Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
Dobry.
Pytania o kowadło
1. Czy opłaca się je okopać zamiast organek jak mam inżyniera?
2. Czy kowadło jak każda maszyna może się ruszyć (3")?
3. Jeśli 2 tak, to czy po tym ruchu może czarować.
4. IR. Rozumiem że kowadło nie jest magicznym przedmiotem ani umiejętnością więc przy dwóch 6 czar wchodzi jak złoto, bezkarnie i bez możliwości dispelowania. Czy mogę rzucać w tej fazie magii nastepne jak mi kości zostały?
Tyle. Pewnie pójdzie na półkę, ale na razię chcę się nim pobawić skoro Pan Mikołaj był tak miły.
Garland
Pytania o kowadło
1. Czy opłaca się je okopać zamiast organek jak mam inżyniera?
2. Czy kowadło jak każda maszyna może się ruszyć (3")?
3. Jeśli 2 tak, to czy po tym ruchu może czarować.
4. IR. Rozumiem że kowadło nie jest magicznym przedmiotem ani umiejętnością więc przy dwóch 6 czar wchodzi jak złoto, bezkarnie i bez możliwości dispelowania. Czy mogę rzucać w tej fazie magii nastepne jak mi kości zostały?
Tyle. Pewnie pójdzie na półkę, ale na razię chcę się nim pobawić skoro Pan Mikołaj był tak miły.
Garland
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
1. Nie, za 25 punktów dajesz kowalowi warda 2+ na strzelanie i magiczne pociski.Garland the Ironfart pisze:Dobry.
1. Czy opłaca się je okopać zamiast organek jak mam inżyniera?
2. Czy kowadło jak każda maszyna może się ruszyć (3")?
3. Jeśli 2 tak, to czy po tym ruchu może czarować.
4. IR. Rozumiem że kowadło nie jest magicznym przedmiotem ani umiejętnością więc przy dwóch 6 czar wchodzi jak złoto, bezkarnie i bez możliwości dispelowania. Czy mogę rzucać w tej fazie magii nastepne jak mi kości zostały?
Garland
2. Tak.
3. Nie.
4. Tak.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Jak grasz na 10000 to czemu nie, na mniejsze punkty raczej nie polecam.
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
ja jutro gram na 3000 i idzie. Kowal będzie miał zjadaczkę i Rune of Balance. Obiecuję sobie silną antymagię. Ale zgadzam się z przedmówcą że słabo to wygląda. Jest jednak jeden przeciwnik gdzie jest bezcenne. Lizaczki. Przy ich typowych rozpiskach z samymi harcownikami i lataczami (też w skimriszu), to my, Krasnale nie mamy na takich partyzantów zbyt wielu agrumentów. Raz sprawdzałem i działało jak złoto. Ale na co dzień półeczka + duże / towarzyskie bitwy. Chyba.
dam znać jak zadziałało na O&G
Garland
dam znać jak zadziałało na O&G
Garland
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Tak. Te drugie latają w przeciwieństwie do pierwszych. Oba te urządzenia z dobrze grającym jaszczuroloverem spadają jak kaczki. A to obecnie topowa armia, jak rozumiem. Ale oczywiście masz sporo racji. Kowadło to teraz ozdoba naszej kolekcji. Jutro się bawię. Na turniej nie wezmę szybko.
pozdrawiam
Garland
pozdrawiam
Garland
DOBRY
Mam działo , 10 wojów , 10 strzelców z comand groupem razy 2 ,10 kuszników z weteranem i zamawiam minersów . Czy teraz kupno samych oddziałów strzelców się opłaca ?
POZDRO
Mam działo , 10 wojów , 10 strzelców z comand groupem razy 2 ,10 kuszników z weteranem i zamawiam minersów . Czy teraz kupno samych oddziałów strzelców się opłaca ?
POZDRO
Krasnoludy to najbardziej uparty naród w starym i nowym świecie . Lecz żadna rasa nie ma tak dobrego piwa , mocnego spirytusu i mocnej stali.
NIECH ŻYJĄ KRASNOLUDY !!!!!
NIECH ŻYJĄ KRASNOLUDY !!!!!
Kowal Run ma Magic Resistance (1) co daje mu ward save na 6+ przeciwko magii.
1. Czy przeciwko broni magicznej też?
2. Jeśli 1 tak to czy można to łączyć ze zwykłym ward save od pancerza np. ward save 6+ a do tego +1 od magic resistance (1) czyli ostatecznie ward save na 5+?
