard Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]/ Dragon helm 10 + 2 pkt shield
Black Hammer of Hashut [35.0]
Dawnstone [25.0]

Drogi, musi mieć Hashuta, magia metalu nie jest już konieczna. Wrażliwy na magię. Ocena: 3

1 Dark Castellan @ 210.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Silvered Steel [45.0]
Talisman of Endurance [30.0]

Drogi punktowo. Ma 2+ sv i 5+ warda. Dosyć dobra ochrona, szczególnie jeśli połączy się ją z MR, niestety nie wzmacnia oddziału jak Pancerz Cruela.
zabawna kwestia, ale jak jedyni możemy dać 2 BSB z sv2+ i dwurakiem jednocześnie (na piechotę). Ocena: 3,5

Pełny atak:

Istnieje tutaj pewny paradoks. Chcemy, aby nasz BSB żył jak najdłużej, ale z drugiej strony nie obchodzi nas to, bo on ma klepać. Szczerze mówiąc, zadanie trudne do wykonania, aby go tak złożyć.

1 Dark Castellan @ 205.0 Pts
Blackshard Armour; Battle Standard
Sword of Strife [40.0]
Potion of Strength [20.0]
Enchanted Shield [5.0]
Seed of Rebirth [10.0]

- Drogi punktowo, kandydat do nagrody Darwina. Ma 5 ataków z S7 jeśli nie zapomnimy wypić +3 do S. Przydaje się Hashut, by nie marnować ataków. Opłaca się go trzymać w oddziale z razor bannerem. Ma regenę na 6+:D. Ocena: ???

1 Dark Castellan @ 207.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Arabyan Carpet [50.0]
Dragonhelm [10.0]
Opal Amulet [15.0]

- Drogi punktowo, całkiem fajna opcja do rozpiski ofensywnej. Istny zjadacz wszelkich skirmishów lub odginaczek. W dodatku od boku może przyblokować większy oddział. Wymaga rozważnej gry. Kowboj. Niestety łatwy do ubicia. Ocena: 4

łącznie 14 w miarę sensownych opcji wystawienia BSB. Więcej nie przychodzi mi do głowy. Może macie jakieś pomysły?
Kolejnym celem będzie sorcerer prophet.

_________________
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!


Ostatnio edytowano 25 lip 2014, o 14:42 przez Never, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 25 lip 2014, o 07:26 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 22:26
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa
=D> Świetna analiza, dobrze się czyta Twoje rozkminy - dawaj propheta :D Albo lepiej khanów :D

_________________
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 25 lip 2014, o 13:17 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2009, o 07:54
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa
Zapomniałeś o najlepszym. Jest sejw, jest ward i uderzenie też nienajgorsze.

Dark Castellan @ 207.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Battle Standard
Black Hammer of Hashut [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Talisman of Endurance [30.0]

_________________
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 29 lip 2014, o 23:50 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2011, o 22:08
Posty: 549
Sorcerer Prophet to postać w naszej armii niezwykle dziwna.

Ani to super czarodziej, ani to klepacz, ani nie jest tani.

Jego mocne strony to bez wątpienia 10 LD, które dobrze służy magii śmierci. Ponadto ma on wysokie walory obronne przeciwko zwykłym oddziałom (tak jak kasztelan), 5 WS, 5 T i 10 LD czynią go trudnym do zabicia dla zwykłych wojowników. Wrodzy klepacze, raczej nie mają z tym problemu.
Dodatkowym plusem jest to, że ma sam z siebie bardzo dobrą zbroję z sv 4+ oraz możliwość wykupienia magicznych zbroi, czym tylko magowie Chaosu mogą się pochwalić i wampirzy Lord. Ponadto jest wyśmienitym inżynierem, o czym nie wolno nam zapominać.

Słabe strony to:
- Niezwykle wysoki koszt punktowy
- Ograniczone szkoły magii (tylko do 4)
- Darkforged weapon (doliczony automatyczny koszt broni), która zapycha slot i nie da się jej wymienić bez starty punktów.
- Marne umiejętności walki wręcz, dokładnie takie jakie ma przeciętny czempion Wojowników Chaosu

Wniosek: Jeden z niewielu przedstawicieli defensywnych magów w warhammerze. Dobre jak na czarodzieja parametry obronne niestety niweluje kompletny brak walorów ofensywnych. Jeśli go wystawiamy musimy pamiętać o zapewnieniu mu odpowiedniej ochrony, nawet przed samym sobą. Gość jest głównym casterem w naszej armii i jego Sepuku w fazie magii jest niestety dość częste. Najlepszą ochronę zapewnia mu oczywiście brak możliwości walki, czyli jest to typowy król bojący się o własne życie, który zostaje na tyłach.

