Nasze rozpiski
Moderator: esgaroth
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 105
Re: Nasze rozpiski
I co działa ci to kadai+2 pociągi? ?
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
jak się powinno grać irondemonem ? jest bardzo wytrzymały ale w niektórych combatach może utknąć więc proszę kogoś sprytnego o napisane dlaczego jest taki fajny i przez niektórych wystawialny
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 105
myśle że to jest jego głowne zastosowanie. Unbreak, 7/8 T i W pozwala łapać i trzymać niewygodne dla nas oddziały.
wreszcie jakaś ciekawa rozpa, w sumie 5 potworków, ciężko na tym ugrać punkty. Chociaż, gdyby się zastanowić? Z armaty spada lord, khadaii się spala, już jesteś 1000 pkt do przody, hobgobliny można wessać czymkolwiek tak samo jest z naszymi halabardami. Oceniam na 3+. 2 ciuchcie już przetestowałem i mogę śmiało powiedzieć, że rzadko kiedy mogą się zwrócić punktowo. Taka rozpa na 13:7 lub 7:13. A jak wy oceniacie?
Shane Baxter – Chaos Dwarfs
Sorcerer-Prophet: (General), Hashut, Lvl 4, Lammasu, Lvl 1 Death, Charmed Shield, Talisman of Preservation -
545
2 x 10 Chaos Dwarf Infernal Guard: Fireglaives – 2 x 170
20 Hobgoblin Cutthroats: Bows - 100
2 x 20 Hobgoblin Cutthroats - 2 x 80
3 x Iron Daemon War Engine: Hellbound – 3 x 310
K'daai Destroyer - 325
Total - 2400
Shane Baxter – Chaos Dwarfs
Sorcerer-Prophet: (General), Hashut, Lvl 4, Lammasu, Lvl 1 Death, Charmed Shield, Talisman of Preservation -
545
2 x 10 Chaos Dwarf Infernal Guard: Fireglaives – 2 x 170
20 Hobgoblin Cutthroats: Bows - 100
2 x 20 Hobgoblin Cutthroats - 2 x 80
3 x Iron Daemon War Engine: Hellbound – 3 x 310
K'daai Destroyer - 325
Total - 2400
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
nie wiem, to jakiś gość i irlandii z ETC rozkminił. W sumie to go rozumiem, trzeba mieć śmiecia, by odginać
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Od paru dni głowię się nad nowymi rozwiązaniami dla CHD, oto jedno z nich. Uważam, że rozpa zła nie jest. Jestem ciekaw waszego zdania.
2400 Pts - Dawi Zharr Army
1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 165.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Staff of Sorcery [35.0]
1 Dark Castellan @ 135.0 Pts
Battle Standard / Enchanted Shield [5.0]
1 Dark Castellan @ 120.0 Pts
General; Great Weapon; Dragonhelm [10.0]
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 155.0 Pts
Standard; Musician, Standard of Discipline [15.0]
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 130.0 Pts Standard
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 120.0 Pts
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 120.0 Pts
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 120.0 Pts
obie mają hellbounda i działka
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2400.0
2400 Pts - Dawi Zharr Army
1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Chalice of Blood and Darkness [50.0]
1 Daemonsmith Sorcerer @ 165.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Staff of Sorcery [35.0]
1 Dark Castellan @ 135.0 Pts
Battle Standard / Enchanted Shield [5.0]
1 Dark Castellan @ 120.0 Pts
General; Great Weapon; Dragonhelm [10.0]
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 155.0 Pts
Standard; Musician, Standard of Discipline [15.0]
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 130.0 Pts Standard
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 120.0 Pts
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 120.0 Pts
10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 120.0 Pts
obie mają hellbounda i działka
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts
1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts
1 Hellcannon @ 210.0 Pts
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts
Models in Army: 61
Total Army Cost: 2400.0
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Moim zdaniem słaba bo 10 inferali łatwo ubić a castellani są miętcy
Ah, chyba się rąbnąłem. Na Euro maksymalnie 3 oddziały tego samego typu? Nawet w corach?
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!
Chaos Dwarfs (The Legion of Azgorh)
• K'daai Destroyer/War Machine/Hellcannon (max 1)/Chalice of Blood and Darkness, max 4
• Chalice of Blood and Darkness (counts as 2)/Death magic in the army/Dispel Scroll, max 2
• Ashstorm can’t be cast with more than 4 Power Dice
Druga linijka.
• K'daai Destroyer/War Machine/Hellcannon (max 1)/Chalice of Blood and Darkness, max 4
• Chalice of Blood and Darkness (counts as 2)/Death magic in the army/Dispel Scroll, max 2
• Ashstorm can’t be cast with more than 4 Power Dice
Druga linijka.
Aha, okej mój fail, czyli rozpiska do kosza;). Dzięki za znalezienie uwagi.
A to rozpiska bardzo podobna do tych, co grałem kiedyś jak jeszcze czułem ofensywne CHD. Zastanawiam się, czy i teraz mogłyby się sprawdzić. Kiedyś zagon buli mielił całe hordy. Teraz nie wiem jakby to wyglądało. Hashut -> bo hate, jest potrzebny, bo bule dosyć słabo trafiają. W razie czego duży mag może zabić z młotka jak rzuci flammable na kogoś.
1 * Sorcerer-Prophet @ 545.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4;
Enchanted Shield [5.0]
Black Hammer of Hashut [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Great Taurus @ [0.0] Pts
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 220.0 Pts
Blackshard Armour Sword of Might [20.0]Dawnstone [25.0]Charmed Shield [5.0]
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 195.0 Pts
Great Weapon; Blackshard Armour Dragonhelm [10.0]
25 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 300.0 Pts
25 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 300.0 Pts
8 Bull Centaurs Renders @ 420.0 Pts Great Weapons; Sztandar Czempion (wliczony już)
8 Bull Centaurs Renders @ 420.0 Pts Great Weapons; Sztandar, Czempion (wliczony już)
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2400.0
A to rozpiska bardzo podobna do tych, co grałem kiedyś jak jeszcze czułem ofensywne CHD. Zastanawiam się, czy i teraz mogłyby się sprawdzić. Kiedyś zagon buli mielił całe hordy. Teraz nie wiem jakby to wyglądało. Hashut -> bo hate, jest potrzebny, bo bule dosyć słabo trafiają. W razie czego duży mag może zabić z młotka jak rzuci flammable na kogoś.
1 * Sorcerer-Prophet @ 545.0 Pts
General; Lore of Hashut; Magic Level 4;
Enchanted Shield [5.0]
Black Hammer of Hashut [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Great Taurus @ [0.0] Pts
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 220.0 Pts
Blackshard Armour Sword of Might [20.0]Dawnstone [25.0]Charmed Shield [5.0]
1 Bull Centaur Taur'ruk @ 195.0 Pts
Great Weapon; Blackshard Armour Dragonhelm [10.0]
25 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 300.0 Pts
25 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 300.0 Pts
8 Bull Centaurs Renders @ 420.0 Pts Great Weapons; Sztandar Czempion (wliczony już)
8 Bull Centaurs Renders @ 420.0 Pts Great Weapons; Sztandar, Czempion (wliczony już)
Models in Army: 70
Total Army Cost: 2400.0
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!