Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 13 lis 2018, o 02:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1518 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 76  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: kilka pytań o Chaos Dwarfy
PostNapisane: 28 lip 2007, o 19:22 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2007, o 15:05
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
witam, przebrnąłem przez listę armii, przez FAQ, przez FAQ Direwolfa, jak i też przez Uściślenia Sędziowskie (z lipca 2007). Nasunęło mi się po drodze kilka pytań:

1. Blunderbussy: Czy mogę wystawić oddział powiedzmy 20 strzelców, i rozstawić ich na zasadzie: pierwszy rank - 10 strzelców, drugi i trzeci rank - po 5? I czy w związku z powyższym dostanę bonus do siły strzału? "Ranks count if at least 4 wide." - powołując się na to uznaję, że tak. Proszę o ewentualne potwierdzenie lub zaprzeczenie, wraz z podaniem powodu.

2. Blunderbussy: "A single character in the front rank will not effect the unit's fire" - Czy oznacza to, że:
a) model pojedynczy nie będzie przeszkadzał nam w strzelaniu i można normalnie walić?
b) prócz modela pojedynczego potrzebna nam w pierwszym ranku jeszcze wymagana liczba modeli rank & file (4)?

3. Gauntlets of Bazhrakk the Cruel (enchanted item): Jeśli wyrzuciłem 1 to hit, a w base contact nie mam żadnego friendly model, ani nie jestem mounted, to sam obrywam? Czy po prostu nic się nie dzieje? [btw: nie czaję sensu tego przedmiotu, słaby jak diabli...]

4. Chalice of Darkness:
oryginał: "You may choose to roll a D3 at the start of either player's Magic Phase. Remove this many dice from both player's magic pools."
polskie tłumaczenie by Bolke & Mifciu: "Możesz rzucić K3 na początku fazy magii każdego z przeciwników. Usuń wyrzuconą liczbę kości z puli mocy obu graczy." Tłumaczenie chyba jeszcze bardziej pogmatwało ten przedmiot...
Przeciwnik ma pierwszą turę. Czy decydując się użyć tego przedmiotu w jego turze magii, jego działanie przechodzi również na moją turę magii?

5. Chalice of Darkness: Używając tego przedmiotu co turę kumuluję rezultaty aż do wyczerpania wszystkich Power Dice u obu graczy? Czy po zakończeniu tury wszystko wraca do stanu "przed"? A jeśli tak, to czy jeśli ja zaczynałem i użyłem tego przedmiotu w turze przeciwnika, to czy na początku drugiej tury mam już komplet kości?

6. Earthshaker: wg. uściśleń sędziowskich ograniczenie ruchu nie działa na lataczy - biorąc pod uwagę, że wg. zasad ruch latacza zaczyna się i kończy na ziemi, dlaczego niby Earthshaker ma na nich nie działać? Jest to dla mnie dość niezrozumiałe...

z góry dziękuję za odpowiedzi. pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2007, o 19:49 
Masakrator

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 23:00
Posty: 2299
1. nie możesz tak ustawić oddziału, wszystkie szeregi muszą być takie same (z wyjątkiem ostatniego)
2.b
3. nic się nie dzieje, a przedmiot bardzo fajny, daje bull centaurowi z dwurakiem S7
4. nie przechodzi
5. działa na jedną turę
6. zapytaj się LS :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2007, o 22:32 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 gru 2006, o 00:23
Posty: 5799
Lokalizacja: Nemezis - Troll Knights
6. wg. direwolfa działa, wg. polhammera nie :( ;), a nadrzędne są polskie uściślenia i nie działa na lataczów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2007, o 05:22 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2007, o 15:05
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Manfred napisał(a):
6. wg. direwolfa działa, wg. polhammera nie :( ;), a nadrzędne są polskie uściślenia i nie działa na lataczów
No tak, tylko zastanawia mnie na czym oparli ten przepis. Bo na logice to chyba nie bardzo... Że na eteralnych trzęsigrunt nie działa to rozumiem, ale latacze? z jakiej paki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2007, o 09:50 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 05:20
Posty: 1614
2 a)

