Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
Re: Nasze rozpiski
jak grasz do CC to czemu nie masz kadaia? jest o wiele lepszy niż 8 bulli niestety, ale taka jest prawda, a do tego 2x 8 bulli to straszne problemy będziesz miała z manewrami
do tego bulle z bannerem muzykiem obowiązkowo, a jeden oddzial z warbannerem i piszę poważnie, osobiście olewam czempiona, albo po prostu nie mam na niego pkt.
do infernali bym dorzucił FCG, i sprawdzają się rzygające halabardy ogniem
fajnie złożony prophet, i jedyny słuszny lore Hasut ! szkoda że mali nie mogą miotać mocą tego loru
do tego bulle z bannerem muzykiem obowiązkowo, a jeden oddzial z warbannerem i piszę poważnie, osobiście olewam czempiona, albo po prostu nie mam na niego pkt.
do infernali bym dorzucił FCG, i sprawdzają się rzygające halabardy ogniem
fajnie złożony prophet, i jedyny słuszny lore Hasut ! szkoda że mali nie mogą miotać mocą tego loru
okej, czyli wywalić jedne bule razem z taurukiem, zwalnia się 600 punktów.
Naprawdę halabardy na gwardii są, aż tak dobre? Wierzyć mi się nie chce x. 17 punktów, zawsze wolałem dopłacić ten punkt i zabijać z Blunderbassy, to jest moc,
Ok, baner z warbanner. Wtedy bule z dwurakami, czy tarczami? Ja zawsze wywalałem muzyka, czempion może przyjąć zawsze kilka hitów i w oddział więcej nie wbiją, a ma gość cios więcej. Z drugiej strony dwuraki ładnie gromią monstery, czy pancerne konnice.
Hmm, dobre uwagi mi dałeś.
Naprawdę halabardy na gwardii są, aż tak dobre? Wierzyć mi się nie chce x. 17 punktów, zawsze wolałem dopłacić ten punkt i zabijać z Blunderbassy, to jest moc,
Ok, baner z warbanner. Wtedy bule z dwurakami, czy tarczami? Ja zawsze wywalałem muzyka, czempion może przyjąć zawsze kilka hitów i w oddział więcej nie wbiją, a ma gość cios więcej. Z drugiej strony dwuraki ładnie gromią monstery, czy pancerne konnice.
Hmm, dobre uwagi mi dałeś.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
buli tylko i wyłącznie z GW, 6S przy 2A to już jest jakiś potencjał, a z 4S czy 5S w szarży od spearów to za mało, a dalej masz 3+SV w CC co przy 5T jest syte
tauruka bym nie wywalał bo się sprawdza, jako samopas
halabardy dają im 5S w CC do tego masz 4S ap a to już jest potencjalne zagrożenie na innych kowbojów czy jakieś odginaczki, 18" + 3M daje 21" maks zasięgu trafia się na 6 ale orła można zabić, na orio mam 2x 16 FCB z bombami, bo przy S&S nie masz - za zasięg
tauruka bym nie wywalał bo się sprawdza, jako samopas
halabardy dają im 5S w CC do tego masz 4S ap a to już jest potencjalne zagrożenie na innych kowbojów czy jakieś odginaczki, 18" + 3M daje 21" maks zasięgu trafia się na 6 ale orła można zabić, na orio mam 2x 16 FCB z bombami, bo przy S&S nie masz - za zasięg
Ludzie, obczajcie tą kminę na generała armii:D
1 Sorcerer-Prophet @ 415.0 Pts
Lore of Hashut; Magic Level 4; Blood of Hashut; Darkforged Weapon;
Blackshard Armour
Trickster's Helm [50.0]
Stone Mantle [40.0]
Potion of Speed [5.0]
Chłopak ma 4 lvl magii Hashuta, do walki wyciąg z byka, ponadto sv3+ (jak wsadzisz na byka ma 2+). Najważniejsze jest to, że to jeden z nielicznych lordów, którzy mają T6, jeżeli dodamy Hełm Trickera to wróg musi re-rolować udane zranienia. A wiecie, co jest najlepsze? Staramy się od 1 tury, rzucić ifkę i nie zdać testu na T, wtedy mamy 7 T!:D. Chytry i doskonały plan na zrobienie kolejnego Iron Deamona w naszej armii.
(tak na serio, wydaje mi się, że ta ochrona jest porównywalna do sv2+ i 4+ warda, co nie zmienia faktu, że ani to ani to strzygi nie powstrzyma).
