Nasze rozpiski

Chaos Dwarfs

Moderator: esgaroth

Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2175
Rejestracja: 4 sty 2014, o 14:03

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Kacpi 1998 » 20 paź 2014, o 20:54

razor po to by w kombacie ściemy nie było jakby co :wink: wszelkie ropozycje mile widzane, może banner of ethernal flame zamiast swifta na centaurach ?
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549
Rejestracja: 28 sie 2011, o 22:08

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Never » 20 paź 2014, o 20:59

infernal guardia z blunderami ma sv3+, do walki wręcz bym ich nie pchał, są za drodzy. Musisz polegać na strzelaniu, pomyśl nad tym sztandarem, Eternal Flame, albo Sfiwtness. Wtedy strzelają na 16 cali zamiast 15. Szczegół, ale ma znaczenie.

Grolschek wie, co to 6 na blunderach i wyrzucenie 75 hitów:D, na Rivendell graliśmy tak i uważam, że to sensowny oddział.

A Infernal Ironsworni mają tendencje do grzęźnięcia w demigryfach i wszystkim, co ma sv1+. -2 do sv to za mało niestety i potrzeba jeszcze tego dodatkowego -1. Rozstawiałbym ich w hordzie, albo po 7 w szeregu.
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2175
Rejestracja: 4 sty 2014, o 14:03

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Kacpi 1998 » 20 paź 2014, o 21:19

też nie chcę infernali pchać do walki ale z ruchem 3 to raczej nie ja decyduję co z czym walczy :wink:
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549
Rejestracja: 28 sie 2011, o 22:08

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Never » 21 paź 2014, o 10:56

Rozpiska na 2400, niestety na Euro nielegalna. Zastanawiam się jak ją dostosować do Euro. Przy obecnym złożeniu Chalice & K'daai sloty na maszyny wynoszą 2... Paranoja xD. Jakieś pomysły jak złożyć rozpę, aby nie straciła na sile?

1 Daemonsmith Sorcerer @ 170.0 Pts
General; Lore of Metal; Magic Level 2;
Staff of Sorcery [35.0]
Enchanted Shield [5.0]

1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 2;
Chalice of Blood and Darkness [50.0]

1 Dark Castellan @ 210.0 Pts
Great Weapon; Battle Standard
Armour of Bazherak the Cruel [50.0]
Dawnstone [25.0]

2x 10 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 360.0 Pts
Fireglaives; Musician

25 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 355.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [35.0]

2 x Deathshrieker Rocket Launcher @ 200.0 Pts
2 x Magma Cannon @ 290.0 Pts

1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts Hellbound
1 K'daai Destroyer @ 325.0 Pts

Models in Army: 59
Total Army Cost: 2400.0

A to na Wrocław:

Unnamed1600 Pts - Dawi Zharr Army

1 Daemonsmith Sorcerer @ 180.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 2;
Chalice of Blood and Darkness [50.0]

1 Bull Centaur Taur'ruk @ 220.0 Pts
Blackshard Armour
Dawnstone [25.0]
Sword of Might [20.0]
Charmed Shield [5.0]

14 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 188.0 Pts Standard; Musician

9 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 212.0 Pts
Fireglaives; FCG
Banner of Eternal Flame [10.0]


5 K'daai Fireborn @ 340.0 Pts
1 K'daai Manburner @ [10.0] Pts

1 Iron Daemon War Engine @ 310.0 Pts Hellbound;

3 Bull Centaurs Renders @ 150.0 Pts
Shields; Standard; Musician

Models in Army: 37
Total Army Cost: 1600.0
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Rejestracja: 12 gru 2006, o 22:26
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa
Kontakt:

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Nijlor » 23 paź 2014, o 11:07

Jakies pomysły na nowy limit punktowy?

lord + bsb + ??
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Rejestracja: 7 wrz 2010, o 15:24
Lokalizacja: Pszczyna

Re: Nasze rozpiski

Post autor: RedScorpion » 23 paź 2014, o 11:56

U nas z racji posiadania tylko jednego lorda to raczej niewiele się zmieni. Może tylko Tauruk będzie się częściej pojawiał.

Kamil.Sz
Kradziej
Posty: 997
Rejestracja: 10 wrz 2007, o 15:50
Lokalizacja: Lublin- Moria

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Kamil.Sz » 23 paź 2014, o 12:54

Można próbować dawać dwóch lordów zamiast lorda i smitha.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Rejestracja: 12 gru 2006, o 22:26
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa
Kontakt:

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Nijlor » 23 paź 2014, o 13:29

=D> Eko - Hashut + death/metal fajnie by wyglądał :)
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Kamil.Sz
Kradziej
Posty: 997
Rejestracja: 10 wrz 2007, o 15:50
Lokalizacja: Lublin- Moria

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Kamil.Sz » 23 paź 2014, o 19:05

Próbowałem wcisnąć drugiego lorda ale to wymaga cięcia w maszynach albo rezygnację z kadaja, co IMO jest nieopłacalne. Lepiej chyba wziąć więcej khanów.
Nowy lore dość słabo kombuje się z ChD, za dużo na tej erracie nie skorzystamy :? .
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2175
Rejestracja: 4 sty 2014, o 14:03

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Kacpi 1998 » 23 paź 2014, o 19:19

4 lev na taurusie z przedmiotami za 100pkt i fiolką 645pkt więc ja będę korzystał :P
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549
Rejestracja: 28 sie 2011, o 22:08

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Never » 23 paź 2014, o 22:32

chyba limit punktowy do przedmiotów magicznych nadal będzie obowiązywał. Ponadto jak na stołach będą biegali sami lordowie i herosi to trzeba brać deatha, rakiety i wszystko co może stłuc 2 VC Strigoi.

