Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Witam, chciałbym skorzystać z okazji, jaką jest nowelizacja przepisów 9th age, i spróbować wrócić do hobby (znowu:)).
Trudno jest nadążyć za tymi zmianami, czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, czy turniejowo taka rozpiska ma rację bytu:
+ Characters +
-Anvil of Power [185pts]
-Dragon Seeker [435pts]: Grim Resolve
. Weapon Runes: Rune of Destruction, Rune of Fury, Rune of Quickening
-Dragon Seeker [395pts]: Monster Seeker
. Weapon Runes: Rune of Precision, Rune of Quickening, Rune of Smashing
-Runic Smith [255pts]: Army General, 3x Battle Runes, Shield
. Runic Items: Rune of Iron
+ Core +
-Clan Marksmen [220pts]: 10x Clan Marksman, Crossbow (4+), Shield
-Clan Marksmen [220pts]: 10x Clan Marksman, Crossbow (4+), Shield
-Clan Warriors [696pts]: Champion, 34x Clan Warrior, Great Weapon, Musician, Shield, Standard Bearer
+ Special +
-Hold Guardians [590pts]: 6x Hold Guardian
-Seekers [255pts]: Champion, Musician, 10x Seeker
-Seekers [255pts]: Champion, Musician, 10x Seeker
-Vengeance Seeker [125pts]
-Vengeance Seeker [125pts]
+ Clan's Thunder +
-Steam Copters [200pts]: Steam Bomber
+ Engines of War +
-Field Artillery [270pts]: Organ Gun (4+)
-Field Artillery [270pts]: Organ Gun (4+)
++ Total: [4496pts] ++
Zastanawiam się, czy na zabójcach demonów nie wymienić Rune of Fury i Rune of Precision na dodatkowe Rune of Quickening, żeby mieli Agility 11 i zawsze uderzali pierwsi. Mam poważne obawy, że jeśli tego nie zrobię, mało kogo zdążą naruszyć, a tak byliby niezłymi straszakami:)
Trudno jest nadążyć za tymi zmianami, czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć, czy turniejowo taka rozpiska ma rację bytu:
+ Characters +
-Anvil of Power [185pts]
-Dragon Seeker [435pts]: Grim Resolve
. Weapon Runes: Rune of Destruction, Rune of Fury, Rune of Quickening
-Dragon Seeker [395pts]: Monster Seeker
. Weapon Runes: Rune of Precision, Rune of Quickening, Rune of Smashing
-Runic Smith [255pts]: Army General, 3x Battle Runes, Shield
. Runic Items: Rune of Iron
+ Core +
-Clan Marksmen [220pts]: 10x Clan Marksman, Crossbow (4+), Shield
-Clan Marksmen [220pts]: 10x Clan Marksman, Crossbow (4+), Shield
-Clan Warriors [696pts]: Champion, 34x Clan Warrior, Great Weapon, Musician, Shield, Standard Bearer
+ Special +
-Hold Guardians [590pts]: 6x Hold Guardian
-Seekers [255pts]: Champion, Musician, 10x Seeker
-Seekers [255pts]: Champion, Musician, 10x Seeker
-Vengeance Seeker [125pts]
-Vengeance Seeker [125pts]
+ Clan's Thunder +
-Steam Copters [200pts]: Steam Bomber
+ Engines of War +
-Field Artillery [270pts]: Organ Gun (4+)
-Field Artillery [270pts]: Organ Gun (4+)
++ Total: [4496pts] ++
Zastanawiam się, czy na zabójcach demonów nie wymienić Rune of Fury i Rune of Precision na dodatkowe Rune of Quickening, żeby mieli Agility 11 i zawsze uderzali pierwsi. Mam poważne obawy, że jeśli tego nie zrobię, mało kogo zdążą naruszyć, a tak byliby niezłymi straszakami:)
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Pamiętaj, że max agility to 10, poza tym nie potrzebujesz na slayerach tyle agility.