Ha, tego nie kminiliście prawda?;p
1 Sorcerer-Prophet @ 415.0 Pts
Lore of Hashut; Magic Level 4; Blood of Hashut; Darkforged Weapon;
Blackshard Armour
Trickster's Helm [50.0]
Stone Mantle [40.0]
Potion of Speed [5.0]
Chłopak ma 4 lvl magii Hashuta, do walki wyciąg z byka, ponadto sv3+ (jak wsadzisz na byka ma 2+). Najważniejsze jest to, że to jeden z nielicznych lordów, którzy mają T6, jeżeli dodamy Hełm Trickera to wróg musi re-rolować udane zranienia. A wiecie, co jest najlepsze? Staramy się od 1 tury, rzucić ifkę i nie zdać testu na T, wtedy mamy 7 T!:D. Chytry i doskonały plan na zrobienie kolejnego Iron Deamona w naszej armii.
(tak na serio, wydaje mi się, że ta ochrona jest porównywalna do sv2+ i 4+ warda, co nie zmienia faktu, że ani to ani to strzygi nie powstrzyma).
Ha, tego nie kminiliście prawda?;p
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Postanowiłem wrócić do ofensywnych CHD. Pograłem przez ostatnie dni z Wampirami i Chaos Warriorami, aby potestować rozpę.
Najpierw były wampiry, kolega zagrał standardem wypracowanym przez Gąsiora. Ciężki mecz, z powodu blokowania i odginania crypt horrory szybko się wpakowały w dwuraki CHD, (które po 3 turach combatu spadły). małe K'daai wessały zombie w jedną turę combatu. Punkt zwrotny: Duży mag wpakował się w mortisa i go zjadł. Kloc ghouli obrócił się na dużego K'daai w swojej turze. Najpierw na ifce z 5 kości udało mi się rzucić mały wulkan w ghoule, zginęło ich 14, tracę 3 poziomy:D. Potem duży K'daai od przodu zaatakował strzygę razem z Lordem, który wjechał w boczek. Strzyga wyzwała challange, wiec lord musiał przyjąć. Niestety spadł zanim odpowiedział. Przeżył byczek i zadał, aż dwie rany strzydze (zionął, wypłacił ciosy i przydeptał, ach ten ward 2+ na ogień:D) a właśnie, czy flemming ataki liczą się do Thunderstompy? On mi mówił, że tak. K'aadi zabił BSB wampirzego oraz 8 ghouli, z poisonów K'aadi dostał 3W. Kolejna tura. Ghoule się zregenerowały. Moja tura, Duży K'daai pada od strzygi, postanowiłem uciec od tego klocka i odpuściłem. Wynik: 14 dla wampira. Wampirkowi na stole został główny klocek, i crypty i jedne zombole.
Mi zostały bulki, heros, małe k'aadi (jeden się ostał:D), i kloc hobosów.
Drugi mecz był z chaos warriorami. Wróg miał Lorda i Herosa na deamonic mountach z sv1+ i wardem 3+. Cóż, ciężko powiedzieć, aby bitwa była miarodajna, bo przeciwnik miał pecha w rzutach. K'daai zjadł trole, dwuraki przetrwaly szarżę 2 rydwanów chaosu (wróg miał łącznie 5 impactów i zadał 1 ranę).
Potem w zasadzie była kanapka składająca się z buli od przodu, Bale od boku i dużego K'daai w regiment Chaos Warriorów Tzencha z tarczami i wszystkimi charakterami wroga. Efekt był taki, że Bule spadły, główny mag też, ale przeżył Bale, wróg wycięty. Natomiast, co śmieszne, małe K'daai wpakowały się w warshina i... spaliły się zanim go zabiły zadając uprzednio 3W... xD
20:0 dla mnie, ale to przez pecha w rzutach wroga.
Nadal nie jestem w stanie powiedzieć, czy rozpiska ma potencjał, czy nie. Jakie jest wasze zdanie?