Najczęściej gość powinien stać i pilnować naszych maszyn, a my powinniśmy go chronić. Strata od 450 do 700 punktów może być dla nas naprawdę bolesna.

A to rożne wersje wystawienia Sorcerer-Propheta. Często jego wyekwipowanie decyduje o stylu gry naszej armii i stanowi o sile naszej rozpiski, dlatego jego wystawienie powinno być dobrze przemyślane i wyćwiczone. Niestety CHD nie mogą pozwolić sobie na popełnianie błędów na poziomie lordów, bo są oni po prostu za drodzy. Mamy możliwość dawania mu fiolki Hashuta za 20 pkt, jest to rzecz dyskusyjna, gdyż jest ona dobra na armie posiadające pancerz lub pancernych herosów, czyli: Imperium, Chaos Warriors, od biedy Dark Elfy, Krasnoludy oraz Lizardmeni, którzy lubią wystawiać pancernych herosów lub lordów. Niestety dla reszty armii, które nie noszą pancerza to sporo punktów wyrzuconych w błoto.

Teraz nie ma ocen, a jest tylko krótki opis.

1 Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Hashut; Magic Level 4;
Book of Ashur [70.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Charmed Shield [5.0]

sv 2+, w zasadzie jest to czarodziej zrobiony pod Chalice i szkoły magii o wysokich castach (metal & hashut). Słaba obrona powoduje, że musimy go trzymać z dala od walki. Ruby Ring of Ruin to przydatna maskotka na wszelkie śmiecie.

1 Sorcerer-Prophet @ 395.0 Pts
Lore of Hashut; Magic Level 4;
Book of Ashur [70.0]
Charmed Shield [5.0]
Opal Amulet [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Standart, niewiele się różni od poprzedniego (jest odrobinę bardziej pancerny od tego Propheta z góry.

1 Sorcerer-Prophet @ 375.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4;
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
Earthing Rod [25.0] / discpel scroll 25 pkt

Jest to standard ochronny, sv 2+, 4+ ward i earthing rod powodują, że nasze prophet ma szansę przeżyć bitwę. Przykre miscasty się zdarzają, a rod ma nas od tego uratować. Jeśli nie planujemy wystawiać innych czarodziei to bierzemy oczywiście dispel scrolla lub chalica.

1 Sorcerer-Prophet @ 350.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4;
Dispel Scroll [25.0]
Charmed Shield [5.0]
Opal Amulet [15.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Najtańsza wersja wystawienia propheta. Tak, czy siak wychodzi on drogo punktowo.

1 Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4;
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Arabyan Carpet [50.0]

Latająca wersja propheta, w połączeniu z deathem może być śmiertlenie groźna dla wroga.

1 Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4;
Staff of Sorcery [35.0]
Enchanted Shield [5.0]
Dawnstone [25.0]
Healing Potion [35.0]

Dziwna wersja z dodatkowym dispelem i leczącym potionem. Raczej death lub metal.

1 Sorcerer-Prophet @ 395.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4;
Healing Potion [35.0]
Earthing Rod [25.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Enchanted Shield [5.0]

Wersja również nastawiona na przeżycie.

1 Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4;
Staff of Sorcery [35.0]
The Mask of the Furnace [65.0]

Maskę bierzemy tylko wtedy, kiedy naszej prezerwatywy używa kasztelan lub Tauruk. Ma on +1 do dispela, które dobrze współdziała z chalicem.

1 Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Fire; Magic Level 4;
Armour of Bazherak the Cruel [50.0]
Dawnstone [25.0]
Dispel Scroll [25.0]

Jedna z pierwszych wersji, które mają chronić oddział, gdzie przebywa czarodziej. Nieskuteczna na klepaczy,

1 Sorcerer-Prophet @ 395.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4;
Armour of Destiny [50.0]
Stone Mantle [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Ochrona wcale nie najgorsza, oczywiście pozbywamy się sv, ale za to mamy 4+ warda i 6T.

1 Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4;
Spellshield [20.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Staff of Sorcery [35.0]

Wersja Lorda czarodzieja nastawiona na ochronę własnych oddziałów. Dobrze działa razem z chalicem dość odporna na snajperki.