_________________
Lidder napisał(a):
Cytuj:
-There's something large & nurgle-y coming first
To akurat proste - chodzi o podwyżki cen.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2007, o 10:38 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 gru 2006, o 00:23
Posty: 5799
Lokalizacja: Nemezis - Troll Knights
2 oczywiście a)
Nehan jest plewny :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 lip 2007, o 20:45 
Plewa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2007, o 08:22
Posty: 5
Lokalizacja: Poznań
Nehan napisał(a):
3. nic się nie dzieje, a przedmiot bardzo fajny, daje bull centaurowi z dwurakiem S7

razem S8 na lordzie, bullcentaury to piechota, więc mają +2S za dwuraka
http://wfb-pol.org/forum/viewtopic.php?t=3819


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 lip 2007, o 20:01 
Masakrator

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 23:00
Posty: 2299
Tak tak, ja myślałem o herosie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2007, o 19:08 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2007, o 15:05
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Black Hammer of Hashut (magic weapon): +2S. Flammable targets are automatically killed if they take a single wound.

pytanie: wpadam w oddział treekinów. ranię dwa razy. ile modeli schodzi? wydaje mi się, że nie mogę ubić więcej niż jednego na turę, ale wolałbym się upewnić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2007, o 19:11 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 gru 2006, o 00:23
Posty: 5799
Lokalizacja: Nemezis - Troll Knights
ubijasz tyle ile ataków, przynajmniej tak myśle, tak samo chariotów oddział
są 3 dostaną 2 rany z S7 i 2 padają

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2007, o 15:14 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 19:03
Posty: 121
Pytanie natury technicznej.Jaki jest rozmiar podstawki szejka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2007, o 15:32 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 gru 2006, o 00:23
Posty: 5799
Lokalizacja: Nemezis - Troll Knights
jak każda maszyna 40x40

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2007, o 15:37 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 19:03
Posty: 121
Na 100%? :?
Wiesz maszyna maszynie nierówna,Doom Diver ma zdecydowanie większą podstawkę,podobnie trebusz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2007, o 16:29 
Postownik Niepospolity
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 gru 2006, o 00:23
Posty: 5799
Lokalizacja: Nemezis - Troll Knights
żeby maszyna miała większa podstawkę musi to mieć uzwględnione jaką
inaczej 4x4

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2007, o 06:37 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2007, o 07:00
Posty: 534
Lokalizacja: Opole
Witam, dopiero zaczynam przygodę z warhammerem i mam pare pytan odnosnie blunderbussow:
1. czy moge nimi wykonac pelny ruch(marsz) i jeszcze strzelic?
2. czy moge strzelac w reakcji na szarze stojac w odleglosci mniejszej niz polowa zasiegu szarzy wroga?
z góry dziękuję za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2007, o 10:04 
Masakrator

Dołączył(a): 10 gru 2006, o 23:00
Posty: 2299
1. nie, tylko zwykły ruch
2. nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2007, o 08:55 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2007, o 15:05
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
wkładam herosa dwarfów do klocka hobgobosów. czy inne hobgobliny mogą ich wtedy spanikować?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2007, o 10:07 
Wielki Nieczysty Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 gru 2006, o 22:26
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa
Hmmm a analogicznie jak wkładasz bojara ze stubbornem do oddziału kozaków to są stubborn?? Chyba tak..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lis 2007, o 20:06 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2007, o 15:05
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
no właśnie też mi się tak wydaje. to tak jak u O&G - dodajesz orczego obsługanta do maszyny, żeby nie panikowała od gobasków.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: kilka pytań o Chaos Dwarfy
PostNapisane: 31 paź 2009, o 11:25 
"Nie jestem powergamerem"

Dołączył(a): 28 wrz 2009, o 12:47
Posty: 157
Refreshhhhh

i Pytania:
1.BSB hero ChD może byc wsadzony do klocka np: Black Orków?
2.Sztandar Armijny działa na wszystkie jednostki (ChD + hobgobliny+ Gobliny+ Orki), tylko ChD, ChD + Hobgobliny?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1518 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 76  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.136s | 12 Queries | GZIP : Off ]