Faktycznie CHD mało na tym skorzysta, ach ten jeden tylko wybór lorda... Dzięki FW mamy super drogiego lordo-maga... 300 pkt... #-o
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2175
Rejestracja: 4 sty 2014, o 14:03

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Kacpi 1998 » 23 paź 2014, o 23:39

blood of haszut nie liczy się do limitu 100pkt
teraz możemy wziąć 20+ khanów na wilkach :wink:
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746

Kamil.Sz
Kradziej
Posty: 997
Rejestracja: 10 wrz 2007, o 15:50
Lokalizacja: Lublin- Moria

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Kamil.Sz » 24 paź 2014, o 06:29

Jak sądzicie opłaca się brać nowy lore na małym magu? Zawsze dodatkowa odginaczka się przyda.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Rejestracja: 12 gru 2006, o 22:26
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa
Kontakt:

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Nijlor » 24 paź 2014, o 07:35

Lepiej wziąć więcej Khanów ;)
Obrazek

Chłopska Bretka ;) : W/R/P: 4/2/4

Kamil.Sz
Kradziej
Posty: 997
Rejestracja: 10 wrz 2007, o 15:50
Lokalizacja: Lublin- Moria

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Kamil.Sz » 24 paź 2014, o 07:55

Khanów nigdy za dużo.
Jedyne co możemy zystać na tych zmianach to potencjalne złagodzenie ograniczeń w kwestii maszyn i death+kielich.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2175
Rejestracja: 4 sty 2014, o 14:03

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Kacpi 1998 » 26 paź 2014, o 13:06

Kacpi 1998 pisze:
Sorcerrer-prophet 4lev Haszut, Bale taurus, Black hammer of Haszut, Talisman of preserwation, Enchanted shield, Scroll of shielding 625pkt

Hobgoblin khan, giant wolf, light armour, Dragonhelm, Shrieking blade 74pkt

31 Infernal guard, hailshot blunderbusses, fcg, razor banner 633pkt

Deadshriker rocket luncher 100pkt
Deadshriker rocket luncher 100pkt
Deadshriker rocket luncher 100pkt
3 Bull centaurs renders, tarcze, muzyk, sztandar, Banner of swiftness 165pkt
27 Infernal ironsworns, fcg, Glaeming pennant 492pkt

Hellcannon 210pkt

racem 2499pkt
Za mną pierwsze 3 gry chaos dwarfami i mam pewne wnioski:
-armia nie jest przegięta choć ma potencjał
-prophet na byku wymiata, w każdej bitwie się spłacił i nie oddał punktów, w drugiej grze został sam prophet bez byka na ostatniej ranie więc punktów brak :) , w trzeciej został sma byk na ostatniej ranie więc przeciwnik dostaje tylko 100pkt za zabicie generała :)
-khan wypadł bardzo pozytywnie, myślałem, że będzie tylko odginał a zniego jest niezły kozak, zniszczył kilka oddziałów skinków, 3 sabersuski i dowódcę oddziału bretońskiego, chyba wezmę ich więcej następnym razem
-inferale z blunderbussami to fajna sprawa zarówno w strzelaniu jak i w walce
-infernal ironsworns wypadli mi trochę słabiej bo każdy ich pestkował i rzadko kiedy do walki wchodzili
-deadshrikery się sprawdziły, głównie w starciu z morzem skinków, duży/mały templejt z siłą 3 na wytrzymałość 2 robi swoje :wink:
-bullcentaury też dobrze wypadły, sv 1+ pozwalał na systematyczne przebijanie się przez fale skinków i zniszczyły też bretońskiego pegazistę (zaszarzował na mnie od tyłu i wbił żadnej rany,zdałem stedfasta i się zreformowałem, w następnej turze też zero ran ale miałem sztandar i go pogoniłem)
-hellcannon wypadł słabo ale to pewnie przez rzuty i paringi
-magia haszuta jest świetna głównie przez klątwę uniemożliwiającą szrżę

Ogólnie mam bardzo pozytywne wrażenia, armia bardzo mi się podoba teraz nie tylko pod względem modeli i klimatu ale pod względem gry. Jedyny większy problem miałem z oddziałem 24 ogrów z bohaterami i bsb ze sztandarem odbijania czarów na 2+ ze względu na rozpiskę bo nie miałem magmacannonów a do zćwiartowania (otrzymania połowy punktów) zabrakło mi 2 ogrów :cry:
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746

Awatar użytkownika
Never
Chuck Norris
Posty: 549
Rejestracja: 28 sie 2011, o 22:08

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Never » 27 paź 2014, o 22:00

Fajna relacja oby tak dalej, a jak w walce wręcz sobie radzili Infernal Ironsworni?

