Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 18 sie 2018, o 15:35

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3908 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 192, 193, 194, 195, 196
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 14 maja 2018, o 19:29 
Wałkarz

Dołączył(a): 16 wrz 2014, o 21:08
Posty: 62
Merrol napisał(a):
Trudno no cóż . W takim razie moze zobacze forge wardens. Co oznacza w Forge Gun always hit on 2+
Nawet za daleki zasieg jest na 2+ i co z reszta minusow za zaslone czy po ruchu wliczam je czy nie.


Jest to najwyzszy priority modifier co znaczy - ta zasada jest nadrzedna nad minusami za ruch czy cover. Inaczej mowiac, zawsze trafiasz na 2+ dopoki nie trafisz na cos z zasada przeciwna. (np. nie moze byc lepiej trafione niz na 4+).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 28 maja 2018, o 15:53 
Wałkarz

Dołączył(a): 28 gru 2017, o 16:49
Posty: 58
Ja jestem tylko małym dwarfowym lamerkiem, ale dorzucę swoje 3 grosze:

1. Dlaczego 'Hewn out of Mountains' dodaje +1CV, a nie -1CR? Mam wrażenie, że to nie jest jakaś super-antymagiczna cecha +1CV (-1CR wygląda dużo groźniej)!
2. 'Rune of revocation' jest super-hiper-mocna ;) Więc mając ją do rzucenia każdy przeciwnik wpuści jedną inną, aby zachować kostki na nią...
3. Forge Wardens z always hit on 2+ i siłą 3 bez AP nadaje się tylko do koszenia nieopancerzonych przeciwników. A mam wrażenie, że takich wcale wielu nie ma. Gdyby chociaż mieli GW, lub tarcze to mogliby coś sensownego w zwarciu osiągnąć.
4. Mam wrażenie, że nie ma zbyt wielu przeciwników z gigantic dla których armata by miała +1 to hit. Dodatkowo sama armata nie jest large, więc własne oddziały doskonale zasłaniają jej pole widzenia :(
5. Holdstone powinien dodatkowo działać na włócznie. Bonusy do włóczni po przyjęciu szarży to chyba jedyna reguła, dla której boki i tył nie są dla holdstone frontem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 28 maja 2018, o 20:36 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2194
Lokalizacja: Oleśnica
WarX napisał(a):
Ja jestem tylko małym dwarfowym lamerkiem, ale dorzucę swoje 3 grosze:

1. Dlaczego 'Hewn out of Mountains' dodaje +1CV, a nie -1CR? Mam wrażenie, że to nie jest jakaś super-antymagiczna cecha +1CV (-1CR wygląda dużo groźniej)!
2. 'Rune of revocation' jest super-hiper-mocna ;) Więc mając ją do rzucenia każdy przeciwnik wpuści jedną inną, aby zachować kostki na nią...
3. Forge Wardens z always hit on 2+ i siłą 3 bez AP nadaje się tylko do koszenia nieopancerzonych przeciwników. A mam wrażenie, że takich wcale wielu nie ma. Gdyby chociaż mieli GW, lub tarcze to mogliby coś sensownego w zwarciu osiągnąć.
4. Mam wrażenie, że nie ma zbyt wielu przeciwników z gigantic dla których armata by miała +1 to hit. Dodatkowo sama armata nie jest large, więc własne oddziały doskonale zasłaniają jej pole widzenia :(
5. Holdstone powinien dodatkowo działać na włócznie. Bonusy do włóczni po przyjęciu szarży to chyba jedyna reguła, dla której boki i tył nie są dla holdstone frontem...


1. Tak jak mówisz - wydaje ci się ;) Wielu uważa, że Hotm to uboga wersja magic resistance (1), ale według mnie jest lepsze ponieważ dziala też na Buffy rzucane przez przeciwnika :) Ta zasada działa mocno psychologicznie na gracza przez co traca więcej kostek na rzucanie magii, a sytuacji w których przeciwnik rzuca kostkami i z ciężkim westchnieniem mówi, że "weszło", a ja mu odpowiadam, że gdyby nie grał na krasnoludy to by weszło miałem dziesiątki :) Czasem nawet po 2 zaklęcia na grę nie wchodzą przez tą jedną zasadę.

2. Nie grałem to się nie wypowiem.

3. Fluffowo fajnie, ponieważ strzelają podobnie jak Flame Thrower, ale S3 i AP0 to trochę mało, powinni podnieść sile, ap i cenę.

4. To jest akurat wielki plus, ponieważ armatę można ukryć przed przeciwnikiem za własną piechotą, a jednocześnie strzelać do preferowanych celów tzn. Monsterów :)

5. Holdstone i tak już jest bardzo dobrym przedmiotem którego dużą zaletą jest względnie niska cena, gdyby dawał dodatkowy bonus dla jednostek z włóczniami to jego cena poszłaby do góry, a wtedy jednostki z hand weaponami niepotrzebnie by ucierpiały na tym :) Trzeba pamiętać, że dzięki możliwości używania supporting ataków oddział włóczni z holdstonem dalej bije z dodatkowego szeregu :)

Pozdrawiam.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 29 maja 2018, o 13:09 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2016, o 20:00
Posty: 628
No Slejer, jestem pod wrażeniem... :')))

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 29 maja 2018, o 13:37 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 2194
Lokalizacja: Oleśnica
Widzisz, zawsze mozesz sie czegos nauczyc :D

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 21 lip 2018, o 21:18 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2015, o 08:52
Posty: 138
Lokalizacja: Kraków
Mając rune magiczego ruch na kowadle i u kowala lub standarze of wisdom moge rzucic ta sama rune na jeden odział w tej samej turze tak zeby wykonal w sumie ruch 12' lub nawet 18' majac trzy runy ?

_________________
eMperem
Fear is the path to the dark side


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 21 lip 2018, o 23:52 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2194
Lokalizacja: Oleśnica
Nie. Wynika to z opisu magical move z rulebooka:

Cytuj:
If a unit has already done a Magical Move in this Magic Phase, it cannot move again.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 22 lip 2018, o 19:25 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2015, o 08:52
Posty: 138
Lokalizacja: Kraków
Ok. Wiedzialem ze brzmi to dosc niewiarygodnie tylko nie moglem znales opisu.

_________________
eMperem
Fear is the path to the dark side


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3908 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 192, 193, 194, 195, 196

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.038s | 11 Queries | GZIP : Off ]