Border Princes

Border Princes

Niezależne Forum WFB/9th Age
 
Teraz jest 22 lis 2017, o 13:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 22 kwi 2017, o 20:08 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 1661
Lokalizacja: Oleśnica
Gorn napisał(a):
Czy jeśli w moim polu widzenia jest zarówno przód wrogiego oddziału jak i jego flanka to mogę wybrać na która stronę chce szarżować? Czy jeśli widzę przód to nie ma dyskusji i zawsze muszę się dostawić do przedniego szeregu?


To wszystko zależy od tego w której strefie wrogiego oddziały jesteś, jeżeli większość modeli z pierwszego szeregu w twoim oddziale jest w przedniej strefie wroga, wtedy szarża wykonywana jest na przód, jeżeli zaś większośc modeli z pierwszego szeregu w twoim oddziale jest w bocznej strefie wrogiego oddziału, wtedy szarża wykonywana jest na bok, a jeżeli np 3 modele z pierwszego szeregu są w przedniej i 3 modele są w bocznej strefie przeciwnika, wtedy rzucamy kostką i np. na 4+ szarża wykonywana jest na przednią strefę przeciwnika.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 22 kwi 2017, o 21:20 
Pseudoklimaciarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2017, o 11:14
Posty: 21
U mnie sytuacja akurat była z Vengenace Seekerem czyli pojedynczym modelem. Wyglądało to mniej więcej tak, że w moim polu widzenia był 1 model z przedniego szeregu (ten na skraju) i cały bok. Czyli rozumiem, że w takim przypadku powinienem rzucić kością bo tyle samo moich modeli (1) było w strefie przedniej i w strefie bocznej przeciwnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 22 kwi 2017, o 21:43 
Kradziej
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2011, o 18:24
Posty: 912
Musisz patrzeć na strefy przeciwnika, a nie na swoje, ani na to co ty widzisz bardziej. Chodzi o to, z której strony oddziału jesteś.
Obrazkowo zawsze najlepiej :D
Obrazek
Wiadomo:
Niebieski - oddział wroga
Czerwony- różne pozycje twojego Seekera

Seeker nr1. szarżuje na przód, bo jest całkowicie w strefie przedniej wroga.
Seeker nr2. nie wiadomo gdzie szarżuje, bo jest 50/50 w strefie przedniej i bocznej. Zanim zadeklarujesz szarżę, ustalasz np. 4-6 szarża na przód, 1-3 szarża na bok. Po rzucie deklarujesz, czy chcesz szarżować na tę stronę, którą ustaliła kostka, czy nie szarżujesz w ogóle.
Seeker nr3. szarżuje na bok, bo jest całkowicie w strefie bocznej wroga.

_________________
Sprzedam WoCH/WDG

Polskie tłumaczenie 9th Age :
9th Age PL

Tłumaczenie na zamówienie (np. AoS, Mordheim) => PW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 22 kwi 2017, o 21:50 
Pseudoklimaciarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2017, o 11:14
Posty: 21
Rzeczywiście tak najlepiej :) Moja sytuacja najlepiej odpowiada opcji nr 2, tylko powiedzmy, że mój seeker nie był 50/50 tylko 30/70 (więcej w strefie bocznej). To w takim wypadku też rzucam kością?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 22 kwi 2017, o 22:03 
Niszczyciel Światów
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2009, o 22:34
Posty: 4260
nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 8 maja 2017, o 11:05 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 gru 2006, o 19:53
Posty: 506
Rune Of Storms

The target cannot use
Flying movement for the duration
of the spell.


Czy ten czar kasuje modelowi zasadę FLY ? Chodzi mi o to czy model dalej posiada Light Troops ?


Pozdro Wyrwena


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 8 maja 2017, o 11:12 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 paź 2013, o 12:20
Posty: 1595
Posiada. Musiałby wyłączyć całą zasadę fly.

_________________
Maluję dla Perfectly Painted Studio!

https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/

perfectlypaintedstudio@gmail.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 21 maja 2017, o 20:55 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2007, o 01:03
Posty: 550
Hej,

mam pytanie bo jeden zapis wydaje mi się niejasny - zasada ancient grudge:

*za kazdego King'a dostaje 1 hate na przeciwnika
*za kazdego king'a na war throne dostaje DODATKOWE D3 hate'y do przeciwnika

I pytanie, czy to sie kumuluje i mam D3+1 jednostek przeciwnika do ktorych mam hate czy mam po prostu D3?

Wydaje mi sie ze D3, ale troche wzbudzil ten zapis moja watpliwosc i wole sie upewnic :)