Miałeś jakąś dobrą fazę z strzelaniem blunderbassow? Jakiś wrogi oddział padł?;D
Potem pojawił się Tauruk, no ten to rzeczywiście ma to co trzeba, gaz w nogach, postawę, może przywalić i odparować cios, umie zasuwać jak dziki! Gdyby nie ta jego francowata pięta!

Kacpi 1998
Masakrator
Posty: 2175
Rejestracja: 4 sty 2014, o 14:03

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Kacpi 1998 » 27 paź 2014, o 22:46

blanderbusy to nr 2 w tej rozpisce (nr 1 prophet na byku :twisted: )
bitwa z bretonią 10-10 nic nie zrobili ale żaden nie spadł bo ja mu wrzycałem na klocek ash storm a on flesh to stone
bitwa z ogrami 6-14 w dwie fazy strzelania zestrzelili jakieś 12 ogrów bez żadnych czarów
bitwa z lizakami 17-3 zestrzelili 2 oddziały skinków, oddział salamander a na koniec w pełni sił (31 chłopa) wklepali się razem z ironswornami i bykiem (bez propheta) w klocek 30 temple guardów ze slanem i po 2 turach go rozkręcili (zostało 2 :lol2: )

ironsworni
w 1 uciekli za stół z powodu mojego błędu (zaklarowałem flee na szarżę kawy i nie zauważyłem pegazów)
w 2 trzymali punky
w 3 z powodu salamander zostało 10 ale bez nichblunderbusy nie dały by rady

4 miejsce naturnieju ale myślę, że w najbliższym czasie będę rzadziej turniejował chadekami bo mam pomalowaną armię tombkingów a chaos dwarfy wszystkie czarne ale biorę się do roboty :wink:
Projekt Mordheim-Łowcy Czarownic viewtopic.php?f=10&t=43961&p=1499746#p1499746

Awatar użytkownika
Gąszczu
Mudżahedin
Posty: 249
Rejestracja: 8 lis 2007, o 20:00
Lokalizacja: Wrocław <> Poznań

Re: Nasze rozpiski

Post autor: Gąszczu » 6 lis 2014, o 11:17

Czołem Generałowie złych Kraśków, są plany zeby we wrocku zagrac swoj pierwszy turniej Chaośnikami, wczensiej grałem głownie Kraśiami wiec mam kilka pytan do rozpy.

Wstepnie cos takiego

Unnamed1600 Pts - Dawi Zharr Army

1 Daemonsmith Sorcerer @ 175.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 2; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
Scroll of Shielding [15.0]
Enchanted Shield [5.0]
Ruby Ring of Ruin [25.0]

1 Daemonsmith Sorcerer @ 170.0 Pts
Lore of Metal; Magic Level 2; Ensorcelled Hand Weapons; Blackshard Armour
Dispel Scroll [25.0]
Dragonhelm [10.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Hobgoblin Khan @ 59.0 Pts
Throwing Knives; Light Armour
Tormentor Sword [5.0]
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts

1 Hobgoblin Khan @ 83.0 Pts
Spear; Throwing Knives; Light Armour
Shield of Ptolos [25.0]
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts

1 Hobgoblin Khan @ 58.0 Pts
Spear; Throwing Knives; Light Armour
1 Giant Wolf @ [0.0] Pts

30 Hobgoblin Cutthroats @ 162.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician

30 Hobgoblin Cutthroats @ 162.0 Pts
Bow; Throwing Knives; Light Armour; Standard; Musician

28 Chaos Dwarf Inferal Guard @ 391.0 Pts
Blackshard Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Slavery [35.0]

1 Deathshrieker Rocket Launcher @ 100.0 Pts


1 Hellcannon @ 210.0 Pts


Models in Army: 100


Total Army Cost: 1570.0




Shrinker czy Magma Cannon, i Czy wgl opcja 2 sorcererów (death i metal ) jest opłacalna? Widziałem że wielu z was na taki format kozysta z Centaurów ale mnie 2 A z ws 4 bez hate za 50 pkt nie przekonują. Co myślicie jako bardziej doswiadczeni generałowie? :D 30 pkt zostaje na ew zmiane na Magme.
Ostatnio zmieniony 6 lis 2014, o 16:50 przez Gąszczu, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Rejestracja: 7 wrz 2010, o 15:24
Lokalizacja: Pszczyna

Re: Nasze rozpiski

Post autor: RedScorpion » 6 lis 2014, o 11:22

Obrób rozpiskę i zachowaj kolejność hero/core/special/rare będzie łatwiej czytać i doradzać.

Jak khanowi dasz tarczę to traci fast cavalry. Hellbound na rakiecie raczej nie ma sensu to tak na szybko.

ODPOWIEDZ