3. Kowal ma Save na 4+ dodatkowo ward save na 5+ i używa broni ręcznej i tarczy. Który przypadek ma zastosowanie?
a) ma obronę: save na 4+ dodatkowo ward save na 5+ i dodatkowo parry save na 6+
b) ma obronę: save na 4+ dodatkowo ward save na 4+ (ward save 5+ parry save na 6+ się sumują)
4. Czy używając magicznej broni jednoręcznej i tarczy przysługuje parry save (czy to oddzielny rodzaj broni)?
Z góry dziękuję na pomoc.
1. Czy przeciwko broni magicznej też?
2. Jeśli 1 tak to czy można to łączyć ze zwykłym ward save od pancerza np. ward save 6+ a do tego +1 od magic resistance (1) czyli ostatecznie ward save na 5+?
3. Kowal ma Save na 4+ dodatkowo ward save na 5+ i używa broni ręcznej i tarczy. Który przypadek ma zastosowanie?
a) ma obronę: save na 4+ dodatkowo ward save na 5+ i dodatkowo parry save na 6+
b) ma obronę: save na 4+ dodatkowo ward save na 4+ (ward save 5+ parry save na 6+ się sumują)
4. Czy używając magicznej broni jednoręcznej i tarczy przysługuje parry save (czy to oddzielny rodzaj broni)?
Z góry dziękuję na pomoc.
"Pić w samotności to jak srać w towarzystwie"
1) MR dziala tylko na czary. na magiczna bron nie.
2) MR sumuje sie z WSv. tak wiec jak masz WSv6 i MR(1) to od dostajac obrazenia od czaru masz WSv5+
3) odpowiedz c) parry save to ward save. uzywasz najlepszego dostepnego WSv. tak wiec masz AS4+, WSv5+ i nie masz parry bo uzylo sie WSv.
4) nie przysluguje
2) MR sumuje sie z WSv. tak wiec jak masz WSv6 i MR(1) to od dostajac obrazenia od czaru masz WSv5+
3) odpowiedz c) parry save to ward save. uzywasz najlepszego dostepnego WSv. tak wiec masz AS4+, WSv5+ i nie masz parry bo uzylo sie WSv.
4) nie przysluguje
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
WITAM
To znowu ja . Mam pytanie , w opisie zabójcy demonów jest napisane że ma ,, topory zabójców'' . I teraz pytanko co TO jest , i jakie ma właściwości????
To znowu ja . Mam pytanie , w opisie zabójcy demonów jest napisane że ma ,, topory zabójców'' . I teraz pytanko co TO jest , i jakie ma właściwości????
Krasnoludy to najbardziej uparty naród w starym i nowym świecie . Lecz żadna rasa nie ma tak dobrego piwa , mocnego spirytusu i mocnej stali.
NIECH ŻYJĄ KRASNOLUDY !!!!!
NIECH ŻYJĄ KRASNOLUDY !!!!!
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Możesz wybrać albo broń dwuręczną, albo dwie bronie. Cokolwiek nie wybierzesz ranisz na 4+ niezależnie od twardości celu (chyba że bez tej zasady raniłbyś na mniej). +1 do siły w szarży działa normalnie. Tę zasadę mają wszyscy slayerzy, lecz tracą ją jak wybiorą jakąkolwiek runę magiczną.
Pozdrawiam
Garland
Pozdrawiam
Garland
1) nie ma informacji o tym, ze jest jednorazowego uzytku wiec mozna co ture.
2) dziala do poczatku twojej nastepnej tury. jest to napisane przy kazdym wyniku.
2) dziala do poczatku twojej nastepnej tury. jest to napisane przy kazdym wyniku.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Witam, myślę o powrocie do hobby po wielu latach i próbuję ogarnąć zasady 8. edycji
1. Czy jak biorę Ungrima Ironfista i daję sztandar za 100 pkt na slayerów, to może być to MR of Grugni (chyba nie, skoro jest tylko na bsb...)
2. Czy jak temu oddziałowi dam Strollaz Rune, to Ungrim może z nimi zrobić vanguard move?
Z góry dzięki za odpowiedź, pewnie będę jeszcze miał wiele innych pytań
1. Czy jak biorę Ungrima Ironfista i daję sztandar za 100 pkt na slayerów, to może być to MR of Grugni (chyba nie, skoro jest tylko na bsb...)
2. Czy jak temu oddziałowi dam Strollaz Rune, to Ungrim może z nimi zrobić vanguard move?
Z góry dzięki za odpowiedź, pewnie będę jeszcze miał wiele innych pytań
Normalnie. Maszyna w okopach traktowana jest jakby broniła murku, czyli strzelając do niej modele dostają karę -2 do hita za hard cover, a w pierwszej rundzie walki wręcz dostają -1 do hita.
Jedyna różnica - okopy nie zatrzymują kul armatnich.
Jedyna różnica - okopy nie zatrzymują kul armatnich.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator
- Niles Valera, Agitator