1 * Sorcerer-Prophet @ 590.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 3; Darkforged Weapon; Blackshard Armour, Enchanted Shield [5.0], Talisman of Preservation [45.0], Black Hammer of Hashut [35.0]The Other Trickster's Shard [15.0] 1 Bale Taurus @ [0.0] Pts
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 225.0 Pts Blackshard Armour; Shield, Sword of Might [20.0], Dawnstone [25.0] Potion of Foolhardiness [5.0]
30 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 450.0 Pts Great Weapons; Blackshard Armour; Shield
20 Hobgoblin Cutthroats @ 80.0 Pts
20 Hobgoblin Cutthroats @ 80.0 Pts
4 Bull Centaurs Renders @ 310.0 Pts Great Weapons; Heavy Armour; FCG, War Banner [35.0]
5 K'daai Fireborn @ 340.0 Pts 1 K'daai Manburner @ [10.0] Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2400.0
Najpierw były wampiry, kolega zagrał standardem wypracowanym przez Gąsiora. Ciężki mecz, z powodu blokowania i odginania crypt horrory szybko się wpakowały w dwuraki CHD, (które po 3 turach combatu spadły). małe K'daai wessały zombie w jedną turę combatu. Punkt zwrotny: Duży mag wpakował się w mortisa i go zjadł. Kloc ghouli obrócił się na dużego K'daai w swojej turze. Najpierw na ifce z 5 kości udało mi się rzucić mały wulkan w ghoule, zginęło ich 14, tracę 3 poziomy:D. Potem duży K'daai od przodu zaatakował strzygę razem z Lordem, który wjechał w boczek. Strzyga wyzwała challange, wiec lord musiał przyjąć. Niestety spadł zanim odpowiedział. Przeżył byczek i zadał, aż dwie rany strzydze (zionął, wypłacił ciosy i przydeptał, ach ten ward 2+ na ogień:D) a właśnie, czy flemming ataki liczą się do Thunderstompy? On mi mówił, że tak. K'aadi zabił BSB wampirzego oraz 8 ghouli, z poisonów K'aadi dostał 3W. Kolejna tura. Ghoule się zregenerowały. Moja tura, Duży K'daai pada od strzygi, postanowiłem uciec od tego klocka i odpuściłem. Wynik: 14 dla wampira. Wampirkowi na stole został główny klocek, i crypty i jedne zombole.
Mi zostały bulki, heros, małe k'aadi (jeden się ostał:D), i kloc hobosów.
Drugi mecz był z chaos warriorami. Wróg miał Lorda i Herosa na deamonic mountach z sv1+ i wardem 3+. Cóż, ciężko powiedzieć, aby bitwa była miarodajna, bo przeciwnik miał pecha w rzutach. K'daai zjadł trole, dwuraki przetrwaly szarżę 2 rydwanów chaosu (wróg miał łącznie 5 impactów i zadał 1 ranę).
Potem w zasadzie była kanapka składająca się z buli od przodu, Bale od boku i dużego K'daai w regiment Chaos Warriorów Tzencha z tarczami i wszystkimi charakterami wroga. Efekt był taki, że Bule spadły, główny mag też, ale przeżył Bale, wróg wycięty. Natomiast, co śmieszne, małe K'daai wpakowały się w warshina i... spaliły się zanim go zabiły zadając uprzednio 3W... xD
20:0 dla mnie, ale to przez pecha w rzutach wroga.
Nadal nie jestem w stanie powiedzieć, czy rozpiska ma potencjał, czy nie. Jakie jest wasze zdanie?
1 * Sorcerer-Prophet @ 590.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 3; Darkforged Weapon; Blackshard Armour, Enchanted Shield [5.0], Talisman of Preservation [45.0], Black Hammer of Hashut [35.0]The Other Trickster's Shard [15.0] 1 Bale Taurus @ [0.0] Pts
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 225.0 Pts Blackshard Armour; Shield, Sword of Might [20.0], Dawnstone [25.0] Potion of Foolhardiness [5.0]
30 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 450.0 Pts Great Weapons; Blackshard Armour; Shield
20 Hobgoblin Cutthroats @ 80.0 Pts
20 Hobgoblin Cutthroats @ 80.0 Pts
4 Bull Centaurs Renders @ 310.0 Pts Great Weapons; Heavy Armour; FCG, War Banner [35.0]
5 K'daai Fireborn @ 340.0 Pts 1 K'daai Manburner @ [10.0] Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 85
Total Army Cost: 2400.0
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Zasady specjalne nie przenoszą się na thunderstompy.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 105
Sorcerer 595pkt
Bale Taurus, 4lvl, Hashut/death, charmed shield, dispel scroll, dragonbane gem, korona
(Albo standardowo charmed, prezerwatywa, ds)
3x50 hobosów 3x200 (ew. jakieś cięcia + sztandary)
kdai duży 325
2 Iron daemon war engine 2x 285
1 Hellbound Iron daemon war engine 310
5 stubbornów + 3 klocki smieciowej piechoty. Może nawet uda się coś wypunktować, a jak nie to przynajmniej nie oddaje pkt
Da rade ?