Czy w zasadach 2.0 nie zlikwidowano limitu charakterystyk? Poza tym,dlaczego wystarczy mi Ag8? Przecież np.większe demony mają po 9 i więcej.Chciałbym,żeby moi szansę coś zrobić.Slayer Zabójców pisze:Pamiętaj, że max agility to 10, poza tym nie potrzebujesz na slayerach tyle agility.
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Na 80% targetów nie potrzebujesz agility większego niż 6, a ten dodatkowy atak może zmienić czy zabijasz lorda na carnim czy nie.After all modifications via multiplication, division, addition, or subtraction:
- Agility and Attack Value cannot be modified to lower than 1,
- the value of all other Characteristics cannot be modified to lower than 0,
- Armour cannot be modified to exceed a maximum of 6,
- Agility cannot be modified to exceed a maximum of 10
(unless noted otherwise).
Według mnie pojedyńcza runka +3 do agility jest wystarczająca, ale każdy gra tak jak jemu wygodnie
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Na twoim miejscu wymieniłbym też Precision na Fury - mając 8OS i tak trafiasz wszystko co ma 4 wsa i mniej na 2+
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Lordowie Chaosu i Wampiry mają 7 agi - slayerzy z quickeningiem maja z bazy 8 Więcej Agi mają tylko elfi lordowie i greater demony - ci pierwsi nie są celem daemon slayerów a greater demon jak będzie chciał to i tak nie zobaczysz z nim combatu
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Chodzi o to, że Slayer z m3 nigdy nie zobaczy walki z latającym greater demonem Poza tym nawet statystycznie Slayer ze Smashingiem i 2x Quickening ma 6 ataków trafiających na 4+, raniących na 2+ a demon ma 5+ warda na lethale i flamingi a na całą resztę 4+ regenę więc "nie wciągasz go nosem". Dodatkowo pamiętaj, że GD Wratha szarżując ma 10 agi więc i tak bijecie równo.
Idąc dalej - 80% modeli w tej grze (Stegadony, Carnozaury, Stonehorny, Mamuty, Steam Tanki, Kadim Titan, Smoki, wszyscy bohaterowie oprócz elfów i demonow) nie ma więcej inicjatywy niż 6, także nie obchodzi ich czy masz 10 inicjatywy czy 8, a 1 atak może przesądzić o tym czy zabijesz ten model czy nie
Idąc dalej - 80% modeli w tej grze (Stegadony, Carnozaury, Stonehorny, Mamuty, Steam Tanki, Kadim Titan, Smoki, wszyscy bohaterowie oprócz elfów i demonow) nie ma więcej inicjatywy niż 6, także nie obchodzi ich czy masz 10 inicjatywy czy 8, a 1 atak może przesądzić o tym czy zabijesz ten model czy nie
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Myślę, że działo jest lepszym straszakiem na demony niż gostek z ruchem 3 Wolałbym wyposażyć go tak żeby mieć pewność, że zabije wszystko co pełza po ziemi.
Ale jeśli spotykasz dużo demonów to śmiało bierz 10 agi
Ale jeśli spotykasz dużo demonów to śmiało bierz 10 agi
Ja zawsze dubluje najważniejsze boundy, czyli biorę 2x gleaming i 2x resilience (czasem i 3x z bannerem). Dwa pozostałe miejsca to zależy od mojej rozpy i przeciwnika. Najczęściej to popychaczka na kowadle i revocation na runiarza. Jak gram bez hejtów 2x przerzut hitów też jest przydatne.
-
- Chuck Norris
- Posty: 399
- Lokalizacja: Warszawa
Czy na Królu bardziej spłaci się penetracja +3, czy podwojenie siły na T5+? Obie runy po 50 pkt. Raczej będzie biegał w klocku King’s Guardów
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2333
- Lokalizacja: Oleśnica
Jak na nogach to tylko smashing, ale druga sprawa to czy klocek KG potrzebuje w ogóle jakiegokolwiek króla