Dzieki!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 21 maja 2017, o 21:21 
Masakrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2012, o 18:23
Posty: 2122
Lokalizacja: Oleśnica
D3+1.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 13 cze 2017, o 20:19 
Pseudoklimaciarz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 mar 2017, o 11:14
Posty: 21
Czy biorąć dwóch (albo i trzech ;) ) Dragon Seekerów mogę wszystkim dać tę samą broń, np. Monster Seekera? Czy Monster Seeker może być tylko jeden w armii tak jak to jest z zestawem runów?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 13 cze 2017, o 21:51 
Chuck Norris
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 mar 2015, o 15:48
Posty: 498
To nie runa, nie ma ograniczeń.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 14 cze 2017, o 21:09 
Falubaz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2010, o 13:54
Posty: 1257
Lokalizacja: warszawa
Czy aby dawać runy na GW trzeba wykupić rune od craft ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 14 cze 2017, o 21:32 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 1661
Lokalizacja: Oleśnica
Na GW nie można dawać run, po prostu na zwykły Hand Weapon dajeśz Rune of Craftsmanship i dzięki temu staje się on GW.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 20 cze 2017, o 13:58 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 9 gru 2016, o 11:10
Posty: 37
dwa szybkie pytania.
Jakie maszyny są wyższe od naszych krasi? z czego to wynika i gdzie tego w booku szukać. chodzi mi o to z czego mogę strzelać przez swój oddział bez żadnych kar. czy to po prostu wynika z zasady takiej że cannony ignorują covery a takie już OG strzelają po coverach więc "nie można" strzelać przez swoje jednostki?
I czy inżynier daje BS maszynie będąc w oddziale czy musi stać sam na polu bitwy obok maszyny?

_________________
Cauliflower napisał(a):
Także chłopy, mniej pedalenia, a więcej combatu i będzie lepiej :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 20 cze 2017, o 23:47 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 1661
Lokalizacja: Oleśnica
kleryk napisał(a):
dwa szybkie pytania.
Jakie maszyny są wyższe od naszych krasi? z czego to wynika i gdzie tego w booku szukać. chodzi mi o to z czego mogę strzelać przez swój oddział bez żadnych kar. czy to po prostu wynika z zasady takiej że cannony ignorują covery a takie już OG strzelają po coverach więc "nie można" strzelać przez swoje jednostki?
I czy inżynier daje BS maszynie będąc w oddziale czy musi stać sam na polu bitwy obok maszyny?


1. Większość maszyn ma wysokość "standard" tak samo jak np. piechota, żeby machina nie mogła strzelać miedzy nią a celem musi stać coś o jeden wyższego, dlatego np krasnoludzkie działo nie może strzelać do wrogiej kawalerii "large" przed którą stoi potwór "gigantic", lub jeżeli przed wrogą piechotą "standard" stoi kawaleria "large". Są także machiny rozmiaru "large" np. Ogrzy Thunder Cannon który jest rydwanem.
2.Inżynier daje BS maszynie w 3" od niego nieważne czy stoi sam, w oddziale czy po uszy w końskich odchodach :P

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 13 lip 2017, o 20:42 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2015, o 08:52
Posty: 109
Lokalizacja: Kraków
Pytanie o Grudge Bustera
1. Po zasarżowaniu uderza Trafienie z uderzenia k6+1 z siłą 5 inicjatywa 10 potem udezra zaloga ze swoja normalna inicjatywa 2 ataki czy 4
2.Lot na 8 cali bez podwajania na 16 cali czy mozna maszerowac.
3. Wielostrzalowiec kuzni to krasnoludzki garłacz 18'S5 wielokrotny strzał itd.

_________________
eMperem
Fear is the path to the dark side


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 13 lip 2017, o 22:21 
Powergamer Rozpiskowy

Dołączył(a): 5 mar 2014, o 14:39
Posty: 41
1. Może wybrać Impakty k6+1 s5 lub swój drugi atak 3d3 ataki s5 ale to z inicjatywą 2 + 2 ataki gościa s4
2. 8 cali zasada rydwan
3. tak i płonące ataki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 13 lip 2017, o 23:17 
Kretozord
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 sie 2010, o 00:27
Posty: 1661
Lokalizacja: Oleśnica
Witek napisał(a):
1. Może wybrać Impakty k6+1 s5 lub swój drugi atak 3d3 ataki s5 ale to z inicjatywą 2 + 2 ataki gościa s4
2. 8 cali zasada rydwan
3. tak i płonące ataki


1. 4 ataki z S4 ponieważ jest tam 2 gości każdy po 2 ataki.

_________________
Obrazek

Galeria Slayera >>klik<<


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 14 lip 2017, o 17:42 
"Nie jestem powergamerem"
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 wrz 2015, o 08:52
Posty: 109
Lokalizacja: Kraków
Ok swietnie ale po tym jak ja zaszarzuje to musza byc impakty ? Potem wybieram tak?
Czyli zasada fly ze moge maszerowac jest mniej wazba od zasady rydwanu ze nie mozna maszerowac . To troche mały ruch co ? Czy gra ktos ta machnką warto robi robote jakies porady , generalnie to chyba tylko wjazdy z boku i tylu i raczej wspomaganie inych klocków tak to widze chyba

_________________
eMperem
Fear is the path to the dark side


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Pytania krótkobrodego - zasady
PostNapisane: 31 lip 2017, o 18:05 
Pseudoklimaciarz

Dołączył(a): 5 lis 2016, o 09:09
Posty: 26
Czołem,
mam pytanie odnośnie Holdstone. Czy jeśli przeciwnik zaszarżuje na mnie z boku/tyłu i aktywuję kamień, to otrzymuje +1/2/3 do wyniku walki za atak z boku/tyłu?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3838 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 187, 188, 189, 190, 191, 192  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Template made by DEVPPL - Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL
[ Time : 0.030s | 10 Queries | GZIP : Off ]