Nasze rozpiski

Chaos Dwarfs

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Khuman »

jak grasz do CC to czemu nie masz kadaia? jest o wiele lepszy niż 8 bulli niestety, ale taka jest prawda, a do tego 2x 8 bulli to straszne problemy będziesz miała z manewrami

do tego bulle z bannerem muzykiem obowiązkowo, a jeden oddzial z warbannerem i piszę poważnie, osobiście olewam czempiona, albo po prostu nie mam na niego pkt.

do infernali bym dorzucił FCG, i sprawdzają się rzygające halabardy ogniem

fajnie złożony prophet, i jedyny słuszny lore Hasut ! szkoda że mali nie mogą miotać mocą tego loru

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

okej, czyli wywalić jedne bule razem z taurukiem, zwalnia się 600 punktów.

Naprawdę halabardy na gwardii są, aż tak dobre? Wierzyć mi się nie chce x. 17 punktów, zawsze wolałem dopłacić ten punkt i zabijać z Blunderbassy, to jest moc,

Ok, baner z warbanner. Wtedy bule z dwurakami, czy tarczami? Ja zawsze wywalałem muzyka, czempion może przyjąć zawsze kilka hitów i w oddział więcej nie wbiją, a ma gość cios więcej. Z drugiej strony dwuraki ładnie gromią monstery, czy pancerne konnice.

Hmm, dobre uwagi mi dałeś.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

buli tylko i wyłącznie z GW, 6S przy 2A to już jest jakiś potencjał, a z 4S czy 5S w szarży od spearów to za mało, a dalej masz 3+SV w CC co przy 5T jest syte

tauruka bym nie wywalał bo się sprawdza, jako samopas

halabardy dają im 5S w CC do tego masz 4S ap a to już jest potencjalne zagrożenie na innych kowbojów czy jakieś odginaczki, 18" + 3M daje 21" maks zasięgu trafia się na 6 ale orła można zabić, na orio mam 2x 16 FCB z bombami, bo przy S&S nie masz - za zasięg

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

Ludzie, obczajcie tą kminę na generała armii:D :mrgreen:

1 Sorcerer-Prophet @ 415.0 Pts
Lore of Hashut; Magic Level 4; Blood of Hashut; Darkforged Weapon;
Blackshard Armour
Trickster's Helm [50.0]
Stone Mantle [40.0]
Potion of Speed [5.0]

Chłopak ma 4 lvl magii Hashuta, do walki wyciąg z byka, ponadto sv3+ (jak wsadzisz na byka ma 2+). Najważniejsze jest to, że to jeden z nielicznych lordów, którzy mają T6, jeżeli dodamy Hełm Trickera to wróg musi re-rolować udane zranienia. A wiecie, co jest najlepsze? Staramy się od 1 tury, rzucić ifkę i nie zdać testu na T, wtedy mamy 7 T!:D. Chytry i doskonały plan na zrobienie kolejnego Iron Deamona w naszej armii.

(tak na serio, wydaje mi się, że ta ochrona jest porównywalna do sv2+ i 4+ warda, co nie zmienia faktu, że ani to ani to strzygi nie powstrzyma).

Ha, tego nie kminiliście prawda?;p
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

=D> wypróbuję

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

słabo :P

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

Postanowiłem wrócić do ofensywnych CHD. Pograłem przez ostatnie dni z Wampirami i Chaos Warriorami, aby potestować rozpę.

Najpierw były wampiry, kolega zagrał standardem wypracowanym przez Gąsiora. Ciężki mecz, z powodu blokowania i odginania crypt horrory szybko się wpakowały w dwuraki CHD, (które po 3 turach combatu spadły). małe K'daai wessały zombie w jedną turę combatu. Punkt zwrotny: Duży mag wpakował się w mortisa i go zjadł. Kloc ghouli obrócił się na dużego K'daai w swojej turze. Najpierw na ifce z 5 kości udało mi się rzucić mały wulkan w ghoule, zginęło ich 14, tracę 3 poziomy:D. Potem duży K'daai od przodu zaatakował strzygę razem z Lordem, który wjechał w boczek. Strzyga wyzwała challange, wiec lord musiał przyjąć. Niestety spadł zanim odpowiedział. Przeżył byczek i zadał, aż dwie rany strzydze (zionął, wypłacił ciosy i przydeptał, ach ten ward 2+ na ogień:D) a właśnie, czy flemming ataki liczą się do Thunderstompy? On mi mówił, że tak. K'aadi zabił BSB wampirzego oraz 8 ghouli, z poisonów K'aadi dostał 3W. Kolejna tura. Ghoule się zregenerowały. Moja tura, Duży K'daai pada od strzygi, postanowiłem uciec od tego klocka i odpuściłem. Wynik: 14 dla wampira. Wampirkowi na stole został główny klocek, i crypty i jedne zombole.
Mi zostały bulki, heros, małe k'aadi (jeden się ostał:D), i kloc hobosów.

Drugi mecz był z chaos warriorami. Wróg miał Lorda i Herosa na deamonic mountach z sv1+ i wardem 3+. Cóż, ciężko powiedzieć, aby bitwa była miarodajna, bo przeciwnik miał pecha w rzutach. K'daai zjadł trole, dwuraki przetrwaly szarżę 2 rydwanów chaosu (wróg miał łącznie 5 impactów i zadał 1 ranę).
Potem w zasadzie była kanapka składająca się z buli od przodu, Bale od boku i dużego K'daai w regiment Chaos Warriorów Tzencha z tarczami i wszystkimi charakterami wroga. Efekt był taki, że Bule spadły, główny mag też, ale przeżył Bale, wróg wycięty. Natomiast, co śmieszne, małe K'daai wpakowały się w warshina i... spaliły się zanim go zabiły zadając uprzednio 3W... xD

20:0 dla mnie, ale to przez pecha w rzutach wroga.