Bale Taurus, 4lvl, Hashut/death, charmed shield, dispel scroll, dragonbane gem, korona
(Albo standardowo charmed, prezerwatywa, ds)
3x50 hobosów 3x200 (ew. jakieś cięcia + sztandary)
kdai duży 325
2 Iron daemon war engine 2x 285
1 Hellbound Iron daemon war engine 310
5 stubbornów + 3 klocki smieciowej piechoty. Może nawet uda się coś wypunktować, a jak nie to przynajmniej nie oddaje pkt
Da rade ?
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
przeciwnik dostaje 200 ty 0, jakbyś miał maszyny to byłoby co blokować
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 105
niestety nie mieszczą się i maszyny i pociągi i kadai, chyba że zamiast kadai'a jakieś strzelanie
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
to po co te gobliny, chcesz latać generałem obok tych klocków ?
Tutaj potrzeba jeszcze sztandaru z immune to psychology dla hobów, szkoły hashuta, bo daje Hate, a im należy dać dwie bornie. Wtedy 40 ataków z hatem może być fajną pestkownicą np na WE lub HE, o ile przeżyją ostrzał.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Rozpa na DMP składana z tego, co mam pomalowane, żeby się nie narabiać
Unnamed2400 Pts - Dawi Zharr Army
1 Sorcerer-Prophet @ 425.0 Pts
General; Lore of Metal; Magic Level 4; Blood of Hashut; Darkforged Weapon;
Pistol; Blackshard Armour
Arabyan Carpet [50.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Hobgoblin Khan @ 70.0 Pts
Spear; Throwing Knives; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts
32 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 449.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
33 Hobgoblin Cutthroats @ 169.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Musician
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Iron Daemon War Engine @ 340.0 Pts
Hellbound; Skullcracker
1 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts
Hellbound; Steam Cannonade
1 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2398.0
Unnamed2400 Pts - Dawi Zharr Army
1 Sorcerer-Prophet @ 425.0 Pts
General; Lore of Metal; Magic Level 4; Blood of Hashut; Darkforged Weapon;
Pistol; Blackshard Armour
Arabyan Carpet [50.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
1 Hobgoblin Khan @ 70.0 Pts
Spear; Throwing Knives; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts
32 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 449.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
33 Hobgoblin Cutthroats @ 169.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Musician
1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Iron Daemon War Engine @ 340.0 Pts
Hellbound; Skullcracker
1 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts
Hellbound; Steam Cannonade
1 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2398.0
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4
Brak BSB, brak małego maga z ds, wiesz co to ryzyko:D
Dzięki temu w tej rozpisce zmieściło się naprawdę sporo. K'daai, Helupa i dwa Irony. Świeże fajne podejście do sprawy.
Ja sugeruję, jeśli chcesz iść w minimalizm to zabierz dywan prophetowi i sztandar razor banner z IG, wtedy masz 100 punktów na 2 rakietę. Armour Piercing możesz dać z metalu, co do dywanu, wydaje mi się on zbędny jeśli mamy maga metalu (chyba warto go brać tylko dla słońca z deatha).
Z moich uwag to tyle, rozpa jest ciekawa i na pewno należy do tych trudniejszych do pokonania;)
Dzięki temu w tej rozpisce zmieściło się naprawdę sporo. K'daai, Helupa i dwa Irony. Świeże fajne podejście do sprawy.
Ja sugeruję, jeśli chcesz iść w minimalizm to zabierz dywan prophetowi i sztandar razor banner z IG, wtedy masz 100 punktów na 2 rakietę. Armour Piercing możesz dać z metalu, co do dywanu, wydaje mi się on zbędny jeśli mamy maga metalu (chyba warto go brać tylko dla słońca z deatha).
Z moich uwag to tyle, rozpa jest ciekawa i na pewno należy do tych trudniejszych do pokonania;)
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Dzięki za opinię Grałem taką ropą na jednym turnieju, ale w styczniu i byłem 11/24 BSB mi się nie sprawdzał, mały mag jest zbędny w tej rozpie. Duży ma się kryć za machinami i dawać im bonusy, dlatego lata Wogóle kminię jak tu 3 ciuchcie wcisnąć
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4