1 Sorcerer-Prophet @ 395.0 Pts
Lore of Fire; Magic Level 4;
Armour of Bazherak the Cruel [50.0]
Scroll of Shielding [15.0]
Talisman of Endurance [30.0]

Ta opcja wystawienia maga ładnie wspiera nasze oddziały. Rozdaje MR2 oraz zapewnia jednorazowego warda na 4+, a dzięki pancerzu bazraka żadne pociski magiczne nam nie straszne.

1 Sorcerer-Prophet @ 390.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4;
Dispel Scroll [25.0]
Stone Mantle [40.0]
Enchanted Shield [5.0]
Potion of Toughness [20.0]

9 T w jednej turze powinno nas uchronić przed klepaczem, potem nasz mag traci walory obronne.

1 Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4;
The Mask of the Furnace [65.0]
Obsidian Amulet [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4;
Armour of Bazherak the Cruel [50.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Sorcerer-Prophet @ 395.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4;
Trickster's Helm [50.0]
Stone Mantle [40.0]
Ironcurse Icon [5.0]

Śmieszna opcja, która w walce wręcz wcale nie najgorzej się sprawdza, gdyż zbija z powodu T6 i hełmu całkiem sporo ciosów.

1 Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4;
Crown of Command [35.0]
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Scroll of Shielding [15.0]

Wersja nastawiona na pełne wsparcie oddziałów. Nic nie traci z swojej obronności.

1 * Sorcerer-Prophet @ 545.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 4;
The Mask of the Furnace [65.0]
Black Hammer of Hashut [35.0]
1 Great Taurus @ [0.0] Pts

Jedyna broń której należy używać to Czarny Młotek Hashuta tylko pod nasza ojczystą magię.


1 * Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Fire; Magic Level 4;
Sword of Bloodshed [60.0]
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]

6 ciosów dobrze współpracuje z razor bannerem, ochrona nawet niezła, sv 2+ i 5+ ward.

1 Sorcerer-Prophet @ 595.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4;
Daemon Flask of Ashak [100.0]
1 Lammasu @ [0.0] Pts
Magic Level 1; Lore of Fire

Jedyna opcja wystawienia Propheta z flaszką. Najlepiej na lammasu, gdyż ten zapewnia całkiem sporo ochrony.

1 Sorcerer-Prophet @ 600.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4; Darkforged Weapon; Blackshard
Armour
Enchanted Shield [5.0]
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]

1 Bale Taurus @ [0.0] Pts

Standardowa opcja forumowa wystawienia Propheta na byku.

1 Sorcerer-Prophet @ 600.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4;
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Earthing Rod [25.0]

1 Lammasu @ [30.0] Pts
Magic Level 1; Lore of Death; Sorcerous Exhalation

Wersja mocno obronna dzięki lammasu.

1 * Sorcerer-Prophet @ 545.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4;
Black Hammer of Hashut [35.0]
Enchanted Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Great Taurus @ [0.0] Pts

Jedno z ostatnich. Wprawdzie nie ma zionięcia, ale nadal potrafi dobrze walczyć. Starczyło na maga 4 poziom.

1 * Sorcerer-Prophet @ 590.0 Pts
Lore of Hashut; Magic Level 3;
Enchanted Shield [5.0]
Black Hammer of Hashut [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]

1 Bale Taurus @ [0.0] Pts

Ostatnie dwie propozycje to chyba jedyny skuteczny build ofensywny. Działa jedynie, kiedy nasze byczki żyją, a mamy re-rolki warda dla wroga. W dodatku mlotek ładnie kombuje się z hashutem. Skuteczne na demony. Srocerer niestety ma 3 poziom na Bale Taurusie, co może być mocno ryzykownym posunięciem.

_________________
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 30 lip 2014, o 07:52 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 22:26
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa
Narobiłeś się, ale nie napisałeś o moim lataczu - dywaniście :mrgreen:

_________________
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kuźnia Krasnoludów Chaosu
PostNapisane: 30 lip 2014, o 09:56 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2007, o 01:06
Posty: 1317
Never napisał(a):
1 Sorcerer-Prophet @ 400.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4;
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Arabyan Carpet [50.0]

Latająca wersja propheta, w połączeniu z deathem może być śmiertlenie groźna dla wroga.


a to nie ten?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.043s | 12 Queries | GZIP : Off ]