Nadal nie jestem w stanie powiedzieć, czy rozpiska ma potencjał, czy nie. Jakie jest wasze zdanie?

1 * Sorcerer-Prophet @ 590.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 3; Darkforged Weapon; Blackshard Armour, Enchanted Shield [5.0], Talisman of Preservation [45.0], Black Hammer of Hashut [35.0]The Other Trickster's Shard [15.0] 1 Bale Taurus @ [0.0] Pts
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 225.0 Pts Blackshard Armour; Shield, Sword of Might [20.0], Dawnstone [25.0] Potion of Foolhardiness [5.0]
30 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 450.0 Pts Great Weapons; Blackshard Armour; Shield
20 Hobgoblin Cutthroats @ 80.0 Pts
20 Hobgoblin Cutthroats @ 80.0 Pts
4 Bull Centaurs Renders @ 310.0 Pts Great Weapons; Heavy Armour; FCG, War Banner [35.0]
5 K'daai Fireborn @ 340.0 Pts 1 K'daai Manburner @ [10.0] Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts

Models in Army: 85
Total Army Cost: 2400.0
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

Zasady specjalne nie przenoszą się na thunderstompy.

Awatar użytkownika
Grolshek
Administrator
Posty: 7842
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Grolshek »

Zwałował cię. Deptanie jest niepłonące.
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl

Bandzierochlast
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Bandzierochlast »

Sorcerer 595pkt
Bale Taurus, 4lvl, Hashut/death, charmed shield, dispel scroll, dragonbane gem, korona
(Albo standardowo charmed, prezerwatywa, ds)

3x50 hobosów 3x200 (ew. jakieś cięcia + sztandary)

kdai duży 325

2 Iron daemon war engine 2x 285
1 Hellbound Iron daemon war engine 310

5 stubbornów + 3 klocki smieciowej piechoty. Może nawet uda się coś wypunktować, a jak nie to przynajmniej nie oddaje pkt ;)
Da rade ?

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

hobgobów nie rozumiem

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Trzy jednostki po pięćdziesiąt hobgoblinów za 200 punktów każda :)
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

przeciwnik dostaje 200 ty 0, jakbyś miał maszyny to byłoby co blokować

Bandzierochlast
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 105

Post autor: Bandzierochlast »

niestety nie mieszczą się i maszyny i pociągi i kadai, chyba że zamiast kadai'a jakieś strzelanie

Awatar użytkownika
Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2195

Post autor: Kacpi 1998 »

to po co te gobliny, chcesz latać generałem obok tych klocków ?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5210

Post autor: Stan »

Ja dla takich oddziałów widzę trzy funkcje:
1) zapychają core
2) trzymają punkty
3) ogarniają inne śmieci jak slave'y czy zombiaków

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

Tutaj potrzeba jeszcze sztandaru z immune to psychology dla hobów, szkoły hashuta, bo daje Hate, a im należy dać dwie bornie. Wtedy 40 ataków z hatem może być fajną pestkownicą np na WE lub HE, o ile przeżyją ostrzał.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Rozpa na DMP składana z tego, co mam pomalowane, żeby się nie narabiać ;)

Unnamed2400 Pts - Dawi Zharr Army

1 Sorcerer-Prophet @ 425.0 Pts
General; Lore of Metal; Magic Level 4; Blood of Hashut; Darkforged Weapon;
Pistol; Blackshard Armour
Arabyan Carpet [50.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]

1 Hobgoblin Khan @ 70.0 Pts
Spear; Throwing Knives; Light Armour; Shield
Dragonhelm [10.0]
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts

32 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 449.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]

33 Hobgoblin Cutthroats @ 169.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Musician

1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts

1 Iron Daemon War Engine @ 340.0 Pts
Hellbound; Skullcracker
1 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts

1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts
Hellbound; Steam Cannonade
1 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts

1 Hellcannon @ 210.0 Pts
3 Chaos Dwarf Crew @ [0.0] Pts

1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts

Models in Army: 77


Total Army Cost: 2398.0
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549

Post autor: Never »

Brak BSB, brak małego maga z ds, wiesz co to ryzyko:D

Dzięki temu w tej rozpisce zmieściło się naprawdę sporo. K'daai, Helupa i dwa Irony. Świeże fajne podejście do sprawy.

Ja sugeruję, jeśli chcesz iść w minimalizm to zabierz dywan prophetowi i sztandar razor banner z IG, wtedy masz 100 punktów na 2 rakietę. Armour Piercing możesz dać z metalu, co do dywanu, wydaje mi się on zbędny jeśli mamy maga metalu (chyba warto go brać tylko dla słońca z deatha).

Z moich uwag to tyle, rozpa jest ciekawa i na pewno należy do tych trudniejszych do pokonania;)
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Dzięki za opinię :) Grałem taką ropą na jednym turnieju, ale w styczniu i byłem 11/24 ;) BSB mi się nie sprawdzał, mały mag jest zbędny w tej rozpie. Duży ma się kryć za machinami i dawać im bonusy, dlatego lata ;) Wogóle kminię jak tu 3 ciuchcie wcisnąć :D
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

ODPOWIEDZ